Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 28. 9h:15' EZ A 631. JÁTÉKHETED, 622. FORDULÓD 632. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 147 385 139 | elmormolod a 147. varázslatot a 385. varázslatot a 139. varázslatot |
kf 1536 820 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
ve 176 50 | megveszed a 176. tárgyat 50 |
ve 153 13 | megveszed a 153. tárgyat 13 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
im | imádkozol |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
ek 116 70 133 | t. energia kisütése: 116 70 133 |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a karmos behemót kinyújtott pengéit. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (85 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével megvagdalod a karmos behemót fejét. (7 támadással 640 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Wakizashival megvagdalod a karmos behemót testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A karmos behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a karmos behemót bal lábát. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Wakizashival kissé megkarcolod a karmos behemót kinyújtott pengéit. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A karmos behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22519 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2418, sebződés: 1056, gyógyulás: 8, összesen: -1048 ÉP}
(Továbbmész...) [287,17] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadászskorpió lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 182 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió nyakát. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kígyópengével végigvagdosod a vadászskorpió testét. (7 támadással 661 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! {GYD:} Wakizashival megvagdalod a vadászskorpió jobb vállát. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 487 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kígyópengével megvagdalod a vadászskorpió testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Wakizashival végigvagdosod a vadászskorpió testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 550 életpontot vesztesz.) A vadászskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 raskhiir talizmán. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 skorpiókarmot. 22562 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2605, sebződés: 1037, gyógyulás: 8, összesen: -1029 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 210 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas jobb lábát. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod a selyemszárnyas testét. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Wakizashival megvagdalod a selyemszárnyas bal lábát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 381 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 72 életpontot vesztettél. Kígyópengével megvagdalod a selyemszárnyas bal szárnyát. (7 támadással 644 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Wakizashival párszor súrolva eltalálod a selyemszárnyas bal szárnyát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 389 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bűvölt kristály. 25450 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2897, sebződés: 915, gyógyulás: 8, összesen: -907 ÉP}
(Továbbmész...) [287,18] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Találsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kóbor mortag. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a kóbor mortag acéltestét. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (67 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kóbor mortag acéltestét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a kóbor mortag bal vállát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A kóbor mortag fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (3 támadástól 429 életpontot vesztesz.) Kígyópengével néhányszor megcsapod a kóbor mortag jobb karját. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Wakizashival megkarcolod a kóbor mortag bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (77 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A kóbor mortag védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 441 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23992 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2780, sebződés: 937, gyógyulás: 8, összesen: -929 ÉP}
t 549 1 | támadod az 549. szörnyet |
v 198 279 43 | elmormolod a 198. varázslatot |
[279,43] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 csillaglövedék. Meglövöd a gránitelementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gránitelementál testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival végigmetszed a gránitelementál testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A fényaura 15 ép-t sebez. A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda jobb vállát. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod a nanda testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A nanda megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 47 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (76 életpontot sebezve.) Wakizashival felnyitod a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (84 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 95, gyógyulás: 4, összesen: -91 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 120 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló testét. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 81 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod az eszement trappoló fejét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 352 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló bordás testét. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Egy jól irányzott rúgással az eszement trappoló hátrataszít. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 87 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 1095, gyógyulás: 8, összesen: -1087 ÉP}
(Továbbmész...) [278,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 259 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az eszement trappoló jobb oldalát. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló bal karját. (5 támadással 554 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 359 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 101 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló bal lábát. (5 támadással 574 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 104 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1795, sebződés: 903, gyógyulás: 8, összesen: -895 ÉP}
(Továbbmész...) [277,46] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 242 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló testét. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló bordás testét. (5 támadással 560 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 374 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 89 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló vastag alkarját. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló jobb oldalát. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 361 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 105 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 2207, sebződés: 1368, gyógyulás: 8, összesen: -1360 ÉP}
m 5 6 3 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (81 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod az eszement trappoló jobb karját. (7 támadással 563 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 352 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 96 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló nyakát. (5 támadással 556 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 108 életpontot vesztettél. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló jobb lábát. (5 támadással 395 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 91 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 2085, sebződés: 1299, gyógyulás: 8, összesen: -1291 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [11 pontot használtál fel, van még 638. Kapsz 11 VP-t.]
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ravasack hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy főutca van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
im 0 10 | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival végigmetszed a quwarg harcos testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 232 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP] 1736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. 1943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) {KCC:} Wakizashival kilukasztod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 1736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (82 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A ryuku ostromteknős feléd rúg, de nem talál el. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető bal vállát. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival alaposan megvágod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 5 azúrharmatot. 1943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival megcsapod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. A ryuku ostromteknős feléd rúg, de nem talál el. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Wakizashival felnyitod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. A 10 qwarg rohamosztagos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A 10 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2679 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 3 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
Erő: | 75 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 73 (116) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 76 (97) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/189 év |
Egészség: | 76 (106) | Életpont: | 1551/1581 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (102) | Varázspont: | 3304/1793 | Pénz: | 2063 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/4 | Pszi pont: | 721/880 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 95 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/75 (+13%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 47/53 (+2%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/39 (+4%) |
dobófegyverek: | 23/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << kígyópenge (#955) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/51 (-1000%) | 2. nyomkövetés: | 193/72 | 3. lopás: | 4/4 (-1000%) |
4. mászás: | 25/77 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 76/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/4 |
7. gyógyítás: | 68/63 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/72 |
10. szörnyidomítás: | 46/21 | 11. teológia: | 245/71 (+237%) | 12. taumaturgia: | 124/34 (-771%) |
13. szerencsejáték: | 11/73 | 14. versengés: | 28/55 | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 283/66 (+58%) | 17. szörnyismeret: | 54/45 | 18. pszi: | 70/14 (+2%) |
19. zárnyitás: | 32/18 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/87 |
22. bányászat: | 43/59 (+7%) | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 85 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), bumshir óriásmacskát (#492) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (130,37,1) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | Dreighatran (#523) | |
istenítélet (#284) | >> | 40. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 8 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
318 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 18 | pézsmatökmag (#934) | 6 | szögletes kő (#17) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | azúrharmat (#1161) | 1 | bűvölt kristály (#775) | 1 | csillagbot (#929) | |||
19 | csillaglövedék (#931) | 9 | deus ex machina (#1) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
58 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | pirkit (#153) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | |||
1 | skorpiókarom (#911) | 1 | tünde nyíl (#554) |