Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 27. 9h:21' EZ A 818. JÁTÉKHETED, 637. FORDULÓD 819. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 112. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester torát. Kritikus ütés! (2 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel megérinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 11 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP] 2584 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 2, gyógyulás: 79, összesen: +77 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel megérinted a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 3658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 21, gyógyulás: 80, összesen: +59 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 498 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 8 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Quwaxotix testét. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Quwaxotix testét. (2 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Kyorgölő késsel megkarcolod a Quwaxotix jobb vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a Quwaxotix csáprágójával. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Quwaxotix száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő, egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 26 arany, -2 ÉP], ezenkívül 2 őskristály-szilánk. 20140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1267, sebződés: 286, gyógyulás: 139, összesen: -147 ÉP}
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
vv 53 443 120 | elmormolod az 53. varázslatot a 443. varázslatot a 120. varázslatot |
hu 328 917 176 | hulladék: 328 917 176 |
hu 19 13 901 | hulladék: 19 13 901 |
hu 870 1549 866 | hulladék: 870 1549 866 |
hu 25 285 169 | hulladék: 25 285 169 |
hh 504 | használod az 504. tárgyat |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
ba 416 | nem támadod a 416. szörnyet |
f 254 | kísérletezel a 254. tárggyal |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az aranyfecske fejét. (4 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő regeneráló gyűrű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 75, gyógyulás: 159, összesen: +84 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel gyengén megütögeted a Notermanthi fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Kyorgölő késsel meghorzsolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 21 ép-t sebez. A Notermanthi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Notermanthi megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 4647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 4, gyógyulás: 96, összesen: +92 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 529 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 350 életpontot sebezve.) A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom. 10203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 507 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 10420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 516 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege testét. Kritikus ütés! (5 támadással 350 életpontot sebezve.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 jégkristályt. 10328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 34, gyógyulás: 2, összesen: -32 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 529 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 8 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány bal vállát. Kritikus ütés! (8 támadással 560 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megbököd a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP], egy arany és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (313,117)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 19636 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1525, sebződés: 118, gyógyulás: 114, összesen: -4 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az aranyfecske jobb oldalát. (4 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megbököd az aranyfecske testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 13 ép-t sebez. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 1, gyógyulás: 161, összesen: +160 ÉP}
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
h 949 80 | használod a 949. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 510 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 8 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (8 támadással 489 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány nyakát. (2 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel meghorzsolod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (313,117)-> 125 arany, -2 ÉP], 3 arany, egy obszidián karkötő és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 19636 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1436, sebződés: 83, gyógyulás: 108, összesen: +25 ÉP}
v 198 381 15 | elmormolod a 198. varázslatot |
[381,15] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anram Salle előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (312,11)-> 3 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.
be 718 | bemész a 718. épületbe |
pszi fejlesztés II (#295) 500 aranyért, | önanalízis (#296) 1000 aranyért, | pszi-ernyő III (#297) 1500 aranyért. |
vtn 295 | varázslat tanulás: a 295. varázslatot |
vtn 296 | varázslat tanulás: a 296. varázslatot |
vtn 297 | varázslat tanulás: a 297. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyengén megütögeted az aranyfecske testét. (4 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel megkarcolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fémrúd felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 72 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 75, gyógyulás: 160, összesen: +85 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [383,14] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy kr'uagon pusztító közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
(Továbbmész...) [384,13] Tovább kóborolsz a pusztán. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi elementál lord lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor megpöccinted a pszi elementál lord testét. (2 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a pszi elementál lord fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! A pszi elementál lord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a pszi elementál lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP]. 4675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 6, gyógyulás: 89, összesen: +83 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 502 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 8 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyengén megütögeted a smaragd sárkány bal első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a smaragd sárkány testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 19636 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 91, gyógyulás: 106, összesen: +15 ÉP}
m 1 8 2 | mozogsz északkeletre, északra, keletre |
(Továbbmész...) [385,11] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Thargodan tábort. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [386,11] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni.
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel megkarcolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A Notermanthi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó és 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 4647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 10, gyógyulás: 88, összesen: +78 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 496 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (8 támadással 498 életpontot sebezve.) A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 7 spiritusz. 10203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 60, gyógyulás: 2, összesen: -58 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyengén megütögeted a Thargodan zsoldos bal oldalát. (4 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a Thargodan zsoldos megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 2, gyógyulás: 161, összesen: +159 ÉP}
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 496 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Rém sötét esszenciáját. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) A Rém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1001, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [387,13] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra.
