Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 26. 9h:14' EZ A 802. JÁTÉKHETED, 636. FORDULÓD 803. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a quwarg szabotőr fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 6, gyógyulás: 49, összesen: +43 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 7, gyógyulás: 49, összesen: +42 ÉP}
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 112 28 | elmormolod a 71. varázslatot a 112. varázslatot a 28. varázslatot |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
vv 188 224 86 | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
vv 88 211 182 | elmormolod a 88. varázslatot a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
vv 53 443 120 | elmormolod az 53. varázslatot a 443. varázslatot a 120. varázslatot |
kf 868 2 | kézbeveszed/felveszed a 868. tárgyat a bal kezedbe |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
vv 247 70 70 | elmormolod a 247. varázslatot a 70. varázslatot a 70. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 72 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 75, gyógyulás: 154, összesen: +79 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel megbököd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A Mnebolath karmai majdnem eltalálnak! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 48, gyógyulás: 84, összesen: +36 ÉP}
Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 hajító csillag. Alaposan megsorozod a lidérckirály köpenyét. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a lidérckirály testét. (2 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel meghorzsolod a lidérckirály testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 2, gyógyulás: 89, összesen: +87 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 523 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 81 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP]. 10203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 83, gyógyulás: 2, összesen: -81 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia bal szárnyát. (8 támadással 495 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-21 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 519 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-64 életpont.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed az ezerszemű bestia bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Az ezerszemű bestia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 galachmitot. 16784 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 247, gyógyulás: 123, összesen: -124 ÉP}
v 198 317 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[317,112] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Látsz egy rejtett kolostort. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kátránygödröt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.
be 493 | bemész a 493. épületbe |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod az aranyfecske nyakát. (4 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel meghorzsolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 71 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 72, gyógyulás: 158, összesen: +86 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 498 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégvihar. 85 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 8 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Friedurgonoma jobb hátsó lábát. (8 támadással 493 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Friedurgonoma testét. (3 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel meghorzsolod a Friedurgonoma óriási karmát. Kritikus ütés! (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. A Friedurgonoma fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A Friedurgonoma farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Friedurgonoma többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (313,117)-> 7 arany, -2 ÉP], 4 arany, 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 gyöngymangó, ezenkívül 1 jégrúna-tekercs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 23819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1612, sebződés: 328, gyógyulás: 174, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [315,110] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy talriai behemót. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 508 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 1256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+252 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 46 kaját. 18720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1849, sebződés: 72, gyógyulás: 287, összesen: +215 ÉP}
(Továbbmész...) [314,109] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mópat gigász. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 505 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 hajító csillag. Alaposan megsorozod a mópat gigász testét. Kritikus ütés! (8 támadással 560 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel súrolod a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel megérinted a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyengén megütögeted az aranyfecske bal lábát. (4 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel meghorzsolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fémrúd felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 75, gyógyulás: 159, összesen: +84 ÉP}
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor súrolod a Notermanthi bal vállát. (2 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megbököd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Notermanthi megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 7, gyógyulás: 89, összesen: +82 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 498 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós bal karját. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Thargodan zsoldos jobb karját. (4 támadással 725 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megérinted a Thargodan zsoldos bal karját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan zsoldos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 3, gyógyulás: 163, összesen: +160 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 499 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sötét ölész ködös testét. (8 támadással 499 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megpöccinted a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sötét ölész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 68, gyógyulás: 70, összesen: +2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 254 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 489 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (10 támadással 1805 életpontot sebezve.) Kyorgölő késsel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (10 támadással 1677 életpontot sebezve.) {FM:} Kyorgölő késsel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító rezgő auráját. Kritikus ütés! (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 26371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4655, sebződés: 682, gyógyulás: 140, összesen: -542 ÉP}
(Továbbmész...) [313,108] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy smaragd sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 508 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 8 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (8 támadással 560 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel súrolod a smaragd sárkány jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel megkarcolod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 33 arany, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], egy pszi kő és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 19636 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1298, sebződés: 114, gyógyulás: 72, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [312,108] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Találsz egy gyilkos csalánt. Mozgást észlelsz oldalról. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy smaragd sárkány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 503 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 8 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány farkát. (8 támadással 506 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a smaragd sárkány óriási karmát. (2 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megbököd a smaragd sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 19636 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1419, sebződés: 112, gyógyulás: 106, összesen: -6 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [310,106] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Nyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi elementál lord. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a pszi elementál lord egyik csápját. (2 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel megérinted a pszi elementál lord nyakát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi hatás! A pszi elementál lord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy gyöngymangó. 4675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 10, gyógyulás: 81, összesen: +71 ÉP}
(Továbbmész...) [309,105] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt.
