Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 15. 9h:51' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 634. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: júl. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
h 341 107 3 | használod a 341. tárgyat |
ek 273 80 62 | t. energia kisütése: 273 80 62 |
ek 40 92 | t. energia kisütése: 40 92 |
v 1 9999 120 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1586 998 | használod az 1586. tárgyat |
hu 1583 203 820 | hulladék: 1583 203 820 |
hh 1619 504 | használod az 1619. tárgyat az 504. tárgyat |
hh 1253 1554 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dűneszellem testét. (8 támadással 407 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a dűneszellem fejét. (10 támadással 1686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Sárkánypengével megvagdalod a dűneszellem testét. (8 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A dűneszellem leken néhány pofont. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23774 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 39) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2780, sebződés: 408, gyógyulás: 319, összesen: -89 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb első lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1329 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 74) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2437 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 57) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1271 1477 | használod az 1271. tárgyat |
vv 185 67 67 | elmormolod a 185. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+-113 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány bal oldalát. (6 támadással 998 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 42 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (186,106)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 18) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 93, gyógyulás: 160, összesen: +67 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba testét. (8 támadással 1334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 12130 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 64) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 79, gyógyulás: 203, összesen: +124 ÉP}
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
h 1268 770 | használod az 1268. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elfajzott enkala testét. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az elfajzott enkala vastag alkarját. (10 támadással 1711 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Sárkánypengével megvagdalod az elfajzott enkala jobb vállát. (4 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Az elfajzott enkala mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Véres nyál csordul ki az elfajzott enkala száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2512, sebződés: 326, gyógyulás: 327, összesen: +1 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+35 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 78 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány testét. (5 támadással 843 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (185,60)-> 125 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 41) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1416, sebződés: 148, gyógyulás: 17, összesen: -131 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (8 támadással 1393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A vark. kardtáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 0, gyógyulás: 193, összesen: +193 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr testét. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr páncélozott testét. (2 támadással 221 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kissé megkarcolod az ében hadúr jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8394 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 98) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 36, gyógyulás: 6, összesen: -30 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vörös rakolits farkát. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével egy hatalmas csapással felmetszed a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+35 pszi pont.) Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar katona fejét. (7 támadással 768 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kicsit megvágod a varkaudar katona nyakát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7916 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 7) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1331, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona jobb lábát. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 557 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1116, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész fejét. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész jobb oldalát. (5 támadással 592 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megkarcolod a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A sötét ölész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1159, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb oldalát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
h 1477 6 3 | használod az 1477. tárgyat |
[239,119] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Teszel egy óvatos lépést a drakolder csatamező kietlen térségei felé. Látva, hogy nem süppedsz el az iszamlós talajban, bátrabban folytatod a csatamező felderítését. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. Túl sivár minden, nem biztos, hogy bármi is épen maradt az elmúlt idők pusztításai nyomán. Egy gothag döglidérc védelmezi a vadászterületét. {szintje: 35.} {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc rothadó alakját. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a gothag döglidérc jobb karját. (9 támadással 1482 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod a gothag döglidérc fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A gothag döglidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyers zafír [nyers zafír ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 13709 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1996, sebződés: 68, gyógyulás: 20, összesen: -48 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elnyelés mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy halálos érintés varázslattal köszöntöd a másikat. 10075 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A rothadó borzalom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
24021 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10177, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka testét. (8 támadással 405 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-43 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Elszántan a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a kristálynyálka testét. (10 támadással 1706 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a kristálynyálka bal oldalát. (8 támadással 624 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 67 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-56 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Lovagi karddal néhányszor megcsapod a kristálynyálka testét. (5 támadással 874 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a kristálynyálka testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-77 életerő). A kristálynyálka szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23618 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3684, sebződés: 774, gyógyulás: 105, összesen: -669 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (8 támadással 409 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd elemi tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (118 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a fertőzött dr.lárva bal karját. (10 támadással 1695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Sárkánypengével végigvagdosod a fertőzött dr.lárva jobb oldalát. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A fertőzött dr.lárva csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal megvagdalod a fertőzött dr.lárva testét. (6 támadással 987 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a fertőzött dr.lárva jobb vállát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fertőzött dr.lárva néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A fertőzött dr.lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A fertőzött dr.lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3798, sebződés: 841, gyógyulás: 575, összesen: -266 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [237,119] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Továbbmész...) [236,119] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy szent tölgyfát. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban.
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [234,120] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2413 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vízdémon testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2413 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a mélytengeri kráken testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival a mélytengeri kráken lecsap a bal karodra. (8 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélytengeri kráken testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Csápjaival a mélytengeri kráken lecsap a bal karodra. (8 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a mélytengeri kráken testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
11067 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 173, gyógyulás: 36, összesen: -137 ÉP}
v 96 187 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,62] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. {szintje: 16.} {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 198 294 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
[294,28] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél.
Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs szellemtestét. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a szellemdarázs farkát. (7 támadással 1111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a szellemdarázs testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10769 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+200 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1659, sebződés: 248, gyógyulás: 202, összesen: -46 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 124 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (9 támadással 1472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). A kreiton bűvölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14799 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2043, sebződés: 112, gyógyulás: 222, összesen: +110 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző testét. (8 támadással 313 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton idéző testét. (10 támadással 1364 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a kreiton idéző testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A kreiton idéző csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A kreiton idéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kij tekercs [kij tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] és 1 kreiton fókusz. 15994 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2051, sebződés: 265, gyógyulás: 39, összesen: -226 ÉP}
m 8 7 6 | mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [293,26] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs bal szárnyát. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 1170 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod a szellemdarázs nyakát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10769 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1754, sebződés: 206, gyógyulás: 46, összesen: -160 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök töprengő fejét. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a sötét ülnök bal lábát. (10 támadással 1625 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a sötét ülnök jobb karját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-2 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 15363 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2086, sebződés: 231, gyógyulás: 47, összesen: -184 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót testét. (8 támadással 302 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a tleikan behemót testét. (10 támadással 1341 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (8 támadással 461 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Lovagi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót testét. (3 támadással 401 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a tleikan behemót testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15363 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2553, sebződés: 584, gyógyulás: 107, összesen: -477 ÉP}
(Továbbmész...) [292,26] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő.
p 195 92 | használod a 195. pszi képességet |
ep 1244 200 | építed az 1244. tárgyat 161 pontért |
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
kld 16 | küldetés végrehajtása 16 |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
in 3843 7046 1450 | leírod a 3843. kalandozónak a 7046. szörnyet az 1450. tárgyat |
in 3843 7047 1520 | leírod a 3843. kalandozónak a 7047. szörnyet az 1520. tárgyat |
in 3843 7048 1526 | leírod a 3843. kalandozónak a 7048. szörnyet az 1526. tárgyat |
in 3843 7056 1533 | leírod a 3843. kalandozónak a 7056. szörnyet az 1533. tárgyat |
in 3843 7057 1541 | leírod a 3843. kalandozónak a 7057. szörnyet az 1541. tárgyat |
in 3843 7060 1588 | leírod a 3843. kalandozónak a 7060. szörnyet az 1588. tárgyat |
in 3843 7074 1603 | leírod a 3843. kalandozónak a 7074. szörnyet az 1603. tárgyat |
in 3843 7078 1606 | leírod a 3843. kalandozónak a 7078. szörnyet az 1606. tárgyat |
in 3843 7079 1634 | leírod a 3843. kalandozónak a 7079. szörnyet az 1634. tárgyat |
in 3843 7083 1645 | leírod a 3843. kalandozónak a 7083. szörnyet az 1645. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
VÖRÖS IMMUNITÁSKŐ (978. TÁRGY) A drakolder csatamezőkőn harcoló felek alaposan felszerelték magukat a védő talizmánokkal, ez is egyike ezeknek. A vörös immunitáskő, mint a neve is mutatja, immunitást ad - a tűz alapú varázslatokra. Minden alkalommal, amikor ilyen varázslat ér téged, van rá esély, hogy a vörös immunitáskő elhasználódik. Az immunitáskő eltűnését külön nem jelezzük! A követ nem kell KF-elned, és annyira fontosnak érzed, hogy átadni sincs kedved más kalandozónak. |
Erő: | 88 (108) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 114 (119) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 72 (94) | Védekezés: | 122 (133) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/127 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 2879/2663 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 81 (125) | Varázspont: | 3420/356 | Pénz: | 37123 arany | Kép. pont: | 69 |
Tudatpont: | 92/92 | Pszi pont: | 1465/3475 | Halhatatlanság: | 38 % | EFejl: | 44 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/62 (+12%) | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 64/27 (+9%) | ütőfegyverek: | 37/62 (+1%) | lőfegyverek: | 23/5 |
dobófegyverek: | *47/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/58 | 2. nyomkövetés: | 114/78 (-3100%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/27 (+9%) | 5. hajózás: | 13/57 (+69%) | 6. csapdakészítés: | 42/18 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 32/90 | 8. gyógyítás: | 123/5 (+90%) | 9. titkosírás: | 9/65 |
10. felderítés: | 40/47 (+12%) | 11. szörnyidomítás: | 21/10 | 12. taumaturgia: | 258/48 (+71%) |
13. szerencsejáték: | 9/46 | 14. versengés: | 25/19 (+5%) | 15. zene: | 9/38 |
16. szörnyismeret: | 75/79 | 17. pszi: | 140/96 (+4%) | 18. zárnyitás: | 55/48 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 11/81 | 21. bányászat: | 48/33 |
22. úszás: | 18/98 (+42%) | 23. főzés: | 15/12 | 24. őstaumaturgia: | 26/23 (+45%) |
25. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 113 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
16. tulajdonságpajzs: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +62 vp 80 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,9,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) |
nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) |
elme dominanciája (#247) | Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 994 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álcaruha (#1583) | 1 | amniosz (#203) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | halcsont (#390) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | kyorg lepel (#770) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 8 | ragasztó (#83) | 3 | rövid íj (#107) | |||
1 | ryuku evező (#1152) | 1 | ryuku kopja (#694) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | vashegyű nyíl (#176) | 5 | vaspánt (#1241) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2044 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | azúrharmat (#1161) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | lótuszfőzet (#448) | |||
2 | raaba-gumó (#936) | 2 | ryuku amfora (#1153) | 8 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | sötét ital (#284) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | tenger gyümölcse (#1155) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 783 | víz (#27) | |||
1 | vörös immunitáskő (#978) | 1 | xirnox szív (#213) |