Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 2. 11h:03' EZ A 623. JÁTÉKHETED, 623. FORDULÓD 624. játékheted kezdete: aug. 9. A következő fordulódat legkorábbana 624. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
ftv 197 400 | felt. tám/véd. varázslat a 197. varázslatot a 400. szörnyet |
ftv 218 400 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 400. szörnyet |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián testét. (6 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (6 támadással 594 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a rothadó lián testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a rothadó lián jobb oldalát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a rothadó lián testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 469, gyógyulás: 4, összesen: -465 ÉP}
v 198 423 120 | elmormolod a 198. varázslatot |
[423,120] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A távolból robbanások hangját hallod.
(Feltételes támadás:) Egy Techiulan! Ezt kerested. {max. életpontja: 2204.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Techiulan fejét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a Techiulan bal első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a Techiulan fekete testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a Techiulan. (2 támadástól 443 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Techiulan bal hátsó lábát. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a Techiulan testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A Techiulan hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 472 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 915, gyógyulás: 279, összesen: -636 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnylord jobb karját. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnylord testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az árnylord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}
(Továbbmész...) [423,118] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő drótszőrű mópat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 901 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat ocsmány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 43 életpontot sebeztél. Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. {GYD:} Fókuszpengével épp hogy megvágod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A drótszőrű mópat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 14 drótszőrt. 18560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 413, gyógyulás: 4, összesen: -409 ÉP}
(Továbbmész...) [422,117] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy gh'raiton ölész ijesztett meg. {védettsége: 93 szúró, 93 vágó, 93 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [424,116] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drótszőrű mópat. {max. életpontja: 1691-1890.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 866 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat jobb hátsó lábát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 tl'urlang erőkő (ld. enc.). Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 drótszőrt. 18560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 211, gyógyulás: 4, összesen: -207 ÉP}
(Továbbmész...) [425,117] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Mozgást észlelsz oldalról. Felismered a közeledőt. Csak egy smaragd sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 12d10+20.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 625 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 3 gyöngymangó, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 327, gyógyulás: 104, összesen: -223 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [426,119] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Mozgást észlelsz oldalról. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. {támadása: 75.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (86 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a smaragd sárkány bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], 11 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 315, gyógyulás: 98, összesen: -217 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 16, gyógyulás: 71, összesen: +55 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus jobb lábát. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a Thargodan mágus fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 99, gyógyulás: 168, összesen: +69 ÉP}
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan légiós jobb oldalát. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Thargodan légiós bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 92, gyógyulás: 178, összesen: +86 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Rém borzalmas plazmáját. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Rém sötét esszenciáját. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Rém testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Rém testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. [rémplazma ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 185, gyógyulás: 212, összesen: +27 ÉP}
szk 336 | keresed a 336. szörnyet |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 550.]
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 24: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 3: 1. térkép 23. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 540.]
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 10: 3. térkép 23. pont 13: 2. térkép 3. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 2: 1. térkép 10. pont 3: 1. térkép 13. pont 34: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 34. pont 23: 1. térkép 10. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 530.]
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 520.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 17 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 17 pontért |
TECHIULAN OSZLOPA (827. TEREPTÁRGY) Groteszk, obszidiánból faragott, torzul csavarodó oszlop. Ezek a bizarr tereptárgyak Techiulan, a Thargodan herceg területének határait jelölik. Aki átlépi, az magára vessen, amikor a Thargodanok haragja és átka lesújt rá... |
TL'URLANG ERŐKŐ (825. TÁRGY) Egy ősi, Thargodan készítésű, megfeketedett kő. Hihetetlen, hogy a tl'urlang kavargó esszenciája nem semmisítette meg. Valószínűleg ez az a varázstárgy, amellyel a Thargodan varázslók seregeiket felszerelték - mint látható, kevés sikerrel, hordozóját sem mentette meg. A Tl'urlang erőkő +6 támadást ad, ha éjfattyakkal harcolsz. Nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön, és mivel nem éjfatty eredetű tárgy, át lehet adni. |
Erő: | 78 (103) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 91 (99) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 78 (83) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 184/307 év |
Egészség: | 70 (79) | Életpont: | 1034/1196 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (101) | Varázspont: | 3742/1601 | Pénz: | 15127 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/-2 | Pszi pont: | 621/149 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 33/60 (+4%) | szúrófegyverek: | 34/54 (+1%) |
vágófegyverek: | 37/7 (+7%) | ütőfegyverek: | 32/37 | lőfegyverek: | 34/54 |
dobófegyverek: | 36/66 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/11 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 169/58 (+18%) | 3. mászás: | 31/52 |
4. csapdakészítés: | 42/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 34/94 | 6. gyógyítás: | 215/73 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/46 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 20/92 |
10. teológia: | 154/70 (+80%) | 11. taumaturgia: | 167/60 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 4/80 |
13. versengés: | 16/85 | 14. harcművészetek: | 30/7 | 15. zene: | 99/40 |
16. szörnyismeret: | 124/79 | 17. pszi: | 48/14 (+14%) | 18. zárnyitás: | 34/91 |
19. vadászat: | 36/17 | 20. vitalitás: | 7/22 | 21. bányászat: | 46/96 |
22. úszás: | 18/6 | 23. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem 2 (#188) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 8) |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 4 | karbin plazma (#199) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
6 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 4 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
221 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 24 | drótszőr (#37) | |||
2 | ében toboz (#578) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
7 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | manakristály (#500) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tl'urlang erőkő (#825) |