624. forduló, 626. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 24. 9h:12'
EZ A 625. JÁTÉKHETED, 625. FORDULÓD
626. játékheted kezdete: okt. 1.
A következő fordulódat legkorábban a 626. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Jucika Hacukával. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy kabutót, egy gránit szimbólumot, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy torz fülkarikát, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy mennydörgő titán trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Málhásállata egy bazaltelementál. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Vöröshasú Eliottal. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy csodakarkötőt, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy moa cipőt, egy moa csiptetőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa nyakláncot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tharr koronáját, egy titanit vértet, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy Wrigh trófea, egy ganüid ifjonc trófea és egy agyrém trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 200 vas dobónyilat (3599 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 2. napon találkozol egy rövid ezüsthajú, borostyánszemű alakváltó férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lord Steyr. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfival. Fekete a bőre. Egy che-vállszalagot, egy démoni palástot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy rogalhal csuklópántot, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy smaragd sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz Lord Steyrrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 5. napon összeakadsz Dezsnya-Dözsi-Rex-szel. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. Érzékeled auráját: ő is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon találkozol Blyth the Surviverrel. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy csillogó karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Korrissh sisakját, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil övet, egy mithril kesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy villám szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Nateilena úrnő trófea, egy Folrang trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 jégszilánkot (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az 5. napon összeakadsz AnCor Aryon. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 6. napon összeakadsz Anna Bellával. Tharr hírvivője az univerzumban. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy mihlanil medált, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tleikan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy viharamulettet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy csáp entitás trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Anna Bellát kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon összeakadsz Crazzal. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves bűvös lant van nála. Sheran személyes tanácsadója. Egy dal.kristálykesztyűt, egy díszes tunikát, egy Élet gyűrűjét, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy gyilkos mókus trófea, egy lebegő gomba trófea és egy agyfröccsentő trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Anna Bella, amikor összefutottatok, adott neked 3 fűszertartót, 12 pirkitet, 9 pszi követ és 22 ugh mérget. Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1456 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+268 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 782. hetének nyerőszámai: 27, 14, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
273 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 975.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 973.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 969.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 967.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 967.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 965.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 965.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 963.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 963.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 963.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 963.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 962.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 956.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 954.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 952.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 950.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 948.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 396% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 948.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 728 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 938.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 938.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 936.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 926.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 924.]

d 1120 1 eldobod az 1120. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csillogó nyakéket. Iszonyatos fájdalom hasít végtagjaidba, a tudatod pedig nehezen tudja feldolgozni e különleges érték elvesztése fölötti bánatodat (-1 lopás). [0 pontot használtál fel, van még 924.]

kb 2 277 617 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (277 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1986 kaját. Kiveszel a bank széfjéből 13 rejtőköpenyt. Kiveszel a bank széfjéből 25 sárkányfogat. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 924.]

ee 277 2 617 eladod a 277. tárgyat a 2. tárgyat a 617. tárgyat
Eladtál 19 rejtőköpenyt. 266 aranyat kaptál.
Eladtál 2064 kaját. 2064 aranyat kaptál.
Eladtál 37 sárkányfogat. 740 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 924.]

hu 481 421 14 hulladék: 481 421 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 924.]

a 608 2129 1 átadod a 608. tárgyat a 2129. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ősmágus fülbevalóját Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 924.]

aa 610 135 313 átadod a 610. tárgyat a 135. tárgyat a 313. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 pszi katalizátort Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 7 gyöngymangót Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 6 gyógykenőcsöt Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 924.]

vi 8 10 30 viselkedésed: 8 10 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 924.]

be 678 bemész a 678. épületbe
Belépsz a groteszk építménybe. Egy hatalmas termetű, izzó szemű Thargodan kufár lép elő a sarokból.
- Mi kell, te féreg? Gyorsan, ide az aranyaddal, amíg szét nem lapítalak! - Kufár, most az egyszer ráfizetsz. Utazó vagyok az anyagi síkról, nem pedig Thargodan. Azért jöttem, hogy elpusztítsalak! - kiáltod. A kufár meglepetten felhorkan, de aztán felemelve karmait, rád ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 758 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Thargodan kufár testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a Thargodan kufár sebhelyes hasát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a Thargodan kufár testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) A Thargodan kufár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Thargodan kufár fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és egy kék orchidea. 11351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1203, sebződés: 122, gyógyulás: 103, összesen: -19 ÉP}

Alapjaiban gyengítetted meg a sötétség fellegvárát! (+5 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 919.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[360,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy rothadó lián nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 703 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián egyik csápját. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a rothadó lián testét. (7 támadással 431 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a rothadó lián testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 66 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Vámpírölővel meghorzsolod a rothadó lián testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a rothadó lián tekergő szárát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 68 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bányászcsákány felületére. Szerencsére semmi hatása sincs.
A rothadó lián most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 gyöngymangót. 16768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1927, sebződés: 367, gyógyulás: 8, összesen: -359 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő).

(Továbbmész...) [360,69] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rothadó lián közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 749 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a rothadó lián testét. (7 támadással 435 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a rothadó lián testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 67 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a rothadó lián egyik csápját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a rothadó lián testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápol, de mindhiába. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A rothadó lián szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 gyöngymangót. 16768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1989, sebződés: 231, gyógyulás: 8, összesen: -223 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+689 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő).