(Továbbmész...) [386,14] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
ek 40 17 | t. energia kisütése: 40 17 |
ef 10 519 | energia fejlesztése 10 |
bb 2 200 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (200 darabot) |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
im 0 5 | imádkozol |
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
h 697 2500 | használod a 697. tárgyat |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
PSZI FEJLESZTÉS II. (295. PSZI KÉPESSÉG) Az utóbbi időben mentális képességeid annyira erősek lettek, hogy a szokványos elmetréningek szinte alig fejlesztenek rajta. Itt az ideje hát, hogy kidolgozd a saját elmegyakorlatodat, melynek segítségével a P 295 parancs hatására, 100 pszi pontért és 100 TVP-ért kövezetesen 20%-ot fejlődik a képességed. Sajnos ennek az új gyakorlatnak korlátja is van, bizonyos határ felett már ez sem növeli az elméd hatalmát. |
ÖNANALÍZIS (296. PSZI KÉPESSÉG) Mint az elme képzett használójának, neked is feltűnt, hogy bizonyos Közös Tudatok képesek a kasztroplanáris térben folyamatosan analizálni mágikus aurájukat, így tájékoztatva tagjaikat a potenciáljuk legkisebb növekedéséről is. Te is próbálkoztál ezzel, azonban szomorúan kellett rájönnöd arra, hogy a pszi és a mágia olyan, mint az olaj és a víz, nem keverhető egymással. Ezek után az Önismeretnek nevezett tudati képességet kezdted el tanulmányozni, ami lehetővé teszi a saját képességeid elemezését, azonban ez a folyamat lassú és hosszadalmas, naponta csak egyszer jut rá időd, általában a táborozás ideje alatt. Hamarosan rájössz azonban, hogy ha a pszi-ernyőhöz hasonló mentális hálóval veszel körül magad, annak rezgéseit, mint az ernyő használatában képes mentalista pillanatok alatt képes vagy értelmezni. Az Önanalízis pszi képességet a P 296 paranccsal 15 pszi pontért és 5 TVP-ért rakhatod fel az egész fordulódra (plusz a következő táborozásodra). Hatására azonnal értesítést kapsz a nem fegyveres képzettségeid fejlődéséről, a mágikus ismereteket és a pszit kivéve. |
PSZI-ERNYŐ III. (297. PSZI KÉPESSÉG) Rengetegszer próbáltad már továbbfejleszteni a legalapvetőbb pszi képességet, a Pszi-ernyőt, mindeddig azonban sikertelenül. Nem adtad fel a reményt, hiszen biztosan tudtad, hogy a szörnyeknek még számos képességét lehet érzékelni a rájuk bocsátott gyenge pszi hálót tanulmányozva. Az elképzelésed végre megvalósult, bár ez nem meglepő, hiszen mára már olyan fejlettek a mentális képességeid, amit régen el sem tudtál volna képzelni. A Pszi-ernyő III.-at a P 297 paranccsal aktivizálhatod az egész fordulóra (plusz a következő táborozásodra), 20 pszi pontért és 5 TVP-ért. Pszi szakértelem*1% eséllyel (max. 90%) megtudhatod vele a szörnyek szintjét, vagy megismerheted mágikus adottságait. Hogy pontosan mit vagy képes felfedezni vele, azt próbáld ki magad! A varázslat emellett még alap Pszi-ernyőként is működik. |
Erő: | 100 (139) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 86 (103) | Támadás: | 76 (85) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 85 (107) | Védekezés: | 136 (146) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/61 év |
Egészség: | 87 (115) | Életpont: | 1949/1965 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 88 (120) | Varázspont: | 3590/611 | Pénz: | 4822 arany | Kép. pont: | 105 |
Tudatpont: | 59/0 | Pszi pont: | 878/552 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/44 | ökölvívás: | 56/84 (+7%) | szúrófegyverek: | 25/2 (+2%) |
vágófegyverek: | 31/84 | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 40/67 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
386,14 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 231,41 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/95 | 2. nyomkövetés: | 161/78 (+14%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 34/5 | 5. csapdakészítés: | 39/56 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/0 |
7. gyógyítás: | 112/18 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/19 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 272/71 (+110%) | 12. taumaturgia: | 171/69 (+54%) |
13. szerencsejáték: | 8/99 | 14. versengés: | 25/98 | 15. harcművészetek: | 64/1 |
16. zene: | 25/0 (+98%) | 17. szörnyismeret: | 69/16 | 18. pszi: | 71/12 (+12%) |
19. zárnyitás: | 26/97 | 20. vadászat: | 16/64 | 21. vitalitás: | 5/84 |
22. bányászat: | 49/14 (+10%) | 23. testépítés: | 42/93 (+93%) | 24. úszás: | 17/68 |
25. főzés: | 25/9 (+10%) | 26. csapatmunka: | 4/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 94 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 1(3) | 10. vp regeneráció: 5(6) |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 60 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 150 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 35, max: 50) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg felderítő (#299), ősquwarg (#300), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302), quwarg lázhozó (#478), quwarg széltáncos (#540), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwaxotix (#961), aranyfecske (#283), Quwargamanga (#963), quwarg parafenomén (#248), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579), Rém (#315), sötét ölész (#314) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fagymágus (#650), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), quwarg agyfürkész (#745), vg'axtol torzító (#416) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +163 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +83 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (111,50,1) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem 2 (#188) |
fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) | harci induló (#443) | nagyobb agypajzs (#120) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | quwarg b.háborító (#850) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 2) |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1184, pontszámod: 20643. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 129 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.) tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | drag'kór lábvédő (#870) | 1 | gólemgyűrű (#866) | 1 | hajító csillag (#939) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 17 | kavadu iszák (#25) | 9 | kerek kő (#19) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kyorg hosszúpenge (#917) | 1 | kyorg vállpánt (#901) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sárkány ékkő (#1632) | 9 | spiritusz (#170) | 1 | Szent Kulacs (#285) | |||
90 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1845 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
3 | jégkristály (#593) | 49 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 2 | obszidián karkötő (#229) | 2 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
4 | sallank karom (#128) | 1 | szent jogar (#150) |