637. forduló, 639. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 29. 12h:59'
EZ A 638. JÁTÉKHETED, 638. FORDULÓD
639. játékheted kezdete: dec. 31.
A következő fordulódat legkorábban a 639. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,67] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Eldereth kristályt (56100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 ytterium kőzetet (4300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 yetifogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+69 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+269 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 795. hetének nyerőszámai: 5, 15, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 790.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 788.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 788.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 784.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 782.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 782.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 780.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 780.]
Gyorsvarázsolsz! [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 778.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 778.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 778.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 777.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 771.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 769.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 767.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 765.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 763.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 185% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 763.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 639 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 753.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 753.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 741.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 711.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

been 5317 belépés engedélyezése: az 5317. kalandozót
Elfogadod az új tagot, Majtikát! Tudata ujjongva csatlakozik a K.T.-hez, jócskán megerősítve azt. (+1 MXTU.) Miután a mentális kapcsolat tökéletesen stabilizálódott, tájékoztatod az újoncot a Közös Tudattal kapcsolatos tudnivalókról. [20 pontot használtál fel, van még 691.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.]

ef 28 energia fejlesztése 28
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-26 TU.] A befejezéshez még 871 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [260 pontot használtál fel, van még 429.]

m 2 mozogsz keletre
[364,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 589 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót nyakát. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 119 életpontot sebeztél. 119 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) A talriai behemót belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel gyengén megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 88 kaját. 15842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1965, sebződés: 221, gyógyulás: 234, összesen: +13 ÉP}

Észreveszel egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 420.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(363,67) aranyfecske (#283)
(364,67) talriai behemót (#312), térkapu (#452), nekrofun (#173)

[191,105] Ritka erdőbe érkeztél.

Észreveszel egy ovimon-bokrot. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm vadszárnyast dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (220 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 640 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egy hatalmas terembe értél. Látszólag nem vezet tovább út az egyik irányba sem. Rémülten ugrasz hátra, amikor valami megjelenik előtted. Az ébenfekete testű lény körvonalai nehezen kivehetőek a sötétségben, te mégis látni véled borzasztó formáit. Jéghideg borzongás fut át testeden, és megérzed a halál közelségét. Rémülten észleled, hogy a gyűrű az ujjadon felizzik. A lény sötét arcában a meglepődés jeleit fedezed fel, majd ezt elteleportálása követi. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Tovább csak egyetlen út vezet. Egy eléggé magas, és eléggé simának tűnő falon kell felmásznod, hogy a következő járatba juthass. Közelebb érve felfedezed, hogy azért vannak a falból kiálló apróbb kövek, amelyek remek alapot nyújthatnak a felmászáshoz. Óvatosan lépésről-lépésre követed tapasztalatod nyújtotta tanácsokat. Szerencséd van, minden különösebb probléma nélkül eléred a fenti folyosót. (Önanalízis: +11% mászás.) Amikor megbotlasz, váratlan dolog történik. Két méter zuhanás után érsz talajt, de mielőtt feltápászkodnál, már rá is jössz, hol vagy: egy quwarg bolyban. Millió apró szempár szegeződik rád minden irányból, innen-onnan pedig csáprágók közelednek félelmetesen gyorsan feléd. A bátrabb egyedek közül az elsők már tested porcikáit kezdik csipkedni, amikor te még mindig azon töprengsz, hogyan kerülhettél ide a szellemkastélyból. Aztán belecsimpaszkodsz az egyetlen lehetséges megoldásba, ami eszedbe jut: MINDEZ NEM IS LÉTEZIK. Az illúzió azonnal szertefoszlik, és újra a kietlen folyosón találod magad. Egy hatalmas csarnokba érkezel. Minden oszlop és berendezés pompás díszekbe öltöztetve vár, tiszteletedre az emelvényről egy királyi öltözékű férfi fogad.
- Gratulálok, hát nem is okoztak olyan nagy gondot a mi próbáink - mosolyodik el, majd folytatja: - Kitartásodért cserébe fogadd ajándékunkat. - Két kölyök színes párnán egy tárgyat hoz eléd, melyről vidáman mosolyog rád új szerzeményed: mihlanil medál. Zsebre vágod, mindent megköszönsz az ünneplő tömegnek, majd folytatod utad. (Önanalízis: +5% versengés.)
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 395.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), kísértetvarázsló (#424)

[143,61] Lakott területre érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 385.]

a 1223 5271 1 átadod az 1223. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sólyomcsőrt Lulu King részére. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

aa 425 1120 1558 átadod a 425. tárgyat az 1120. tárgyat az 1558. tárgyat
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 csillogó nyakéket Lulu King részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 hősiesítő medált Lulu King részére. [10 pontot használtál fel, van még 370.]

aa 1641 313 341 átadod az 1641. tárgyat a 313. tárgyat a 341. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kentaurusz szőttest Lulu King részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 gyógykenőcsöt Lulu King részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 alkímiázó üstöt Lulu King részére. [15 pontot használtál fel, van még 355.]

a 1128 5271 10 átadod az 1128. tárgyat az 5271. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 jégszilánkot Lulu King részére. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

a 50 5271 9999 átadod az 50. tárgyat az 5271. kalandozónak (9999 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 147 aranyat Lulu King részére. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

p 195 16 használod a 195. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 16 Tudatpontot. [-320 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 330.]

ve 235 1 megveszed a 235. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,105] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Találsz egy rát-fát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm pókkarom pörköltet dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-36 életerő). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[9 pontot használtál fel, van még 321.]

v 198 243 23 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), kísértetvarázsló (#424)

[243,23] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +4% mászás.) A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 589 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír!

