Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 2. 12h:04' EZ A 715. JÁTÉKHETED, 623. FORDULÓD 716. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 14. varázslatot a 178. varázslatot a 247. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat a 916. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 6 7 2 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 321 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a tl'urlang vadász fejét. (8 támadással 576 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász markáns izmait. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tl'urlang vadász testét. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Vámpírölővel megdöfködöd a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod a tl'urlang vadász testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 363 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a tl'urlang vadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24397 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2893, sebződés: 1143, gyógyulás: 37, összesen: -1106 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Gonemutlan tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Gonemutlan tőrével teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 16, gyógyulás: 47, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [270,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tl'urlang vadász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 304 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 110 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (8 támadással 536 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 118 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével néhányszor megkarcolod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 388 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Vámpírölővel megdöfködöd a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász jobb lábát. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 380 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2173, sebződés: 878, gyógyulás: 39, összesen: -839 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a patás tanough testét. (8 támadással 1116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a patás tanough rövid lábát. (5 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Agyarával a patás tanough felkarcolja a combodat. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 228 életpontot vesztesz.) A patás tanough most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2675, sebződés: 437, gyógyulás: 366, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [271,70] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pézsmatököt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 235 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal vállát. (5 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 12559 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1406, sebződés: 200, gyógyulás: 184, összesen: -16 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy kvazár felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bányászvorthag bal vállát. (8 támadással 1114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 39 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a bányászvorthag testét. (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). A bányászvorthag többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-15 TVP). A bányászvorthag rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 99 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel többször eltalálod a bányászvorthag jobb első lábát. (5 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 37 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megkarcolod a bányászvorthag testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). A bányászvorthag szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 102 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
16901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2665, sebződés: 444, gyógyulás: 505, összesen: +61 ÉP}
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 403 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich rothadó testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar őslich jobb lábát. (8 támadással 1210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+243 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a varkaudar őslich bal oldalát. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Vámpírölővel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 1023 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megkarcolod a varkaudar őslich rothadó testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy negatív csapás varázslat. 244 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A varkaudar őslich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27255 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3960, sebződés: 470, gyógyulás: 594, összesen: +124 ÉP}
(Továbbmész...) [273,68] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy patás tanough. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (68 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a patás tanough testét. (8 támadással 1086 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a patás tanough testét. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) A patás tanough beléd rúg patájával. (1 támadástól 272 életpontot vesztesz.) A patás tanough még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2637, sebződés: 507, gyógyulás: 358, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [274,69] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy árnygólem. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével végigvagdosod az árnygólem átlátszó hasát. (5 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Gonemutlan tőrével gyengén megszurkálod az árnygólem jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az árnygólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 417 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnygólem bal lábát. (5 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted az árnygólem testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az árnygólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 434 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Fókuszpengével végigvagdosod az árnygólem testét. (5 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Gonemutlan tőrével gyengén megszurkálod az árnygólem testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az árnygólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 372 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2343, sebződés: 1248, gyógyulás: 471, összesen: -777 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 241 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gnomori rémszolga nyakát. (8 támadással 1167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a gnomori rémszolga nyakát. (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a gnomori rémszolga véreres karját. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19952 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2815, sebződés: 461, gyógyulás: 502, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [274,71] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősi matéria. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 300 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ősi matéria testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az ősi matéria testét. (8 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével néhányszor megkarcolod az ősi matéria testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 58 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd az ősi matéria testét. (8 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria kavargó tömegét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az ősi matéria megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 39 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1731, sebződés: 617, gyógyulás: 447, összesen: -170 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 280 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az ősi matéria kavargó tömegét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod az ősi matéria testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megbököd az ősi matéria testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 71 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 10126 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 248, gyógyulás: 214, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [272,71] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ősi matéria nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 260 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ősi matéria jobb oldalát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod az ősi matéria kavargó tömegét. (8 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Az ősi matéria mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 62 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod az ősi matéria testét. (8 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével párszor épp hogy megérintgeted az ősi matéria kavargó tömegét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az ősi matéria megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 74 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd az ősi matéria testét. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria kavargó tömegét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 80 életpontot vesztettél.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2319, sebződés: 904, gyógyulás: 634, összesen: -270 ÉP}
be 116 | bemész a 116. titkos labirintusba |
lm 2 9 11 | mozogsz 2 9 11 |
lm 13 18 21 | mozogsz 13 18 21 |
lm 2 9 10 | mozogsz 2 9 10 |
lm 2 905 8 | mozogsz 2 905 8 |
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tleikan ölőművész jobb oldalát. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (71 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tleikan ölőművész jobb karját. (8 támadással 1062 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a tleikan ölőművész rusnya testét. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan ölőművész testét. (4 támadással 547 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) A tleikan ölőművész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17438 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2961, sebződés: 617, gyógyulás: 37, összesen: -580 ÉP}
lm 900 2 11 | mozogsz 900 2 11 |
lm 13 18 15 | mozogsz 13 18 15 |
lm 16 19 20 | mozogsz 16 19 20 |
lm 2 5 3 | mozogsz 2 5 3 |
lm 6 7 9 | mozogsz 6 7 9 |
lm 10 13 9 | mozogsz 10 13 9 |
lm 14 15 16 | mozogsz 14 15 16 |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 164 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester jobb karját. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kreiton átokmester egyik csápját. (8 támadással 1082 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 61 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a kreiton átokmester ráncos csápját. (6 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Csápjaival a kreiton átokmester csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vámpírölővel jól megszurkálod a kreiton átokmester jobb lábát. (4 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 55 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megbököd a kreiton átokmester ráncos csápját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21652 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3035, sebződés: 128, gyógyulás: 468, összesen: +340 ÉP}
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 84 327 | elmormolod a 84. varázslatot |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 196 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 67 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány bal oldalát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (88 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében sárkány óriási karmát. (5 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Gonemutlan tőrével megbököd az ében sárkány jobb vállát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Törpregenerálsz! (+31 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 41 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1323, sebződés: 326, gyógyulás: 172, összesen: -154 ÉP}
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 95 (124) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 93 (105) | Támadás: | 112 (117) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 96 (107) | Védekezés: | 174 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 82/79 év |
Egészség: | 91 (117) | Életpont: | 1923/1906 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 90 (130) | Varázspont: | 4771/3043 | Pénz: | 4543 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 27/-14 | Pszi pont: | 971/121 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 | ökölvívás: | 19/62 | szúrófegyverek: | 54/95 (+9%) |
vágófegyverek: | 34/18 (+3%) | ütőfegyverek: | 34/65 (+1%) | lőfegyverek: | 29/35 |
dobófegyverek: | 43/35 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (190%) << Fókuszpenge (#639) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -35.); hajító csillag (#939) (36 -997.); mérg. teriád tőr (#1381) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/52 | 2. nyomkövetés: | 197/20 (+9%) | 3. lopás: | 6/79 |
4. mászás: | 41/8 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 45/20 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 29/0 (+30%) |
7. gyógyítás: | 72/42 | 8. titkosírás: | 4/77 | 9. felderítés: | 32/82 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 21/44 | 11. teológia: | 293/23 (+81%) | 12. taumaturgia: | 166/57 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 8/43 | 14. versengés: | 22/54 (+4%) | 15. harcművészetek: | 3/77 |
16. zene: | 7/26 | 17. szörnyismeret: | 32/59 | 18. pszi: | 59/38 (+14%) |
19. zárnyitás: | 3/70 | 20. vadászat: | 11/39 | 21. vitalitás: | 8/91 |
22. bányászat: | 66/51 (+17%) | 23. úszás: | 24/64 | 24. főzés: | 10/86 |
25. ősteológia: | 3/87 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 79 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 9. gyors fejlődés: 4 |
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 7 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó (#96), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), eszement trappoló (#549), éjfattyak (#9096), Folrang (#331), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
törpe (#3), Vashegyek Nemzete (#9122), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 26 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 24 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | tárgyvédelem (#178) |
elme dominanciája (#247) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Pörhemór köre (#205) (116,16,2) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231), éjfattyak végzete (#260), kiszáradás (#268) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | jégoszlop (#231) | >> | Techiulan (#400) | |
jégoszlop (#231) | >> | elemi pulzátor (#440) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
villámcsapás (#50) | >> | púpos zsokarg (#451) | tűzgolyó (#155) | >> | hájas okerón (#462) | |
tűzgolyó (#155) | >> | harci mugrath (#491) | tűzgolyó (#155) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés totemblarg (#482) | tűzgolyó (#155) | >> | ében tigris (#488) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kísértetvándor (#568) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | tűzgolyó (#155) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kristálynyálka (#632) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | fényhozó (#602) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | agytaposás (#180) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
agytaposás (#180) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | agytaposás (#180) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
agytaposás (#180) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | agytaposás (#180) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
agytaposás (#180) | >> | greén örvény (#443) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: nagyon éhezik |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 14 harcos, 14 királynő, 29 élőholt, 19 vadász, 10 nagymester, 17 parafenomén, 17 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) törpszellem áldása (134) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) törpegészség (198) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) az őrzők ébersége (312) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 245 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3727. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | csillagbot (#929) | 1 | ezüstdarab (#326) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kvazár (#244) | 1 | mocsári penke (#148) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
45 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
178 | arany (#50) | 1 | drakolder kulcs (#524) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
20 | gyöngymangó (#135) | 6 | hajító csillag (#939) | 2 | halgar kulcs (#877) | |||
1 | káoszkulcs (#884) | 1 | kulcsszilánk (#942) | 6 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | púderkő (#119) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 3 | vasérc (#152) |