Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 7. 9h:23' EZ A 633. JÁTÉKHETED, 623. FORDULÓD 634. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
kf 837 2 | kézbeveszed/felveszed a 837. tárgyat a bal kezedbe |
ftv 266 40 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 40. szörnyet |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az eszement trappoló testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló bordás testét. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 92 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns. 10786 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 423, gyógyulás: 8, összesen: -415 ÉP}
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
ve 176 50 | megveszed a 176. tárgyat 50 |
ve 908 1 | megveszed a 908. tárgyat 1 |
ve 334 30 | megveszed a 334. tárgyat 30 |
fog 549 1280 | elfogod az 549. szörnyet az 1280. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigmetszed a részeg kalandozó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
be 622 40 | bemész a 622. épületbe |
m 5 1 1 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [277,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az eszement trappoló testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 105 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kyorg lepel. 10786 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 428, gyógyulás: 8, összesen: -420 ÉP}
(Továbbmész...) [278,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 515 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az eszement trappoló bordás testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel súrolod az eszement trappoló vastag alkarját. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 114 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 10786 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 431, gyógyulás: 8, összesen: -423 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 309 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a kyorg álomherceg bal oldalát. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kyorg álomherceg fegyvertfogó karját. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a kyorg álomherceg sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 239 életpontot vesztettél. Kígyópengével néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg fejét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kyorg álomherceg jobb lábát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 229 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 2543, sebződés: 964, gyógyulás: 8, összesen: -956 ÉP}
(Továbbmész...) [280,47] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő kyorg álomherceg nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 309 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a kyorg álomherceg fejét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (84 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg jobb oldalát. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Nitmák pengével megvagdalod a kyorg álomherceg testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A kyorg álomherceg megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 232 életpontot vesztettél. {KCC:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg bal karját. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kyorg álomherceg fegyvertfogó karját. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a kyorg álomherceg gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 230 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2491, sebződés: 1004, gyógyulás: 8, összesen: -996 ÉP}
(Továbbmész...) [281,48] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: bumshir óriásmacska szagot érzel! A teriád dobóhálódat a kezeidbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a bumshir óriásmacska köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
v 198 227 110 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,110] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Elenios szentélyét. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak egy ismerős épületet pillantasz meg: Az Alanori Tudományegyetem összetéveszthetetlen tornyának sziluettje bontakozik ki előtted. Magasan a fák csúcsa fölé magasodik. Vajon hogyan került ide? Kíváncsian közelebb mész. Kicsit csalódottan veszed tudomásul, hogy illúzió áldozata lettél. Csak egy egyszerű sátor áll nem messze Elenios szentélyétől. Néhány férfi és nő sertepertél a sátor körül, és azon belül is. Megszólítod az egyiküket, egy idős kobudera asszonyt. Az Egyetem jellegzetes tanári talárját viseli.
- Üdvözöllek, kalandozó! Épp jókor jöttél, ha feladatot keresel! - lelkendezik. - Gyere beljebb, a professzor úr azonnal fogad!
Néhány perc múlva már egy gondterhelt, gnóm férfi hosszas beszámolóját hallgatod, a fősátor belső helyiségében. Attgembelendinek hívják, és a felét sem érted annak, amit hablatyol, a mondókáját ugyanis telis-tele tűzdeli érthetetlen gnóm kifejezésekkel. Azért a lényeget csak kihámozod belőle: a közeli mocsárban furcsa, ismeretlen ragály ütötte fel a fejét. Egyelőre csak a szörnyeket fertőzte meg a betegség, de félő, hogy róluk átterjedhet a kalandozókra, és rajtuk keresztül a Királyság polgáraira is. Mindenáron meg kell tehát fékezni a kórt. Ezután az idős professzor megmutatja a térképen, hová is kellene mennie annak, aki segíteni akar (egy szárazulathoz a mocsár közepén). Kifelé menet az idős asszony még a füledbe súgja, hogy bár a professzor nem mondta, nem bízik sem a gonosz, sem a semleges oldal híveiben, ezért csak olyanokból toborozz csapatot a helyszínre akiknek aurája kristálytiszta! Jellemtükörrel sem érdemes próbálkozni - teszi még hozzá az akadémikus, mielőtt otthagyod. (25. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 33, északra 24 mérföldre teljesítheted.)
