Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 2. 9h:06' EZ A 634. JÁTÉKHETED, 626. FORDULÓD 635. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5581 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 86. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 222. varázslatot a 123. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 377. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 157. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1101. tárgyat |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
kf 840 2 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe |
ff 950 951 955 | felt. fegyverváltás: 950 951 955 |
ffk 160 220 240 | felt.fv.kozkázata: 160 220 240 |
hu 172 213 850 | hulladék: 172 213 850 |
hu 309 531 881 | hulladék: 309 531 881 |
hh 504 892 | használod az 504. tárgyat a 892. tárgyat |
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor jobb oldalát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor bal oldalát. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd az elemi pulzátor jobb szárnyát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Törpregenerálsz! (+4 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9119 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1516, sebződés: 9, gyógyulás: 13, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a rothadó borzalom testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a rothadó borzalom testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A rothadó borzalom mancsával oldalba lök. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 117 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a rothadó borzalom jobb oldalát. (6 támadással 739 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyengén megütöd a rothadó borzalom bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 117 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Törpregenerálsz! (+39 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3002, sebződés: 881, gyógyulás: 211, összesen: -670 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a rothadó borzalom testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a rothadó borzalom testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rothadó borzalom, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 112 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a rothadó borzalom testét. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a rothadó borzalom testét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 113 életpontot vesztettél.
Törpregenerálsz! (+37 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2697, sebződés: 855, gyógyulás: 428, összesen: -427 ÉP}
v 198 188 106 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy templomot. Tharr hívei emelték.
be 632 4 | bemész a 632. épületbe |
im 0 9 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 4 gyöngymangó. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és egy rókafarok. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 26 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Törpregenerálsz! (+37 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 49, gyógyulás: 43, összesen: -6 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 25, gyógyulás: 107, összesen: +82 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 4, gyógyulás: 6, összesen: +2 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrjáratozó katona bal lábát. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 8 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A 8 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP]. 8880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1141, sebződés: 41, gyógyulás: 207, összesen: +166 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Tharr haragja varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Törpregenerálsz! (+37 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 81, gyógyulás: 43, összesen: -38 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Törpregenerálsz! (+37 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 59, gyógyulás: 41, összesen: -18 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 16 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+14 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 2 sáfránypor. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 16, gyógyulás: 18, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [190,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. {támadása: 228.}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Tharr haragja varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (6 támadással 707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 53 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal csak érinted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Törpregenerálsz! (+21 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 9471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 259, gyógyulás: 263, összesen: +4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló jobb karját. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvarázsló testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 15, gyógyulás: 141, összesen: +126 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 2, gyógyulás: 130, összesen: +128 ÉP}
(Továbbmész...) [191,105] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy teljesen szétkorhadt tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom rablókocsonyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész ladikot. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drakolich. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1951 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a vadász quwarg testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [189,106] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Blounther apó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Blounther apó hosszú szakállát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Törpregenerálsz! (+37 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Blounther gyűrűje. 3271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 60, gyógyulás: 41, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [188,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Törpregenerálsz! (+15 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 19, gyógyulás: 19, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+27 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 31, gyógyulás: 31, összesen: +0 ÉP}
h 578 3 | használod az 578. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és 2 sáfránypor. 2242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 14. varázslatot a 14. varázslatot a 14. varázslatot |
DIN CSÉPHADARÓJA (840. TÁRGY) Ha sikerült szert tenned Toodrok Din csillogó fényességű ütőfegyverére, ez minden bizonnyal csak azután történhetett, hogy ártatlanná tetted a gazdáját. Ez azért túl valószínű, mert a varkaudar remete önként sosem vált volna meg a fegyverétől, állítólag még alvás közben is mindig a keze ügyében tartotta. Nem is csoda, hiszen ilyen tudással bíró mágikus fegyvertől vétek megválni: amellett, hogy minden ütésed 4D7+3 sebzést okoz, +1 támadást és +4 védettséget ad. Időnként tűzesőt lőhetsz vele ellenfeledre. Csak akkor veheted a kezedbe, ha ütőfegyver szakértelmed legalább 25. szintű, de ekkor akár a bal kezedben is forgathatod. |
Erő: | 93 (132) | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 85 (107) | Támadás: | 106 (107) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 89 (111) | Védekezés: | 185 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/269 év |
Egészség: | 80 (125) | Életpont: | 1492/1373 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 97 (137) | Varázspont: | 3541/2624 | Pénz: | 5483 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 29/20 | Pszi pont: | 652/190 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/73 | ökölvívás: | 9/0 | szúrófegyverek: | 38/92 |
vágófegyverek: | 39/49 | ütőfegyverek: | 42/4 (+4%) | lőfegyverek: | 21/18 (+8%) |
dobófegyverek: | 41/65 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (160%) << vámpírölő (#951) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/33 | 2. nyomkövetés: | 176/18 (+14%) | 3. lopás: | 6/57 |
4. mászás: | 31/41 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 40/32 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 28/49 |
7. gyógyítás: | 110/30 | 8. titkosírás: | 14/51 | 9. felderítés: | 32/64 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 17/31 | 11. teológia: | 219/80 (+78%) | 12. taumaturgia: | 135/99 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 6/56 | 14. versengés: | 21/56 (+13%) | 15. harcművészetek: | 3/66 |
16. zene: | 8/80 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 37/61 | 18. pszi: | 40/51 (+40%) |
19. zárnyitás: | 29/67 | 20. vadászat: | 19/1 (+11%) | 21. vitalitás: | 7/64 |
22. bányászat: | 62/39 | 23. úszás: | 17/62 | 24. főzés: | 9/81 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 78 | |||
2. támadás bónusz: 1 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 60 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
noth szellem (#250), kputtyintó csalán (#247), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Folrang (#331) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), Harmarghal (#525) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Vashegyek Nemzete (#9122), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (109,10,2) |
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
pszi-ernyő (#64) | csapdaészlelés (#222) | az elme hatalma (#123) | mágikus ütés (#147) |
papi aura (#377) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) | tűzmágia (#157) |
hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), háló (#186), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), pajzszúzás (#251) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
Tharr haragja (#145) | >> | őrült varázsló (#255) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | taalru (#249) | Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | méregfelhő II (#193) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | Tharr haragja (#145) | >> | 20. szintű lényekre | |
méregfelhő III (#229) | >> | 30. szintű lényekre | jégvihar (#353) | >> | 40. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | méregfelhő III (#229) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
tűzgolyó (#155) | >> | torz gólem (#516) | pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Techiulan (#400) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) | agytaposás (#180) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: éhes |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 3 királynő, 26 élőholt, 25 vadász, 27 nagymester, 2 parafenomén, 24 rohamosztagos, 3 óriástojás. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjvadász bundája (#850) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
3 | hajító csillag (#939) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kyorgölő buzogány (#881) | |||
1 | lidérckorona (#531) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | pszi kő (#248) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 5 | szögletes kő (#17) | 3 | téfea-agy (#172) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 11 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2030 | arany (#50) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
10 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | rókafarok (#124) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
5 | sallank karom (#128) | 2 | sallank nyíl (#129) | 14 | spiritusz (#170) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 30 | víz (#27) | 1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) |