Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 12. 15h:12' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 627. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: júl. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
bb 150 814 812 | beraksz a bankba a 150. tárgyat (814 darabot) |
hh 1619 970 | használod az 1619. tárgyat a 970. tárgyat |
ek 7 22 1 | t. energia kisütése: 7 22 1 |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
hh 1253 1554 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a noth szellem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a noth szellem jobb lábát. (2 támadással 331 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével végigmetszed a noth szellem fejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2093 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1329 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 54) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2437 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 89) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1271 936 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 970 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Sárkánypengével megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 80 arany, -2 ÉP], 3 arany és 2 vasérc. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 56) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1518, sebződés: 180, gyógyulás: 159, összesen: -21 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4036 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérkeszeg testét. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vérkeszeg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöföd a vérkeszeg testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vérkeszeg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 6310 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 274, gyógyulás: 56, összesen: -218 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 83 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 998 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 12) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 158, gyógyulás: 156, összesen: -2 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
h 1268 765 | használod az 1268. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tarajos áspis testét. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tarajos áspis halványkék bőrét. (8 támadással 1316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Sárkánypengével súrolod a tarajos áspis testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A tarajos áspis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 43) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1863, sebződés: 0, gyógyulás: 182, összesen: +182 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb oldalát. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány testét. (6 támadással 992 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (185,60)-> 100 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 1) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1493, sebződés: 159, gyógyulás: 156, összesen: -3 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével végigmetszed a vadász varkaudar testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1578 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 91) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 41) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tompítás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 360 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével felnyitod a varkaudar iszákos jobb vállát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (143,61)-> 22 arany, -2 ÉP]. 3453 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona bal lábát. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar katona csillogó páncélját. (7 támadással 766 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kicsit megvágod a varkaudar katona jobb lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7916 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 82) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1277, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák egyik csápját. (8 támadással 366 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csataremák feléd kúszó csápját. (7 támadással 1198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a csataremák testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 10019 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 81) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1738, sebződés: 0, gyógyulás: 167, összesen: +167 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1308 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 31) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar böllér testét. (10 támadással 1659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a varkaudar böllér nyakát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. 16030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1840, sebződés: 0, gyógyulás: 226, összesen: +226 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
h 1477 7 3 | használod az 1477. tárgyat |
[242,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [240,118] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Észreveszel egy csillagbozótost. Észreveszel egy szent tölgyfát.
(Továbbmész...) [239,119] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A távolban sakálok üvöltenek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (9 támadással 1464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Sárkánypengével megkarcolod a ro'galhal kísértet bal lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13615 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 33) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1979, sebződés: 0, gyógyulás: 203, összesen: +203 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled elnyelés varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy halálos érintés varázslattal köszöntöd a másikat. 10075 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A rothadó borzalom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
24021 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10175, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek testét. (8 támadással 301 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az ezeréves lélek testét. (10 támadással 1312 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 464 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 66 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Lovagi karddal néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (3 támadással 381 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-104 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 81) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2619, sebződés: 642, gyógyulás: 87, összesen: -555 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Távolról végső enyészet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt drakolder jobb karját. (8 támadással 414 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt drakolder fejét. (10 támadással 1700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Sárkánypengével néhányszor megcsapod az élőholt drakolder nyakát. (8 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. (A tűztagadó védett meg.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. (A tűztagadó védett meg.) Az élőholt drakolder csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 102 életpontot vesztettél. Az élőholt drakolder belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Az élőholt drakolder farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 1362 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt drakolder bal lábát. (10 támadással 1666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod az élőholt drakolder gigantikus testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. (A tűztagadó védett meg.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A tűztagadó védett meg.) Karmával néhányszor az élőholt drakolder megcsapja a fejedet. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 91 életpontot vesztettél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt drakolder, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az élőholt drakolder farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 526 életpontot vesztettél.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 drakolder gyűrű. 104160 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 58) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4539, sebződés: 3220, gyógyulás: 754, összesen: -2466 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [237,119] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Továbbmész...) [236,119] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (7 támadással 1171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Sárkánypengével megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 11921 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 30) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1734, sebződés: 73, gyógyulás: 183, összesen: +110 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [234,120] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy vízdémon védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} [védettséged: 66]
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4036 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku jobb karját. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2413 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a triton testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Kampós acélszigonnyal eltalálod a triton fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4428 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 57, gyógyulás: 2, összesen: -55 ÉP}
v 198 198 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[198,111] A partot elhagyva, egy ritka erdőben találod magadat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi őrsáncot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Aad-Shaar Asyn vigyorog kajánul. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod]
kld 13 | küldetés végrehajtása 13 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1589 198 213 | használod az 1589. tárgyat |
kt 284 20 | elkészíted a 284. tárgyat (20 darabot) |
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
Erő: | 86 (106) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 113 (118) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 72 (94) | Védekezés: | 122 (133) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/130 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 2861/2543 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 81 (125) | Varázspont: | 3330/741 | Pénz: | 29320 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 92/91 | Pszi pont: | 1465/1291 | Halhatatlanság: | 38 % | EFejl: | 44 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/54 (+24%) | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 63/69 (+5%) | ütőfegyverek: | 37/6 (+2%) | lőfegyverek: | 22/56 (+4%) |
dobófegyverek: | 47/71 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/47 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 113/44 (+14%) | 3. lopás: | 4/34 (+300%) |
4. mászás: | 53/18 | 5. hajózás: | 12/88 | 6. csapdakészítés: | 41/76 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 35/66 (+300%) | 8. gyógyítás: | 117/95 (+30%) | 9. titkosírás: | 9/65 |
10. felderítés: | 38/61 (+15%) | 11. szörnyidomítás: | 17/94 | 12. taumaturgia: | 254/52 (+51%) |
13. szerencsejáték: | 9/46 | 14. versengés: | 24/95 (+4%) | 15. zene: | 9/38 |
16. szörnyismeret: | 74/65 (+20%) | 17. pszi: | 140/66 (+8%) | 18. zárnyitás: | 58/5 (+300%) |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 11/81 | 21. bányászat: | 48/32 |
22. úszás: | 16/21 (-17%) | 23. főzés: | 14/72 (+10%) | 24. őstaumaturgia: | 23/20 (+39%) |
25. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 474 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +58 vp 76 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (177,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
varázsszem (#184) | varázsenergia (#161) | tolvajvér (#364) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 994 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fáklya (#36) | 68 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 8 | kaja (#2) | 1 | káosztiara (#765) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
9 | ragasztó (#83) | 12 | szent jogar (#150) | 20 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 30 | víz (#27) | |||
2 | vortex talizmán (#812) | 20 | xirnox szív (#213) | 1 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1100 | arany (#50) | 3 | azúrharmat (#1161) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | |||
1 | éjkristály (#958) | 4 | halcsont (#390) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
4 | raaba-gumó (#936) | 1 | remák szív (#264) | 1 | ryuku csizma (#692) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 13 | sárkánypikkely (#292) | |||
20 | sötét ital (#284) | 1 | tenger gyümölcse (#1155) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vörös zyel (#606) |