Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 23. 12h:10' EZ A 175. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 176. játékheted kezdete: jún. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
fgo 30 | felt. gonoszkodás 30 pontért |
kt 188 4 | elkészíted a 188. tárgyat (4 darabot) |
kb 127 1 | kiveszel a bankból a 127. tárgyat (1 darabot) |
ff 127 | felt. fegyverváltás: 127 |
ffk 150 | felt.fv.kozkázata: 150 |
flh 999 430 | felt. lőfegyver haszn. 999 a 430. tárggyal |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [90,73] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérfürdető magszim közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (7 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [91,74] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriáspók jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 636 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,75] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Továbbmész...) [94,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Itt csata lesz.
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 70 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [95,77] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [95,78] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
m 2 | mozogsz keletre |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY) A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed. |
Erő: | 16 (19) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (29) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 15 (16) | Életpont: | 235/235 | Jellem: | gonosz (14) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (27) | Varázspont: | 321/24 | Pénz: | 505 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 7/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 19 | dobófegyverek: | 15 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 5 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 6 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 5 | 11. taumaturgia: | 15 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 6 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 1 | 17. vadászat: | 5 | 18. bányászat: | 1 |
19. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában . |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 4 | gyenge méreg (#26) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 34 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) |