Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 29. 9h:50' EZ A 633. JÁTÉKHETED, 632. FORDULÓD 634. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2226 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (7 támadással 522 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a harcos hárpia testét. (9 támadással 1250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+251 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Tleikan nyárssal meghorzsolod a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 72 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 19 madártollat. 11484 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2034, sebződés: 97, gyógyulás: 286, összesen: +189 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat |
hu 272 938 | hulladék: 272 938 |
le 1157 | leveszed/lerakod az 1157. tárgyat |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
fv 938 10 93 | felveszed a 938. tárgyat (10 darabot) 93 |
fv 272 2 27 | felveszed a 272. tárgyat (2 darabot) 27 |
ek 227 292 21 | t. energia kisütése: 227 292 21 |
[292,21] Még mindig füves síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A remete az Ördögi Kör tiszteletbeli tagja, s a Család megvédi tagjait! " Felfedeztél egy nothar cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kispál és a Borz. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a gyöngymangó. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 6 acélpengőke, 7 mákrózsa virág, 3 tüskecsapda, 1 vas dobónyíl, 1 bunthar bőr. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy drakolder csatamező van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 739 | bemész a 739. épületbe |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich bal oldalát. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a varkaudar őslich rothadó testét. (6 támadással 790 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a varkaudar őslich jobb lábát. (6 támadással 823 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1831, sebződés: 75, gyógyulás: 334, összesen: +259 ÉP}
(Továbbmész...) [291,122] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy smaragdvámpír nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a smaragdvámpír jobb karját. (9 támadással 1413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+283 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A smaragdvámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A smaragdvámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal megdöfködöd a smaragdvámpír áttetsző testét. (3 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A smaragdvámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2558, sebződés: 47, gyógyulás: 380, összesen: +333 ÉP}
(Továbbmész...) [292,122] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített tl'urlang vadász. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy halálos érintés varázslatot dobsz ellenfeledre. 15112 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A tl'urlang vadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
11567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15112, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 188 108 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,108] Lakott területre érkeztél.
fv 209 20 20 | felveszed a 209. tárgyat (20 darabot) 20 |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (9 támadással 712 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal jól megszurkálod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (9 támadással 714 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 556, gyógyulás: 6, összesen: -550 ÉP}
(Továbbmész...) [293,122] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő hártyás dermesztő nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a hártyás dermesztő testét. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. A hártyás dermesztő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Többször megcsíp a hártyás dermesztő. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a hártyás dermesztő selymes bőrét. (6 támadással 673 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a hártyás dermesztő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Többször megcsíp a hártyás dermesztő. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a hártyás dermesztő rádtapadt szárnyát. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Többször megcsíp a hártyás dermesztő. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2314, sebződés: 579, gyógyulás: 6, összesen: -573 ÉP}
ep 1245 600 | építed az 1245. tárgyat 600 pontért |
h 1274 | használod az 1274. tárgyat |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a hártyás dermesztő testét. (6 támadással 642 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. A hártyás dermesztő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Belecsipked a hártyás dermesztő a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a hártyás dermesztő testét. (6 támadással 693 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a hártyás dermesztő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a hártyás dermesztő testét. (6 támadással 661 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 112 életpontot sebeztél. A hártyás dermesztő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Megcsipkedi a hártyás dermesztő a jobb válladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2325, sebződés: 622, gyógyulás: 6, összesen: -616 ÉP}
(Továbbmész...) [295,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy wayazamund szirén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a wayazamund szirén síkos testét. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a wayazamund szirén fejét. (7 támadással 974 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. A wayazamund szirén néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Daramoula pálcájával többször eltalálod a wayazamund szirén testét. (7 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. A wayazamund szirén néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a wayazamund szirén síkos testét. (7 támadással 949 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. A wayazamund szirén néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3186, sebződés: 620, gyógyulás: 913, összesen: +293 ÉP}
(Továbbmész...) [296,123] Kezedbe veszed az Utazók Gyűrűjét, és elmormolod a varázsigéket, utána már minden megy a maga útján: a vitorlás hajód rendben megjelenik előtted. Pompás szerkezetnek tűnik, ahogy a tengerpartot mosó hullámokon ringatózik - állapítod meg. Felcuccolsz rá, majd a vitorlát felvonva nekivágsz a tengernek.
tv 266 106 | támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot a 106. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [298,123] Tovább hajózol a háborgó tengeren.
h 697 8888 | használod a 697. tárgyat |
v 198 467 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
kt 1478 1 | elkészíted az 1478. tárgyat (1 darabot) |
v 181 439 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 5. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
TROGLODITA HADVEZÉR (571. SZÖRNY) Évszázadonként jó, ha egy hadvezéri tulajdonságokkal megáldott férfi születik a trogloditák között. Persze ő is, mint minden felnőtt korba lépett fiatal, zöldfülű harcosként kezdi, de általában már a kiképzés folyamán szemet szúrnak kiemelkedő tulajdonságai. A hadvezéri rangról a troglodita testére felfestett három vörös csík árulkodik, mely az élénkzöld bőrön még a legsötétebb éjszakában is elég jól látszik. |
ŐSFÉREG (608. SZÖRNY) Fúj, mi bújik elő a föld alól. Az ősféreg bőre gennyes gyulladásokkal teli, melyek még a történelem előtti idők betegségeinek jeleit hordozzák. Méretei hatalmasak, elnyúló testének hossza lemérhetetlen, magassága a tiedének háromszorosa, szája pedig szélesre tárt állapotában könnyen elnyelhetne akár egy khrak behemótot is. Apró, tüskés fogai a rákövesedett lepedéktől sárgulnak. Ha nem leszel rosszul az ősféreg látványától, már csak a szívósságodról kell tanúbizonyságot tenned: hiszen ennek az ocsmányságnak a legyőzése hosszú és fáradtságos munka. A mendemonda szerint viszont nem lehetetlen... |
KÉK RAKOLITS (754. SZÖRNY) Jé, egy albinó rakolits, amelynek a színe nem vörös, mint eddig megszokott volt. De nézzük csak meg alaposabban, hiszen vannak más különbségek is. Ez a rovar mintha karcsúbb lenne, de lehet ez csak érzéki csalódás és annak köszönhető, hogy nincs szárnya, mint vörösszínű társainak. Más dolgokban nagyon hasonlít, például itt van ez az agresszív viselkedés, ahogyan az élőhelyére betolakodókat fogadja. Hatalmas, szilvaforma szemgolyóiból olyan értelem sugárzik, amely láttán rögtön elfog a rettegés. Hát még amikor mentális képességei révén eléd vetíti közelgő halálod pillanatait, na akkor folyik végig a hátadon az izzadtság igazán! |
TRAKATOID (480. SZÖRNY) A trakatoidok a bo'adhun lápvidék rejtélyes ragadozói. Ha te veszed észre előbb, csupán hosszú és vékony, szanaszét dobált csápjait láthatod, melyek ismeretlen helyről tekergőznek elő az összes lehetséges irányba. Ha viszont ő vesz észre előbb, biztos, hogy kidugja fejét a bűzös sárréteg alól, majd miközben orrfacsaró támadást indít szaglóérzéked ellen, megragad csápjaival, és a föld alá rángat. Ha ez sikerül neki, már nem sok esélyed maradt a legyőzésére. Síkos, plazmaszerű bőre szinte bármilyen szúrófegyver támadásának sikerrel ellen tud állni. |
DRANADÁNI SALAMON (616. SZÖRNY) Dranadáni Salamon sokáig villaszerű építmény tulajdonosa volt az árnybirodalom területén húzódó hegységek-dombságok valamelyikében. Aztán jöttek az árnytündérek, mindent begyaláztak az istenek szemében tüskének tekinthető tevékenységeikkel, és valahogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika (talán a legbutábbika is) elvesztette sziklákból és sziklákba vájt otthonát. Dranadáni Salamon bosszút esküdött, de nem egy konkrét személyt vagy fajt illetően, hanem a világ egészével szemben. Azóta nemcsak az árnytündérek, de Ghalla apraja-nagyja összerezdül, ha Dranadáni Salamon zengő baritonja, vagy lépteinek közeledő dübörgése felcsendül a távolban. |
SARKI RÓKA (636. SZÖRNY) Ez a gyorsmozgású ragadozó akkor van a leginkább elemében, amikor az időjárás a legcudarabb: hófehér bőrén csak itt-ott látszanak sötétebb foltok, elég ritkán ahhoz, hogy ne árulja el közeledtét a préda számára, amikor vadászni indul. Nagy ritkán nálánál nagyobb testű lényeknek is nekitámad, akár kalandozóknak is, hiszen nincs lelkében félelem, ami elriaszthatná. Egy alaposan kiképzett kalandozónak azonban nem okozhat gondot egy sarki rókát miszlikbe aprítani. |
MÉLYTENGERI KRÁKEN (720. SZÖRNY) Az óriási kráken lomhán mozdul, kinyújtja gigantikus csápjait... Csekély erőfeszítésébe kerülhetett lerántani egy teljes ryuku hajót ennek az élő monstrumnak! Őrült dolog kihívni ezt a mélytengeri borzalmat, de kalandozói nyughatatlanságod nem hagy békén. El kell ejtened egyet ebből a félelmetes teremtményből! |
TEIJIYOSHI (970. ELLENFÉL) Érdekes, hogy Ghalla partjait jóval előbb érték el a halálfejes zászlók alatt hajózó tengeri rablók, mint az invázióra készülő Császári flotta. Néhány vakmerő kalózkapitány ugyanis a gyors meggazdagodás és a könnyű siker reményében, megneszelve, hogy a légió hol talált új célpontot magának, a Királyság partjai felé vette az irányt. Persze a kalózok karavellái ugyanúgy áldozatául estek az istenek haragjának, mint később a ryuku csatahajók... Az eléd libbenő furcsa holttest pedig nem más, mint Teijiyoshi, a híres kalózkapitány! Társai csak "a Veszett" néven emlegették, mert hosszúra nyúlt élete alatt nem ismerte meg a félelem érzését. Nem tudni, milyen átok kényszerítette ebbe a halálon túli létbe itt a víz alatt, de a ryukuk igazán bővelkednek efféle gonosz ráolvasásokban, és egy vérrel írt szerződés, vagy akár saját iszonyatos bosszúszomja is az árnyvilágon innen tarthatta őt. Ha Teijiyoshi vizenyős tekintetű, bozontszakállú maradványaiba botlasz, rengeteg ocsmány trükkre, és azonnali halált okozó érintésre számíts! |
DÉMONÖLŐ (625. TÁRGY) Ez a kristálykék fénnyel csillogó, óriási kard csak úgy izzik a szent aurától! Ezt a mesés pengét Raia nagyhatalmú papjai kovácsolták Sir Rasolphius és lovagjai számára, hogy hatékonyan tudjanak a Thargodanokkal szembeszállni. A Démonölő forgatása legalább 20-as vágófegyver szakértelmet igényel! A penge egy 4D10+3 sebzésű vágófegyver, de Thargodanok ellen +16 sebzést okoz. A Démonölő forgatásakor +3 támadást kapsz. A Démonölőt nem adhatod át, nem adhatod el, hiszen ilyenkor azonnali visszatér Sir Rasolphiushoz. Ha mindenképpen ezt szeretnéd, mert esetleg zavar, hogyha jellemed nem megfelelő, égeti a kezedet, egyszerűen add ki a D 625 parancsot. |
BO'ADHUN GYŰRŰ (743. TÁRGY) Ez a tárgy régen nem volt túl értékes, bármely bo'adhun berzerker élettelen ujjáról lehúzhattad a csatatéren. A támadó képességeket hathatósan megnöveli - +5 támadást, és +5 erőt ad -, azonban védekezésed és ügyességed is lecsökken 5-tel. Viseletéhez legalább 25. szint szükséges. |
