Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 18. 9h:37' EZ A 133. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 134. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3760 SZÁMLA : XXXX |
d 33 5 | eldobod a 33. tárgyat (5 darabot) |
fas | felt. ásás |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
kf 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat |
m 4 5 7 | mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a sullár testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár farkát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a sullár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [96,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. úgy tűnik, még nincs felszentelve.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy karmos tankány jelenlétét jelzi. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Egy pillanat múlva a karmos tankány pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a törpemammut testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a törpemammut ormányát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregtagadóval megkarcolod a törpemammut nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [95,27] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy pszi elementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a proteinfecske jobb szárnyát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [93,27] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az uzbány fejét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregtagadóval megcsapod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 28 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus jobb karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval súrolod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával végigvagdosod a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval megkarcolod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a sörényes ubuk bal első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [92,26] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos burástya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregtagadóval megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregtagadóval megvágod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az agglomerátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [91,27] Az erdőt síkság váltja fel.
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
szk 122 | keresed a 122. szörnyet |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
JÉGTROLL (164. SZÖRNY) A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést... |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL) A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót. |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY) Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
KVAZÁR SISAK (266. TÁRGY) A kvazár sisak elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a sisakhoz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Bev formázó minta segítségével a kvazár sisak elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár sisakot a KF 266 paranccsal viselheted, így öttel megnő a védettséged. A sisak megrendelése a KT 266 paranccsal történik. |
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA) A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY) Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb. |
THARR KERESZTJE (287. TÁRGY) Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
RINÓBŐR (651. TÁRGY) Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra. |
RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY) Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet! |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 14 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/3 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 219/185 | Jellem: | jó (116) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 188/9 | Pénz: | 6066 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 16/6 | Pszi pont: | 65/1 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 16 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -175.); dárda (#10) (176 -); kerek kő (#19) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 10 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 9 | 11. taumaturgia: | 6 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 3 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 10 |
16. pszi: | 8 | 17. vadászat: | 4 (+3) | 18. bányászat: | 7 |
19. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 1) |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 59.52 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 17 | kerek kő (#19) | |||
5 | lapockacsont (#33) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 15 | madártoll (#112) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 6 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) |