Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 4. 15h:28' EZ A 643. JÁTÉKHETED, 642. FORDULÓD 644. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2226 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat |
vv 71 11 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 11. varázslatot a 64. varázslatot |
kt 1477 1 | elkészíted az 1477. tárgyat (1 darabot) |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ek 7 5 20 | t. energia kisütése: 7 5 20 |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
kf 600 | kézbeveszed/felveszed a 600. tárgyat |
ba 871 | nem támadod a 871. szörnyet |
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi hurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 362 életpontot vesztettél. Távolról ősi hurrikán varázslatot lő rád a másik. 375 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg.mihlan.dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg.mihlan.dobótőr. Pár lövedéked átjárja a teriád varázsló nyakát. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra rontasz. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a teriád varázsló mágiavédett testét. (9 támadással 923 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a teriád varázsló testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy őstűz varázslattal köszönt csatapartnered. 142 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősjég varázslatot lő rád. 323 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a teriád varázsló testét. (7 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a teriád varázsló testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 143 életpontot vesztettél. Egy ősjég varázslattal köszönt csatapartnered. 344 életpontot vesztettél. A teriád varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3185, sebződés: 1689, gyógyulás: 441, összesen: -1248 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 406 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi hurrikán varázslat. 738 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a teriád varázsló mágiavédett testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre ugrasz. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a teriád varázsló testét. (9 támadással 973 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a teriád varázsló testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy őstűz varázslatot. 136 életpontot vesztettél. Távolról ősjég varázslatot lő rád a másik. 346 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 teriád fétis. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2315, sebződés: 1626, gyógyulás: 285, összesen: -1341 ÉP}
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
be 1512 | bemész az 1512. épületbe |
kt 50 20 | elkészíted az 50. tárgyat (20 darabot) |
fkt 578 100 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (100 darabot) |
fkt 22 10 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (10 darabot) |
fog 903 1280 | elfogod a 903. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 198 488 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
[488,97] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy szőrös azuka jelenlétét jelzi. A teriád dobóhálódat a kezeidbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a szőrös azuka köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősi hurrikán varázslatot lő rád a másik. 715 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősi hurrikán varázslatot lő rád. 375 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a teriád varázsló bal lábát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a teriád varázsló mágiavédett testét. (9 támadással 935 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a teriád varázsló jobb lábát. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: őstűz varázslatot lő rád. 139 életpontot vesztettél. Távolról ősjég varázslatot lő rád a másik. 172 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a teriád varázsló testét. (7 támadással 798 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a teriád varázsló fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy őstűz varázslat. 83 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősjég varázslatot lő rád. 164 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teriád fétis. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3188, sebződés: 1648, gyógyulás: 454, összesen: -1194 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a gigantoszaurusz vastag bőrét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal megdöfködöd a gigantoszaurusz testét. (9 támadással 1237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+248 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a gigantoszaurusz testét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Farkával végigüt a gigantoszaurusz a hátadon. (1 támadástól 448 életpontot vesztesz.) Egy hibás mozdulat, és máris a gigantoszaurusz belerúg a kezedbe! (1 támadástól 372 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 149 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a gigantoszaurusz fejét. (9 támadással 1261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a gigantoszaurusz testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). A gigantoszaurusz hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 432 életpontot vesztesz.) A gigantoszaurusz beléd rúg patájával. (1 támadástól 422 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 141 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a gigantoszaurusz jobb oldalát. (9 támadással 1202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+241 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a gigantoszaurusz vastag oszloplábát. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Farkával végigüt a gigantoszaurusz a hátadon. (1 támadástól 413 életpontot vesztesz.) A gigantoszaurusz beléd rúg patájával. (1 támadástól 436 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 158 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dinó szarut. (ld. enc.) 30090 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5414, sebződés: 2971, gyógyulás: 1010, összesen: -1961 ÉP}
(Továbbmész...) [486,95] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy kvazárgólem. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {támadása: 180.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kvazárgólem ellenálló bőrét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a kvazárgólem testét. (7 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a kvazárgólem érctestét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A kvazárgólem megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 630 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 1263 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a kvazárgólem ellenálló bőrét. (7 támadással 785 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a kvazárgólem jobb lábát. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). A kvazárgólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 634 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 505 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3791, sebződés: 3032, gyógyulás: 752, összesen: -2280 ÉP}
(Továbbmész...) [485,94] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő teriád ámokfutó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 22d7+70.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Meglengetve a tleikan nyársat a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a teriád ámokfutó jobb lábát. (9 támadással 1240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+249 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a teriád ámokfutó testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). A teriád ámokfutó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Karmával néhányszor a teriád ámokfutó megcsapja a fejedet. (4 támadástól 350 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a teriád ámokfutó jobb lábát. (8 támadással 1076 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a teriád ámokfutó fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A teriád ámokfutó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 367 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. A teriád ámokfutó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. 28224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-39 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3549, sebződés: 1244, gyógyulás: 591, összesen: -653 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny mentális energiáit összegyűjtve megpróbálja összeroppantani a szívedet. Bár a támadás iszonytató, szíved ellenáll. (Csak később jössz rá, hogy ellenfeled végül megelégedett 2 remák szív elpusztításával.) Meglengetve a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a szívfaló testét. (9 támadással 1211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+243 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a szívfaló testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A szívfaló átharapja a bal válladat! (1 támadástól 712 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a szívfaló csőtestét. (9 támadással 1228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a szívfaló jobb vállát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A szívfaló a torkodba harap! (1 támadástól 712 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
19131 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3700, sebződés: 1424, gyógyulás: 615, összesen: -809 ÉP}
(Továbbmész...) [483,92] A sík vidék mocsarassá válik. Ez itt a Kitimiyoa láp. Ha hinni lehet a legendának, gyilkos egy hely, amit jobb elkerülni. Amúgy semmi különlegeset nem látsz benne, csak egy közönséges mocsár, semmi több. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy kővarangy. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {védettsége: 130 szúró, 130 vágó, 130 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny szemeivel rád bámul. Bőröd, majd húsod, csontjaid megkeményednek. Kővéváltál a lény pillantásától! Bekerüsz a szörny személyes lakosztályának szoborgyűjteményébe. Örökkévalóságnak tűnő várakozás következik. (-80 TVP.) Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy. Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
(Továbbmész...) [482,91] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Felfedeztél egy teknős territóriumot.
(Feltételes kutatás:) Ez a mocsár valahogy más, mint azok, amiket eddig láttál. Nem tudnád meghatározni, hogy miért az, de hogy különleges, ahhoz kétség sem férhet. Tehát ez a teknősök mocsara! Ebben az istenverte mocsárban nem sok fa él. Sőt, ahogy így jobban körülnézel, rájössz, hogy itt egyáltalán nincsenek fák, csak bozót, és éles levelű sás mindenütt. Amikor a lábbelid telefolyik bűzös iszappal, rögtön megérzed, hogy a trutyival együtt éhes piócák is érkeztek. Bosszankodva próbálsz tőlük megszabadulni. Sosem hitted volna, hogy egy ekkora szörnyeteg képes lehet ilyen hangtalanul lopakodni. Csak a sokéves kalandozó-tapasztalat ment meg a hátba támadástól. Egy ryuku ostromteknős intéz feléd kihívást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}
Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 teknősesszencia. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 152, összesen: +152 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra támadsz. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a szánalmas teknős testét. (9 támadással 1246 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a szánalmas teknős testét. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas teknős testét. (8 támadással 1078 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a szánalmas teknős testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A szánalmas teknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13983 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2916, sebződés: 277, gyógyulás: 4, összesen: -273 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy gyöngyberakásos öv. Ezért megfizetsz, rém! Elszántan ellenfeledre támadsz. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a hebrencs teknős nyakát. (9 támadással 1224 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a hebrencs teknős bal lábát. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 397 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-46 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a hebrencs teknős jobb karját. (9 támadással 1177 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a hebrencs teknős testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 23 aranyad. A hebrencs teknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
15483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2983, sebződés: 904, gyógyulás: 4, összesen: -900 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled ősi hurrikán varázslatot lő rád. 376 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a cunami teknős kemény hátpáncélját. (8 támadással 943 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a cunami teknős nyakát. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 373 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 272 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősi hurrikán varázslatot lő rád. 397 életpontot vesztettél. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 1418, gyógyulás: 2, összesen: -1416 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 697 8888 | használod a 697. tárgyat |
be 1511 | bemész az 1511. épületbe |
v 181 450 21 | elmormolod a 181. varázslatot |
[450,21] Lakott területre érkeztél. A kikötő környékét úgy uralja a hatalmas őrbástya, ahogy vigyázó juhász fürkészi a nyáját. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
be 729 | bemész a 729. épületbe |
kld 7 | küldetés végrehajtása 7 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 123 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Máris repül feléd néhány precíziós vetőtű. A becsapódástól 142 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Tleikan nyárssal többször eltalálod az idegenvadász könnyűvértes testét. (8 támadással 836 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod az idegenvadász bal lábát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). A 6 idegenvadász ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A 6 idegenvadász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ütések érik a válladat és a karodat. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a 6 idegenvadász minden csapását hárítanod. (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal megdöfködöd az idegenvadász bal vállát. (8 támadással 824 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd az idegenvadász testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Nem sikerült a 4 idegenvadász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 4 idegenvadász a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a 4 idegenvadász nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
Tleikan nyárssal többször eltalálod az idegenvadász testét. (8 támadással 848 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd az idegenvadász jobb lábát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A 2 idegenvadász a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 2 idegenvadász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 2 idegenvadász fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal épp hogy megszúrod az idegenvadász könnyűvértes testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az idegenvadász testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 idegenvadász megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elhajolsz az 1 idegenvadász ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az 1 idegenvadász egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (448,19)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 3 vasérc, egy ezüstshuriken, 18 arany és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 4 katonai kötszert. 21760 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3790, sebződés: 700, gyógyulás: 746, összesen: +46 ÉP}
be 745 4 | bemész a 745. épületbe |
h 1477 2 2 | használod az 1477. tárgyat |
[451,20] Folytatod sétádat a házak közt. Vagy egy tucat ryuku férfi egy hatalmas, kifeszített vitorlavászont visz el az orrod előtt.
be 148 | bemész a 148. titkos labirintusba |
ek 116 70 1508 | t. energia kisütése: 116 70 1508 |
lm 4 4 7 | mozogsz 4 4 7 |
lm 7 11 11 | mozogsz 7 11 11 |
lm 18 18 20 | mozogsz 18 18 20 |
lm 20 22 22 | mozogsz 20 22 22 |
lm 23 22 25 | mozogsz 23 22 25 |
lm 25 28 28 | mozogsz 25 28 28 |
lm 28 28 28 | mozogsz 28 28 28 |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
szk 7023 | keresed a 7023. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 5. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
DINÓ SZARU (1385. TÁRGY) Ez a bőrdarab különösen kemény és ellenálló, egészen biztos vagy benne, hogy hamarosan valami hasznos dolgot fogsz tudni belőle készíteni. És mivel nem romlandó, addig is, amíg megszáll az ihlet, nyugodtan tárolhatod. |
KVAZÁRGÓLEM (838. SZÖRNY) A kvazárgólem létrehozásához több száz kvazárra, és töménytelen mágikus esszenciára volt szüksége a ryuku tudósoknak. A gólembe több fogságban tartott vadállat előnyös tulajdonságát plántálták, kitűnő szaglása, éles látása, agresszív jelleme, és a bezártságtól való irtózása mind-mind ennek köszönhető. Zabolátlan természetét csupán a formázás során, a készítői által elhelyezett mágikus béklyó tartja féken, ennek köszönhető, hogy ryuku katonára ő sosem támadna. Draklenekre annál inkább, hiszen ezt a gólemtípust pont az ellenük való védekezésre fejlesztették ki. Neked a kvazárgólem mindenképp egy ellenség, hiszen olyan tökéletesen ryukunak álcázni magad, hogy a kvazárgólemet és a benne mélyen elhelyezett béklyóvarázst átverhesd, nem vagy képes. Szerencse, hogy a kvazárgólemek szállítása hajóval túl körülményes lenne, ezek a lények valószínűleg győzelemre vihették volna a ryuku inváziót. |
KŐVARANGY (860. SZÖRNY) A kővarangyok a mocsár undorító kétéltűi. Nem, nem igazán kőből vannak - de messzire hordó köpetük célpontjukat gyakran "kővé" változtatja. Az áldozat vére megszilárdul, és ha rövid időn belül nem kap segítséget - és ezalatt mágikus gyógyítókat érts - a folyamat visszafordíthatatlan lesz, beáll a halál. Az ilyen "szobrokba" rakja a kővarangy petéit, és az elfolyósodó belső szervek kiváló keltetőtavat jelentenek az apró ebihalak számára. |
CUNAMI TEKNŐS (944. SZÖRNY) A teknősök közül csak igen kevés él a szárazföldön, a többségük inkább a végtelen óceán mélységeit kedveli. A cunami teknős azonban mindkét területen jól elboldogul, találkozhatsz vele a nyílt tengeren, és az eldugott mocsarak mélyén egyaránt. Általában meglepetésből támad, hatalmas teste szinte kirobban a vízből, óriási hullámokat keltve, innen ered az elnevezése is. Ha összeakasztod vele a bajszod, igen hatékony varázslataival kell számolnod. Fajtársaival ellentétben az ő esetében felesleges a legmegfelelőbb fegyverekre szót vesztegetni, ugyanis egyaránt jól védett minden típusukkal szemben. Mivel páncéljáról leperegnek a varázslatok, így taktika gyanánt csak azt tanácsolhatom: jobb, ha elkerülöd őt! |
RYUKU AKADÁLYPÁLYA (1511. TEREPTÁRGY) A ryuku hódoltság peremvidékén rengeteg kisebb sziget található, amit a Császár gigantikus hadigépezete tartós megszállásra nem tartott érdemesnek. Ezeket a területeket a légió általában csak támaszpontként használja egy rövid ideig. Ha netán jártodban-keltedben egy elhagyatott, gazzal benőtt tisztásra bukkansz, ahol furcsa, tengelyen forgó fabábokat, kötélhágcsókat, mászókákat, vizes árkot, és más egyéb, első látásra teljességgel haszontalan építményeket találsz, biztos lehetsz benne, hogy valahol a közelben nemrég még létezett egy ilyen, ideiglenes légiós laktanya is. A katonák ezeken az eszközökön gyakorolták a harc fortélyait, edzették a testük, és az akaraterejüket, hogy ne hozzanak szégyent a szigetvilág legerősebb hadseregére. Szerencsére a ryuku flotta csak ritkán tér vissza az egyszer már hátrahagyott területekre, így te is bátran kipróbálhatod magad az akadálypályán! [Ehhez a BE 1511 parancsot kell kiadnod 30 TVP árán (fordulónként max. egyszer). Mivel itt minden izmodat, minden porcikádat egyszerre terheled, az elköltött TVP mind az öt alaptulajdonságodat úgy fejleszti, mint egy normál TF parancs esetében. Ha esetleg rendelkezel valamilyen, a TF parancsot befolyásoló képességgel, az az akadálypályán nem működik.] |
