62. forduló, 64. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 17. 12h:09'
EZ A 174. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
175. játékheted kezdete: jún. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 493 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

KATE LOTTE KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,65] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A XXXI. Ghallai Olimpián a következő tárgyat nyerted: smaragd koszorú. Valamint kaptál 100 aranyat. Az Olimpián kaptál 480 tapasztalati pontot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható... A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 820. hetének nyerőszámai: 15, 6, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 234.]

fa 249 4096 10 feladod a 249. tárgyat a 4096. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 10 bumerángot. Ennek elküldése 36 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

fa 100 4096 1 feladod a 100. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 1 aranyló ugarhéjat. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 228.]

fa 25 4096 1 feladod a 25. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 1 kavadu iszákot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 225.]

fa 168 4096 1 feladod a 168. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 1 sullár hólyagot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 222.]

fa 169 4096 1 feladod a 169. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 1 uzbány csőrt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 219.]

fa 36 4096 2 feladod a 36. tárgyat a 4096. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Timur részére szánod. Átadsz 2 fáklyát. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 216.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[81,65] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy érző szívű dromedár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró rúgást kapsz az érző szívű dromedár patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 3 vizet. 720 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 9, gyógyulás: 7, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [82,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy tormikus egér közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.


(Továbbmész...) [83,67] Bozótos terepre értél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lisedora-an Csi-li előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sünmedve. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a sünmedve fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 192.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[84,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 270 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 270 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány jobb középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 359 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}


(Továbbmész...) [85,67] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [86,67] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 134.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[87,68] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Találsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,69] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 15, gyógyulás: 7, összesen: -8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjával megérint a topránypolip. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 3, gyógyulás: 8, összesen: +5 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 96.]

m 4 mozogsz délre
[88,71] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Találsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 88.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Száz bundában ül az öreg,
Ha vetkőzik, megkönnyezed.
[5 pontot használtál fel, van még 83.]

le 437 leveszed/lerakod a 437. tárgyat
Leveszed az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 80.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 3 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 3 spiritusz. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 8, 21.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ZAFÍRJA (1116. TÁRGY)
Már meg sem lepődsz rajta, hogy egyik nap az Örökkévalóság Smaragdjának színe megváltozott, kék lett. Gyönyörű zafírt tartasz a kezedben! Hosszú ideig csak bámulod, csodálod. Egy rövid időre megszűnik létezni a körülötted levő világ, együtt szárnyalsz az istenekkel! Miféle erő hajtja előre a kő evolúcióját? Mi lesz a végső formája? Kíváncsiságod végtelen, de választ sajnos nem kaphatsz egyelőre.
A zafír speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +40 max ép-t, +40 max vp-t, +1-et minden tulajdonságodra, +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

SMARAGD BABÉRKOSZORÚ (252. TÁRGY)
A smaragd babérkoszorú egy gyönyörű arany fejpánt, csavart, levélszerű díszítéssel, smaragd berakással. Ami azonban igazán értékessé teszi, az egyedisége (kizárólag a Ghalla Olimpiai Játékokon lehet megszerezni) és varázsereje. Viselője +3 védettséget és +1 IQ-t kap. Felvétele a KF 252 paranccsal történik, értelemszerűen nem hordható együtt sisakkal.

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 63. fordulód.

Erő: 16 (19) Szint: 15 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 26 (29) Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 38/39 év
Egészség: 15 (16) Életpont: 234/281 Jellem: gonosz (12) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 321/1 Pénz: 525 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 349 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3184 TP-t kaptál. Jelenleg 110204 TP-d van. A következő szinthez még 9796 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, vérfürdető magszim, Lord Kovács József. A 55. fordulódban 1160 arany került a bankszámládra. 1252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 19 (+1) dobófegyverek: 15

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 14 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 6 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 5 11. taumaturgia: 15 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 6 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. vadászat: 5 18. bányászat: 1
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), az alakváltóktól (7) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában .

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
171 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 10 bumeráng (#249)
2 fáklya (#36) 1 kavadu iszák (#25) 1 sullár hólyag (#168)
113 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 3 spiritusz (#170)
5 sünmedve tüske (#14) 1 tankány karom (#237) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(81,65) érző szívű dromedár (#753)
(82,66) tormikus egér (#218)
(83,67) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), sünmedvék (#33)
(84,67) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), oltár, karmos tankány (#137)
(85,67) mély kút (#93), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(86,67) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din monolitja (#534)
(87,68) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), alpesi tehén (#91)
(87,69) ragyás burástya (#111), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(88,70) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, topránypolip (#86), uzbányok (#102)
(88,71) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009.06.15 11:32 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 111 If. hozzáadása : 0 Oka:
2009.06.15 15:20 Változások a számládon! 600 zseton átutalása a(z) 7286. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek