Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 26. 9h:10' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat legkorábban a 64. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1869 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kt 238 | elkészíted a 238. tárgyat |
h 238 5 | használod a 238. tárgyat |
v 375 657 | elmormolod a 375. varázslatot |
ef 1 501 | energia fejlesztése 1 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [95,104] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Továbbmész...) [95,103] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő garokk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a garokk varacskos hátát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a garokk testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
d 242 | eldobod a 242. tárgyat |
d 6 2 | eldobod a 6. tárgyat (2 darabot) |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [93,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rát-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [94,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [96,106] Még mindig a városban vagy. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy sötét gnóm. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 12 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 32 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért |
NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY) Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézből kovácsolt nap-szimbólumot Raia követői viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerősíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged. A nap szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY) Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel. |
SÖTÉT GNÓM (132. ELLENFÉL) Nem sok szó esik a gnómok titkolt rokonságáról, a fekete bárányokról, a sötét gnómokról. Ezek a fekete bőrű, piros szemű, nappal árnyékokban meghúzódó apró teremtmények különösen gonosz lények. Bár fizikailag nem erősek, sötét praktikáikkal gyakran sarokba szorítják a náluk jóval erősebb ellenfelet. Gyakran találkozhatsz velük a városokban, az elhagyatottabb helyeken, vagy sötét, földalatti fészkeik mélyén. Ha legyőzöl egyet, van rá esély, hogy találsz nála a varázskomponenseinek tartósításához féltve őrizgetett spirituszból néhány cseppet. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 164/121 | Jellem: | gonosz (77) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 9 (11) | Varázspont: | 89/48 | Pénz: | 158 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 11/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 12/77 (+8%) | vágófegyverek: | 4/0 |
ütőfegyverek: | 3/0 | lőfegyverek: | 12/74 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -8.); mérgezett tüske (#23) (9 -11.); nyílvessző (#108) (12 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
96,106 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/29 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 14/23 (+30%) | 3. lopás: | 9/56 |
4. mászás: | 2/69 | 5. csapdakészítés: | 6/27 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 2/49 |
7. gyógyítás: | 15/24 | 8. teológia: | 8/85 (+8%) | 9. taumaturgia: | 1/4 (+104%) |
10. szörnyismeret: | 1/0 | 11. vadászat: | 4/95 | 12. bányászat: | 3/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
vízionár (#66), karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), Silverlard (#5750), kardfogú fülemüle (#146), halálmadár (#351), lajhárlord (#757) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | 10. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 11 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1152 TU szükséges.) a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 52.00 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 1 | tüskecsapda (#242) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | lant (#238) | 3 | sötét tekercs (#535) | |||
3 | spiritusz (#170) | 12 | tüske (#22) | 30 | víz (#27) |