63. forduló, 65. forduló, Bálványfaragó Yodd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 8. 11h:07'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5097
ingyenf: 3

BÁLVÁNYFARAGÓ YODD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,65] koordinátán.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 193.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

* 3. KP: h 234 15 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [15 pontot használtál fel, van még 173.]

* 4. KP: tf 4 16 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 157.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 4 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
[A parancs tárolásra került.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 137.]

tim 35 titkosírás megfejtése 35
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. A hosszú munka után az eredmény csekélyke.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[35 pontot használtál fel, van még 102.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

flh 6 249 felt. lőfegyver haszn. 6 a 249. tárggyal
Ok, FLH 6 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 8 mozogsz északra
[53,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy woor-antilop. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Felfedeztél egy gumifát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 82.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy rájanyék. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[7 pontot használtál fel, van még 75.]

m 8 mozogsz északra
[53,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy malmot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 66.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tintacsiga. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 59.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[52,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a proteinfecske testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 50.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske bal vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 43.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Iszonyatos a hangzavar itt. Az odakint forgó szélkerekek egy őrlő eszközt mozgatnak. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Vigyorogva megveregeti a vállad, s röviden előadja, hogy is megy sora.
- Biz' isten, mindenemet odaadnám önnek, uram, fizetség gyanánt, ha végezne a környéken ólálkodó haramiákkal - mondja szomorkás, elkámpicsorodott hangon. - Minden héten benéznek ide, s a legtöbbször nem csak az értékeimet viszik el, hanem meg is vernek. A minap is ez történt, így semmim sincs, amit adhatnék. Kell egy kis idő, amíg a malom újra termel annyit, amiből megélhetek, és felbérelhetem magát is.
Lágy szavaiddal próbálod megnyugtatni, talán egy kicsit sikerül is. Aztán távozol. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[51,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tigroszlán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a tigroszlán karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 29.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sakál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sakál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sakál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 22.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[52,64] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy rájanyék. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [53,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vízionár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár puha bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A vízionár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 4.]

ep 146 146 építed a 146. tárgyat 4 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: e 3 0 0 élelemszerzés 3 pontért
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 205 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)
Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

KARAKTERLAP

Bálványfaragó Yodd, egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 64. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 14 Merészség: 5/4 Magasság: 180 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 15 Életpont: 189/165 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 102/1 Pénz: 330 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 311 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 545 TP-t kaptál. Jelenleg 56 681 TP-d van. A következő szinthez még 18 319 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, ryuku gárdista. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 15 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
53,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 198 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 11 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. szörnyidomítás: 3 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 7 11. versengés: 1 12. zene: 3
13. szörnyismeret: 4 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 5
16. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 15 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 1 darabot )
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sünmedve (#33), gyilkos sallank (#85) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), technokolin (#50), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Hozz egy grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 33, 37, 41.

Összsúly: 73.46 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 lajhár csont (#236) 3 smirglilevél (#29) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bumeráng (#249) 19 kaja (#2)
8 madártoll (#112) 8 tigroszlán fog (#63) 5 tinta (#101)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

50 51 52 53 54
61
62
63
64
65
66
(51,63) tigroszlán (#43), sakál (#28)
(52,62) 36. jellempróba, malom (#1204), proteinfecske (#139)
(52,64) rájanyék (#58)
(53,63) törpemammut (#115), gumifa (#38), 48. jellempróba, tintacsiga (#74)
(53,64) woor-antilopok (#31), Leah rúnaköve, gumifa (#38), rájanyék (#58)
(53,65) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), vízionár (#66)

Üzenet küldése a karakternek