Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 9. 14h:24' EZ A 638. JÁTÉKHETED, 637. FORDULÓD 639. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2226 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat |
vv 71 120 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 64. varázslatot |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
kf 1277 | kézbeveszed/felveszed az 1277. tárgyat |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ftv 271 828 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot a 828. szörnyet |
v 21 60 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 8 5 5 | mozogsz északra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi hurrikán varázslatot. 732 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősi hurrikán varázslatot lő rád. 788 életpontot vesztettél. Teli erőből teriád tőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a teriád varázsló bal lábát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a teriád varázsló testét. (9 támadással 943 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a teriád varázsló mágiavédett testét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ellenfeled őstűz varázslatot lő rád. 160 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősjég varázslatot lő rád. 352 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a teriád varázsló jobb lábát. (9 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a teriád varázsló testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy őstűz varázslatot. 151 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősjég varázslatot. 171 életpontot vesztettél. A teriád varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3116, sebződés: 2354, gyógyulás: 477, összesen: -1877 ÉP}
(Továbbmész...) [484,116] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy gyökérszellem. {max. életpontja: 313-1912.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [483,117] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy csapat ryuku sorkatona. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálos érintés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 92 életpontot vesztettél. Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a ryuku sorkatona testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ryuku harci dárdát hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 498 életpontot vesztettél. Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra rohansz. Tleikan nyárssal többször eltalálod a ryuku sorkatona jobb karját. (9 támadással 1172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a ryuku sorkatona bal oldalát. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). A 9 ryuku sorkatona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (9 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, a 9 ryuku sorkatona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 249 életpontot vesztettél. Nem sikerült a 9 ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (9 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Tleikan nyárssal megdöfködöd a ryuku sorkatona testét. (9 támadással 1178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+236 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku sorkatona jobb karját. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (6 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 91 életpontot vesztettél. A 6 ryuku sorkatona újból meg újból lesújt rád. (6 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 195 életpontot vesztettél.
Tleikan nyárssal többször eltalálod a ryuku sorkatona jobb lábát. (9 támadással 1185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku sorkatona testét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a 3 ryuku sorkatona újra meg újra lecsap. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, a 3 ryuku sorkatona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 97 életpontot vesztettél. A 3 ryuku sorkatona pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Tleikan nyárssal valamennyire megsebezgeted a ryuku sorkatona testét. (2 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az 1 ryuku sorkatona fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Az 1 ryuku sorkatona feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 175 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ryuku menetpajzs és 1 ryuku védőkenőcs. Szereztél 4 katonai kötszert. 38136 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5622, sebződés: 2293, gyógyulás: 1084, összesen: -1209 ÉP}
v 198 466 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
[466,103] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ghaurdashi hegyén jársz - legalábbis a draklenek körében így nevezik e helyet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ryuku aranybányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (aranyrög) van a föld alatt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sangin yeti. {egyik sebzési módja: 1x 2d220+193.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a sangin yeti fejét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (161 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: hoarián saru, 3 kaja, nyílvessző. Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal megdöfködöd a sangin yeti testét. (9 támadással 1188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Kyorg tőrrel jól megszurkálod a sangin yeti testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). A sangin yeti behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 263 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A sangin yeti behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 256 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal többször eltalálod a sangin yeti testét. (9 támadással 1207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Kyorg tőrrel jól megszurkálod a sangin yeti bal lábát. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Egy tockost nyomat Neked a sangin yeti! (1 támadástól 351 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mancsával a sangin yeti megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal gyengén megszurkálod a sangin yeti fejét. (3 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Kyorg tőrrel megbököd a sangin yeti testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A sangin yeti lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 445 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A sangin yeti lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 335 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26548 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4596, sebződés: 2211, gyógyulás: 780, összesen: -1431 ÉP}
be 1512 | bemész az 1512. épületbe |
ep 86 70 | építed a 86. tárgyat 70 pontért |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
kt 50 | elkészíted az 50. tárgyat |
h 697 8888 | használod a 697. tárgyat |
vv 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
v 181 448 19 | elmormolod a 181. varázslatot |
[448,19] Épületek tűnnek fel. A környező kerületekből minden út ide, a hatalmas piactérre fut.
