TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 10. 15h:10'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: jan. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX
|
XILANNE KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,103] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz Serci Bercivel. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot és egy bronzsisakot visel. Felszerelését egy bibircsók-óriás trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy szeppent rákfatty trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 galachmitot (1362 arany), 1 szent jogart (120 arany), 1 szent jogart (100 arany), 1 Jerome köpenyét (2100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 lajhár csont (eladási ár: 1555 arany, ebből a kezelési költség: 155 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+50 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 641. hetének nyerőszámai: 21, 25, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy púpos burástya nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 223.]
* 1. KP: |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]
* 2. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]
* 4. KP: |
használod a 65. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 203.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat a 685. tárggyal az 1065. tárgyat |
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 203.]
Lecsatolod a sárga erőövet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 203.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 203.]
kf 1527 |
kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat |
Felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 203.]
fkt 1253 100 1 |
felt. készítesz az 1253. tárgyat (100 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 112 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 200.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[99,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Erőskezű Dulfgarddal. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 2 arasznyi, azaz fél rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Roxann-Emmy Moonnal. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 1 arasznyi, azaz fél rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyűrűt, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg harcos trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Továbbmész...) [99,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
122 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [99,100] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megvágod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csillogó karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy lábascet trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Verminya. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[27 pontot használtál fel, van még 168.]
h 150 |
használod a 150. tárgyat |
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 168.]
m 1 8 7 |
mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
[100,99] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadtroll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadtroll bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-5 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troll ritualista. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a troll ritualista bal oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a troll ritualista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a troll ritualista karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a troll ritualista jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [100,98] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a vadtroll testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-2 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [99,97] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Felfedeztél egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [27 pontot használtál fel, van még 141.]
h 150 |
használod a 150. tárgyat |
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+91 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 139.]
m 7 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
[98,96] A vidék továbbra is alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [97,95] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
Találsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [96,94] A dombság átmegy hegységbe. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a vadtroll testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bíbor szulfagor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
[27 pontot használtál fel, van még 112.]
h 150 |
használod a 150. tárgyat |
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
[97,93] Még mindig hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót.
Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 103.]
szk 186 |
keresed a 186. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy szeppent rákfattyat. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
v 96 97 107 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(96,94) Fairlight oltár, vadtrollok (#70), bíbor szulfagor (#358)
(97,93) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155)
(97,95) vaskohó (#155), Raia oltár, 46. jellempróba
(99,97) mély szakadék (#154), vaskohó (#155)
(99,100) rőtmanó berzerker (#369), vaskohó (#155), oltár, 31. jellempróba, Verminya (5699. kalandozó)
(99,101) rájanyékek (#58), Chara-din monolitja (#534), oltár
(99,102) uzbányok (#102), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, Erőskezű Dulfgard (1873. kalandozó), Roxann-Emmy Moon (5994. kalandozó)
(100,98) vadtrollok (#70), nyuhaj karbin (#110)
(100,99) vadtrollok (#70), világítótorony (#156), troll ritualista (#365)
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Találsz valamit: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfival. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy rózsaszín bugyogót, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy ryuku buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd aurapollátor. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Az állat elkezd hozzád dörgölőzni. Vajon mit akarhat? Ez az, de már túl késő! Az aurapollátor zsebkendőnek használta a ruhádat. Micsoda undorító dög ez! Most vakarhatod le ezt a nedves, sikamlós folyadékot. Legközelebb megpróbálsz óvatosabb lenni. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Motyogni kezd: " Ez a KT most nem így nézne ki, ha nem lennék ÉN!" (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked 1 tüskét. Ő udvariasan közli, hogy nem. Otthagyod a másik kalandozót.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 93.]
ve 150 10 |
megveszed a 150. tárgyat 10 |
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
be 376 |
bemész a szentélybe |
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 6 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 1 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Összefutsz Berenikével. Raia kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Max De La Pittel. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku mellvértet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vérvörös köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[5 pontot használtál fel, van még 88.]
f 56 |
kísérletezel az 56. tárggyal |
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Nocsak, ebből az összetevőből finom buggyantott tojás készíthető! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 78.]
p 73 |
használod a 73. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 68.]
p 73 |
használod a 73. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 58.]
p 73 |
használod a 73. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 48.]
p 73 |
használod a 73. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 38.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 35.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 35.]
* 3. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat a 222. tárggyal |
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
* 4. BP: |
kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat (őrzöd) |
Nagyon őrzöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 5 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 72 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY)
Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
BUGGYANTOTT TOJÁS (2. RECEPT)
Az étel alapja egy grifftojás lesz. Először egy kis vizet (úgy 5 cseppet) kell feltenni forrni, belerakni egy mákrózsa virágot, ennek a leve fogja megadni a főzet zamatát. Amint a víz elegendően forró lesz, jöhet a grifftojás! Elég csak beledobnod, s azonnal megbuggyan. Több dolgod nem maradt, ha a recept szerint jársz el, csupán az elfogyasztás. Különös dolog történik, azonnal fiatalodsz egy évet! A recept elkészítése (evéssel együtt) 4 TVP-nyi időt vesz igénybe. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.] |
KARAKTERLAP
Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios eljövendő papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: jelölt (24). Ez a 62. fordulód.
Erő: |
14 (17) |
Szint: |
14 |
Merészség: |
8/1 |
Magasság: |
141 cm |
IQ: |
26 (28) |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
53 kg |
Ügyesség: |
15 (17) |
Védekezés: |
27 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
24 (26) |
Életpont: |
262/281 |
Jellem: |
jó (175) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
19 (27) |
Varázspont: |
312/57 |
Pénz: |
77 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
14/6 |
Pszi pont: |
120/9 |
|
|
EFejl: |
20 |
Eddig összesen 232 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2631 TP-t kaptál. Jelenleg 74837 TP-d van. A következő szinthez még 163 TP szükséges. Trófeáid:
szutykos remák,
ork bérgyilász,
varkaudar bajnok. A 62. fordulódban 94 arany került a bankszámládra. 94 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
4 (+1) |
vágófegyverek: |
17 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
14 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
2 |
2. nyomkövetés: |
15 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
1 |
5. csapdakészítés: |
8 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
13 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
4 |
10. szörnyidomítás: |
3 |
11. teológia: |
6 |
12. taumaturgia: |
11 |
13. szerencsejáték: |
1 |
14. versengés: |
4 |
15. harcművészetek: |
1 |
16. zene: |
1 |
17. szörnyismeret: |
9 |
18. pszi: |
17 |
19. zárnyitás: |
1 |
20. vadászat: |
5 (+3) |
21. vitalitás: |
1 |
22. bányászat: |
4 |
23. főzés: |
5 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
|
|
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
bűvölés (#20) (1113,1) |
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), egy troll férfi, Bereniké (4484. kalandozó), Max De La Pit (5618. kalandozó)