Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 7. 9h:07' EZ A 85. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD 86. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4848 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 408. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
cir | vándorcirkusz látogatása |
flh 1 22 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal |
ffk 100 | felt.fv.kozkázata: 100 |
vps 500 | VP spórolása: 500 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [59,-9] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fabontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a fabontó szójer bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A fabontó szójer belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-9] A terep továbbra is ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy khór darázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a khór darázs testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a khór darázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A khór darázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mandibulakaszával megvagdalod a khór darázs testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a khór darázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a proteinfecske fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mandibulakaszával megcsapod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-9] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mandibulakaszával kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. Magad mögé lököd a pitiáner sötét gnóm trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes rőtmanó berzerker trófeát. 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-9] Még mindig dombos terepen vagy.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [65,-9] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a százfogú egyik csápját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " LEAH az Út, az Igazság és a HALÁL és Tour-Mix az ő prófétája, az Ördögi Kör tagja. "
im | imádkozol |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas csüldő trófeát, és kinyersz egy alkalmas pszi elementál trófeát. 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
szk 139 | keresed a 139. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat |
AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY) Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 2 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 151/68 | Jellem: | jó (76) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 100/44 | Pénz: | 830 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 10/5 | Pszi pont: | 65/5 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 5/62 (+7%) |
vágófegyverek: | 13/20 (+17%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 12/68 (+25%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); tünde nyíl (#554) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/36 | 2. nyomkövetés: | 9/10 (+43%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/64 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 8/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/17 |
7. gyógyítás: | 9/91 (+46%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/7 |
10. szörnyidomítás: | 5/17 | 11. teológia: | 4/8 (+12%) | 12. taumaturgia: | 4/35 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/31 | 14. versengés: | 3/40 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 13/47 (+34%) | 17. szörnyismeret: | 7/11 | 18. pszi: | 11/78 (+20%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 6/64 | 21. bányászat: | 1/79 |
22. főzés: | 1/0 | 23. csapatmunka: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), manifesztátor (#124), Dulmina (#3676), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (112,3) | bűvölés (#20) (2,5) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | tünde nyíl (#554) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fabontó (#106) | 4 | madártoll (#112) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | spiritusz (#170) |