Erő: | 83 (125) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 77 (100) | Támadás: | 80 (81) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 75 (96) | Védekezés: | 135 (137) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 51/77 év |
Egészség: | 74 (99) | Életpont: | 2449/2267 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 82 (99) | Varázspont: | 4145/3525 | Pénz: | 5052 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 108/295 | Halhatatlanság: | 30 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/58 | ökölvívás: | 7/98 | szúrófegyverek: | 56/9 (+5%) |
vágófegyverek: | 35/2 | ütőfegyverek: | 38/32 | lőfegyverek: | 16/63 (+3%) |
dobófegyverek: | 44/86 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/91 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 171/67 (+5%) | 3. lopás: | 2/92 |
4. mászás: | 47/16 | 5. hajózás: | 37/88 (+2011%) | 6. csapdakészítés: | 15/68 (+58%) |
7. csapdaészlelés: | 24/52 | 8. gyógyítás: | 133/63 | 9. titkosírás: | 7/98 |
10. felderítés: | 33/26 (+2%) | 11. szörnyidomítás: | 2/88 | 12. teológia: | 307/33 (+135%) |
13. taumaturgia: | 104/57 (+11%) | 14. szerencsejáték: | 7/32 | 15. versengés: | 24/71 |
16. harcművészetek: | 4/7 | 17. zene: | 12/12 | 18. szörnyismeret: | 29/54 (+18%) |
19. pszi: | 67/16 (+1%) | 20. zárnyitás: | 17/42 | 21. vadászat: | 12/66 |
22. vitalitás: | 10/50 | 23. bányászat: | 60/26 (+5%) | 24. úszás: | 12/78 |
25. főzés: | 6/45 | 26. ősteológia: | 7/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3(4) | 8. képességpont: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 6(8) |
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 999 darabot ) |
elfogod szutykos remákot (#191) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), teriád gyilkos (#800) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), nagyobb vércápa (#246), élőholt ősmágus (#179), mélység fattya (#199), rothadó lián (#427), kémsárkány (#545), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), káoszdémon (#547), kronotapír (#286), sötét kaszás (#591), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 15 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (138,45,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
pusztító végzet (#106) | >> | szellemdarázs (#481) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | bo'adhun csapás (#266) | >> | takarító (#609) | |
halálos érintés (#271) | >> | eldüeni vándor (#601) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | jégoszlop (#231) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | tűzeső (#61) | >> | Wart (#5667) | |
jégoszlop (#231) | >> | gnóm szolgáló (#943) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku tolvaj (#883) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád törzsfő (#805) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku sorkatona (#828) | |
halálos érintés (#271) | >> | féregtenyészet (#803) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | hoarián sámán (#834) | fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#943) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősi asszimiláció (#717) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | tlopedmuk (#584) | agytaposás (#180) | >> | energiaelementál (#577) | |
fürgülés (#92) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | agytaposás (#180) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
fürgülés (#92) | >> | fagybehemót (#660) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
agytaposás (#180) | >> | márvány fagyúr (#657) | varázsvédelem (#34) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
varázsvédelem (#34) | >> | shokara bogár (#436) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 1) |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | aranyrög (#1251) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
3 | madártoll (#112) | 6 | mérg.mihlan.dobótőr (#600) | 8 | pirkit (#153) | |||
2 | remák szív (#264) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
932 | arany (#50) | 1 | dinó szaru (#1385) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | hoarián vállkendő (#1448) | 1 | jokonbia ág (#1477) | |||
4 | katonai kötszer (#1508) | 1 | misztikus tojás (#1515) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | teknősesszencia (#702) | 1 | teknőstojás (#1514) | 7 | teriád féreg (#1276) | |||
1 | teriád fétis (#1296) | 3 | vasérc (#152) | 21 | víz (#27) |