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír karma a fejed mellett suhan el! A szubreális vámpír feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 2, gyógyulás: 105, összesen: +103 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy kronokukac!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kronokukac testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 0, gyógyulás: 98, összesen: +98 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 3 tolmokov-koktélt. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 271.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[244,22] Kisebb hegyek emelkednek itt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy sziklaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 602 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaelementál testét. (6 támadással 88 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a sziklaelementál testét. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a sziklaelementál sziklakemény testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a sziklaelementál testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a sziklaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A sziklaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11324 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1929, sebződés: 404, gyógyulás: 8, összesen: -396 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+793 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [245,22] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Joanauth hegyeinek szélén jársz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.)

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-38 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [246,21] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Emella a Bombázó előtt.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +5% mászás.) Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 583 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy szubreális vámpír!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb lábát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel felnyársalod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír karma a fejed mellett suhan el! A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 2, gyógyulás: 62, összesen: +60 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy Mnebolath!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 2276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 6 gyógykenőcsöt. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidérctűz közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 595 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 82 életpontot vesztettél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. A lidérctűz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 802, sebződés: 125, gyógyulás: 38, összesen: -87 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő esthari vérszopó nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 647 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az esthari vérszopó testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod az esthari vérszopó vörös bundáját. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd az esthari vérszopó vörös bundáját. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel épp hogy megszúrod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az esthari vérszopó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Az esthari vérszopó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12405 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2174, sebződés: 498, gyógyulás: 172, összesen: -326 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) [139 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[246,20] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő).

(Továbbmész...) [246,19] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy raaba-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő).

(Továbbmész...) [246,18] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. (Önanalízis: +4% mászás.) Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy halálosztó kain!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain jobb vállát. (6 támadással 77 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel felnyársalod a halálosztó kain bal oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 0, gyógyulás: 121, összesen: +121 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy varkaudar varázsló!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 640 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 4 mérgezett vasnyilat. [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (183,31)-> 32 arany, -2 ÉP] Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő). [67 pontot használtál fel, van még 65.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[245,17] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő).

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 866 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 36 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 36 szögletes követ találsz. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 20, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 779 pontot. A következő körben tehát 779 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 638. fordulód.

Erő: 75 (94) Szint: 51 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 77 (93) Támadás: 77 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 76 (92) Védekezés: 136 Menekülés: 30 % Életkor: 47/53 év
Egészség: 75 (88) Életpont: 1273/711 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (103) Varázspont: 3740/2161 Pénz: 53 arany Kép. pont: 44
Tudatpont: 29/11 Pszi pont: 812/45 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 76
Eddig összesen 7878 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 68306 TP-t kaptál. Jelenleg 29141531 TP-d van. A következő szinthez még 2858469 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 638. fordulódban 123235 arany került a bankszámládra. 123235 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 49
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 37

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28 2. nyomkövetés: 163 3. mászás: 30
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 276 (+1)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 36 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 134 11. taumaturgia: 197 (+1) 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 26 14. zene: 14 15. szörnyismeret: 22
16. pszi: 74 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 9
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 51 21. úszás: 15
22. csapatmunka: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 106
7. tulajdonságpont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 1 angyalok gyűrűje (#529)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csillogó nyakék (#1120) 1 hősiesítő medál (#1558)
2 isteni könnycsepp (#260) 5 jégszilánk (#1128) 1 kentaurusz szőttes (#1641)
3 kerek kő (#19) 6 ramit kő (#226) 1 sólyomcsőr (#1223)
1 vas dobónyíl (#189) 36 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 4 gyógykenőcs (#313)
83 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304)
15 mákrózsa virág (#56) 1 mihlanil medál (#823) 1 mocsári penke (#148)
1 remák szív (#264) 1 sáfránypor (#211) 35 szögletes kő (#17)
3 tolmokov-koktél (#351) 5 tükör (#43) 1 tüske (#22)
2 vasérc (#152) 1 yetifog (#863)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(243,23) kristálypalota (#401), átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), kronokukac (#285)
(244,22) sziklaelementál (#437), Leah oltár, érclelőhely
(245,17) 34. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(245,22) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Fairlight oltár, 45. jellempróba, érclelőhely
(246,18) kristálypalota (#401), 23. jellempróba, aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168), varkaudar varázsló (#271)
(246,19) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 22. jellempróba
(246,20) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), 34. jellempróba, Dornodon oltár
(246,21) kristálypalota (#401), művészi porolit (#720), átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), Mnebolath (#237), lidérctűz (#457), esthari vérszopó (#431)

Üzenet küldése a karakternek