Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 8. 9h:04' EZ A 633. JÁTÉKHETED, 624. FORDULÓD 634. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 19 384 277 | elmormolod a 19. varázslatot a 384. varázslatot a 277. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
t 549 1 | támadod az 549. szörnyet |
sze 492 | elengeded a 492. szörnyet |
ek 7 7 20 | t. energia kisütése: 7 7 20 |
fog 470 1280 | elfogod a 470. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 198 248 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[248,101] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg ikerbolyt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az ősdentor jobb vállát. (7 támadással 656 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Nitmák pengével súrolod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (83 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 5440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1073, sebződés: 17, gyógyulás: 8, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [246,100] Továbbra is síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy kristálypalotát. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kronoelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. 154 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a kronoelementál jobb lábát. (7 támadással 164 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronoelementál gigantikus testét. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a kronoelementál testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A kronoelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 4 csepp sáfrányport. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 218, gyógyulás: 4, összesen: -214 ÉP}
(Továbbmész...) [245,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hájas okerón. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az átokmurgattyú testét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (30 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigmetszed az átokmurgattyú testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (71 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szopókövet. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-24 életpont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A halálosztó kain melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 78, gyógyulás: 4, összesen: -74 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 579 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló nyakát. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Te 32 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvágod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (45 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 666, gyógyulás: 36, összesen: -630 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [243,101] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy pikkelyes ptog. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
(Továbbmész...) [242,102] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo'adhun lidérc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (43 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a bo'adhun lidérc fejét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! {KCC:} Nitmák pengével súrolod a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-72 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17228 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2031, sebződés: 222, gyógyulás: 8, összesen: -214 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (80 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 keselyűmirigy, remák szív, 2 sullár hólyag, 2 főnixtoll. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 184 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 273 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (5 támadással 461 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 160 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 300 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 997, gyógyulás: 8, összesen: -989 ÉP}
id 470 300 | idomítod a 470. szörnyet 300 pontért |
kf 1536 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó nyakát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (58 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Kígyópengével megvagdalod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (65 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Nitmák pengével épp hogy eltalálod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (64 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-41 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A fekélyes hernyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14840 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2313, sebződés: 114, gyógyulás: 8, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [240,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pikkelyes ptog került az utadba. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
(Továbbmész...) [239,101] A sík vidék mocsarassá válik. Messze, a nádas mélyén valami mélyen, fenyegetően felmordul. A bo'adhun birodalom legnagyobb kiterjedésű mocsarának szélén állsz. Állítólag még a bo'adhun barbárok is messze elkerülték a területet, és talán nem is volt alaptalan a félelmük. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő szellemdarázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a szellemdarázs testét. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Nyögsz, ahogy a pszi sugarak meggyengítik elmédet. (-25000 TP.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szellemdarázs testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (84 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12189 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1590, sebződés: 186, gyógyulás: 8, összesen: -178 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a katamán ordas testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a katamán ordas testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a katamán ordas bal oldalát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Karmaival a katamán ordas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a katamán ordas bal hátsó lábát. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a katamán ordas testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (55 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A katamán ordas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Véres nyál csordul ki a katamán ordas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14642 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2215, sebződés: 164, gyógyulás: 8, összesen: -156 ÉP}
kf 1653 | kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat |
ep 720 100 215 | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
tk 25 2150 | többszemélyes kaland 25 2150 |
h 473 3 | használod a 473. tárgyat |
vv 79 167 215 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 215. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 127 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 125 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a káoszszellem testét. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (55 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (63 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszszellem bal karját. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével épp hogy megvágod a káoszszellem szellemkarját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 134 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. A káoszszellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17308 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1764, sebződés: 490, gyógyulás: 8, összesen: -482 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 245 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a kutyafejű medve testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor keményen megütöd a kutyafejű medve testét. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Mancsával a kutyafejű medve végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a kutyafejű medve testét. (5 támadással 560 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A kutyafejű medve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1569, sebződés: 79, gyógyulás: 8, összesen: -71 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a katamán ordas testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a katamán ordas bal első lábát. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (66 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a katamán ordas testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Félrehajolsz, de a katamán ordas karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a katamán ordas testét. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod a katamán ordas bal vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A katamán ordas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14642 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2323, sebződés: 246, gyógyulás: 8, összesen: -238 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a katamán ordas testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a katamán ordas vicsorgó pofáját. (7 támadással 644 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a katamán ordas vicsorgó pofáját. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A katamán ordas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a katamán ordas testét. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod a katamán ordas vicsorgó pofáját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (46 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A katamán ordas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A katamán ordas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14642 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2187, sebződés: 457, gyógyulás: 8, összesen: -449 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kutyafejű medve testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a kutyafejű medve jobb oldalát. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (27 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor megcsapod a kutyafejű medve jobb oldalát. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (62 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. Mancsával a kutyafejű medve megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a kutyafejű medve jobb vállát. (3 támadással 335 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A kutyafejű medve meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15012 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1927, sebződés: 217, gyógyulás: 8, összesen: -209 ÉP}
h 509 200 | használod az 509. tárgyat |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
Erő: | 75 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 73 (116) | Támadás: | 85 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 76 (97) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/184 év |
Egészség: | 76 (106) | Életpont: | 1553/1348 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (102) | Varázspont: | 3302/2405 | Pénz: | 6315 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/4 | Pszi pont: | 721/1009 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 95 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/87 (+7%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 47/65 (+7%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/43 (+2%) |
dobófegyverek: | 23/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << kígyópenge (#955) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/62 | 2. nyomkövetés: | 193/72 | 3. lopás: | 4/4 |
4. mászás: | 25/82 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 77/69 (+58%) | 6. csapdaészlelés: | 22/4 |
7. gyógyítás: | 88/63 (+2000%) | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/72 |
10. szörnyidomítás: | 47/70 (+149%) | 11. teológia: | 246/39 (+37%) | 12. taumaturgia: | 124/70 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 11/73 | 14. versengés: | 28/60 | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 286/56 (+290%) | 17. szörnyismeret: | 54/45 | 18. pszi: | 70/17 (+2%) |
19. zárnyitás: | 32/18 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/87 |
22. bányászat: | 43/69 (+5%) | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 98 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), eszement trappolót (#549) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (130,37,1) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) |
sorvasztás (#102) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | Dreighatran (#523) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 40. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 8 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillaglövedék (#931) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 3 | fiatalság itala (#473) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 21 | kaja (#2) | 2 | keselyűmirigy (#941) | |||
13 | madártoll (#112) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | remák szív (#264) | 5 | spiritusz (#170) | 2 | sullár hólyag (#168) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
111 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tünde nyíl (#554) |