Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 8. 15h:15' EZ A 637. JÁTÉKHETED, 636. FORDULÓD 638. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2226 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat |
vv 71 120 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 64. varázslatot |
ftv 180 834 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 834. szörnyet |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
kf 189 608 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat a 608. tárggyal |
kf 902 2 | kézbeveszed/felveszed a 902. tárgyat a bal kezedbe |
v 21 60 | elmormolod a 21. varázslatot |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sangin yeti jobb karját. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (161 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 gyöngymangó, fabontó, vizestömlő, 2 nyílvessző, főnixtoll. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sangin yeti jobb lábát. (7 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a sangin yeti testét. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A sangin yeti megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 352 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sangin yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11628 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1986, sebződés: 707, gyógyulás: 272, összesen: -435 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a zsákmányvadász nyakát. (9 támadással 1180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a zsákmányvadász jobb oldalát. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). A zsákmányvadász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (10 támadástól 433 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 385 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zsákmányvadász jobb hátsó lábát. (9 támadással 1211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+243 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a zsákmányvadász sunyi fejét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (10 támadástól 488 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 385 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zsákmányvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25526 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4016, sebződés: 1691, gyógyulás: 683, összesen: -1008 ÉP}
be 1512 | bemész az 1512. épületbe |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns hegyitroll bal oldalát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (225 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra rohansz. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a mutáns hegyitroll bal lábát. (9 támadással 1110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a mutáns hegyitroll testét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). A mutáns hegyitroll újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A mutáns hegyitroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mutáns hegyitroll lecsap a bal karodra. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 127 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns hegyitroll testét. (9 támadással 1135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a mutáns hegyitroll jobb karját. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). A mutáns hegyitroll újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A mutáns hegyitroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 140 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mutáns hegyitroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22594 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4167, sebződés: 1545, gyógyulás: 653, összesen: -892 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a draklen medúza nedvedző csápjait. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a draklen medúza jobb oldalát. (4 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a draklen medúza testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Csápjaival a draklen medúza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csápjaival a draklen medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csápjaival a draklen medúza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Nem találtad el! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csápjaival a draklen medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Csápjaival a draklen medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Csápjaival a draklen medúza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csápjaival a draklen medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A draklen medúza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A draklen medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csápjaival a draklen medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A draklen medúza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. A halál azonnal beáll. 2189 életpontot vesztettél. A draklen medúza csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól.
Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 2654, gyógyulás: 106, összesen: -2548 ÉP}
v 198 489 114 | elmormolod a 198. varázslatot |
[489,114] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Utad során felfedezel egy litu-puka páfrányt.
(Feltételes kutatás:) Mindig is kíváncsi voltál, igaz-e a hoariánok litu-puka páfrányról alkotott legendája. Nocsak, van itt valami: egy hoarián drágakő.
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősi hurrikán varázslatot lő rád a másik. 758 életpontot vesztettél. Egy ősi hurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 384 életpontot vesztettél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a teriád varázsló testét. (9 támadással 928 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a teriád varázsló testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Távolról őstűz varázslatot lő rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősjég varázslat. 323 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal megdöfködöd a teriád varázsló mágiavédett testét. (8 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a teriád varázsló bal vállát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy őstűz varázslatot dob rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Egy ősjég varázslattal köszönt csatapartnered. 331 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-39 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3148, sebződés: 1947, gyógyulás: 510, összesen: -1437 ÉP}
h 697 8888 | használod a 697. tárgyat |
h 1477 5 3 | használod az 1477. tárgyat |
[486,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
vv 11 25 25 | elmormolod a 11. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal többször eltalálod a legendás godzilla bal vállát. (9 támadással 1186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a legendás godzilla bal oldalát. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A legendás godzilla a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 275 életpontot vesztesz.) A legendás godzilla farka a lábad közé vág! (1 támadástól 716 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 160 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal megdöfködöd a legendás godzilla bal oldalát. (9 támadással 1196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a legendás godzilla testét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A legendás godzilla beleharap a kezedbe. (1 támadástól 270 életpontot vesztesz.) A legendás godzilla farkának csípős csapása nyomán véres csík fut végig az alkarodon. (1 támadástól 751 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 149 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal megdöfködöd a legendás godzilla vastagbőrű lábát. (5 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a legendás godzilla testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A legendás godzilla beleharap a kezedbe. (1 támadástól 258 életpontot vesztesz.) A legendás godzilla farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 687 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 153 életpontot vesztettél. A legendás godzilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 4817, sebződés: 3419, gyógyulás: 833, összesen: -2586 ÉP}
(Továbbmész...) [486,119] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy smaragd griff. (ld. enc.) {támadása: 175.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (118 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a smaragd griff bal hátsó lábát. (9 támadással 1143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a smaragd griff testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd griff, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-13 védettség). Csőrével a smaragd griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 127 életpontot vesztettél. A smaragd griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a smaragd griff bal vállát. (9 támadással 1202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+241 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a smaragd griff jobb vállát. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd griff, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-13 védettség). A smaragd griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 133 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a smaragd griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A smaragd griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
19527 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3151, sebződés: 1416, gyógyulás: 624, összesen: -792 ÉP}
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 345 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a tleikan nyársat ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bámulatos zombi nyakát. (9 támadással 702 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a bámulatos zombi foszladozó testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a bámulatos zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a bámulatos zombi foszladozó testét. (9 támadással 713 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a bámulatos zombi foszladozó testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 243 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tleikan nyárssal jól megszurkálod a bámulatos zombi foszladozó testét. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a bámulatos zombi bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 248 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A bámulatos zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2878, sebződés: 634, gyógyulás: 4, összesen: -630 ÉP}
(Továbbmész...) [484,119] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Utad során felfedezel egy teknős territóriumot.
(Feltételes kutatás:) Pontosan tudod, hogy az életeddel játszol, mikor átléped a territórium határát, de hát veszély nélkül nincs kockázat, ahogy mondani szokás... Ebben az istenverte mocsárban nem sok fa él. Sőt, ahogy így jobban körülnézel, rájössz, hogy itt egyáltalán nincsenek fák, csak bozót, és éles levelű sás mindenütt. Váratlanul egy kísértet libben eléd! Még megijedni sincs időd, máris neked ugrik, és elszörnyedve érzed, ahogy keresztülsuhan a testeden. Sarkon perdülsz, de már nincs sehol. Érdekes, hogy ahol ennyi víz van mindenfelé, ott tudsz leginkább megszomjazni. Vagy csak a torkod száradt ki ennyire? Hiszen ez csak harc előtt szokott megtörténni. Egy szánalmas teknős intéz feléd kihívást. (ld. enc.) {támadása: 115.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas teknős testét. (9 támadással 1146 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a szánalmas teknős jobb lábát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) A szánalmas teknős fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a szánalmas teknős bal vállát. (9 támadással 1232 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel meghorzsolod a szánalmas teknős testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) A szánalmas teknős belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
14407 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2908, sebződés: 294, gyógyulás: 4, összesen: -290 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 181 életpontot vesztettél. Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a páncélfoltozó bal oldalát. (8 támadással 711 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a páncélfoltozó testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) A páncélfoltozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (8 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a páncélfoltozó bal oldalát. (8 támadással 827 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a páncélfoltozó kemény hátpáncélját. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) A páncélfoltozó újból meg újból lesújt rád. (8 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a páncélfoltozó kemény hátpáncélját. (8 támadással 720 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszurkálod a páncélfoltozó testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) A páncélfoltozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (8 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled regenerálódik! Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3068, sebződés: 925, gyógyulás: 4, összesen: -921 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 33 aranyad is. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy lélekkulcs. Ezért megfizetsz, rém! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hebrencs teknős testét. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöföd a hebrencs teknős testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A hebrencs teknős megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-86 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 17 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3766 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 355, gyógyulás: 4, összesen: -351 ÉP}
(Továbbmész...) [483,118] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A sűrű köd megnehezíti a látást. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szívfaló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény csak mozdulatlanul mered rád. Aztán megérzed jelenlétét közvetlenül a tested körül, mintha kinyúlt volna pszionikus nyúlványaival. Láthatatlan csápjai a szívedet keresik. Húscafatok repülnek mindenfelé, amikor szerterobban 2 xirnox szív a hátizsákodban! Te legalább megúsztad! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szívfaló csőtestét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a szívfaló bal oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szívfaló átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 717 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 62 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4274 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 968, sebződés: 779, gyógyulás: 155, összesen: -624 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-95 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 16 aranyad is. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy ryuku kopja! Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hebrencs teknős bal lábát. (9 támadással 1153 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszurkálod a hebrencs teknős bal karját. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 465 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 55 aranyad. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a hebrencs teknős jobb karját. (9 támadással 1148 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a hebrencs teknős jobb lábát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 452 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-73 életerő.) A dolgot még 45 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
17586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3223, sebződés: 1091, gyógyulás: 4, összesen: -1087 ÉP}
kt 1356 1 | elkészíted az 1356. tárgyat (1 darabot) |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 95 életpontot vesztettél. A lény dobófegyverként ryuku harci dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 535 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku sorkatona bal lábát. (7 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a ryuku sorkatona jobb lábát. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A 2 ryuku sorkatona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Nem sikerült a 2 ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Véres nyál csordul ki a 2 ryuku sorkatona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 3 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 78 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és 3 vasérc, ezenkívül 1 ryuku vállvédő (ld. enc.) és 1 ryuku védőkenőcs. Szereztél 4 katonai kötszert. 7590 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 796, gyógyulás: 334, összesen: -462 ÉP}
(Továbbmész...) [484,116] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy gyökérszellem. {védettsége: 1 szúró, 1 vágó, 1 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [485,115] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nagyobb phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Találsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes támadás:) Egy teriád gyilkos! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 460 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány teriád tőrt. A becsapódástól 350 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a teriád gyilkos véres karját. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a teriád gyilkos véres karját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A teriád gyilkos farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 327 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A teriád gyilkos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a teriád gyilkos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 171 életpontot vesztettél. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-593 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 teriád tőr és 1 teriád kobak. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 1824, gyógyulás: 161, összesen: -1663 ÉP}
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi hurrikán varázslatot. 709 életpontot vesztettél. Távolról ősi hurrikán varázslatot lő rád a másik. 404 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a teriád varázsló mágiavédett testét. (9 támadással 865 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a teriád varázsló bal vállát. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy őstűz varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Távolról ősjég varázslatot lő rád a másik. 318 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a teriád varázsló fejét. (9 támadással 901 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a teriád varázsló fejét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy őstűz varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősjég varázslatot lő rád. 156 életpontot vesztettél. A teriád varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2992, sebződés: 1727, gyógyulás: 477, összesen: -1250 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
tim 130 | titkosírás megfejtése 130 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szörnyűség, erő és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled ősi hurrikán varázslatot lő rád. 619 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy ork csodaszer! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásmassza testét. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod az óriásmassza testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Az óriásmassza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 364 életpontot vesztesz.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásmassza testét. (7 támadással 728 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd az óriásmassza testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 350 életpontot vesztesz.) Megcsipkedi az óriásmassza a bal válladat. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd az óriásmassza jobb oldalát. (3 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod az óriásmassza bal oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) Az óriásmassza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Belecsipked az óriásmassza a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.)
A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-428 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3399, sebződés: 3306, gyógyulás: 840, összesen: -2466 ÉP}
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
ek 227 488 110 | t. energia kisütése: 227 488 110 |
[488,110] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Hm. Nemrég szörnyű csata dúlhatott itt! A nyomokból ítélve legalább negyven hoarián harcos rohant le egy ryuku őrjáratot. Persze mindet magukkal vitték, de azt nem tudod kideríteni, hányat hagytak élve. Csupán egy leszakadt övcsatot, és néhány vércseppet találsz. Ennyi maradt az őrjáratból.
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 828 800 833 | keresed a 828. szörnyet a 800. szörnyet a 833. szörnyet |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 1 | imádkozol |
v 7 1276 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
vv 309 309 25 | elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
p 113 5667 | használod a 113. pszi képességet |
h 975 | használod a 975. tárgyat |
vv 105 105 | elmormolod a 105. varázslatot a 105. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 5. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
ZSÁKMÁNYVADÁSZ (953. SZÖRNY) Mikor a hegyvidék teljesen kihaltnak, nyugodtnak, és biztonságosnak látszik jobb, ha könnyed túrázás helyett inkább a gyors halálra készülsz, ugyanis ilyen csend csakis a mindent elpusztító vihart szokta megelőzni. A zsákmányvadász képes tökéletesen beleolvadni a környezetébe, s ha megmutatja magát, általában már túl késő. Bár az alkata a macskafélékkel, a viselkedése inkább a Thargodanokkal hozza rokonságba ezt a négylábú, kecses, csupa fog, csupa karom ragadozót. A kifejlett egyedek a hatmázsás súlyt is elérhetik, s ezek akár tíz métert is képesek egyetlen ugrással áthidalni. Ha a lendületes első rohamot valamilyen isteni csoda folytán túléled, hosszú, és véres összecsapásra számíts! |
MUTÁNS HEGYITROLL (859. SZÖRNY) Valamikor régen, évszázadokkal ezelőtt, a Tieng hegységben lezuhant valami az égből, aminek hatására lavinák indultak meg, és olyan földrengés támadt, amelyet még a tengerparton is érezni lehetett. Senki sem tudta, hogy mi volt az, és pontosan hol zuhant le, de nem sokkal ezután érdekes dolgok történtek. Teremtmények megváltoztak, mutálódtak... A legszembetűnőbb változáson az átalakulásra olyannyira érzékeny, testüket amúgy is dinamikus, képlékeny anyagként kezelő hegyitrollok mentek keresztül. Újabb végtagokat növesztettek, harmadik szemük nőtt a homlokuk közepén, és regenerációs képességük olyannyira felerősödött, hogy már-már elpusztíthatatlanná váltak. |
DRAKLEN MEDÚZA (817. SZÖRNY) A draklen medúza hasonlít az óceánok mélyén élő medúzákra - csakhogy ez a levegőben, és nem a vízben lebeg. A drakolderek leszármazottaihoz valójában nincs sok köze, csupán annyi, hogy a draklenek nagyon kedvelik őket, mert csípésük elpusztítja a bőrükbe ágyazott kórokozókat, míg ő magukban nem tesz kárt. A draklen medúza szívesen végzi el ezeket a feladatokat, hiszen cserébe mindig a "szinte" legyőzhetetlen lények árnyékában és oltalma alatt tartózkodhat. Te persze nem vagy draklen, így számodra e medúza érintése akár halálos is lehet. |
SMARAGD GRIFF (853. SZÖRNY) Átlátszó zöld testű, madárszerű lények, valójában egy másik sík szülöttei, amelyeket egy ősi varázsló idézett meg, és aztán valahogy ittmaradtak, képesek voltak túlélni, sőt szaporodni. Voltak idők, amikor néhány bolond azt hitte, a smaragd griffet vadászva mesés kincshez jut. Azonban a síkon túli lények minden képzeletet felülmúló gyilkos képességekkel rendelkeztek. És amikor valakinek végül mégis sikerült egyet elejtenie, többnyire csak nyálkás massza maradt a csodálatos lényből, nem pedig smaragdok halmaza... |
BÁMULATOS ZOMBI (896. SZÖRNY) A nekromancia egzakt tudomány. Alapigazságokra és a tapasztalatra épül. Az egyik ilyen alaptétel, hogy az élőholtakat mindig mágia mozgatja, függetlenül attól, hogy az igét a test egykori gazdája, avagy egy kívülálló idézi meg. A bámulatos zombira egy Weasel nevű, ghallai halálpap akasztotta ezt a jelzőt, mivel a legyőzése után hosszasan tanulmányozta a tetemet, és abban semmiféle mágikus lenyomatot nem talált. Ez a furcsa zombi varázshasználat nélkül újra, és újra, spontán életre kelt, egészen addig, amíg a leahita fizikailag teljesen meg nem semmisítette azt. (Weasel idevágó jegyzeteit a Holtak Harmadik Könyve tartalmazza, amit a Csontok Templomában Leah főpapjai szabadon tanulmányozhatnak.) Mindezek után ne csodálkozz, ha a legváratlanabb helyeken bukkan fel ez az élőhalott, és egyáltalán nem egyszerű elpusztítani. |
SZÁNALMAS TEKNŐS (949. SZÖRNY) Ez a kistestű teknősfajta a szárazföldön meglehetősen lassan, és esetlenül mozog, ráadásul a páncélja sem olyan ellenálló a fegyverekkel szemben, mint a sós vízben élő rokonaié. Épp ezért elég ritkán találkozhatsz vele a szárazon, és ha mégis összeakadtok, szinte biztos, hogy menekülni fog. Mindezek okán méltán érdemelte ki a "szánalmas" jelzőt, pedig ha igazi lételemében, az elmocsarasodott tavacskák vízében éri támadás, igencsak kemény ellenféllé tud válni! Mivel viszonylag apró termetű (egy kifejlett egyed alig-alig éri el a kétméteres hosszt), a harci tudását félelmetes intelligenciájával egészíti ki. Ne csodálkozz, ha apró varázs-trükköket, és mentális praktikákat is bevet majd ellened, és - mintha ez még nem volna elég -, ugyanúgy immunis a varázslatokra, mint a többi, másféle teknős. |
TSUTOMU AMULETTJE (1507. TÁRGY) Az öreg ryuku most azt a történetet meséli el neked, amikor napokra eltévedt a Szentumu szigetének magashegységeiben. Valójában el sem tévedt, mondja ő, hanem direkt ment oda: méghozzá draklenre vadászni. Mivel elterjedt, hogy akkor a leghíresebb draklen lordok tartottak ülést azon a szigeten, balga módon azt hitte, gigászi küzdelemben egyszerre szerezheti majd meg Durghal pörölyét, Aurgir lándzsáját, illetve Méniach kardját, a varázstárgyakat, melyekről legendák szólnak ryuku honban. Hiába készíttetett felbecsülhetetlen összegért egy draklenvadász amulettet a főpapnők egyikével, a küldetés balul sült el, Tsutomu az életét csupán a végtelen nagy szerencséjének köszönhette - na meg Yuki papnő vészteleport varázslatának. Az amulettet azóta is kredencének fiókjában őrizgeti, s mivel buzgón bólogatsz a kérdésre, hogy akarod-e szemügyre vételezni, elő is veszi. Csodás amulett, zöld ékkő berakásokkal. Nem várva a kérdéstől sokat, megérdeklődöd Tsutomutól, hajlandó-e megválni érte. Meglepetésre a férfi igent mond. Ha neki adod a moa varázsdobozod, plusz még 3 moa gyöngyöt és 3 moa obszidiánt, a volt ryuku kalandor neked adja az amulettjét. Ahhoz, hogy Tsutomu amulettjét a nyakadba akaszthasd legalább 55. szintűnek kell lenned. Ekkor +5 védettséget kapsz, valamint ha draklennel találkozol támadásaidhoz +15, sebzésedhez szintén +15 járul. [A küldetés teljesítéséhez a KT 1507 parancsot add ki a ryuku remetelaknál 5 TVP-ért. A tárgy átadható.] |
RYUKU VÁLLVÉDŐ (1323. TÁRGY) Ezt a kékre lakkozott vállvédőt irtózatosan kemény anyagból, vendesorból készítették. A ryuku katonák általában ennél gyérebb minőségű vállvédőket viselnek, s csak néhány kiváltságos tisztnek jut ilyen nívójú varázstárgy. Ha már legalább 25. tapasztalati szintre léptél, magadra öltheted e vállvédőt: ilyenkor +5 védekezést kapsz, valamint immúnissá válsz a ryuku átokvarázs nevű varázslatra. |
HOARIÁN VÁLLKENDŐ (1448. TÁRGY) A hoarián nők viselete ez a selymes bőrből készült vállkendő. Csak a nyakukba akasztják, s már el is bájolták fajuk férfi tagjait. Hm. Rád persze ez a ruhanemű semmilyen hatással nincs, és biztos vagy benne, hogy erről a ghallaiak többsége így vélekedik - láttál már ennél szebb kelmét is utazásaid során. Ennek ellenére magaddal viszed, ki tudja mire lesz még jó. |
Erő: | 84 (125) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 77 (99) | Támadás: | 77 (78) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 73 (85) | Védekezés: | 126 (128) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 50/49 év |
Egészség: | 74 (98) | Életpont: | 2437/2157 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 82 (98) | Varázspont: | 4139/1557 | Pénz: | 936 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 108/218 | Halhatatlanság: | 30 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/58 | ökölvívás: | 7/98 | szúrófegyverek: | 55/69 (+6%) |
vágófegyverek: | 35/2 | ütőfegyverek: | 38/31 (+1%) | lőfegyverek: | 16/57 |
dobófegyverek: | 44/72 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/47 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 170/59 (+27%) | 3. lopás: | 2/92 |
4. mászás: | 47/16 | 5. hajózás: | 17/61 | 6. csapdakészítés: | 15/10 |
7. csapdaészlelés: | 24/52 | 8. gyógyítás: | 133/63 | 9. titkosírás: | 7/35 (+69%) |
10. felderítés: | 32/30 (+24%) | 11. szörnyidomítás: | 2/88 | 12. teológia: | 303/24 (+216%) |
13. taumaturgia: | 109/94 (+10%) | 14. szerencsejáték: | 7/32 | 15. versengés: | 24/71 |
16. harcművészetek: | 4/7 | 17. zene: | 12/12 | 18. szörnyismeret: | 28/52 (+18%) |
19. pszi: | 67/12 (+8%) | 20. zárnyitás: | 17/42 | 21. vadászat: | 12/66 |
22. vitalitás: | 9/83 | 23. bányászat: | 60/0 (+6%) | 24. úszás: | 12/78 |
25. főzés: | 6/45 | 26. ősteológia: | 7/93 (+14%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3(4) | 8. képességpont: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 6(8) |
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 8 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ) |
elfogod szutykos remákot (#191) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), teriád gyilkos (#800) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), nagyobb vércápa (#246), élőholt ősmágus (#179), mélység fattya (#199), rothadó lián (#427), kémsárkány (#545), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), káoszdémon (#547), kronotapír (#286), sötét kaszás (#591), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 15 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (138,45,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | nagyobb agypajzs (#120) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
pusztító végzet (#106) | >> | szellemdarázs (#481) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | bo'adhun csapás (#266) | >> | takarító (#609) | |
halálos érintés (#271) | >> | eldüeni vándor (#601) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | jégoszlop (#231) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | tűzeső (#61) | >> | Wart (#5667) | |
jégoszlop (#231) | >> | gnóm szolgáló (#943) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku tolvaj (#883) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád törzsfő (#805) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | hoarián sámán (#834) | fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#943) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősi asszimiláció (#717) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | tlopedmuk (#584) | agytaposás (#180) | >> | energiaelementál (#577) | |
fürgülés (#92) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | agytaposás (#180) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
fürgülés (#92) | >> | fagybehemót (#660) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
agytaposás (#180) | >> | márvány fagyúr (#657) | varázsvédelem (#34) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
varázsvédelem (#34) | >> | shokara bogár (#436) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 1) |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | deus ex machina (#1) | 1 | fabontó (#106) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 7 | kerek kő (#19) | 1 | lélekkulcs (#718) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | szögletes kő (#17) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) | 4 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
132 | arany (#50) | 8 | aranyrög (#1251) | 1 | hoarián bőrzeke (#1342) | |||
1 | hoarián drágakő (#1449) | 1 | hoarián saru (#1346) | 1 | hoarián vállkendő (#1448) | |||
21 | kaja (#2) | 4 | katonai kötszer (#1508) | 1 | ryuku vállvédő (#1323) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | teriád féreg (#1276) | 1 | teriád kobak (#1461) | |||
1 | teriád tőr (#1277) | 3 | vasérc (#152) |