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a taalru testét. (2 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel megkarcolod a taalru póklábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 29 ép-t sebez. A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 7, gyógyulás: 85, összesen: +78 ÉP}
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a lidérckirály testét. (2 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel megérinted a lidérckirály testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 2, gyógyulás: 86, összesen: +84 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 528 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 516 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész testét. (8 támadással 492 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[307,104] Tovább kóborolsz a pusztán. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy lávatavat. Nyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet.
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
f 923 | kísérletezel a 923. tárggyal |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
ek 40 17 | t. energia kisütése: 40 17 |
h 949 80 | használod a 949. tárgyat |
ef 10 519 | energia fejlesztése 10 |
bb 2 400 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (400 darabot) |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
h 697 2500 | használod a 697. tárgyat |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
TÖKÉLETES MOZGÁS A kolostorban elsajátított mozdulatok használata akkor válik gyönyörűséges, csodálni való művészetté, ha eléred a tökéletes mozgás stádiumát. Amikor minden távolság hajszálnyira pontos, amikor minden ütés, és minden hárítás szemrebbenésnyire azonos ritmusra történik, amikor... nos, mikor már te is közel jársz ahhoz a tudáshoz, amit a Mesterek birtokolnak. A tökéletes mozgás technikája tehát nem más, mint a harcművészet egy következő foka a mesterré válás igen meredek lépcsőjén. Mostantól a szakértelmed szintje másfélszeres szorzóval számít be az általad kiosztott sebzésbe! A képesség permanens. |
DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY) Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható. |
Erő: | 99 (138) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 86 (103) | Támadás: | 76 (85) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 85 (107) | Védekezés: | 135 (145) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/61 év |
Egészség: | 87 (115) | Életpont: | 1948/1966 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 88 (120) | Varázspont: | 3591/242 | Pénz: | 2977 arany | Kép. pont: | 105 |
Tudatpont: | 59/0 | Pszi pont: | 864/643 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/44 | ökölvívás: | 56/77 (+10%) | szúrófegyverek: | *24/100 (+5%) |
vágófegyverek: | 31/84 | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 40/64 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
307,104 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 231,41 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/95 | 2. nyomkövetés: | 161/64 (+27%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 34/5 | 5. csapdakészítés: | 39/50 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/0 |
7. gyógyítás: | 112/18 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/13 (-52%) |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 271/61 (+118%) | 12. taumaturgia: | 171/15 (+66%) |
13. szerencsejáték: | 8/99 | 14. versengés: | 25/98 | 15. harcművészetek: | 64/1 |
16. zene: | 24/2 (+98%) | 17. szörnyismeret: | 69/16 | 18. pszi: | *70/100 (+9%) |
19. zárnyitás: | 26/97 | 20. vadászat: | 16/64 | 21. vitalitás: | 5/84 (+6%) |
22. bányászat: | 49/4 (+5%) | 23. testépítés: | 42/0 (+111%) | 24. úszás: | 17/68 |
25. főzés: | 24/99 (+10%) | 26. csapatmunka: | 4/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 94 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 1(3) | 10. vp regeneráció: 5(6) |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 60 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 150 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 35, max: 50) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg felderítő (#299), ősquwarg (#300), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302), quwarg lázhozó (#478), quwarg széltáncos (#540), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwaxotix (#961), aranyfecske (#283), Quwargamanga (#963), quwarg parafenomén (#248), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579), Rém (#315), sötét ölész (#314) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fagymágus (#650), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), quwarg agyfürkész (#745) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +163 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +83 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (111,50,1) | méregsemlegesítés (#14) |
kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | harci induló (#443) | nagyobb agypajzs (#120) |
elme dominanciája (#247) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | quwarg b.háborító (#850) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 1) |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1184, pontszámod: 20643. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3673 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 25 | csalánvirág (#582) | |||
7 | csillagbot (#929) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
271 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | 28 | mihlanil nyíl (#597) | |||
7 | pézsmatökmag (#934) | 6 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
11 | spiritusz (#170) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 2 | varázskő (#305) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | pszi kő (#248) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vg'axtol származék (#793) |