Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 4. 12h:38' EZ A 641. JÁTÉKHETED, 631. FORDULÓD 642. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5940 SZÁMLA : XXXX |
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár jobb vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 0, gyógyulás: 149, összesen: +149 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 71 25 25 | elmormolod a 71. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
ba 415 | nem támadod a 415. szörnyet |
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 124 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a zafír sárkány jobb oldalát. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő, 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 18 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1396, sebződés: 167, gyógyulás: 255, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy méregféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (58 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a méregféreg testét. (8 támadással 921 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A fényaura 27 ép-t sebez. A méregféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 9855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 58, gyógyulás: 208, összesen: +150 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 940, sebződés: 2, gyógyulás: 151, összesen: +149 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védett meg.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja az ében sárkány jobb vállát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében sárkány bal szárnyát. (8 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az ében sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 152, gyógyulás: 237, összesen: +85 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 107 életpontot sebeztél. A fényaura 18 ép-t sebez. Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 0, gyógyulás: 115, összesen: +115 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi a zafír drakón testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón bal első lábát. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a zafír drakón bal szárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 2, gyógyulás: 152, összesen: +150 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró nyakát. Kritikus ütés! (7 támadással 1064 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a Notermanthi báró fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A Notermanthi báró mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Notermanthi báró megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (fehér glóbusz védelmez.) A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1322, sebződés: 8, gyógyulás: 237, összesen: +229 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 81 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi a márvány sárkány jobb első lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (82 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 937 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a márvány sárkány testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 201, gyógyulás: 226, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy márvány sárkány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 82 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (90 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 939 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a márvány sárkány jobb oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP], 7 arany, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 273, gyógyulás: 211, összesen: -62 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok jobb oldalát. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a káoszbajnok állatpofáját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 20 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 14, gyógyulás: 153, összesen: +139 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón testét. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 88 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A zafír drakón feléd harap, de sikertelenül. A zafír drakón melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 915, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Ylgoroth jobb lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Ylgoroth fejét. (8 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Ylgoroth testét. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Ylgoroth meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A Ylgoroth karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (312,11)-> 125 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP] és 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 lidérckoronát. 17250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1528, sebződés: 397, gyógyulás: 154, összesen: -243 ÉP}
(Továbbmész...) [367,10] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy viharóriás került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a viharóriás testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. A viharóriás öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 0, gyógyulás: 163, összesen: +163 ÉP}
v 198 381 15 | elmormolod a 198. varázslatot |
[381,15] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
be 718 | bemész a 718. épületbe |
pszi fejlesztés II (#295) 500 aranyért, | önanalízis (#296) 1000 aranyért, | pszi-ernyő III (#297) 1500 aranyért, | gyilkos ösztönök (#298) 2000 aranyért, |
pszi meditáció (#299) 2500 aranyért. |
vtn 295 | varázslat tanulás: a 295. varázslatot |
vtn 296 | varázslat tanulás: a 296. varázslatot |
vtn 297 | varázslat tanulás: a 297. varázslatot |
vtn 298 | varázslat tanulás: a 298. varázslatot |