GRAVIA ÖVE (594. TÁRGY) A nagy hősszerelmes, Do'Nhuan legnagyobb találmánya, mely egészen megkönnyítette a hölgyek meghódítását, végre ismét előkerült! A nagy mágus és szívrabló ezt a mágikus övet hosszas munkával a Gravia-fa könnyen lehántható kérgéből készítette. A fa nedvének gyógyító ereje ismert, minden vajákos férfi előtt, akik bizonyos problémáikat sikeresen tudták kúrálni vele. Az öv a mágikus eljárás során a hatóanyagot megsokszorozta, így képes egyfajta különleges varázslatra, hogy a viselője könnyebben találkozhasson szíve hölgyével... [Ha kiadod a H 594 <kalandozó> parancsot szíved hölgyére, és kölcsönösen van FU parancsotok, az aktus létrejön anélkül, hogy egy mezőn kellene táboroznotok.] Kevésbé hódító férfiak általában csak az öv azon erejét érzékelik, hogy a viselője valamennyivel erősebb lesz (+2 erő). Gravia övét nem lehet átadni vagy ellopni. |
ÓRIÁSOK ÖVE (613. TÁRGY) Ahhoz, hogy valaki egy ilyet megkapjon egy viharóriástól, bizony sok szolgálatot kellett tennie a behemótnak! Ez a mágikus, kékezüst színű öv hattal megnöveli az erődet, ha viseled. Ezenkívül ad kettőt a védekezésedhez is. Az óriások öve csak annak működik különös mágiája folytán, aki kapta - ha átadod, azonnal elveszti mágikus erejét. |
ÓRIÁS FÜLBEVALÓ (614. TÁRGY) Nagy ritkán az óriások megajándékoznak egy-egy halandót ezzel a különleges mágikus eljárással készített, a füledet alaposan lehúzó igazgyöngy fülbevalóval. A pletykák szerint a varázstárgy elkészítésében egy isteni hatalmú mágikus lénynek is része van. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriás fülbevaló hattal megnöveli a támadásodat, és kettővel a védekezésedet. Az ajándék természeténél fogva nem adható át, mert akkor azonnal elvesztené mágikus erejét. |
LÉGIÓS NADRÁG (646. TÁRGY) Ezt a nagybecsült tárgyat maga Tharr adományozta a Vérvörös Légiónak, amiért 10 légiós szerzett ongóliant trófeát. Ez a vörös színű, vastag bőrből készült nadrág nemcsak a védettségedet növeli meg hárommal, hanem mágikus tárgy lévén az erődet is kettővel. A Légiós nadrág nadrágként viselhető, a KF 646 paranccsal. (Megjegyzés: Minden félévben megrendezett házi Olimpia abszolút győztesét illeti meg az a kivételes szerencse, hogy magára ölthesse ezt a relikviát.) Kevés karakter dicsekedhet olyan tudással, hogy méltó lehessen arra a kegyre, hogy akár egyetlen egyszer is magán tudhassa eme szentséget. |
ELDARAN ÉKKÖVE (647. TÁRGY) Ennek a hatalmas erejű varázstárgynak csak a leírásai maradtak a világégést túlélő elf kolónia tagjaira, akik fáradtságot nem kímélve, és tudati összefonódásuk erejét kihasználva újból a Túlélők Földjének elsődleges anyagi síkjára materializálták azt. Pontosabban egy olyan utánzatot, ami az eredeti varázstárgy hatalmának legalább egy halvány töredékével rendelkezik. (Jól van, na, nem lehet mindenki Eldaran!) Lényeg a lényeg: amíg ezt a sárgás-kékes-pirosas-zöldes-lila kristályt magadnál hordod, lényegesen ügyesebben fogsz boldogulni ezen rideg világ buktatói között, nem is beszélve arról, hogy a szörnyekről való tudásod szinte a csillagos égig szökik (csak győzd utána megkeresni). Ha kiérdemled eme ékkő birtoklását, az fényesen bizonyítja, hogy prímán megállod a helyed az elfek társadalmában, és mindenkor fajtársaid mélységes megbecsülése fog övezni... Az ékkövet fülbevalóként kell KF-elni, és +2 ügyességet valamint +5 szörnyismeretet ad (ez utóbbit csak akkor, ha rendelkezel szörnyismeret képességgel). |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
AZ UTAZÓK GYŰRŰJE (1274. TÁRGY) Az Utazók Gyűrűje egy kerek, zöldmohaszínű varázsgyűrű, az ősök hagyatéka. Olyan mágia forr atomjaiban, melynek uralmad alá hajtásáról legfeljebb csak álmodhatnál. Réges-régen készítették, a történelem hajnalán, mikor még Dornodon ártalmatlan ifjú halandóként járta Ghalla rónáit. Mikor még az általad ismert világ nem egyetlen elszigetelt kontinens volt, hanem egy egészen kiterjedt, sok szigetből álló világmindenség. Egy biztos: az Utazók Gyűrűjének képességeit könnyen a magad hasznára fordíthatod. Először is sétálj oda egy vitorlás hajóhoz (ennél kezdetlegesebb szállítóeszközt nincs értelme választanod, hiszen már tisztában vagy azzal, hogy a tengerre szálláshoz minimum vitorlás hajó kell), majd vedd kezedbe a gyűrűt (H 1274, 10 TVP-ért), mormold el a szükséges varázsigéket, ezután pedig érintsd meg vele a hajót. Különös dolog történik majd, a vízi jármű hip-hop eltűnik a gyűrű belsejében. Ha tengerparton jársz, vedd elő a varázstárgyat, mormold el az ellenvarázsigét, majd tartsd előre magad elé, s láss csodát, a benne lévő hajó rögvest materializálódni fog. [Miután egy általad épített hajót az Utazók Gyűrűjébe zártál, az eltűnik a mezőről, és magaddal viheted a gyűrű belsejében. (Vigyázz, hogy ezt még abban a körben tedd meg, amikor a hajót megépítetted, hiszen a gyűrű csak teljesen ép szerkezetet képes magába zárni, így nem hagyhatsz időt arra, hogy a ghallai nap fénye elkezdje kiszárítani a hajó léceit, vagy hogy az arra járó ellenségeid megrongálják azt.) Amikor tenger mezőre lépnél, a hajót előtte automatikusan elővarázsolod a gyűrűből, majd abban utazol át a nagy vízen. Amikor egy tenger mezőről szárazföldre lépsz, a hajót automatikusan újra elrejted a gyűrű belsejében. Mivel a hajót az első alkalommal esszenciálisan a gyűrűhöz csatoltad, amennyiben hajózás közben meghalnál, a varázstárgy szempillantásnyi idő alatt ilyenkor is elrejti a hajót, így azt is megtarthatod, nem marad kinn vízi járműved gazdátlanul a háborgó tengeren. Csak a hajó H paranccsal való első elrejtése kerül TVP-be. A karakterlapodon, a tárgyak listája alatt, mostantól egy számlálót látsz, amely az Utazók Gyűrűjébe zárt hajód állapotát tükrözi. A teljesen ép hajó 100%-os, a használatra képtelen 0%-os. Ez az érték, miközben a tengereket szeled, folyamatosan csökken, a romlás mértéke a hajózás szakértelem nagyságával fordítottan arányos. Jobb, ha nem várod meg, míg a számláló eléri a 0-t, hiszen a hajó ilyenkor várhatóan szétesik alattad, s akkor jaj neked. Inkább még időben gondoskodj egy új hajóról. A tengeren mozgás 10 TVP-be kerül, de a Széljárás varázslattal, amivel a hajózáshoz kedvezőbb időjárási viszonyok állíthatók be, ez még csökkenthető. (Nem a tengerre lépés kerül több TVP-be, hanem a tenger mezőről továbbindulás.)] A tárgy nem átadható, valamint nem szükséges KF-elni ahhoz, hogy működhessen. |
Erő: | 88 (123) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 77 (101) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 73 (90) | Védekezés: | 148 (150) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 50/52 év |
Egészség: | 70 (94) | Életpont: | 2579/2158 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 82 (97) | Varázspont: | 4139/4139 | Pénz: | 1364 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 269/415 | Halhatatlanság: | 27 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/58 | ökölvívás: | 7/98 | szúrófegyverek: | 55/48 (+1%) |
vágófegyverek: | *34/100 | ütőfegyverek: | 38/28 (+1%) | lőfegyverek: | 16/54 |
dobófegyverek: | 44/66 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/36 | 2. nyomkövetés: | 170/16 (+20%) | 3. lopás: | 2/92 |
4. mászás: | 47/16 | 5. hajózás: | 17/37 (+77%) | 6. csapdakészítés: | 15/10 |
7. csapdaészlelés: | 24/52 | 8. gyógyítás: | 133/63 | 9. titkosírás: | 5/86 |
10. felderítés: | 31/61 | 11. szörnyidomítás: | 2/88 | 12. teológia: | 296/55 (+47%) |
13. taumaturgia: | 110/47 (+4%) | 14. szerencsejáték: | 7/32 | 15. versengés: | 24/71 (+4%) |
16. harcművészetek: | 4/7 | 17. zene: | 12/12 | 18. szörnyismeret: | 28/34 (+30%) |
19. pszi: | *65/100 | 20. zárnyitás: | 17/42 | 21. vadászat: | 12/66 |
22. vitalitás: | 9/65 | 23. bányászat: | 59/94 | 24. úszás: | 12/78 (-400%) |
25. főzés: | 6/45 | 26. ősteológia: | 7/79 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 95 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 3(4) |
8. képességpont: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 6(8) | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 8 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ) |
elfogod szutykos remákot (#191) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
Ylgoroth (#332), Folrang (#331), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), ezerszemű bestia (#288), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), nagyobb vércápa (#246), élőholt ősmágus (#179), mélység fattya (#199), rothadó lián (#427), kémsárkány (#545), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), káoszdémon (#547), kronotapír (#286), sötét kaszás (#591), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 15 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (138,45,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
pusztító végzet (#106) | >> | szellemdarázs (#481) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | bo'adhun csapás (#266) | >> | takarító (#609) | |
halálos érintés (#271) | >> | eldüeni vándor (#601) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | jégoszlop (#231) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | tűzeső (#61) | >> | Wart (#5667) | |
jégoszlop (#231) | >> | gnóm szolgáló (#943) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#943) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősi asszimiláció (#717) | varázsvédelem II (#108) | >> | tlopedmuk (#584) | |
agytaposás (#180) | >> | energiaelementál (#577) | fürgülés (#92) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | |
agytaposás (#180) | >> | kisebb jégisten (#662) | fürgülés (#92) | >> | fagybehemót (#660) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | agytaposás (#180) | >> | márvány fagyúr (#657) | |
varázsvédelem (#34) | >> | elemi pulzátor (#440) | varázsvédelem (#34) | >> | shokara bogár (#436) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 1) |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kerek kő (#19) | |||
1 | ryuku kalózkendő (#1157) | 1 | sallank karom (#128) | 40 | spiritusz (#170) | |||
3 | víz (#27) | 1 | ryuku szablya (#695) | 1 | ryuku nadrág (#691) | |||
1 | ryuku karvédő (#687) | 20 | vaspánt (#1241) | 2 | ryuku evező (#1152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
119 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 11 | madártoll (#112) | |||
1 | Utazók Gyűrűje (#1274) |