641. forduló, 643. forduló, Roméró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 19. 15h:27'
EZ A 659. JÁTÉKHETED, 642. FORDULÓD
660. játékheted kezdete: júl. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3857
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ROMÉRÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [292,21] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktuszbogyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+94 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+2325 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+499 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+30 tudatpont.) A plusz TU-kat 125 TVP-re váltod. Vajon hogyan képes szinte a semmiből gyógykenőcsöt készíteni a felcsermanó? Nem tudsz rájönni, de azért megköszönöd, és elteszed az újabb 1 darabot.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1054. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1054.]
Fürgén varázsolsz! [-69 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1052. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1051. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1050. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1049. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 1049.]

* 4. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-74 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1047. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 1047.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-97 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1045. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy gondolatolvasás varázs hatalmát. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1044. Kapsz 1 VP-t.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-2 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 1038. Kapsz 4 VP-t.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1037. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1035. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-95 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 1019. Kapsz 19 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1017. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+213 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 1013. Kapsz 4 VP-t.]
Használod a drachmor kristályt. Kékes fény vonja be bőröd. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1012. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-25 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 1005. Kapsz 8 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1003. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1001. Kapsz 2 VP-t.]

bb 2 500 beraksz a bankba a 2. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 500 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 1001.]

hh 1253 1554 1534 használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +12 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 995. Kapsz 7 VP-t.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy gothag döglidérc az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! {mágikus sebezhetőség: 50%.} {max. életpontja: 1701-1800.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gothag döglidérc rothadó alakját. (10 támadással 1658 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a gothag döglidérc jobb lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 13709 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1806, sebződés: 79, gyógyulás: 20, összesen: -59 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [26 pontot használtál fel, van még 969. Kapsz 31 VP-t.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő! {szintje: 15.} {támadása: 22.}

Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 236 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével alaposan megvágod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr! {max. életpontja: 97-106.}

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével alaposan megvágod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötőt. [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 928. Kapsz 49 VP-t.]

h 1271 1477 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy jokonbia ágat ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 923. Kapsz 6 VP-t.]

h 1268 774 használod az 1268. tárgyat
A hollókristály prizma segítségével megpróbálod megidézni egy raskhiir talizmán korábbi tulajdonosát. Egy fáklyával világítod meg a szerkezetet. Az idézés sikeres volt. Hamarosan egy dühös vérszomjas karvaly jelenik meg előtted. {szintje: 41.} {max. életpontja: 2501-2750.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Meglengetve a lovagi kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas karvaly szürke hátát. (10 támadással 1688 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 43 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 60 életpontot vesztettél. Lovagi karddal megvagdalod a vérszomjas karvaly fejét. (2 támadással 320 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Csőrével a vérszomjas karvaly belemar kézfejedbe. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Csőrével a vérszomjas karvaly belemar kézfejedbe. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 61 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 20349 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2832, sebződés: 859, gyógyulás: 144, összesen: -715 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 913. Kapsz 12 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+786 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 873. Kapsz 48 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[292,26] Fák, mindenütt csak fák.

Látsz egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gerdraban fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Látsz egy teljesen szétkorhadt ladikot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[7 pontot használtál fel, van még 866. Kapsz 8 VP-t.]

kt 209 20 elkészíted a 209. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 szuperkötelet. [Rahn ékkő:] 57585 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [240 pontot használtál fel, van még 626. Kapsz 288 VP-t.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(292,26) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), gerdraban fa (#1246), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), ladik (#1244)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 13 adamantitot 325 aranyért, 4 agvari manafókuszt 1200 aranyért.
[-112 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 616. Kapsz 12 VP-t.]