vtn 299 | varázslat tanulás: a 299. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (86 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány bal szárnyát. (8 támadással 907 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 117 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1271, sebződés: 231, gyógyulás: 206, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [379,15] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy albinó küklopsz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az albinó küklopsz testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (53 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az albinó küklopsz testét. (4 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Az albinó küklopsz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 78, gyógyulás: 113, összesen: +35 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a márvány sárkány testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 949 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a márvány sárkány nyakát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 233, gyógyulás: 212, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [378,15] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nanda közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a nanda fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a nanda testét. (2 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a nanda testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 95 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A nanda megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi a káoszbajnok testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok fejét. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a káoszbajnok testét. Kritikus ütés! (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 18, gyógyulás: 33, összesen: +15 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a zafír drakón bal első lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón jobb oldalát. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a zafír drakón bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! A zafír drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (88 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 940 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragd sárkány jobb oldalát. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 32 arany, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1340, sebződés: 137, gyógyulás: 90, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [376,15] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mösze uralkodó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mösze uralkodó testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 60 életpontot sebeztél. A fényaura 21 ép-t sebez. A mösze uralkodó csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (312,11)-> 11 arany, -2 ÉP] 15120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1457, sebződés: 251, gyógyulás: 49, összesen: -202 ÉP}
(Továbbmész...) [375,15] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, megpillantasz egy Múmiát, amint éppen egy vikócmajmot fojtogat. Ha segíteni akarsz rajta, költs el 1 TVP-t! (51. jellempróba). Nem oldottad meg a jellempróbát. (+0 gonoszság.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 295 295 295 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
szk 329 | keresed a 329. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3050 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (9 támadással 1111 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 20427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4649, sebződés: 274, gyógyulás: 4, összesen: -270 ÉP}
tf 1 33 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
PSZI FEJLESZTÉS II. (295. PSZI KÉPESSÉG) Az utóbbi időben mentális képességeid annyira erősek lettek, hogy a szokványos elmetréningek szinte alig fejlesztenek rajta. Itt az ideje hát, hogy kidolgozd a saját elmegyakorlatodat, melynek segítségével a P 295 parancs hatására, 100 pszi pontért és 100 TVP-ért kövezetesen 20%-ot fejlődik a képességed. Sajnos ennek az új gyakorlatnak korlátja is van, bizonyos határ felett már ez sem növeli az elméd hatalmát. |
ÖNANALÍZIS (296. PSZI KÉPESSÉG) Mint az elme képzett használójának, neked is feltűnt, hogy bizonyos Közös Tudatok képesek a kasztroplanáris térben folyamatosan analizálni mágikus aurájukat, így tájékoztatva tagjaikat a potenciáljuk legkisebb növekedéséről is. Te is próbálkoztál ezzel, azonban szomorúan kellett rájönnöd arra, hogy a pszi és a mágia olyan, mint az olaj és a víz, nem keverhető egymással. Ezek után az Önismeretnek nevezett tudati képességet kezdted el tanulmányozni, ami lehetővé teszi a saját képességeid elemezését, azonban ez a folyamat lassú és hosszadalmas, naponta csak egyszer jut rá időd, általában a táborozás ideje alatt. Hamarosan rájössz azonban, hogy ha a pszi-ernyőhöz hasonló mentális hálóval veszel körül magad, annak rezgéseit, mint az ernyő használatában képes mentalista pillanatok alatt képes vagy értelmezni. Az Önanalízis pszi képességet a P 296 paranccsal 15 pszi pontért és 5 TVP-ért rakhatod fel az egész fordulódra (plusz a következő táborozásodra). Hatására azonnal értesítést kapsz a nem fegyveres képzettségeid fejlődéséről, a mágikus ismereteket és a pszit kivéve. |
PSZI-ERNYŐ III. (297. PSZI KÉPESSÉG) Rengetegszer próbáltad már továbbfejleszteni a legalapvetőbb pszi képességet, a Pszi-ernyőt, mindeddig azonban sikertelenül. Nem adtad fel a reményt, hiszen biztosan tudtad, hogy a szörnyeknek még számos képességét lehet érzékelni a rájuk bocsátott gyenge pszi hálót tanulmányozva. Az elképzelésed végre megvalósult, bár ez nem meglepő, hiszen mára már olyan fejlettek a mentális képességeid, amit régen el sem tudtál volna képzelni. A Pszi-ernyő III.-at a P 297 paranccsal aktivizálhatod az egész fordulóra (plusz a következő táborozásodra), 20 pszi pontért és 5 TVP-ért. Pszi szakértelem*1% eséllyel (max. 90%) megtudhatod vele a szörnyek szintjét, vagy megismerheted mágikus adottságait. Hogy pontosan mit vagy képes felfedezni vele, azt próbáld ki magad! A varázslat emellett még alap Pszi-ernyőként is működik. |