(Továbbmész...) [360,70] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zafír sárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 797 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány nyakát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (92 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a zafír sárkány jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken, 4 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 16453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1664, sebződés: 372, gyógyulás: 109, összesen: -263 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősvortexet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [72 pontot használtál fel, van még 847.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[360,71] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ében sziklatornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +7% mászás.) Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 728 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
6975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy márvány drakón!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 269 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány drakón testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a márvány drakón testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A márvány drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 67, gyógyulás: 122, összesen: +55 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy Sötétség Hercege!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 704 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 40 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a Sötétség Hercege bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 8654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 140, gyógyulás: 116, összesen: -24 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 4 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP] Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy márvány sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 732 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány fejét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (90 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a márvány sárkány testét. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 16453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 363, gyógyulás: 115, összesen: -248 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő).

(Továbbmész...) [359,72] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 736 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (101 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 209, gyógyulás: 8, összesen: -201 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+843 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-37 életerő).

(Továbbmész...) [359,73] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt. (Önanalízis: +1% bányászat.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zafír sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 743 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (96 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (14 életpontot sebezve.) A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 vas dobónyíl, egy fűszertartó, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 16453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1634, sebződés: 339, gyógyulás: 115, összesen: -224 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő). [120 pontot használtál fel, van még 727.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[358,74] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 719.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[359,73] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +1% bányászat.)

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő).

(Továbbmész...) [360,72] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +1% bányászat.)

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő).

(Továbbmész...) [361,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. (Önanalízis: +1% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-44 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 695.]

v 198 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,72) művészi porolit (#720), Elenios oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(359,73) Tharr oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(360,68) Fairlight oltár, rothadó lián (#427)
(360,69) rothadó lián (#427)
(360,70) zafír sárkány (#329), ősvortex (#587), érclelőhely
(360,71) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), ében hadúr (#294), márvány drakón (#322), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(360,72) törpe bánya (#435), érclelőhely
(361,72) törpe bánya (#435), érclelőhely

[310,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját.


Összeakadsz Tohony a Melákkal. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy árnygyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy dalb.kristálycsizmát, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkévaló ametiszét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy ősféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 685.]

a 310 5827 3 átadod a 310. tárgyat az 5827. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 galachmitot Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

a 512 5827 30 átadod az 512. tárgyat az 5827. kalandozónak (30 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 30 Eldereth szilánkot Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

aa 590 396 176 átadod az 590. tárgyat a 396. tárgyat a 176. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 dentor szüttyőt Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 3 álomport Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyű nyilat Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

p 195 15 használod a 195. pszi képességet
Csak 10 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 10 Tudatpontot. [-200 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 670.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 640.]

* 2. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új ében toboz. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 630.]

* 3. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 6 kőszembe. [-720 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 620.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 695 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 610.]

* 5. BP: energia fejlesztése 26
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-17 TU.] A befejezéshez még 464 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [170 pontot használtál fel, van még 440.]

* 6. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 7. BP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 400.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 360.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 320.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+731 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) [80 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 10, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 766 pontot. A következő körben tehát 966 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 625. fordulód.

Erő: 74 (93) Szint: 51 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 77 (93) Támadás: 73 Agresszió: 10 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 74 (90) Védekezés: 135 Menekülés: 30 % Életkor: 47/51 év
Egészség: 75 (88) Életpont: 1191/1111 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (102) Varázspont: 3555/1229 Pénz: 4203 arany Kép. pont: 44
Tudatpont: 26/0 Pszi pont: 788/2 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 273
Eddig összesen 7720 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 116495 TP-t kaptál. Jelenleg 27603957 TP-d van. A következő szinthez még 4396043 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, triklem drakolder, dűneszellem. A 625. fordulódban 196513 arany került a bankszámládra. 196513 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 49
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 37

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27 2. nyomkövetés: 161 3. mászás: 30
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 268 (+1)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 35 9. szörnyidomítás: 4
10. teológia: 130 11. taumaturgia: 193 (+1) 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 26 14. zene: 14 15. szörnyismeret: 22
16. pszi: 72 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 9
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 51 (+1) 21. úszás: 14
22. csapatmunka: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84
7. tulajdonságpont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) A kereskedés még a Sötét Földön is Fairlight monopóliuma kellene, hogy legyen. Csendesíts el 5 Thargodan kufárt! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28014. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 álompor (#396) 5 bumeráng (#249) 1 csillogó nyakék (#1120)
1 dentor szüttyő (#590) 30 Eldereth szilánk (#512) 3 galachmit (#310)
6 gyógykenőcs (#313) 2 isteni könnycsepp (#260) 78 kaja (#2)
2 kátrány (#580) 7 kerek kő (#19) 6 kőszem (#304)
1 ősmágus fülbevalója (#608) 1 pszi katalizátor (#610) 4 ramit kő (#226)
6 rejtőköpeny (#277) 11 sárkányfog (#617) 10 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 1 ugh méreg (#166) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4203 arany (#50) 5 csillezsályalevél (#1253) 3 csuklyavirág (#133)
2 ében toboz (#578) 1 ezüstshuriken (#327) 3 fűszertartó (#210)
2 gyöngymangó (#135) 5 jégszilánk (#1128) 1 kék orchidea (#68)
6 varázskő (#305) 5 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096), Tohony a Melák (5827. kalandozó), aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek