633. forduló, 635. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 27. 9h:05'
EZ A 634. JÁTÉKHETED, 634. FORDULÓD
635. játékheted kezdete: dec. 3.
A következő fordulódat legkorábban a 635. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [342,67] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudtál átadni neki 10 jégszilánkot. A büntetés tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 pengepajzsot (200 arany). Átveszed a sikeresen eladott 16 mópat tetem (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 7 sötét ital (eladási ár: 1750 arany, ebből a kezelési költség: 140 arany) ellenértékét.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1512 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+270 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 791. hetének nyerőszámai: 14, 22, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
270 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 784.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 782.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 782.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 780.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 778.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 776.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 776.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 774.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 774.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 772.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 772.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 771.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +115 max. életerő, +115 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 765.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 763.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 761.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 757.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 514% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Itt csata lesz.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 778 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 747.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 747.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 745.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 735.]

bb 2 148 938 beraksz a bankba a 2. tárgyat (148 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 162 kaját. Beraksz a bank széfjébe 62 mocsári penkét. Beraksz a bank széfjébe 10 bahrot bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

ef 24 energia fejlesztése 24
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-24 TU.] A befejezéshez még 53 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [240 pontot használtál fel, van még 495.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 493.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. (Önanalízis: +25% felderítés.) [45 pontot használtál fel, van még 448.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[343,66] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zombi mester. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a zombi mester testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 0, gyógyulás: 113, összesen: +113 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő). Találsz valamit: 1 mocsári penke. Elrakod.

(Továbbmész...) [344,66] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő Shengoroth mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 380 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Shengoroth testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (105 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Shengoroth jobb szárnyát. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a Shengoroth fejét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A Shengoroth belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A Shengoroth farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 42 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc, ezenkívül 1 Shengoroth karma [Shengoroth karma ládikóba-> (310,64)-> 420 arany, -2 ÉP]. 20121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1527, sebződés: 487, gyógyulás: 108, összesen: -379 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy különös vadászházat. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz vadásznyakörvet. (ld. enc.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő).

(Továbbmész...) [345,67] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy vg'axtol torzító. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éjfattyak végzete. 3300 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel gyengén megszurkálod a vg'axtol torzító testét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 95 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22097 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4859, sebződés: 680, gyógyulás: 12, összesen: -668 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+1166 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősvortexet. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). [64 pontot használtál fel, van még 384.]

kf 607 kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat
Leveszed a Sshreakza amulettjét, majd a nyakadba akasztod a vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

v 21 7 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Életpontod a maximális lett! [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 379.]

v 198 340 41 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Visszanyertél 21 tudatpontot! [-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 1087 836 kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat a 836. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
A nyakadba akasztod a Sshreakza amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

m 2 2 5 mozogsz keletre, keletre, délnyugatra
[346,67] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy kr'uagon pusztító közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő).

(Továbbmész...) [347,67] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy smaragd sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 758 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány nyakát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (93 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a smaragd sárkány nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 16453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1602, sebződés: 301, gyógyulás: 121, összesen: -180 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő).

(Továbbmész...) [346,68] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy márvány sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 720 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (95 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a márvány sárkány nyakát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a márvány sárkány jobb első lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 16453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1401, sebződés: 284, gyógyulás: 109, összesen: -175 ÉP}

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +1% bányászat.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 324.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[345,69] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat mópat fatty. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 738 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty bal oldalát. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a mópat fatty testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 11 mópat fatty. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megbököd a mópat fatty testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a mópat fatty testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Az 1 mópat fatty feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az 1 mópat fatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 12981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2229, sebződés: 17, gyógyulás: 214, összesen: +197 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő).

(Továbbmész...) [346,70] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy taalru herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 756 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A taalru herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 8 arany és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 7789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-36 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [346,71] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Látsz egy ében sziklatornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Találsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +7% mászás.) Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy káoszbajnok!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 756 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
6369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy smaragd drakón!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 772 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy ml'othag szürcsölő! Emberfeletti gyorsasággal préseled ki magad egy pillanat alatt az ablakon. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.)

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [82 pontot használtál fel, van még 242.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 6 mozogsz nyugatra
[345,71] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősvortexet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 226.]

v 181 310 63 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Az ősvortex erőteljesen tombol, de más hatást nem látsz. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 216.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 213.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Az ősvortex erőteljesen tombol, de más hatást nem látsz. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 183.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-18 TU.] A befejezéshez még 35 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [180 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 4 vizet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 4 isteni könnycseppet kapsz. (Nincs mibe rakni 2 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-115 max. életerő). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 13, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 775 pontot. A következő körben tehát 775 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÜLÖNÖS VADÁSZHÁZ (1684. TEREPTÁRGY)
Soha nem gondoltad volna, hogy a Sötét Földön egy vadászházba botlasz. Különlegesebbnél-különlegesebb trófeák díszítik a ház falát. A kunyhó gazdája - egy idős elf - mosolyogva jön eléd. Beszédbe elegyedtek. Kiderül, hogy már hatszáz éve itt lakik, és tökéletesíti a vadásztudományát. Van néhány tárgy, amire már nincs szüksége, és szívesen odaadná az arra érdemes vadászoknak. A legegyszerűbb ilyen a vadásznyakörv.

VADÁSZNYAKÖRV (1680. TÁRGY)
- Egy jó vadásznak először is jól kell érteni az állatokhoz - mondja az elf. - Ez a nyakörv meg van bűvölve. Ha viseli egy állatod, amelyik tud vadászni, akkor kiélesedik a hallása és a látása, így több zsákmányt fog neked ejteni, a tojást tojó állatok nyakába akasztva pedig azok többet tojnak! Tudod, az a fiatal mágus, aki a nyakörvet alkotta, elég furcsának tűnt. Már a neve is különös volt, valami Blounther. Szívesen neked adom cserébe három csalánkoktélért. Ha nem vagyok ott a főzésénél, akkor könnyebb lesz lenyelni.
A vadásznyakörv elég ha nálad van, mindig a vadászásra idomított állatod fogja hordani. Ha meg akarod szerezni magadnak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1680 parancsot add ki a különös vadászháznál. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 634. fordulód.

Erő: 75 (94) Szint: 51 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 77 (93) Támadás: 137 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 76 (92) Védekezés: 136 Menekülés: 30 % Életkor: 47/53 év
Egészség: 75 (88) Életpont: 1256/816 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (102) Varázspont: 3673/1955 Pénz: 11765 arany Kép. pont: 44
Tudatpont: 26/3 Pszi pont: 800/207 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 416
Eddig összesen 7821 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 110786 TP-t kaptál. Jelenleg 28568722 TP-d van. A következő szinthez még 3431278 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 627. fordulódban 158887 arany került a bankszámládra. 164448 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 49
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 37

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28 2. nyomkövetés: 162 3. mászás: 30
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 273 (+1)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 36 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 133 (+1) 11. taumaturgia: 195 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 26 14. zene: 14 15. szörnyismeret: 22
16. pszi: * 73 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 9
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 51 21. úszás: 15
22. csapatmunka: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 103
7. tulajdonságpont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247)
nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Semmisíts meg egy gh'raiton ölészt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 bahrot bőr (#938) 1 csillezsályalevél (#1253) 158 kaja (#2)
61 mocsári penke (#148) 3 ramit kő (#226) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 tükör (#43) 4 víz (#27) 2 vortex amulettje (#607)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1263 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135)
5 jégszilánk (#1128) 4 kerek kő (#19) 3 mópat tetem (#584)
1 sárkányfog (#617) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(342,67) aranyfecske (#283)
(343,66) zombi mesterek (#251)
(344,66) Shengoroth (#967), különös vadászház (#1684)
(345,67) vg'axtol torzító (#416), ősvortex (#587)
(345,69) mópat fatty (#317)
(345,71) ősvortex (#587), érclelőhely
(346,67) kr'uagon pusztító (#414)
(346,68) márvány sárkány (#328), érclelőhely
(346,70) taalru hercegek (#307), Sheran oltár, érclelőhely
(346,71) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), káoszbajnok (#293), smaragd drakón (#321), érclelőhely
(347,67) smaragd sárkány (#326)

Üzenet küldése a karakternek