GYILKOS ÖSZTÖNÖK (298. PSZI KÉPESSÉG) Elméd és igazi bensőd feltárása közben rémisztő felfedezést tettél. Személyiséged egy része tulajdonképpen nem más, mint egy, a saját fennmaradása érdekében mindenre képes fenevad. Természetesen ezeket a gyilkos ösztönöket a legtöbb ember képes kordában tartani, te azonban rájössz arra, hogy bizonyos esetekben szükség lehet rá. Némi gyakorlás árán képes leszel rá, hogy bármikor elfojtsd a logikus gondolkozásodat, és egy csak gyilkolni vágyó, őrjöngő vadállattá váljál. Nyilván a dolognak nem sok értelme lenne, ha nem tudnál magadhoz térni a csata után, de némi nehézség árán megoldod ezt a problémát is. Amikor az aktuális ellenfeled halott, vagy jó messze menekültél tőle, érvénybe lép a mentális kondíció, és háttérbe szorítja a dühöngő fenevadat. A P 298 parancs hatására a következő csatánál aktiválod gyilkos ösztöneidet, ami pszi szakértelem/5 támadás és pszi szakértelem/10 sebzést ad, viszont a pszi szakértelmeddel csökkenti a védettségedet. A felkészülés megterhelő mind mentálisan (50 pszi pont), mind fizikailag (100 ÉP). Ha akarod, megadhatsz a parancsnak egy második paramétert, ekkor a Gyilkos ösztönök inaktívan lapul mindaddig, amíg nem találkozol a paramétert elérő vagy meghaladó szintű szörnnyel, majd ekkor - még a csata előtt - aktivizálódik. |
PSZI MEDITÁCIÓ (299. PSZI KÉPESSÉG) Egy képzett elme számára a rendszer az alapja mindennek. Ha egy gyors meditáció során számba veszed teendőidet, és végig gondolod az optimális megoldásokat a problémáidra, rengeteg időt takaríthatsz meg vele ahhoz képest, mint amikor csak úgy ötletszerűen veszed sorra őket. A P 299 parancs hatására 100 pszi pontért meditálhatsz, akár naponta többször is. Minden egyes meditációval 20 TVP-t nyersz, viszont a pszid nem fejlődik tőle. |
Erő: | 81 (102) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 78 (85) | Támadás: | 80 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 79 (82) | Védekezés: | 146 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 179/855 év |
Egészség: | 78 (88) | Életpont: | 1586/1873 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (93) | Varázspont: | 3583/2388 | Pénz: | 14028 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/33 | Pszi pont: | 836/632 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/34 | szúrófegyverek: | 48/10 (+10%) | ütőfegyverek: | 47/23 (+2%) |
lőfegyverek: | 18/8 | dobófegyverek: | 47/9 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Daramoula pálcája (#950) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/83 | 2. nyomkövetés: | 212/29 (+48%) | 3. lopás: | 6/86 |
4. mászás: | 41/98 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 38/34 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/13 |
7. gyógyítás: | 134/60 | 8. titkosírás: | 23/89 | 9. felderítés: | 25/10 |
10. szörnyidomítás: | 22/4 | 11. teológia: | 185/48 (+87%) | 12. taumaturgia: | 166/83 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 3/56 | 14. versengés: | 20/30 | 15. zene: | 28/33 |
16. szörnyismeret: | 22/34 (+25%) | 17. pszi: | *80/100 (+69%) | 18. zárnyitás: | 26/6 |
19. vadászat: | 29/46 | 20. vitalitás: | 7/21 | 21. bányászat: | 46/15 (+23%) |
22. úszás: | 29/19 | 23. csapatmunka: | 1/44 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 144 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Notermanthi báró (#323), kputtyintó csalán (#247), armageddont lövő lények (#9099), Rém (#315), halálmadár (#351), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
gonoszok (#988), átokmurgattyú (#225), hullámelementál (#411), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), rd'alv lélektipró (#413), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +100 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +100 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | csupasz izom (#28) |
erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | ében hadúr (#294) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | tűzrája (#531) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | albinó féreg (#529) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | tűzgolyó (#155) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb jégisten (#662) | halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | életpajzs (#142) | >> | kreiton lich (#536) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
fürgülés (#92) | >> | Morghatal A'ton (#544) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | |
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | varázsvédelem II (#108) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
2.) A gothag döglidércek a gonosz megelevenedett teremtményei. Tisztítsd meg a világot legalább tíztől! (számláló: 0) |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 150. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5749 | arany (#50) | 1 | hajító csillag (#939) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 7 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 20 | spiritusz (#170) | 9 | tinta (#101) | |||
1 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tükör (#43) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | lidérckorona (#531) | 1 | lótuszvirág (#447) | 27 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | pszi kő (#248) | 3 | sötét ital (#284) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
2 | szent jogar (#150) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | toxyl (#591) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vg'axtol származék (#793) | 1 | vortex amulettje (#607) |