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a menekülő rabszolga testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a menekülő rabszolga testét. (9 támadással 1169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 43 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a menekülő rabszolga jobb karját. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A menekülő rabszolga újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 266 életpontot vesztesz.) A menekülő rabszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 299 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal meghorzsolod a menekülő rabszolga jobb karját. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a menekülő rabszolga fejét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A menekülő rabszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 264 életpontot vesztesz.) A menekülő rabszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 313 életpontot vesztesz.) A menekülő rabszolga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hoarián bőrnadrág, 1 hoarián saru és 1 ryuku kalapács. Szereztél 95 aranyat. 13325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2727, sebződés: 1142, gyógyulás: 389, összesen: -753 ÉP}
ve 189 30 | megveszed a 189. tárgyat 30 |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 823 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi hurrikán. 365 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a teriád varázsló bal lábát. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a teriád varázsló testét. (9 támadással 899 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a teriád varázsló testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ellenfeled őstűz varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősjég. 164 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a teriád varázsló testét. (9 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a teriád varázsló testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy őstűz varázslat. 76 életpontot vesztettél. Egy ősjég varázslattal köszönt csatapartnered. 338 életpontot vesztettél. A teriád varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3260, sebződés: 1836, gyógyulás: 468, összesen: -1368 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 181 493 63 | elmormolod a 181. varázslatot |
be | bemész |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a ryuku kalandozó testét. (8 támadással 1066 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a ryuku kalandozó testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a 4 ryuku kalandozó nehezen védhető csapásait. (8 támadástól 545 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-113 varázspont.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku kalandozó jobb oldalát. (9 támadással 1122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 57 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a ryuku kalandozó testét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a 3 ryuku kalandozó nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 407 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-92 varázspont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Tleikan nyárssal gyengén megszurkálod a ryuku kalandozó fejét. (2 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a ryuku kalandozó testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengéjét vadul forgatva, az 1 ryuku kalandozó újra meg újra lecsap. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott!
Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4218, sebződés: 1084, gyógyulás: 711, összesen: -373 ÉP}
(Továbbmész...) [466,101] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy fényes griff. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 155 szúró, 105 vágó, 105 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy manarobbantás varázslat. 552 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fényes griff jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (85 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször eltalálod a fényes griff fejét. (6 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) A fényes griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-14 védettség). A fényes griff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 188 életpontot vesztettél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a fényes griff testét. (6 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) A fényes griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-14 védettség). A fényes griff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A fényes griff a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a fényes griff ragyogó tollait. (6 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) A fényes griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-14 védettség). Karmával néhányszor a fényes griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) A fényes griff belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 185 életpontot vesztettél.
Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2138, sebződés: 2535, gyógyulás: 700, összesen: -1835 ÉP}
(Továbbmész...) [465,100] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (aranyrög) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy gourry fészket. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy mutáns hegyitroll. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 2517-3416.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns hegyitroll bal vállát. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (492 életpontot vesztettél.) Meglengetve a tleikan nyársat a másikra támadsz. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns hegyitroll jobb lábát. (8 támadással 1040 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a mutáns hegyitroll testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). A mutáns hegyitroll újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) A mutáns hegyitroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a mutáns hegyitroll fejét. (8 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a mutáns hegyitroll jobb lábát. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). A mutáns hegyitroll pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A mutáns hegyitroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 136 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21784 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4049, sebződés: 1911, gyógyulás: 612, összesen: -1299 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vermelő rozsomák kiálló metszőfogait. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tleikan nyársat ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a vermelő rozsomák fejét. (9 támadással 1187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a vermelő rozsomák vastagszálú szőrét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A vermelő rozsomák Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 367 életpontot vesztesz.) A rozsomákok vehemenciája előtör a szörnyetegből, és már képtelen visszafogni magát, a halálig harcol. Fittyet hány a fegyvereidre, a véredet akarja! Csak hátrálsz, és próbálsz védekezni. A harchoz minden életerejét felhasználta. 726 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 rozsomákszőrt. (ld. enc.) 16642 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2726, sebződés: 1093, gyógyulás: 346, összesen: -747 ÉP}
(Továbbmész...) [463,98] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy széleshátú bahrot lehet. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 125 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a széleshátú bahrot bal oldalát. (7 támadással 421 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a széleshátú bahrot testét. (9 támadással 1205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a széleshátú bahrot testét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Beléd öklel a széleshátú bahrot! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 136 életpontot vesztettél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 140 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a széleshátú bahrot testét. (9 támadással 1186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a széleshátú bahrot testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyarával a széleshátú bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 137 életpontot vesztettél. A széleshátú bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 139 életpontot vesztettél. A széleshátú bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 bahrot bőrt. 22703 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4038, sebződés: 1879, gyógyulás: 601, összesen: -1278 ÉP}
h 1477 5 5 | használod az 1477. tárgyat |
[458,103] Még mindig füves síkságon vagy.
