Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 12. 9h:25' EZ A 796. JÁTÉKHETED, 626. FORDULÓD 797. játékheted kezdete: jún. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vadkos bal vállát. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vadkos bal vállát. (9 támadással 765 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel megbököd a vadkos tömzsi lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A vadkos szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny megtipor. 73 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11750 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 85, gyógyulás: 177, összesen: +92 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 69. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 443. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 10. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 3222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 413 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 395 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kno 18 | képesség-növelés 18 |
f 403 | kísérletezel a 403. tárggyal |
hu 597 | hulladék: 597 |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 398 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted az elfajzott enkala vastag alkarját. Kritikus ütés! (11 támadással 1436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+288 életerő). Transzformálsz! (+143 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel néhányszor megkarcolod az elfajzott enkala bordás testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A fényaura 7 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-66 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod az elfajzott enkala jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megkarcolod az elfajzott enkala testét. Kritikus ütés! (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28374 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2782, sebződés: 706, gyógyulás: 623, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [274,55] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő kóbor mortag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 422 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag acéltestét. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (73 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor súrolod a kóbor mortag testét. (10 támadással 1246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+250 életerő). Transzformálsz! (+124 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel kicsit megbökdösöd a kóbor mortag acéltestét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a kóbor mortag újra meg újra lecsap. (3 támadástól 372 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Ököllel épp hogy eltalálod a kóbor mortag bal vállát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megérinted a kóbor mortag fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a kóbor mortag nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27742 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2561, sebződés: 875, gyógyulás: 501, összesen: -374 ÉP}
(Továbbmész...) [273,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Sötét motyogó, 1 Piromenyét. Ez két pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Orzag bilincse, 1 Tisztítótűz, 1 Mákrózsa főzet, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Orbitális mackósajt. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 2167 tapasztalati pontot kaptál. 62 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (112 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 399 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (7 támadással 454 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted az aranyfecske jobb lábát. (2 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel megbököd az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 2, gyógyulás: 67, összesen: +65 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 537 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió bal hátsó lábát. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a vadászskorpió bal első lábát. (11 támadással 1346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+270 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel kicsit megbökdösöd a vadászskorpió méretes ollóját. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 519 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +104 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A vadászskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 26089 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2501, sebződés: 521, gyógyulás: 411, összesen: -110 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 410 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas bal szárnyát. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor súrolod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (9 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel valamennyire megsebezgeted a selyemszárnyas jobb lábát. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor megpöccinted a selyemszárnyas testét. Kritikus ütés! (9 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel gyengén megszurkálod a selyemszárnyas jobb oldalát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 382 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 71 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 arany foggyűrű. 29430 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2707, sebződés: 857, gyógyulás: 513, összesen: -344 ÉP}
(Továbbmész...) [271,56] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy Garmhuun familiáris. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 436 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Garmhuun familiáris testét. Kritikus ütés! (7 támadással 511 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris fekete karját. (11 támadással 1381 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő késsel néhányszor megkarcolod a Garmhuun familiáris bal lábát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30146 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2560, sebződés: 384, gyógyulás: 79, összesen: -305 ÉP}
(Továbbmész...) [270,57] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Találsz egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Analotha előtt. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Találsz egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy kyorg őrgólem! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 415 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a kyorg őrgólem testét. (11 támadással 938 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel párszor épp hogy megérintgeted a kyorg őrgólem jobb oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A kyorg őrgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 412 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a kyorg őrgólem jobb oldalát. (9 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel megérinted a kyorg őrgólem jókora mancsát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A kyorg őrgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A kyorg őrgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28408 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2656, sebződés: 826, gyógyulás: 550, összesen: -276 ÉP}
le 868 | leveszed/lerakod a 868. tárgyat |
kf 475 2013 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 2013. tárggyal |
t 579 1 | támadod az 579. szörnyet |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 900 51 51 | mozogsz 900 51 51 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 160 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Teremtő testét. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy acéltűz nyílhegy felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Teremtő egyik csápját. (11 támadással 895 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Teremtő testét. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A Teremtő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 415 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Teremtő egyik csápját. (10 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel megpöccinted a Teremtő testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a Teremtő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 441 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Teremtő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kyorg rúnakorong. 30809 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2829, sebződés: 1066, gyógyulás: 650, összesen: -416 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
kf 868 2 | kézbeveszed/felveszed a 868. tárgyat a bal kezedbe |
h 697 2400 | használod a 697. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (7 támadással 454 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az aranyfecske testét. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod az aranyfecske testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 73, gyógyulás: 67, összesen: -6 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 408 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Garmhuun familiáris testét. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris testét. (11 támadással 1366 életpontot sebezve.) {FM:} Kyorgölő késsel néhányszor megkarcolod a Garmhuun familiáris testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A Garmhuun familiáris nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 359 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel csak érinted a Garmhuun familiáris jobb oldalát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a Garmhuun familiáris fekete karját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A Garmhuun familiáris kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30146 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2671, sebződés: 743, gyógyulás: 151, összesen: -592 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. Kritikus ütés! (7 támadással 511 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megpöccinted az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel megbököd az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 2, gyógyulás: 41, összesen: +39 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 382 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 139 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a raskhiir szellem jobb karját. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel gyengén megütögeted a raskhiir szellem testét. (9 támadással 1087 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel néhányszor megkarcolod a raskhiir szellem bal vállát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 11 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 404 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a raskhiir szellem véres combját. (5 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megérinted a raskhiir szellem bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 347 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A raskhiir szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29753 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2811, sebződés: 890, gyógyulás: 545, összesen: -345 ÉP}
(Továbbmész...) [273,55] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mutánsféreg került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 284 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a mutánsféreg fejét. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (71 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a mutánsféreg testét. (9 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel kicsit megbökdösöd a mutánsféreg egyik lábát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A mutánsféreg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mutánsféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a mutánsféreg testét. (9 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel gyengén megszurkálod a mutánsféreg testét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ocsmány csáprágóját a mutánsféreg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad.
Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel gyengén megütögeted a mutánsféreg farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel megkarcolod a mutánsféreg groteszk fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ocsmány csáprágóját a mutánsféreg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Előremozdulva, a mutánsféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A mutánsféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27555 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2921, sebződés: 1149, gyógyulás: 636, összesen: -513 ÉP}
(Továbbmész...) [274,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kóbor mortag. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 422 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a kóbor mortag testét. (7 támadással 454 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (77 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kóbor mortag páncélos karját. Kritikus ütés! (11 támadással 1335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+268 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel néhány helyen meghorzsolod a kóbor mortag acéltestét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 371 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27742 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2438, sebződés: 448, gyógyulás: 391, összesen: -57 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
ek 503 231 41 | t. energia kisütése: 503 231 41 |
[231,41] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
p 195 15 | használod a 195. pszi képességet |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ef 5 519 | energia fejlesztése 5 |
im 0 5 | imádkozol |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 404 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a natharion gólem fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a natharion gólem jobb lábát. (11 támadással 1306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+262 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A natharion gólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a natharion gólem sziklakemény testét. (2 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A natharion gólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18236 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2040, sebződés: 191, gyógyulás: 357, összesen: +166 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 421 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a natharion gólem sziklakemény testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a natharion gólem fejét. (11 támadással 1303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+261 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a natharion gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel csak érinted a natharion gólem jobb lábát. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A natharion gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18236 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1952, sebződés: 170, gyógyulás: 323, összesen: +153 ÉP}
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 416 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (7 támadással 456 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az esthari vérszopó fejét. Kritikus ütés! (10 támadással 1211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+243 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Véres nyál csordul ki az esthari vérszopó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17589 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2159, sebződés: 242, gyógyulás: 311, összesen: +69 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 404 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg jobb vállát. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a púpos zsokarg bal karját. (2 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel megkarcolod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Beléd öklel a púpos zsokarg! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10958 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1173, sebződés: 73, gyógyulás: 82, összesen: +9 ÉP}
szk 461 | keresed a 461. szörnyet |
ek 273 2 359 | t. energia kisütése: 273 2 359 |
kb 360 30 | kiveszel a bankból a 360. tárgyat (30 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
MA'YIA FURULYÁJA (949. TÁRGY) Szépséges Ma'yia furulyája egy pár arasz hosszú, mágikus hangszer. Szinte kényszerít, hogy a szádhoz emeld, és még ha zene szakértelmed túlságosan csekély is, ha ezen kezdesz játszani, elbűvölő dallamok fognak körbelengeni. Ha Ma'yia furulyáján játszol, minden körben eggyel többször zenélhetsz a városban, mint egyébként. Emellett a köréd gyűlő, ámuló tömeg is lelkesebben honorálja a tehetségedet, vagyis több pénzt remélhetsz. Ezenkívül a furulyázással több VP-t regenerálsz és a zene szakértelmed is gyorsabban fejlődik. |
FOKHAGYMÁS OLDALAS (8. RECEPT) Kár, hogy az oldalason olyan kevés a hús, pedig milyen jó ízt adna neki! Talán, ha belegöngyölnéd egy kisebb szeletbe... Tovább játszva a gondolattal, remek ötleted támad egy új recept formájában. Először is két kaja kell hozzá, ebben biztos lesz olyan hús, amit az étekhez felhasználhatsz. Ezeket fokhagymával kell pácolnod, majd rátekerned egy bordacsontra. Csak úgy serceg a hús zsírjában! Néha öntesz alá egy kis vizet (2 cseppet), hogy kellően átpuhuljon. Most, hogy ez kb. 10 TVP-nyi idő alatt megvan, már csak a kóstolás marad. Ha elfogyasztod az így elkészített ételt, kicsit furcsán fogod érezni magad. Mintha lelkileg közelebb kerültél volna az űzött vadhoz, és talán kicsit az őt üldöző vadászhoz is. Ennek következtében a következő bónuszokat kapod a köröd végéig: +5 felderítés, +5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdaészlelés, +5 csapdakészítés, +5 vadászat. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. |
TEREMTŐ KORONÁJA (918. TÁRGY) Ha a legyőzött Teremtő a lábaidnál fekszik, némi intelligenciával hamar rájöhetsz, hogyan csatolhatod le testének tetejéről különös csillogású fejfedőjét. Ez a groteszk formájú lény nem véletlenül viselte ezt a gigantikus tulajdonságokkal bíró koronát aránytalanul töpszli testén, és nem csak azért, hogy kiemelje a tömegével gyártott Alkotók sorából. Inkább a következőkért: a Teremtő koronája viselésekor +30 max. ép-vel, +3 szerencsével és +1 támadással ajándékoz meg, és ehhez képest csekélység csupán, hogy erőd 3-mal csökken. Ezenkívül, ha az árnytündérek között jársz, +4 sebzést is kapsz az ott lakók öldöklésére. A Teremtő koronáját a már meglevő sisakodra is felhelyezheted, így viselhetsz mellette egy másik sisakot. |
KOCKAGYÉMÁNT (914. TÁRGY) Meglepő a formája ennek a csillogó drágakőnek, de az anyaga majdnem mindenben a közönséges gyémántéra hasonlít. Ha azonban hosszasan a kockagyémánt belsejébe nézel, gomolygó, sűrű, fényes fellegek jelennek meg a szemed előtt. Régen szinte minden kyorg hordozott egy ilyen tárgyat magánál, hiszen a kockagyémánt minden mágia alapját, a mágikus esszenciákat hordozza belsejében. Ahhoz, hogy hatását élvezni tudd, nem kell a KF-elned: ha nálad van minden köröd elején 50 VP-vel többet fogsz regenerálni. A kyorgok szerint ezt a hatást csak az érdemli meg, aki maga küzdötte végig a kockagyémántjához vezető utat. Ehhez tartva magad e tárgyat nem fogod másik játékosnak átadni. |
Erő: | 96 (142) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 86 (102) | Támadás: | 79 (88) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 85 (101) | Védekezés: | 137 (147) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/67 év |
Egészség: | 86 (108) | Életpont: | 1791/2190 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 88 (113) | Varázspont: | 3402/2493 | Pénz: | 1473 arany | Kép. pont: | 103 |
Tudatpont: | 49/0 | Pszi pont: | 801/458 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/44 | ökölvívás: | 55/82 (+10%) | szúrófegyverek: | 24/88 (+8%) |
vágófegyverek: | 31/84 | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 40/31 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
231,41 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 275,54 |
Kedvenc táborhely: 231,41 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/67 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 158/14 (+52%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/94 | 5. csapdakészítés: | 38/90 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/0 |
7. gyógyítás: | 111/95 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/78 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 263/70 (+44%) | 12. taumaturgia: | 161/54 (+50%) |
13. szerencsejáték: | 12/72 (+11%) | 14. versengés: | 25/83 (+8%) | 15. harcművészetek: | 63/3 |
16. zene: | 14/40 | 17. szörnyismeret: | 66/78 (+34%) | 18. pszi: | *66/100 (+89%) |
19. zárnyitás: | 26/97 (+7%) | 20. vadászat: | 16/64 | 21. vitalitás: | 5/64 |
22. bányászat: | 48/25 (+16%) | 23. testépítés: | 33/90 (+164%) | 24. úszás: | 17/68 |
25. főzés: | 23/99 (+10%) | 26. csapatmunka: | 4/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 62 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 1(3) | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 60 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 150 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 33, max: 50) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg felderítő (#299), ősquwarg (#300), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302), quwarg lázhozó (#478), quwarg széltáncos (#540), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwaxotix (#961), aranyfecske (#283), Quwargamanga (#963), quwarg parafenomén (#248), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fagymágus (#650), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), quwarg agyfürkész (#745) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +159 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (111,50,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
kí koncentráció (#69) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) |
óriáserő (#53) | harci induló (#443) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | tűzgolyó (#155) | >> | 10. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1081, pontszámod: 19158. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 548 TU szükséges.) tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acéltűz nyílhegy (#1132) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
7 | hajító csillag (#939) | 2 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
11 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
676 | arany (#50) | 1 | arany foggyűrű (#776) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kockagyémánt (#914) | 1 | kyorg rúnakorong (#767) | |||
30 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | Teremtő koronája (#918) |