63. forduló, 65. forduló, Brigella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 18. 15h:03'
EZ A 486. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
487. játékheted kezdete: aug. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4296
SZÁMLA : XXXX

BRIGELLA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,48] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+24 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 16 VP-t.]

kf 1527 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy szemmelverés varázs hatalmát. Felkészülsz a szemmelverésre. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ek 116 70 1 t. energia kisütése: 116 70 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ek 275 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 182% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 3 VP-t.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 4 VP-t.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 6 0 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[133,48] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 68 életpontot sebeztél. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ryuku szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy adószedő, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 20 VP-t.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Csak télen terem, mert a meleget nem szereti
Gyökerei felül vannak, ezért kénytelen lefelé nőni.
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 16 VP-t.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[131,49] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy erszényes elkarog. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 70 életpontot sebeztél. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,48] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Johnnyu Lee lábát masszírozza. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,48] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 164. Kapsz 24 VP-t.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[128,49] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 70 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [127,49] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Találsz egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Felfedeztél egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 16 VP-t.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

126 127 128 129 130 131 132 133 134 135
47
48
49
50
(127,49) mínosz-kúp (#178), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár
(128,49) élőholt quwarg (#202), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354)
(129,48) tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 26. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sóhajtó dorony (#112)
(130,48) ryuku légiós (#361), patak, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,49) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, olvasztókemence (#86), trappoló dinymákok (#118), pattanóböde (#145)
(132,49) manaelementál (#290), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba
(133,48) gyilkos tetvek (#116), Chara-din monolitja (#534), purifikátor (#157)

[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 4850 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol egy vörös hajú, zöld szemű, harcsabajszos ember férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios ministránsa. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Tárgyainak egy részét egy királygyík viszi. Érzékeled auráját: ő is jó.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Palasti. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked kaját. Ő örömmel bólint, és átnyújt 1 kaját. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, piros szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre teljesen fehér! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges.
Szükséged van egy kis testmozgásra - fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 62 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az alakváltó testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az alakváltó jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Vashegyű lándzsával az alakváltó többször eltalálja a testedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az alakváltó gyengén megszurkálja a bal lábadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. {Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}


Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot!
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 134. Kapsz 8 VP-t.]

fa 230 1897 1 feladod a 230. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kenon a barom részére szánod. Átadsz 1 lánckesztyűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 2 VP-t.]

fa 291 1897 1 feladod a 291. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kenon a barom részére szánod. Átadsz 1 bíbor erőövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 128. Kapsz 2 VP-t.]

fa 1117 1897 1 feladod az 1117. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kenon a barom részére szánod. Átadsz 1 párducbőr övtáskát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 125. Kapsz 2 VP-t.]

fa 1271 1897 1 feladod az 1271. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kenon a barom részére szánod. Átadsz 1 Sheran cserepét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 122. Kapsz 2 VP-t.]

fa 1100 1897 1 feladod az 1100. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kenon a barom részére szánod. Átadsz 1 Éjmágus tükrét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 119. Kapsz 2 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Egy fehérfalú, cseréptetős épület áll a tér közepén, tujákkal szegélyezve. "Városháza" - hirdeti egy felirat a bejárat felett. A ház körül nagy a sürgés-forgás, a nagy hangzavarból csak pár szót értesz: "főutca", "építkezés", "jutalom". (685. épület.)
Megpillantasz egy nagyon csicsás, csavarozott tornyokkal ékesített palotát! A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől. [MEGJEGYZÉS: ez az épület egyike azon kevés dolgoknak a játékban, amelyek korlátozás alá esnek: ha tizennyolc évnél fiatalabb vagy (nem a karaktered, hanem TE!), kérjük, ne használd a BE parancsot.] (696. épület.)
Ezen kívül van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [73,58] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Egy tölgyek alkotta ligetet látsz itt, a város közepén. A liget bejáratánál szépen faragott felirat díszeleg: vadaspark. (769. épület.)
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [20 pontot használtál fel, van még 99. Kapsz 16 VP-t.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 49. Kapsz 40 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 15 VP-t.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 24, 9.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Brigella, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 64. fordulód.

Erő: 17 (29) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 198 cm
IQ: 23 (42) Támadás: 40 (41) Agresszió: 7 Testsúly: 120 kg
Ügyesség: 16 (26) Védekezés: 30 (33) Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 414/360 Jellem: jó (180) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (29) Varázspont: 505/402 Pénz: 3434 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 116/65 EFejl: 47
Eddig összesen 265 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 093 TP-t kaptál. Jelenleg 204 796 TP-d van. A következő szinthez még 55 204 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, varkaudar íjász, varkaudar hírnök. A 62. fordulódban 5432 arany került a bankszámládra. 5486 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 17/97 (+31%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 16/32

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
73,58 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 127,49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 97 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/48 2. nyomkövetés: 12/74 (+35%) 3. mászás: 1/0
4. csapdakészítés: 4/80 5. csapdaészlelés: 1/17 6. gyógyítás: 11/59
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 4/43 (+32%) 9. szörnyidomítás: 1/68
10. teológia: 4/3 11. taumaturgia: 28/64 (+51%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/68 14. harcművészetek: 1/0 15. szkanderozás: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 1/51 18. pszi: 12/78 (+8%)
19. zárnyitás: 1/17 20. vadászat: 5/72 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 3/73 23. csapatmunka: 1/46

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szemmelverés (#137) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 13, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 300.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 7, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 771.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1642 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
122 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 gyíkfű (#201) 7 kaja (#2) 1 lánckesztyű (#230)
1 párducbőr övtáska (#1117) 1 Sheran cserepe (#1271) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 5 kaktusztüske (#114)
1 purifikátor háj (#269) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74
57
58
59
60
61
(73,58) útonálló (#130), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), oltár
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Palasti (6116. kalandozó), egy alakváltó férfi

Üzenet küldése a karakternek