Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 12. 12h:14' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 626. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: júl. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
hu 695 510 1129 | hulladék: 695 510 1129 |
bb 2 150 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (150 darabot) |
h 341 107 5 | használod a 341. tárgyat |
hh 1619 504 | használod az 1619. tárgyat az 504. tárgyat |
ek 7 22 2 | t. energia kisütése: 7 22 2 |
ek 40 92 | t. energia kisütése: 40 92 |
lm 32 33 33 | mozogsz 32 33 33 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod tompítás varázslatot rak magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar. 3489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 81) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar che-pap testét. (9 támadással 1482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a varkaudar che-pap fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar che-pap összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1657, sebződés: 0, gyógyulás: 204, összesen: +204 ÉP}
vv 185 109 | elmormolod a 185. varázslatot a 109. varázslatot |
hh 1253 1554 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 648 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megvágod az élőholt ősmágus bal lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10416 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 38) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1329 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 54) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1271 1477 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 81 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány fejét. (5 támadással 813 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod a zafír sárkány fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (187,107)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és 8 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 96) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 147, gyógyulás: 132, összesen: -15 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (8 támadással 364 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a kék rothasztó testét. (6 támadással 971 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 14455 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 5) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1500, sebződés: 32, gyógyulás: 148, összesen: +116 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 377 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány bal szárnyát. (5 támadással 844 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 42) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 155, gyógyulás: 139, összesen: -16 ÉP}
ve 36 20 | megveszed a 36. tárgyat 20 |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
h 1268 765 | használod az 1268. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a türkiz sárhajító testét. (7 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a türkiz sárhajító testét. (10 támadással 1642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13463 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 62) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 0, gyógyulás: 224, összesen: +224 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány farkát. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány testét. (6 támadással 978 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], 27 arany, egy fűszertartó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 55) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 136, gyógyulás: 151, összesen: +15 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr bal vállát. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr bal karját. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod az ében hadúr testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8394 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 62) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1308 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 99) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Egy varázsvédelem rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 24) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal karját. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2447 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 8) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 114 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész nyakát. (8 támadással 377 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 657 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kicsit megvágod a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14483 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 86) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1222, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 678 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod az ongóliant hadúr jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény összetapos! 75 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 51 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 7405 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 20) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1182, sebződés: 173, gyógyulás: 25, összesen: -148 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 76) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész jobb lábát. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 533 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kicsit megvágod a sötét ölész testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A sötét ölész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14483 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 97) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
v 198 234 120 | elmormolod a 198. varázslatot |
[234,120] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy vízdémon támad rád. {max. életpontja: 151-200.} [védettséged: 66]
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája farkát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2085 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 31, gyógyulás: 1, összesen: -30 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
4036 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 93, gyógyulás: 19, összesen: -74 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg testét. (3 támadással 287 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vérkeszeg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöföd a vérkeszeg testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vérkeszeg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 6310 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 253, gyógyulás: 52, összesen: -201 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [236,119] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [237,119] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [239,119] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Egy kettétört drakolder pórázra bukkansz. Hoppá, minden bizonnyal az elszabadult szörnyeteg ölte le a csatamezőn felsorakozott seregeket. Egy gothag döglidérc támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 8d10+30.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc jobb karját. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a lovagi kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a gothag döglidérc fejét. (9 támadással 1503 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a gothag döglidérc bal lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 13709 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 10) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2010, sebződés: 55, gyógyulás: 18, összesen: -37 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy pszi-acéltorony pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek bal oldalát. (8 támadással 310 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (10 támadással 1276 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 461 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 68 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Lovagi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ezeréves lélek testét. (4 támadással 506 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod az ezeréves lélek áttetsző testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-109 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 52) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2721, sebződés: 643, gyógyulás: 84, összesen: -559 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 139 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus fekete csuháját. (8 támadással 206 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ködmágus bal karját. (10 támadással 842 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a ködmágus testét. (8 támadással 305 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a ködmágus fekete csuháját. (10 támadással 866 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megkarcolod a ködmágus átlátszó alakját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A ködmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22993 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 82) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2519, sebződés: 286, gyógyulás: 60, összesen: -226 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (8 támadással 402 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és magmatüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (118 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (10 támadással 1710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött dr.lárva bal szárnyát. (8 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Karmával néhányszor a fertőzött dr.lárva megcsapja a fejedet. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A fertőzött dr.lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a fertőzött dr.lárva sárgásvörös bőrét. (7 támadással 1203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Sárkánypengével súrolod a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 66) össz: 0%} Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4026, sebződés: 819, gyógyulás: 601, összesen: -218 ÉP}
(Továbbmész...) [240,119] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [242,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
h 1477 3 3 | használod az 1477. tárgyat |
[245,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 493 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku nyakát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 16 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vízbeölt ryuku bal lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2413 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 514, gyógyulás: 2, összesen: -512 ÉP}
A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2085 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 35, gyógyulás: 1, összesen: -34 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vérkeszeg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a vérkeszeg testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) A vérkeszeg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 6310 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 254, gyógyulás: 51, összesen: -203 ÉP}
v 96 187 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,62] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 229 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével egy irtózatos ütéssel felvágod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1780 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
p 195 92 | használod a 195. pszi képességet |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 27 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért |
Erő: | 86 (106) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 113 (118) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 72 (94) | Védekezés: | 122 (133) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/131 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 2861/2349 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 81 (125) | Varázspont: | 3330/577 | Pénz: | 28220 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 92/92 | Pszi pont: | 1465/671 | Halhatatlanság: | 38 % | EFejl: | 44 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/30 (+24%) | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 63/64 (+6%) | ütőfegyverek: | 37/4 (+4%) | lőfegyverek: | 22/52 (+2%) |
dobófegyverek: | 47/69 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/47 | 2. nyomkövetés: | 113/30 (+5%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/18 | 5. hajózás: | 12/88 | 6. csapdakészítés: | 41/70 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 32/66 | 8. gyógyítás: | 117/65 (+60%) | 9. titkosírás: | 9/65 |
10. felderítés: | 38/46 (+15%) | 11. szörnyidomítás: | 17/94 | 12. taumaturgia: | 254/1 (+53%) |
13. szerencsejáték: | 9/46 | 14. versengés: | 24/91 (+4%) | 15. zene: | 9/38 |
16. szörnyismeret: | 74/45 | 17. pszi: | 140/58 (+4%) | 18. zárnyitás: | 55/5 (+6%) |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 11/81 | 21. bányászat: | 48/32 (+1%) |
22. úszás: | 16/38 (-13%) | 23. főzés: | 14/62 | 24. őstaumaturgia: | 22/81 (+45%) |
25. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 469 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +58 vp 76 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (177,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) |
pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 994 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | cirkuszi surranó (#1234) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 108 | derit láncszem (#1129) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 158 | kaja (#2) | |||
1 | káosztiara (#765) | 1 | lótuszfőzet (#448) | 3 | ostromlétra (#510) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 10 | ragasztó (#83) | 4 | rövid íj (#107) | |||
1 | ryuku szablya (#695) | 1 | Urgol lángpallosa (#1190) | 1 | varázskő (#305) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12483 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | azúrharmat (#1161) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dözmöng szív (#122) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
19 | fáklya (#36) | 1 | fűszertartó (#210) | 7 | halcsont (#390) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | raaba-gumó (#936) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku kalapács (#724) | |||
1 | ryuku kalózkendő (#1157) | 2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 13 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | szent jogar (#150) | 2 | tenger gyümölcse (#1155) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | varányszem (#30) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 1 | ytterium kőzet (#965) |