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
szk 488 | keresed a 488. szörnyet |
vv 79 167 83 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 83. varázslatot |
id 549 300 | idomítod az 549. szörnyet 300 pontért |
im 0 5 | imádkozol |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar remete testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar remete bal oldalát. (7 támadással 658 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete jobb lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével néhányszor megcsapod a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 481 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével súrolod a varkaudar remete testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14416 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2050, sebződés: 134, gyógyulás: 8, összesen: -126 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar remete bal lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar remete nyakát. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a varkaudar remete testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar remete ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar remete farkát. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével megkarcolod a varkaudar remete nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar remete megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a varkaudar remete száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14416 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2109, sebződés: 167, gyógyulás: 8, összesen: -159 ÉP}
KYORG ÁLOMHERCEG (550. SZÖRNY) Sokáig káprázik a szemed, amikor ezzel a díszes, csillogó öltözékű jelenéssel találkozol. Mesébe illő - még a sötétben is egyenletesen fénylő - ruhája tömzsi testet takar, markáns arcvonásaira pedig előremeredő agyarai vetnek komor árnyékot. A hüllőpofája mélyén izzó zöld szem tiszteletet parancsoló. Az álomhercegek fontos pozíciót töltöttek be a kyorg kasztrendszerben, miközben föld alatti laboratóriumaikban a mentális és az asztro-mágia formuláit tanulmányozták. A vámpirizációra immúnisak, szúrófegyverrel szinte sebezhetetlenek, a nem mágikus fegyverek nem fognak rajtuk. Sajnos ennél több információt még az alanori könyvtár az ősi birodalmakról tárolt jegyzeteiben sem találni róluk. |
ELENIOS SZENTÉLYE (1176. TEREPTÁRGY) Az erdők ágai hirtelen nyílnak szét, hogy egy világoskék oszlopokkal határolt épület bukkanjon elő. A megszentelt Elenios szentély teljes nyugalmat és színtiszta érzelmek áraszt magából. A szentélyhez közelebb a BE 1176 paranccsal léphetsz 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Szerelem istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
Erő: | 75 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 73 (116) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 76 (97) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/189 év |
Egészség: | 76 (106) | Életpont: | 1552/1279 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (102) | Varázspont: | 3303/2271 | Pénz: | 6204 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/14 | Pszi pont: | 721/945 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 95 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/80 (+5%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 47/58 (+5%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/41 (+2%) |
dobófegyverek: | 23/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << kígyópenge (#955) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/62 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 193/72 | 3. lopás: | 4/4 |
4. mászás: | 25/77 | 5. csapdakészítés: | 77/11 (+67%) | 6. csapdaészlelés: | 22/4 |
7. gyógyítás: | 68/63 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/72 |
10. szörnyidomítás: | 46/21 | 11. teológia: | 246/2 (+31%) | 12. taumaturgia: | 124/48 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 11/73 | 14. versengés: | 28/60 (+5%) | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 283/66 | 17. szörnyismeret: | 54/45 | 18. pszi: | 70/15 (+1%) |
19. zárnyitás: | 32/18 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/87 |
22. bányászat: | 43/64 (+5%) | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), eszement trappolót (#549) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (130,37,1) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | Dreighatran (#523) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 40. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bumshir óriásmacska (#492) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 8 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
54 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillagbot (#929) | 6 | csillaglövedék (#931) | 47 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pézsmatökmag (#934) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | acéltű (#334) | 1 | ezüstdarab (#326) | 84 | kaja (#2) | |||
1 | kyorg lepel (#770) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 3 | szürke briliáns (#908) | |||
19 | tünde nyíl (#554) | 5 | vashegyű nyíl (#176) |