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ősi hurrikán varázslatot lő rád. 341 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi hurrikán varázslat. 382 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a teriád varázsló fejét. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a teriád varázsló testét. (9 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a teriád varázsló testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Távolról őstűz varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Egy ősjég varázslattal köszönt csatapartnered. 160 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal megdöfködöd a teriád varázsló mágiavédett testét. (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 48 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a teriád varázsló mágiavédett testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy őstűz. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősjég varázslatot. 155 életpontot vesztettél. A teriád varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 teriád fétis. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3123, sebződés: 1251, gyógyulás: 440, összesen: -811 ÉP}
ek 227 488 110 | t. energia kisütése: 227 488 110 |
[488,110] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi hurrikán varázslat. 714 életpontot vesztettél. Távolról ősi hurrikán varázslatot lő rád a másik. 342 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a teriád varázsló testét. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a teriád varázsló bal lábát. (9 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a teriád varázsló jobb lábát. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ellenfeled őstűz varázslatot lő rád. 134 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősjég varázslatot lő rád. 390 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal többször eltalálod a teriád varázsló testét. (8 támadással 838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a teriád varázsló bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról őstűz varázslatot lő rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősjég varázslatot lő rád. 289 életpontot vesztettél. A teriád varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3266, sebződés: 2005, gyógyulás: 465, összesen: -1540 ÉP}
szk 828 | keresed a 828. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 5. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hoarián barbár jobb karját. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) A lény néhány kőkést lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 237 életpontot vesztettél. Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hoarián barbár jobb oldalát. (9 támadással 1157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a hoarián barbár testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Nem sikerült a 7 hoarián barbár ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (14 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Nem sikerült a 7 hoarián barbár ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (14 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a hoarián barbár nyakát. (8 támadással 1071 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a hoarián barbár bal oldalát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A 3 hoarián barbár pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (6 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A 3 hoarián barbár pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (6 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A 3 hoarián barbár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hoarián bőrnadrág és 1 hoarián saru. 17594 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Ezek után nem valószínű, hogy ép bőrrel megúsznád, ha a lábad hoarián földre tennéd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3856, sebződés: 899, gyógyulás: 569, összesen: -330 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
ACÉLTŰZ NYÍLHEGY (1132. TÁRGY) Az acéltűz nyílhegy fénytelen ragyogása nem egy természetes dolog. A mágikusan létrehozott tárgy felületén a tűz lobogásához hasonló árnyak futkároznak, talán épp innen kapta a nevét. Kicsit később, a lenyűgöző látványtól való aléltságodból felocsúdva talán azt is megvizsgálod, eléggé hegyes-e ez a fegyvertartozék ahhoz, hogy felhasználhasd a saját céljaidra. Még ha ez nem is sikerül: a nyílhegy semleges ragyogása annyira elbűvölt, hogy nem fogod azt soha senkinek elajándékozni. |
RYUKU KALANDOZÓCSAPAT (829. ELLENFÉL) Talán először még megörülsz neki, hogy megpillantottad a közelben táborozó ryuku kalandozókat, hiszen itt az alkalom az üzletelésre, információszerzésre, de rögvest lebiggyed az arcodról a mosoly, amint ők is észrevesznek. Első mozdulatukkal a fegyverüket ragadják meg, a másodikkal pedig már támadnak is. De nem ám becsületesen, és gálánsan, egyesével! Többen egyszerre. Mondjuk, így legalább még van egy kis esélyük. [A ryuku kalandozók elleni harcban természetesen nem a kalandozók elleni, hanem a szörnyek elleni harc szabályai érvényesek (pl. a kalandozók ellen pluszt adó fegyvereid nem fognak a ryuku kalandozók ellen is pluszt adni).] |
FÉNYES GRIFF (952. SZÖRNY) A szigetvilág hegységei fölött csak igen ritkán látni sárkányt, vagy efféle, másutt megszokott repülő bestiát. Ennek persze nem az az oka, hogy itt nem találnának megfelelő zsákmányt, mindinkább az, hogy kerülik a fényes griff territóriumát. Ez a hihetetlenül intelligens ragadozó nem csak tekintélyes villámleheletével, de kifejlett mágikus képességeivel is rászolgált a hírnevére. A tigroszlánéhoz hasonlatos, vörösesbarna testét, hatalmas szárnyak emelik a levegőbe, s ha (nagy ritkán) sor kerül közelharcra, a fényes griff beveti mellső mancsa arasznyi karmait, és erőteljes vágócsőrét is. Az ellene folytatott eredményes ütközet legfontosabb feltétele a mágiával átitatott szúrófegyver. |
GOURRY FÉSZEK (1454. TEREPTÁRGY) A csupasz, mindentől távol eső hegyekben néha fura fészkekre bukkanhatsz. Ha nem vagy nagyon türelmetlen, és kivárod, míg visszatér az elijesztett madár, megfigyelheted a szigetvilág legjámborabb, és bizonnyal a legízletesebb jószágát, a gourry-t. Most már azt is tudod, hogy ez a lény adja ki magából azokat a messzire elhallatszó rikoltásokat, amiket eddig egy ismeretlen, de mindenképpen hatalmas szörnyeteg párzási kiáltásának véltél. Ez a barnás-zöld tollazatú, jól megtermett pulyka méretű, rendesen repülni képtelen madár búvóhelyként a sűrű erdőt kedveli. Költeni azonban - ki tudja, miért -, a hegyek nem túl magasan fekvő párkányain szokott, és ezt évente akár hatszor is megteszi. Tojása megtévesztésig hasonlít a griffekéhez, bár annál valamivel kisebb, és nagyon ízletes. Mivel a gourry az első ijesztő neszre világgá szalad, hátrahagyva fészkében tojásait, rejtély, hogy eddig miért nem pusztult még ki ez a faj. |
GOURRY TOJÁS (1455. TÁRGY) Később rájössz, mi az oka, hogy a gourrykat egyáltalán nem fenyegeti a kihalás. Fészkeiket a legmegközelíthetetlenebb ormokra építik, s így rabló legyen a talpán az, aki onnan kicsórhatja az állat tojásait. Ha mindenképp szükséged van gourry tojásra, megkísérelheted a fészek megközelítését a KT 1455 paranccsal, 2 TVP-ért. A sikerhez minél magasabb mászás szakértelemre lesz szükséged. |
VERMELŐ ROZSOMÁK (904. SZÖRNY) Csak nagyon ritkán találkozhatsz ezzel a félmázsás rágcsálóval, mivel közmondásosan békés, félénk jószág. Jószerével kizárólag éjszaka jár enni, és mire a hajnal derengeni kezd, már aludni tér a vermére, amit minden nap új helyen ás meg magának. Előreugró metszőfogai nem tűnnek túl veszélyesnek, más látható fegyvere pedig nincsen. Hosszú, vastagszálú szőre értékesíthetőnek látszik, tán érdemes érte vadászni rá. A bennszülöttek közt számtalan tanulságos történet kering a bekerített, és védekezésre kényszerített rozsomák elapadhatatlannak látszó életerejéről, és a halálig tartó küzdelembe vadító vehemenciájáról. Ha megbolygatja valami, és egy dühös vermelő rozsomákkal találkozol, hosszú csatára számíts. |
ROZSOMÁKSZŐR (1510. TÁRGY) A szigetvilágban a rozsomákok sokféle alfaja ismert, s ezek mind szokásaikban, mind pedig tulajdonságaikban nagy változatosságot mutatnak. Valami közös azért persze akad bennük, mégpedig a szőrzetük! Az arasznyi, rendkívül erős, de ugyanakkor hajlékony, és vastag szőrszálak gyakorlatilag érzéketlenek minden külső behatással szemben. Ezeket a közönséges tűz nem égeti, sav nem emészti, jég nem dermeszti, és még elvágni is igen nehéz őket. Kár, hogy fogalmad sincs, mire lehetne felhasználni. A szőrszál tanulmányozása során arra mindenesetre hamar rájössz, miért is olyan nehéz kirázni a bundájából egy nyavalyás rozsomákot! |
Erő: | 84 (125) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 77 (99) | Támadás: | 77 (78) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 73 (85) | Védekezés: | 126 (128) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 50/49 év |
Egészség: | 74 (98) | Életpont: | 2439/2273 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 82 (98) | Varázspont: | 4145/1902 | Pénz: | 1446 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 108/280 | Halhatatlanság: | 30 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/58 | ökölvívás: | 7/98 | szúrófegyverek: | 55/77 (+8%) |
vágófegyverek: | 35/2 | ütőfegyverek: | 38/32 (+1%) | lőfegyverek: | 16/57 |
dobófegyverek: | 44/78 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/58 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 170/82 (+23%) | 3. lopás: | 2/92 |
4. mászás: | 47/16 | 5. hajózás: | 17/61 | 6. csapdakészítés: | 15/10 |
7. csapdaészlelés: | 24/52 | 8. gyógyítás: | 133/63 | 9. titkosírás: | 7/35 |
10. felderítés: | 32/41 (+11%) | 11. szörnyidomítás: | 2/88 | 12. teológia: | 304/84 (+160%) |
13. taumaturgia: | 110/5 (+11%) | 14. szerencsejáték: | 7/32 | 15. versengés: | 24/71 |
16. harcművészetek: | 4/7 | 17. zene: | 12/12 | 18. szörnyismeret: | 28/70 (+18%) |
19. pszi: | 67/15 (+3%) | 20. zárnyitás: | 17/42 | 21. vadászat: | 12/66 |
22. vitalitás: | 9/83 | 23. bányászat: | 60/10 (+10%) | 24. úszás: | 12/78 |
25. főzés: | 6/45 | 26. ősteológia: | 7/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3(4) | 8. képességpont: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 6(8) |
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 8 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ) |
elfogod szutykos remákot (#191) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), teriád gyilkos (#800) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), nagyobb vércápa (#246), élőholt ősmágus (#179), mélység fattya (#199), rothadó lián (#427), kémsárkány (#545), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), káoszdémon (#547), kronotapír (#286), sötét kaszás (#591), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 15 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (138,45,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | nagyobb agypajzs (#120) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
pusztító végzet (#106) | >> | szellemdarázs (#481) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | bo'adhun csapás (#266) | >> | takarító (#609) | |
halálos érintés (#271) | >> | eldüeni vándor (#601) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | jégoszlop (#231) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | tűzeső (#61) | >> | Wart (#5667) | |
jégoszlop (#231) | >> | gnóm szolgáló (#943) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku tolvaj (#883) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád törzsfő (#805) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku sorkatona (#828) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | hoarián sámán (#834) | fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#943) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősi asszimiláció (#717) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | tlopedmuk (#584) | agytaposás (#180) | >> | energiaelementál (#577) | |
fürgülés (#92) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | agytaposás (#180) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
fürgülés (#92) | >> | fagybehemót (#660) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
agytaposás (#180) | >> | márvány fagyúr (#657) | varázsvédelem (#34) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
varázsvédelem (#34) | >> | shokara bogár (#436) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 1) |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | aranyrög (#1251) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | madártoll (#112) | |||
12 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | teriád tőr (#1277) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
460 | arany (#50) | 2 | bahrot bőr (#938) | 10 | deus ex machina (#1) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 4 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 1 | hoarián drágakő (#1449) | |||
1 | hoarián saru (#1346) | 22 | kaja (#2) | 4 | katonai kötszer (#1508) | |||
5 | kerek kő (#19) | 2 | ramit kő (#226) | 4 | rozsomákszőr (#1510) | |||
1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 10 | teriád féreg (#1276) | 21 | vas dobónyíl (#189) |