ve 936 12 megveszed a 936. tárgyat 12
Vásároltál 12 raaba-gumót. 96 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 386 7 megveszed a 386. tárgyat 7
Vásároltál 7 moa katalizátort. 560 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 312 11 megveszed a 312. tárgyat 11
Vásároltál 11 borkonyó bibét. 110 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 69 20 megveszed a 69. tárgyat 20
Vásároltál 20 szárnyas hernyót. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 36 20 megveszed a 36. tárgyat 20
Vásároltál 20 fáklyát. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {szintje: 20.} {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2630 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 88) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 10600 TVP épült bele.) Felfedeztél egy Arénagödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz Enyves Elemérkével. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... {max. életpontja: 474.} Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. {Gondolatolvasás: fl 9 3; fl 6; fl 2 211; fl 5 211;} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[292,26] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillagbozótost. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gerdraban fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[18 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 21 VP-t.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(292,26) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), gerdraban fa (#1246), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), ladik (#1244)

[186,106] Lakott területre érkeztél.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Összefutsz Mountblade-del. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... {legmagasabb fegyver szakértelme: 36.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. {Gondolatolvasás: fl 6 147; fl 7 147 (ejnye!); fl 5 147; fl 2 147; fl 4 147;} Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hihi, átpattan egy sötét tekercs! Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[-112 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 12 VP-t.]

ve 938 8 megveszed a 938. tárgyat 8
Vásároltál 8 bahrot bőrt. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

ve 936 2 megveszed a 936. tárgyat 2
Vásároltál 2 raaba-gumót. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

ve 69 302 megveszed a 69. tárgyat 302
Vásároltál 302 szárnyas hernyót. 1208 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

hu 695 1170 68 hulladék: 695 1170 68
Hulladékgyűjtés törölve: ryuku szablya. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fűszerkeveréket. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kék orchideát. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

h 1589 690 688 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ryuku kesztyű van. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (185,60): 1 db. Ára 170 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy ryuku sisak hol szerezhető be. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (185,60): 1 db. Ára 170 arany. [3 pontot használtál fel, van még 585. Kapsz 3 VP-t.]

ve 695 1 megveszed a 695. tárgyat 1
Vásároltál 1 ryuku szablyát. 140 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

ve 690 1 megveszed a 690. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

ve 688 1 megveszed a 688. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[185,107] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. (A tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és egy fokhagyma. 2630 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 73) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios híveié. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (637. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[292,26] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Látsz egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gerdraban fát. Látsz egy óriás liánt.

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[18 pontot használtál fel, van még 567. Kapsz 21 VP-t.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(292,26) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), gerdraban fa (#1246), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), ladik (#1244)

[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.

délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 5 fűszerkeveréket 50 aranyért, 19 kék orchideát 76 aranyért.
[-112 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 557. Kapsz 12 VP-t.]

ve 938 56 megveszed a 938. tárgyat 56
Vásároltál 56 bahrot bőrt. 560 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

ve 69 135 megveszed a 69. tárgyat 135
Vásároltál 135 szárnyas hernyót. 540 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

ve 313 32 megveszed a 313. tárgyat 32
Vásároltál 32 gyógykenőcsöt. 320 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[184,61] Még mindig a városban vagy.

Találsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (614. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[292,26] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillagbozótost. Felfedeztél egy gerdraban fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[18 pontot használtál fel, van még 539. Kapsz 21 VP-t.]

v 96 183 31 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(292,26) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), gerdraban fa (#1246), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), ladik (#1244)

[183,31] Épületek tűnnek fel.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
[-112 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 529. Kapsz 12 VP-t.]

ve 312 74 megveszed a 312. tárgyat 74
Vásároltál 74 borkonyó bibét. 740 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

ve 313 14 megveszed a 313. tárgyat 14
Vásároltál 14 gyógykenőcsöt. 140 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

ve 582 4 megveszed az 582. tárgyat 4
Vásároltál 4 csalánvirágot. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

bb 69 312 938 beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 468 szárnyas hernyót. Beraksz a bank széfjébe 85 borkonyó bibét. Beraksz a bank széfjébe 74 bahrot bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[182,32] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Elenios hívői építették.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (636. épület.).
Összefutsz Stoneheart. Ő Sepp Dietrich felesége! Chara-din félisten hatalmú uralkodó papja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bátorság medálját, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Virotac gyűrűjét, egy vívónadrágot, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy Genyuku trófea, egy Szakamó trófea és egy ryuku káoszhívő trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 62.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. {Gondolatolvasás: ft 9095; ft 9098; ft 9097; ft 9099; ft 9096;} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... {max. életpontja: 4061.} Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. {Gondolatolvasás: ft 9095; ft 9097; ft 9098; ft 9096; ft 9099;} Odébbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[292,26] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gerdraban fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy óriás liánt. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[18 pontot használtál fel, van még 511. Kapsz 21 VP-t.]

v 198 190 55 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(292,26) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), gerdraban fa (#1246), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), ladik (#1244)

[190,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi készül a lemészárlásodra. {szintje: 2.} {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 8 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember intéz feléd kihívást. {szintje: 8.} {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével egy hatalmas csapással felmetszed a tetemember bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír támad rád. {szintje: 12.} {max. életpontja: 81-96.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. (Önanalízis: +2% felderítés.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodabazárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gyöngymangó bokrot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 481. Kapsz 36 VP-t.]

kb 811 813 812 kiveszel a bankból a 811. tárgyat (813 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 gólem talizmánt. Kiveszel a bank széfjéből 5 halálhozó talizmánt. Kiveszel a bank széfjéből 3 vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

ek 109 1 t. energia kisütése: 109 1
Tudati energiát sűrítve, tudati jelet helyezel el a földön. Kellemesen vibrál! Tudattársaid is használni tudják majd. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 24 VP-t.]

id 7020 300 idomítod a 7020. szörnyet 300 pontért
Furcsa lény, a normál kaja nem tetszik neki. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

ef 10 520 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 391. Kapsz 84 VP-t.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] A befejezéshez még 2031 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 291. Kapsz 120 VP-t.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 7 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 314 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 48 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 274 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 48 VP-t.]

tf 3 5 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 269 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 6 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 jokonbia ágat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-12 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 20, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a felcsermanó. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Roméró, egy szőke, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: inkvizítor hadúr. Ez a 642. fordulód.

Erő: 90 (110) Szint: 56 Merészség: 10/5 Magasság: 191 cm
IQ: 76 (106) Támadás: 114 (119) Agresszió: 5 Testsúly: 70 kg
Ügyesség: 74 (96) Védekezés: 123 (134) Menekülés: 30 % Életkor: 53/127 év
Egészség: 74 (100) Életpont: 2739/2727 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 13
Szerencse: 81 (125) Varázspont: 3438/3160 Pénz: 20895 arany Kép. pont: 72
Tudatpont: 92/68 Pszi pont: 1479/4211 Halhatatlanság: 38 % EFejl: 30
Eddig összesen 10140 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 101023 TP-t kaptál. Jelenleg 83001862 TP-d van. A következő szinthez még 13998138 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, élőholt drakolder, Zt'tuzzarxn. A 624. fordulódban 28890 arany került a bankszámládra. 29178 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 17 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/82 ökölvívás: 12/91 szúrófegyverek: 2/95
vágófegyverek: 64/61 ütőfegyverek: 37/71 lőfegyverek: 23/11
dobófegyverek: 48/23

Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/58 (-300%) 2. nyomkövetés: 115/80 (+24%) 3. lopás: 1/34 (-300%)
4. mászás: 53/59 5. hajózás: 16/31 6. csapdakészítés: 42/66 (+6%)
7. csapdaészlelés: 32/90 (-300%) 8. gyógyítás: 128/15 (+30%) 9. titkosírás: 9/88
10. felderítés: 40/94 (+2%) 11. szörnyidomítás: 21/10 12. taumaturgia: 261/46 (+21%)
13. szerencsejáték: 9/46 14. versengés: 25/41 15. zene: 9/62
16. szörnyismeret: 76/93 17. pszi: 141/30 (+3%) 18. zárnyitás: 55/48 (-300%)
19. vadászat: 5/44 20. vitalitás: 11/83 21. bányászat: 48/34
22. úszás: 22/61 23. főzés: 15/32 24. őstaumaturgia: 28/33 (+6%)
25. csapatmunka: 11/78

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 174
5. varázslat sebzés: 5 6. regeneráció: 5(6) 10. vp regeneráció: 5(6) 11. kincskeresés: 5
16. tulajdonságpajzs: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot )
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280), dűnelordot (#341) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot.
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
elnyelés (#236, 35 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP)
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP)
fegyvertánc (#391, 60 VP) vérfürdő (#392, 80 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP)
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) pszi meditáció (#299, 100 PP)
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP) agybénítás III (#302, 25 PP)
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) tudatháló (#304, 35 PP) belső idő (#305, 0 PP)
mentális tükör (#306, 40 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
őstűz (#310, 50 VP) ősjég (#311, 100 VP) őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP)
szingulár. védelem (#322, 50 VP) redukció (#365, 80 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +62 vp 80 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (166,9,1) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
láth. észlelése (#78) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
varázsenergia (#161) tárgyvédelem (#178) csupasz izom (#28) Morgan rúnája (#363)
nagyobb agypajzs (#120) esszenciavédelem 2 (#188) önanalízis III (#303) pszi-ernyő III (#297)
elme dominanciája (#247)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
őstűz (#310), agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> több ellenfél elleni harcban (#985) tűzgolyó (#155) >> társak oldalán harcolva (#986)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
bo'adhun csapás (#266) >> kreiton jótündér (#538) agybénítás II (#246) >> smaragdvámpír (#605)
bo'adhun csapás (#266) >> energiaelementál (#577) direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
halálos érintés (#271) >> rothadó borzalom (#633) éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096)
méregfelhő II (#193) >> fényhozó (#602) bo'adhun csapás (#266) >> garmhegyi szerzetes (#599)
halálos érintés (#271) >> templomos lovag (#587) bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg Orkhan Thai (#726)
bo'adhun csapás (#266) >> negatív elementál (#734) halálos érintés (#271) >> zg'umrad facsaró (#738)
halálos érintés (#271) >> ud'mroag tépő (#741)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> og'hlobn mészáros (#742) elektromos pajzs (#51) >> garmhegyi szerzetes (#599)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) elektromos pajzs (#51) >> Dl'orkhaugruk (#425)
elektromos pajzs (#51) >> tengeri parduan (#565) elektromos pajzs (#51) >> káoszdémon (#547)
tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538) elnyelés (#236) >> nők (#999)
elnyelés (#236) >> férfiak (#998) elektromos pajzs (#51) >> Nateilena úrnő (#404)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tompítás (#40) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
felcsermanó (#7020) státusz: OK

HŐSTETTEID
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől.
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
düh (289)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 160 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 946 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3299 arany (#50) 13 adamantit (#627) 4 agvari manafókusz (#890)
10 bahrot bőr (#938) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
5 fűszerkeverék (#1170) 8 isteni könnycsepp (#260) 506 kaja (#2)
19 kék orchidea (#68) 1 quwarg tojás (#360) 1 raskhiir talizmán (#774)
1 sötét tekercs (#535) 11 szárnyas hernyó (#69) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 csalánvirág (#582) 19 fáklya (#36) 1 fokhagyma (#403)
5 gólem talizmán (#811) 47 gyógykenőcs (#313) 2 gyöngymangó (#135)
5 halálhozó talizmán (#813) 2 jokonbia ág (#1477) 1 kaktuszbogyó (#429)
3 madártoll (#112) 7 moa katalizátor (#386) 14 raaba-gumó (#936)
1 ryuku szablya (#695) 20 szuperkötél (#209) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 vortex talizmán (#812) 1 xirnox szív (#213) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,55) zombi (#49), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Dornodon oltár, csodabazár (#1404), 32. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek