Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 21. 10h:05' EZ A 659. JÁTÉKHETED, 646. FORDULÓD 660. játékheted kezdete: júl. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
fog 903 1280 | elfogod a 903. szörnyet az 1280. tárggyal |
ftv 271 740 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot a 740. szörnyet |
t 341 1 | támadod a 341. szörnyet |
vv 382 299 299 | elmormolod a 382. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
hh 1253 1554 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a lidérckirály testét. (4 támadással 644 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod a lidérckirály nyakát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 62) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 99) össz: 1%} (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 95) össz: 1%} (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
h 1271 1477 | használod az 1271. tárgyat |
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 141 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a dűnelord örvénylő testét. (4 támadással 648 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvágod a dűnelord testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 69 életpontot vesztettél. Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dűnelord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6669 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 154, gyógyulás: 4, összesen: -150 ÉP}
v 1 9999 150 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 50 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány testét. (5 támadással 824 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, 10 arany és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 30) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 122, gyógyulás: 14, összesen: -108 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel.
be 747 138 147 | bemész a 747. épületbe |
m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián tekergő szárát. (8 támadással 212 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 72 életpontot sebződik. Meglengetve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a rothadó lián fittyedt levelét. (9 támadással 1459 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a rothadó lián testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 70 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fejsze felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A rothadó lián szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 gyöngymangót. [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] 16275 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 73) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2084, sebződés: 137, gyógyulás: 19, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rd'alv lélektipró. {szintje: 50.} {egyik sebzési módja: 1x 16d20+40.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy elnyelés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 132 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy éjfattyak végzete varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3075 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 203 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rd'alv lélektipró testét. (8 támadással 444 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 26 életpontot sebződik. A szörny elemi tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (137 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal néhányszor megcsapod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (7 támadással 1268 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a rd'alv lélektipró testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 61 életpontot vesztettél. A rd'alv lélektipró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 rd'alv származékot. 23042 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 18) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5142, sebződés: 543, gyógyulás: 37, összesen: -506 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Látsz egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Látsz egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő talriai behemót nem jelenthet komoly veszélyt. {szintje: 43.} {egyik sebzési módja: 1x 20d10+40.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 138 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a talriai behemót testét. (10 támadással 1631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. A talriai behemót fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 43 kaját. 15225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 87, gyógyulás: 239, összesen: +152 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 391 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány farkát. (6 támadással 981 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 83 életpontot sebződik. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 50) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 68, gyógyulás: 18, összesen: -50 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Bozótos terepre értél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy élőholt tigris nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. { tűz alapú varázslat nem hat rá.} {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt tigris testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1606 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 17) össz: 1%} (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem fejét. (5 támadással 848 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 11765 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 29) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 220, gyógyulás: 50, összesen: -170 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 786 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a zafír sárkány fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (185,60)-> 100 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 8) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 157, gyógyulás: 20, összesen: -137 ÉP}
v 198 294 77 | elmormolod a 198. varázslatot |
[294,77] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt.
kb 938 10 | kiveszel a bankból a 938. tárgyat (10 darabot) |
ep 1245 600 | építed az 1245. tárgyat 600 pontért |
h 1274 | használod az 1274. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [296,77] Egy pillanatra megfogan a gondolat a fejedben, hogy milyen jó volna úszni egyet. Hamar elhessegeted, és inkább a békés hajózás mellett döntesz. Az Utazók Gyűrűjéből elővarázsolod a vitorlásod, majd az összes tárgyadat belepakolod. A felhúzott vitorlába rögtön belekap a szél, elindítva a hajót a tenger belseje felé. (Önanalízis: +8% hajózás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 hajózás).
(Továbbmész...) [297,77] Hajód vígan szeli a habokat. (Önanalízis: +8% hajózás.)
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [299,77] Tovább hajózol a háborgó tengeren. (Önanalízis: +8% hajózás.)
(Továbbmész...) Hirtelen ráébredsz, hogy fogalmad sincs, hol vagy. Eltévedtél a nyílt óceánon! Nagyon távol a part, nincs, mihez igazítsd magad. A nálad lévő irányjelzők teljesen megbolondultak, úgy véled nem a jó irányt mutatják. De talán mégis, megpróbálod azokhoz tartani magad.
Eltelik némi idő [-100 TVP], mire a bizonytalanságérzet elmúlik. Újra koordinátára pontosan megtudod mondani, hol jársz éppen. Messze az utolsó biztosnak vélt ponttól.
[430,74] Hajód vígan szeli a habokat. (Önanalízis: +8% hajózás.) A fene egye meg! Épp mikor végzel a hajópadló felsikálásával, akkor támad rád egy szörny! Ráismersz a lényre. Egy megsebzett cunami teknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 252 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 292 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi hurrikán. 381 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a cunami teknős bal oldalát. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a cunami teknős bal oldalát. (10 támadással 1595 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a cunami teknős testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 230 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy széllöket. 342 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi hurrikán. 366 életpontot vesztettél. A cunami teknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 11) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2573, sebződés: 1863, gyógyulás: 4, összesen: -1859 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete albatrosz testét. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a fekete albatrosz égett pikkelyeit. (10 támadással 1644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a fekete albatrosz testét. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A fekete albatrosz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. A fekete albatrosz néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod a fekete albatrosz bal lábát. (2 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a fekete albatrosz fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 79 életpontot sebződik. A fekete albatrosz többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Mocsok lény! Megsemmisült a nálad levő kreiton fókusz. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A fekete albatrosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 19524 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 10) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3355, sebződés: 511, gyógyulás: 439, összesen: -72 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
h 1477 2 5 | használod az 1477. tárgyat |
[435,74] A vitorlás hajóra most már nem lesz szükséged, így hát eltünteted az Utazók Gyűrűjében. Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. A gigászi csúcsok néhol a felhőkig érnek!
kt 634 1 | elkészíted a 634. tárgyat (1 darabot) |
hu 619 215 616 | hulladék: 619 215 616 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
CUNAMI TEKNŐS (944. SZÖRNY) A teknősök közül csak igen kevés él a szárazföldön, a többségük inkább a végtelen óceán mélységeit kedveli. A cunami teknős azonban mindkét területen jól elboldogul, találkozhatsz vele a nyílt tengeren, és az eldugott mocsarak mélyén egyaránt. Általában meglepetésből támad, hatalmas teste szinte kirobban a vízből, óriási hullámokat keltve, innen ered az elnevezése is. Ha összeakasztod vele a bajszod, igen hatékony varázslataival kell számolnod. Fajtársaival ellentétben az ő esetében felesleges a legmegfelelőbb fegyverekre szót vesztegetni, ugyanis egyaránt jól védett minden típusukkal szemben. Mivel páncéljáról leperegnek a varázslatok, így taktika gyanánt csak azt tanácsolhatom: jobb, ha elkerülöd őt! |
FEKETE ALBATROSZ (915. SZÖRNY) A szigetvilágban élő számtalan egzotikus madárfaj közül mind méreteivel, mind fenséges pompájával kiemelkedik a fekete albatrosz. Mivel ez a gyönyörű, obszidián-tollazatú lény csak a Világégést követő években jelent meg a Fájdalom Tengerén, az itt élő, babonás népek úgy hiszik, az égből aláhulló korom festette feketére a közönséges óriásalbatroszokat. A mindent átható gonoszság, és ez a szenny fertőzte meg, és tette vérengző, veszedelmes ragadozóvá őket. A hiedelemnek valószínűleg semmi köze a valósághoz, ám ha a távcsöved látkörében feltűnik néhány fekete albatrosz, azért jobb, ha fedezéket keresel, és előkészíted a fegyvereidet! Ez a hárommázsás, békésen vitorlázgató szörnyeteg, hirtelen zuhanórepülésbe váltva, rád is éppúgy lecsaphat, mint a partvidék vagy a tenger állataira. A támadásait általában velőtrázó rikoltással indítja, amit csak edzett fül tud elviselni, a csőre pedig kemény, mint a titanit. Még a legvastagabb páncélt is képes átlyukasztani. Az albatroszok a ryuku regékben idomítható állatokként tűnnek fel, a hadiflották rendszerint kísértették magukat e madarakkal, mert az általuk kijelölt úton haladva a hajók rekordsebességre voltak képesek. Hogy ebből mennyi igaz, az majd kiderül, ha netán te magad is képes leszel elfogni egyet közülük. |
A RYUKU SZIGETEK Elérkezett hát ez a pillanat is, magad mögött hagytad Ghallát, és hajód ryuku felségvizekre ért. Most némi információt megosztunk veled, amit nem árt, ha tudsz erről a térségről. A dornodoni Tűzvihar ezeket a szigeteket valamiképp épen hagyta, így ideát zöldellő fákkal, termékeny mezőkkel, populációdús tengerrel találkozhatsz - sehol egy felégetett terület. Az itt élő lényeknek az elmúlt évszázadok viszonylagos nyugalma után volt ideje vérmes és ellenálló szörnyekké fejlődnie (sőt, az itteni légkör valahogy külön felerősítette ezt), így könnyen előfordulhat, hogy egy számodra ártatlan külsejűnek tűnő állat olyan könnyedén életedet veszi, hogy megmukkani sincs időd közben. Eleinte lehet, hogy szokatlan lesz, hogy míg odaát félistent/istent játszhattál a vadonban jártadban, itt többnyire te leszel a vad, mások játékszere. Persze - mint mindig - egy kis fejlődéssel és a megfelelő tapasztalattal áthidalható lesz ez a probléma. A szigeteken hozzád hasonló humanoidok is élnek - pl. a ryukuk vagy mások -, akikkel érdemes mielőbb kapcsolatba lépned. Persze lehet, hogy úgy döntesz, az itt élő ryukuk nem kommunikációt, hanem halált érdemelnek, csakúgy, mint a Ghallára érkezett hódító csapatok gárdistái. Akkor kutass olyan itt élő fajok után, akik hozzád hasonlóképp gondolkozhatnak. Ők sokat segíthetnek abban is, hogy ghallai kinézeted ellenére hogyan juss be a ryuku városokba - mert ez elsőre talán lehetetlen vállalkozásnak tűnik. Még pár dolog, amivel nem árt, ha tisztában vagy: * A tiltott teleport és városi teleportok a térségen belül ugyan működnek, de a Ghallára való visszaugrás nem. (A félsziget távolabb van, mint sejthetnéd.) Talán később majd találsz rá megoldást, hogyan maradhatnál mégis napi kapcsolatban az óceán túloldalával. * Az Aukciós Ház hajlandó ügynökeit a ryuku honba is elküldeni (valószínűleg valamilyen teleporttal, s nem hajóval érkeznek majd, mert a szolgáltatás minőségén nem látsz majd változást), viszont minden itt felajánlott tétel felajánlási költsége 100 arany (a 15 helyett). Ha vásárolsz, minden a megszokott módon folyik, az Aukciós Ház ilyenkor ugyanakkora százalékos hasznot fölöz le. * A Trikornis Futárszolgálat egyelőre képtelen megoldani, hogy tárgyakat küldjenek át az óceánon. Talán egyszer majd a jövőben ez megváltozik, addig csupán a királyi aukción juthatsz tárgyakhoz odaátról. * A pusztító végzet, istenítélet, és egyéb, az ellenfél ÉP-jétől függően százalékos sebzést okozó varázslatok ellen a ryuku kontinensen élő, magas ÉP-jű szörnyek külön mentődobást kaptak. Minél magasabb az ÉP-je egy szörnynek, annál kisebb eséllyel jönnek be ezek a varázslatok. Ezenkívül a lementett ryuku átokvarázs sebzését bemaxoltuk 1000 ÉP-ben. A kalandozó-kalandozó elleni csata nem változik, a felsoroltak csak a szörnyek ellen érvényesek. * Lesznek más olyan dolgok is, amik másképp működnek, mint ott, ahonnan jöttél. Előfordulhat, hogy egy tárgy, egy főzet vagy egy varázslat hatása másképp jelentkezik - ezeket a különbségeket majd menet közben kell felfedezned. |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 119 (124) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 76 (98) | Védekezés: | 136 (147) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/126 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 2993/2995 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 81 (130) | Varázspont: | 3550/1279 | Pénz: | 14152 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 93/93 | Pszi pont: | 1479/1108 | Halhatatlanság: | 41 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/82 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 64/73 (+5%) | ütőfegyverek: | 37/77 | lőfegyverek: | 23/17 (+3%) |
dobófegyverek: | 48/32 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/69 | 2. nyomkövetés: | 116/34 (+12%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/59 | 5. hajózás: | 17/35 (+104%) | 6. csapdakészítés: | 43/29 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 33/69 | 8. gyógyítás: | 132/71 (+90%) | 9. titkosírás: | 9/88 |
10. felderítés: | 40/97 | 11. szörnyidomítás: | 21/10 | 12. taumaturgia: | 263/19 (+42%) |
13. szerencsejáték: | 9/46 | 14. versengés: | 25/46 (+5%) | 15. zene: | 9/62 |
16. szörnyismeret: | 77/15 | 17. pszi: | 141/55 (+7%) | 18. zárnyitás: | 55/48 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 11/83 | 21. bányászat: | 48/45 (+1%) |
22. úszás: | 22/61 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 29/56 (+30%) |
25. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 177 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
16. tulajdonságpajzs: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +62 vp 80 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | áldomás (#6) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), agybénítás II (#246) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 160 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 916 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
72 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 8 | csalánvirág (#582) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | fáklya (#36) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kreiton fókusz (#853) | 2 | lélekesszencia (#619) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | rémplazma (#616) | |||
2 | ryuku evező (#1152) | 1 | sáfránykő (#979) | 40 | spiritusz (#170) | |||
20 | szuperkötél (#209) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 20 | vaspánt (#1241) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 33 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
6 | mópat token (#585) | 1 | pszi kő (#248) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rd'alv származék (#790) | 5 | sáfránypor (#211) | 12 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | szent jogar (#150) | 2 | tl'urlang erőkő (#825) | 1 | univerzum nektárja (#634) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 761 | víz (#27) |