640. forduló, 642. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 16. 9h:06'
EZ A 641. JÁTÉKHETED, 641. FORDULÓD
642. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat legkorábban a 642. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 10 jégszilánk (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 ében tobozt (1650 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: Anna Bella, Kid Cloudkicker, Gilgames és Lulu King. Kid Cloudkicker összetereli a csapatot, majd rövid beszélgetésbe elegyedik Pattogival, a gnóm szervezővel, akivel az utca kövén találkoztatok. Kis idő múlva együtt követitek őt, egyenest egy közeli, impozáns épület színpadjáig. Közben van időd alaposabban szemügyre venni ma esti társaid. Némelyiket már kinézete alapján bárdnak néznéd, mások inkább a zenéhez mit sem konyító harcos kalandozónak tűnnek. Azért reméljük, a látszat csal, és nem bőgtök le ma este.
Odabent már kisebb tömeg gyűlt össze, puccparádéba öltözött emberek, elfek, s számtalan egyéb szerzet, mindenfelé. Érdeklődve figyelik a bevonuló zenészeket, s egyesek arcán átsuhan valami, amit te lefitymáló mosolyként értelmezel. Nem számítanak tőletek szenzációs előadásra, de nagyot tévednek, majd meglátják! Az elhelyezkedés közben kiderül, zeneszerszámot nem szándékozik a házigazda adni, ő úgy vélte, mindenki a saját hangszerén játszik majd. Egyesek a jobbodon egyetértően dörmögnek valamit, mások felháborodva fejezik ki megrökönyödésüket a gnóm fickó felé. Pattogit azonban nem hatja meg a dolog, idegesen kiabál veletek, s valami szerződést emleget, amelyben lefektetett feltételeket mindannyiótoknak be kell tartanotok. Végül azonban nincs mit tenni, kénytelenek vagytok előkapni a saját hangszereiteket. Egy dorony dudát veszel elő a hátizsákodból, ezen fogsz zenélni! Anna Bella egy furulyát, Kid Cloudkicker egy furulyát, Gilgames egy lantot, Lulu King egy furulyát kap elő tárgyai közül. Ideje, hogy kezdődjön a koncert. Mindannyian elhelyezkedtek a színpad közepére állított székeken (legalább eze van a színháznak, ha már hangszere nincs), majd ki-ki játszani kezd a saját hangszerén. (Önanalízis: +15% zene.) Lulu King - mint az hamar kiderül -, nem igazán tud zenélni. Szemed sarkából elkapod a jelenetet, ahogy Pattogi, a gnóm fickó a színpad oldalából eszeveszetten integet. Kevésbé ciki, ha a kontárok időben elhagyják a színpadot, és távoznak a csapatból. Gyorsan fogyatkoztok. A koncertnek azonban mennie kell tovább. Csodás dallamok töltik meg a termet, beleadtok apait-anyait. (Önanalízis: +15% zene.) A nézők remekbeszabott előadásnak lehetnek szemtanúi. Először még elcsípsz néhány kétkedő mosolyt, felvont szemöldökű tekintetet, de később ezek a teljes csodálatnak adják át helyüket. A zene teljes eksztázist okoz, s nem csupán a közönségnek, hanem zenekari társaidnak és önmagadnak is. Hosszú idő múlva hagyjátok csak abba, s a zárótraktus még sokáig ott cseng a levegőben. Aztán kitör a tapsvihar. A nézők állva éljeneznek! Felálltok, meghajoltok, a nézők még jobban tapsolnak. Igen, ilyen műértőknek élmény zenélni! Peckesen és büszkén sétáltok le a színpadról, egyenesen Pattogihoz, akinek arcáról a kezdeti feszültség teljesen távozott, s helyén csak örömteli vigyor maradt. A ma esti bevétel egy részét megkapjátok honoráriumként, plusz még némi jelképes tárgyjutalmat is. Az osztozás után neked 1 bűvészpálca (ld. enc.) és 200 arany jut. (Anna Bella 1 muzsikus fülessel és 200 arannyal , Kid Cloudkicker 1 muzsikus fülessel és 200 arannyal
, Gilgames 1 molitár dobbal és 200 arannyal távozhat.) Elégedetten távoztok mindannyian a színházból. (Önanalízis: +34% csapatmunka.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 90900 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 825.]
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1544 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+269 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 798. hetének nyerőszámai: 22, 2, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 836.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 834.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 834.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 832.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 830.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 828.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 828.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 826.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Szupersebesen mormolsz. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 824.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 824.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 824.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 824.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 823.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +10 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 817.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 815.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 813.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 811.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 809.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 259% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 732 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 799.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 799.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 797.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 787.]

p 195 21 használod a 195. pszi képességet
Csak 20 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 20 Tudatpontot. [-400 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 772.]

ef 35 energia fejlesztése 35
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-34 TU.] A befejezéshez még 600 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [340 pontot használtál fel, van még 432.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 430.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 400.]

been 5125 belépés engedélyezése: az 5125. kalandozót
Elfogadod az új tagot, Shadowfightert! Tudata ujjongva csatlakozik a K.T.-hez, jócskán megerősítve azt. (+1 MXTU.) Miután a mentális kapcsolat tökéletesen stabilizálódott, tájékoztatod az újoncot a Közös Tudattal kapcsolatos tudnivalókról. [20 pontot használtál fel, van még 380.]

a 284 5317 1 átadod a 284. tárgyat az 5317. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sötét italt Majtika részére. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[226,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy chaktra vadászeb. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 746 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11659 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1757, sebződés: 347, gyógyulás: 9, összesen: -338 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [227,17] Még mindig füves síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő).

(Továbbmész...) [227,18] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lidérctűz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 724 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A lidérctűz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
8546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 88, gyógyulás: 8, összesen: -80 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült vastagbőrű mutak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 433 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a vastagbőrű mutak bal első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 91 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vastagbőrű mutak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9701 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1296, sebződés: 223, gyógyulás: 75, összesen: -148 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 348.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[226,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. (Önanalízis: +3% mászás.) Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin jobb karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 nagy bronzkulcsot. [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bosszantó apróság. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 732 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a bosszantó apróság testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a bosszantó apróság testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a bal karodat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a bosszantó apróság jobb csápját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17691 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2427, sebződés: 488, gyógyulás: 217, összesen: -271 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+934 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő).

(Továbbmész...) [227,20] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. (Önanalízis: +3% mászás.) Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 647 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét gnóm!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).

(Továbbmész...) [228,21] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [123 pontot használtál fel, van még 199.]

v 198 242 44 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(226,16) chaktra vadászeb (#459), a 103. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(226,19) márványtorony (#175), 44. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), bosszantó apróság (#452)
(227,17) 255. jellempróba, Tharr oltár, 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(227,18) 50. jellempróba, Tharr oltár, lidérctüzek (#457), vastagbőrű mutak (#442)
(227,20) márványtorony (#175), Dornodon oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)

[242,44] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy történelemkutató intézet (691. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 189.]

be 691 bemész a 691. épületbe
Megközelíted a kunyhó félig földbe vájt faajtaját, és beólálkodsz rajta. Az apró lépcsőfokok a föld alá vezetnek. Lesétálsz a lenti szobába, ahol Kratifixet a szokásos asztal fölé görnyedő pozíciójában találod. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Vidám arckifejezésedről rögtön leolvassa, sikerrel jártál. [5 fejlesztési pontot kaptál.] Előhúzod a megtalált tekercseket a hátizsákodból, majd átnyújtod neki, közben feltűnik, hogy az öreg mennyire lesoványodott, mióta nem láttad. Fáradt tekintettel átböngészi az irományokat, és elégedetten félreteszi őket.
- Nem gondoltam, hogy így ki fog meríteni az itteni élet - kezd bele a mondókájába, hangja remeg a legyengültségtől. - Kénytelen vagyok zöldségeken élni, de sajnos a közelben nem túl sok élelmet termő bokor nő. Na meg úgy néz ki, az ember nem élhet hús nélkül: mit nem adnék egy vadásztatu-paprikásért. Na de erre ilyen szörny nem él, viszont láttam én múltkor egy őshonos sziklozugot, melynek combjából csodás eledelt készíthetnék, rögtön helyre tenne, az biztos!
Tökéletesen megfeledkezel a tekercsekért ígért natharion ereklyéről, miközben nevetve megígéred, hogy ha találkozol sziklozuggal, el fogod hozni a jobb hátsó combját, hogy Kratifix ízletes levest készíthessen belőle. Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

m 1 7 1 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre
[243,43] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zseléféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 715 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (106 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! A zseléféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farkával megérint. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt a zseléféreg a hátadon. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! A zseléféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 893, gyógyulás: 287, összesen: -606 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+774 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [242,42] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy chaktra vadászeb nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 773 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a chaktra vadászeb jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11659 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1752, sebződés: 310, gyógyulás: 40, összesen: -270 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő).

(Továbbmész...) [243,41] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő). [75 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 mozogsz keletre
[244,41] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg ikerbolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Tetves kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel az egyik torony meredek, göröngyös oldalán. (Önanalízis: +6% mászás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-61 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy ősquwarg!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 714 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 5506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egy quwarg széltáncos!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 770 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg széltáncos. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 327 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) (-1 TU.)
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 782, gyógyulás: 212, összesen: -570 ÉP}

Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregből. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+1009 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.)

