Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 4. 12h:14' EZ A 640. JÁTÉKHETED, 636. FORDULÓD 641. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a drótszőrű pincsi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
id 459 100 | idomítod a 459. szörnyet 100 pontért |
ftv 229 458 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 458. szörnyet |
kt 430 16 | elkészíted a 430. tárgyat (16 darabot) |
ftv 229 450 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 450. szörnyet |
ek 116 81 133 | t. energia kisütése: 116 81 133 |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 807 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a verg elmeszaggató testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A verg elmeszaggató csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a verg elmeszaggató testét. Kritikus ütés! (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével kissé megkarcolod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A verg elmeszaggató most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
13469 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1731, sebződés: 206, gyógyulás: 187, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [226,17] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zseléféreg. {védettsége: 170 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 1082 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (103 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a zseléféreg testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a zseléféreg bal oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A zseléféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A zseléféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a zseléféreg testét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a zseléféreg tekergő farkát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 41 életpontot sebeztél. A zseléféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt a zseléféreg a hátadon. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 vörös zselét. 14250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 2247, sebződés: 752, gyógyulás: 232, összesen: -520 ÉP}
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 679 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 85 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a vortexmágus nyakát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a vortexmágus testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 72 életpontot vesztettél. {KCC:} Fókuszpengével épp hogy megvágod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
13770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1408, sebződés: 228, gyógyulás: 156, összesen: -72 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (életpajzs védelmez.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (életpajzs védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló nyakát. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
6267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 28, gyógyulás: 49, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [226,16] Az erdőt síkság váltja fel. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy chaktra vadászeb. {támadása: 64.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 833 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1720, sebződés: 343, gyógyulás: 150, összesen: -193 ÉP}
im | imádkozol |
vv 216 216 216 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
vv 216 216 11 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 11. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
be 103 | bemész a 103. titkos labirintusba |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét szisszenő testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (86 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a sötét szisszenő farkát. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét szisszenő pikkelytestét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A sötét szisszenő fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sötét szisszenő testét. Kritikus ütés! (5 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a sötét szisszenő bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A sötét szisszenő megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11968 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1607, sebződés: 226, gyógyulás: 240, összesen: +14 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (89 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a sötét szisszenő testét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a sötét szisszenő testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Szerencsére nem hatott rád. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a sötét szisszenő testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a sötét szisszenő farkát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A sötét szisszenő belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A sötét szisszenő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11968 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 281, gyógyulás: 242, összesen: -39 ÉP}
lm 5 6 6 | mozogsz 5 6 6 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét szisszenő testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (94 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét szisszenő testét. Kritikus ütés! (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a sötét szisszenő pikkelytestét. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a sötét szisszenő pikkelytestét. (4 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a sötét szisszenő pikkelytestét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11968 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1587, sebződés: 278, gyógyulás: 248, összesen: -30 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a testzabáló rasáth testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a testzabáló rasáth farkát. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a testzabáló rasáth jobb vállát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a testzabáló rasáth jobb oldalát. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a testzabáló rasáth jobb oldalát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 177 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1460, sebződés: 389, gyógyulás: 254, összesen: -135 ÉP}
Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a testzabáló rasáth farkát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a testzabáló rasáth pikkelytestét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a testzabáló rasáth jobb karját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a testzabáló rasáth farkát. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a testzabáló rasáth pikkelytestét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! A testzabáló rasáth harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1436, sebződés: 197, gyógyulás: 258, összesen: +61 ÉP}
lm 6 9 1 | mozogsz 6 9 1 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy életpajzs mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a testzabáló rasáth testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló rasáth kígyózó farkát. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a testzabáló rasáth kígyózó farkát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A testzabáló rasáth megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a testzabáló rasáth pikkelytestét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a testzabáló rasáth testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A testzabáló rasáth harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 250, gyógyulás: 266, összesen: +16 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 792 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a chaktra vadászeb bal vállát. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével kissé megkarcolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 623, gyógyulás: 157, összesen: -466 ÉP}
(Továbbmész...) [228,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Találsz egy drakolder csatamezőt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pengekarú nitmák. {védettsége: 84 szúró, 170 vágó, 74 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák egyik karját. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák bal lábát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 267 életpontot vesztesz.) {KCC:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 235 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 979, sebződés: 502, gyógyulás: 145, összesen: -357 ÉP}
