62. forduló, 64. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 29. 20h:15'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,15] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.)

a 131 4592 24 átadod a 131. tárgyat a 4592. kalandozónak (24 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 24 ubuk tüskét Bloodwitch részére. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

d 12 eldobod a 12. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

d 33 eldobod a 33. tárgyat
Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

d 15 2 eldobod a 15. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Ez a tárgy nem is volt felvéve, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[62,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos sallank lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [63,13] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 4 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Elhajítod a vacak mutáns pók trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ork sámán trófeát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos sallank nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank izmos hátát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 174.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[65,11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista jobb karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Elhajítod a vacak sullár trófeát, és kinyersz egy alkalmas ryuku gárdista trófeát. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csodabogár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csodabogár fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csodabogár bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a csodabogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 smirglilevelet.

(Továbbmész...) [66,10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett karmos tankány. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner ork sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy karmos tankány trófeát. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [67,9] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyűjtesz, borogatást készítesz, ellátod az elf sebeit. Kemény harcot folytatsz a fickó életéért, és végül úgy látszik, hogy nemhiába! Kemény fából faraghatták ez elfet, hogy ilyen sebeket túlélt. Fajának szokásos büszkeségével hálát rebeg, és azt mondja, most már egyedül is boldogul. Jó érzés, hogy sikerült valakinek megmenteni az életét. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vízionár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 118.]

m 8 mozogsz északra
[67,8] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). [10 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 98.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 88.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 78.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

m 3 mozogsz délkeletre
[68,9] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 48.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 48 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Már nem sok kell a következő szinthez. [48 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 201 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 63. fordulód.

Erő: 19 Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 17 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 165/165 Jellem: jó (26) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 373 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 303 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 979 TP-t kaptál. Jelenleg 30 576 TP-d van. A következő szinthez még 2 424 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, karmos tankány, törpemammut.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 9 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0
68,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 68

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 2 (+1)
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 23
7. felderítés: 3 8. harcművészetek: 14 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 5
13. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
alpesi tehén (#91) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 7 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 29]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657) 2 evaporőr háj (#105)
3 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
2 hebrencs állkapocs (#130) 2 kavadu lebeny (#24) 1 lajhár csont (#236)
18 madártoll (#112) 6 mandibulapenge (#125) 1 ormánygőte csont (#21)
10 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
15 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29) 20 szárnyas hernyó (#69)
14 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 2 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 43.12 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszurony (#12) 4 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
24 ubuk tüske (#131) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 tankány karom (#237) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
(62,14) 33. jellempróba, Dornodon rúnaköve, gyilkos sallank (#85)
(63,13) ork sámán (#345)
(64,12) gyilkos sallank (#85)
(65,11) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 48. jellempróba, ryuku gárdista (#360), csodabogár (#755)
(66,10) karmos tankány (#137)
(67,8) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 13. jellempróba
(67,9) Raia rúnaköve, 5. jellempróba, vízionár (#66)

Üzenet küldése a karakternek