Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jún. 2. 0h:18' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4430 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (Nincs mibe rakni 2 rákfatty váladékot.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
kt 17 20 | elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [73,10] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az orgyilkos testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [73,11] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
be 685 | bemész a 685. épületbe |
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
m 5 4 1 | mozogsz délnyugatra, délre, északkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 11 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [72,13] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 8750 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [73,12] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy sebesült orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
EZÜSTDARAB (326. TÁRGY) Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni. |
EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY) Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY) Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6. |
SÖTÉT GNÓM (132. ELLENFÉL) Nem sok szó esik a gnómok titkolt rokonságáról, a fekete bárányokról, a sötét gnómokról. Ezek a fekete bőrű, piros szemű, nappal árnyékokban meghúzódó apró teremtmények különösen gonosz lények. Bár fizikailag nem erősek, sötét praktikáikkal gyakran sarokba szorítják a náluk jóval erősebb ellenfelet. Gyakran találkozhatsz velük a városokban, az elhagyatottabb helyeken, vagy sötét, földalatti fészkeik mélyén. Ha legyőzöl egyet, van rá esély, hogy találsz nála a varázskomponenseinek tartósításához féltve őrizgetett spirituszból néhány cseppet. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 193/192 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 (14) | Varázspont: | 40/5 | Pénz: | 26 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 13 (+1) | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
73,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 681 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. gyógyítás: | 25 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 4 | 8. zene: | 2 | 9. szörnyismeret: | 4 |
10. vadászat: | 2 | 11. bányászat: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 15, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzsisak (#88) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | ezüsttőr (#322) | ||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 24 | nyílvessző (#108) | 6 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | * | parittya (#18) | 3 | sallank nyíl (#129) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
30 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
3 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 32] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 10 | drótszőr (#37) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | fémrúd (#104) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 2 | lapkorong (#80) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 4 | óndarab (#85) | 3 | ormánygőte csont (#21) | |||
16 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 37 | sallank karom (#128) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 63.09 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | bot (#4) | 2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rákfatty váladék (#333) | 1 | víz (#27) |
71 | 72 | 73 | 74 | |
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|