Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 18. 15h:03' EZ A 486. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 487. játékheted kezdete: aug. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4296 SZÁMLA : XXXX |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kf 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
ek 116 70 1 | t. energia kisütése: 116 70 1 |
ek 275 | t. energia kisütése: 275 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
m 6 0 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 68 életpontot sebeztél. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [132,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ryuku szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 70 életpontot sebeztél. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [130,48] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [129,48] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 70 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [127,49] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 62 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az alakváltó testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az alakváltó jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Vashegyű lándzsával az alakváltó többször eltalálja a testedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az alakváltó gyengén megszurkálja a bal lábadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. {Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
fa 230 1897 1 | feladod a 230. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
fa 291 1897 1 | feladod a 291. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1117 1897 1 | feladod az 1117. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1271 1897 1 | feladod az 1271. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1100 1897 1 | feladod az 1100. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [73,58] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 19 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért |
Erő: | 17 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 198 cm |
IQ: | 23 (42) | Támadás: | 40 (41) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 120 kg |
Ügyesség: | 16 (26) | Védekezés: | 30 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 414/360 | Jellem: | jó (180) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 (29) | Varázspont: | 505/402 | Pénz: | 3434 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 116/65 | EFejl: | 47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 17/97 (+31%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 16/32 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
73,58 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 127,49 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 97 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/48 | 2. nyomkövetés: | 12/74 (+35%) | 3. mászás: | 1/0 |
4. csapdakészítés: | 4/80 | 5. csapdaészlelés: | 1/17 | 6. gyógyítás: | 11/59 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 4/43 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 1/68 |
10. teológia: | 4/3 | 11. taumaturgia: | 28/64 (+51%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 1/68 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. szkanderozás: | 1/0 |
16. zene: | 1/0 | 17. szörnyismeret: | 1/51 | 18. pszi: | 12/78 (+8%) |
19. zárnyitás: | 1/17 | 20. vadászat: | 5/72 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 3/73 | 23. csapatmunka: | 1/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szemmelverés (#137) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 13, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 300. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 7, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 771. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1642 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
122 | arany (#50) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 7 | kaja (#2) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
1 | párducbőr övtáska (#1117) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 3 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | elkarog szőr (#665) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 11 | víz (#27) |
72 | 73 | 74 | |
57 | |
|
|
58 | |
|
|
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|