(Továbbmész...) [229,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bosszantó apróság. {max. életpontja: 1951-2100.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1015 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság egyik lábát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a bosszantó apróság farkát. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a bosszantó apróság egyik lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-15 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság egyik lábát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a bosszantó apróság jobb csápját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2141, sebződés: 562, gyógyulás: 197, összesen: -365 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor frötymögő kérgét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 105 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda farkát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 49 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 747 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor jobb szárnyát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod az elemi pulzátor testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-13 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 10482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1520, sebződés: 232, gyógyulás: 118, összesen: -114 ÉP}
(Továbbmész...) [230,16] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy chaktra vadászeb. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 12d20+36.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 837 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi hatás! {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével kicsit megvágod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a chaktra vadászeb jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 763, gyógyulás: 175, összesen: -588 ÉP}
(Továbbmész...) [230,17] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kreommat-liliomot. (ld. enc.) Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy megsebesített natharion gólem. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 53.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 686 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a natharion gólem jobb karját. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a natharion gólem jobb vállát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A natharion gólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével épp hogy megvágod a natharion gólem jobb lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a natharion gólem testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a natharion gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) A natharion gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10239 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 626, gyógyulás: 159, összesen: -467 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 649 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod az animált korall porózus testét. Kritikus ütés! (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod az animált korall testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Csápjaival az animált korall lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod az animált korall egyik csápját. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az animált korall porózus testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 385, gyógyulás: 239, összesen: -146 ÉP}
vv 14 216 216 | elmormolod a 14. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
VERG ELMESZAGGATÓ (430. SZÖRNY) Amikor a fák vastagabb ágaira tapadt bőrképződményeit megpillantod, először valamiféle növényre gyanakszol, esetleg betegségre. Ez utóbbi talán közelebb áll a valósághoz. A magukat igen jól álcázó élősködők lecsapnak mindenre, ami mozog. A pillanat törtrésze alatt lépnek mozgásba, levetik magukat a fáról, és csápjaikat az áldozatuk köré csavarva, kiszívják annak minden életenergiáját, aki a pszionikus támadásoknak köszönhetően általában bénán tűri, hogy széttépjék. Az elmeszaggató ruganyos bőrét legfeljebb szúró vagy vágófegyverrel sebezheted meg. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
KRISTÁLYREND (545. TÁRGY) Kemény, átlátszó kristályból (netán gyémántból?) faragott pengeformájú csillogó drágakő, a végén egy széles fehér selyemmel - ez a kristályrend. Büszkén tűzöd melledre, hiszen kitartásodnak, erődnek és hitednek méltó bizonyítéka ez az istenedtől kapott gyönyörű ékszer. Mágikus ereje főleg harcban mutatkozik meg: más kalandozókkal vívott csata esetén a téged ért sebzést csapásonként hárommal csökkenti. A kristályrend személyes ajándék: ha megpróbálod átadni, eldugni vagy hasonló, nagy valószínűséggel istened visszaveszi tőled. [Megjegyzés: a kristályrendet fülbevalóként tudod KF-elni.] |
AGYBÉNÍTÁS II. (246. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás továbbfejlesztett változata gyakorlatilag mindenben megegyezik az eredeti képességgel, azonban sokkal hatékonyabb. Annak az esélye, hogy az ellenfél a támadást elkerüli, jóval csekélyebb, és még kevesebb pszi pontba is kerül, mindössze 15-be. További információkért lásd az Agybénítás (114. pszi támadó képesség) enciklopédiáját. |
TESTZABÁLÓ RASÁTH (513. SZÖRNY) Mielőtt még a közel négy méter magas, gyíkszerű végtagokkal rendelkező ocsmány szörnyeteg neked ugrik, apró jelek utalhatnak jelenlétére: az egy-két megcsillanó pikkelyen kívül a messziről érezhető bűzös (és mérgező) leheletük is feltűnő lehet. Na meg persze, ha le se tudod rázni magadról a sötét szisszenők tömegét (akik ki akarják vívni vezérük megbecsülését harciasságukkal), akkor szinte biztos lehetsz benne: a testzabálók főnöke a közelben van. Az Esthar Császárság papjai tettek ugyan néhány kétségbeesett kísérletet ezekkel az értelmes lényekkel való szövetségkötésre, de bármilyen kedvező ajánlattal álltak is elő, a rasáthok makacssága minden próbálkozásukat meghiúsította. A testzabálók azóta háborítatlanul élnek barlangjaik mélyén. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY) A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. egyet, 5 TVP-ért. |
NATHARION GÓLEM (428. SZÖRNY) Az Esthar császárság már a múlté, városainak romjait rég benőtte az erdő. Mégis, az elpusztíthatatlan, mágiával animált szolgák még mindig működőképesek. Irányító nélkül, vakon bolyonganak, és teljesítik gazdájuk legutolsó parancsát: minden betolakodót megsemmisíteni! A natharion gólemek szúrófegyverrel gyakorlatilag sebezhetetlenek. |
ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY) Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk. |
Erő: | 82 (107) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 96 (104) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 79 (84) | Védekezés: | 100 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 184/319 év |
Egészség: | 70 (79) | Életpont: | 1162/1026 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/714 | Pénz: | 1707 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/14 | Pszi pont: | 649/182 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/5 (+2%) | szúrófegyverek: | 34/69 |
vágófegyverek: | 38/47 (+9%) | ütőfegyverek: | 32/44 | lőfegyverek: | 34/77 |
dobófegyverek: | 37/21 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/42 | 2. nyomkövetés: | 171/98 (+18%) | 3. mászás: | 32/2 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 43/59 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/36 (+6%) | 6. gyógyítás: | 215/95 (+11%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/86 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 22/30 (+115%) |
10. teológia: | 167/8 (+118%) | 11. taumaturgia: | 170/34 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 4/80 |
13. versengés: | 17/81 (+32%) | 14. harcművészetek: | 31/7 | 15. zene: | 99/62 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 128/59 (+52%) | 17. pszi: | 50/2 (+8%) | 18. zárnyitás: | 35/33 |
19. vadászat: | 36/50 (+11%) | 20. vitalitás: | 7/53 (+11%) | 21. bányászat: | 47/53 |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 1/54 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 19 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (idomítás alatt) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 2 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | |||
16 | kaktuszbogyó (#429) | 13 | karbin plazma (#199) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
48 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
256 | arany (#50) | 16 | bogyógránát (#430) | 12 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | vörös zselé (#862) | |||
1 | Zu'lit koronája (#821) |