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [99 pontot használtál fel, van még 10.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
V 238 578 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

v 238 582 2 elmormolod a 238. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

v 181 189 106 elmormolod a 181. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1639 1096 használod az 1096. tárgyat az 1639. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-10 szerencse). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 1, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 780 pontot. A következő körben tehát 780 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BŰVÉSZPÁLCA (1639. TÁRGY)
Ahány varázsló, annyi varázspálca - tartja a mondás, meglehetősen találóan, hisz nincs két olyan mágus, kereke e világon, aki ugyanazzal a varázslattal ruházná fel szeretett pálcáját (már hogyha képes erre a korántsem egyszerű feladatra, ugye). A mágusok többnyire a leghatékonyabb, leghatalmasabb varázslatukat igyekszenek belézárni a pálcájukba, hogy azt bármikor, bárhol megidézhessék, még ha az adott pillanatban önnön erejükből erre nem is lennének képesek. Nos, a bűvészpálca azért egy kicsit másképp működik. A készítője kifejezetten ártalmatlan illúziók megjelenítésére alkotta meg, és emellett igen törékeny is, így harc közben semmiképp sem használhatod. Viszont a segítségével szinte bármit teremthetsz! A megjelenő képbe hatalmas szörnyetegek vagy kalandozók alakját szőheted, esetleg rég látott tájakat idézhetsz fel, netán legendás fegyverekről, eseményekről is alkothatsz látomást. A megidézett látvány jellegének, és kidolgozottságának csak a fantáziád (vagyis az IQ-d) szab határt! Persze az efféle csodás látványhoz közönség is kell, ezért a H 1639 parancsot csak városban van értelme alkalmaznod, fordulónként egyszer. Az előadás minden esetben 20 TVP-t és 50 VP-t emészt majd fel. A nézők biztosan honorálni fogják az előadást, és minél elmésebb, ötletesebb lesz a műsorod, annál bőkezűbben. A trükköket a Thargodan illetve a ryuku városokban is előadhatod, hiszen mutatványaid ezeket az idegeneket is lenyűgözhetik. Egy fordulóban csak egyszer bűvészkedhetsz, hiszen kalandozó vagy, nem holmi városi mutatványos, nem szabad túlzásba vinni. A pálcának még van egy különleges mellékhatása is. Ha nálad van, a szörnyek által, harc közben gerjesztett illúziók hatástalanok lesznek ellened.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 641. fordulód.

Erő: 76 (95) Szint: 51 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 77 (93) Támadás: 77 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 76 (97) Védekezés: 135 Menekülés: 30 % Életkor: 48/54 év
Egészség: 76 (94) Életpont: 1275/1080 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (108) Varázspont: 3721/1177 Pénz: 6430 arany Kép. pont: 46
Tudatpont: 36/-2 Pszi pont: 812/-1 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 153
Eddig összesen 7915 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 66918 TP-t kaptál. Jelenleg 29493869 TP-d van. A következő szinthez még 2506131 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 638. fordulódban 123235 arany került a bankszámládra. 125083 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 49
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 37

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28 2. nyomkövetés: 164 (+1) 3. mászás: 31 (+1)
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 278 (+1)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 36 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 135 11. taumaturgia: 197 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 26 14. zene: 14 15. szörnyismeret: 22
16. pszi: 74 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 9
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 51 21. úszás: 15
22. csapatmunka: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 133
7. tulajdonságpont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 6 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
2 kerek kő (#19) 1 pirkit (#153) 1 sötét ital (#284)
10 szögletes kő (#17) 6 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
111 arany (#50) 2 csalánvirág (#582) 5 jégszilánk (#1128)
2 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 2 spiritusz (#170)
5 tükör (#43) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(242,42) 43. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), chaktra vadászebek (#459)
(242,44) történelemkutató intézet (#691), szent tölgyfa (#393), 255. jellempróba, oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), 24. többszemélyes kaland
(243,41) 33. jellempróba, Raia oltár
(243,43) zseléférgek (#453), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(244,41) Leah oltár, 21. jellempróba, quwarg ikerboly (#1740), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ősquwarg (#300), quwarg széltáncos (#540)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009.01.14 15:03 Változások a számládon! 30 zseton átutalása a(z) 4260. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az EXT parancs ezentúl már nem csak három havonta, hanem akár havonta is kiadható. Játékhét visszadátumozás: 200 fordulóig 50 játékhét, 201-400 fordulóig 40 játékhét, 401-600 fordulóig 30 játékhét, 601-700 fordulóig 20 játékhét, 701 fordulótól 10 játékhét.
* Az EXT parancs játékhét visszadátumozási idői mégsem változtak, a régiek maradtak, vagyis: 100 fordulóig 25 játékhét, 200 fordulóig 20 játékhét, 300 fordulóig 15 játékhét, 400 fordulóig 10 játékhét, 500 fordulóig 5 játékhét, 600 fordulóig 3 játékhét, 600 forduló fölött 2 játékhét

Üzenet küldése a karakternek