Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 8. 12h:27' EZ A 633. JÁTÉKHETED, 619. FORDULÓD 634. játékheted kezdete: jún. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5940 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 71 112 25 | elmormolod a 71. varázslatot a 112. varázslatot a 25. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ft 549 1 | támadod az 549. szörnyet |
ft 562 1 | támadod az 562. szörnyet |
v 198 283 19 | elmormolod a 198. varázslatot |
[283,19] A homokos tengerpart dűnéi dombvidékbe vezetnek át. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik.
kt 929 30 | elkészíted a 929. tárgyat (30 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a groxmati varázstudó bal lábát. (8 támadással 809 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (8 támadással 815 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1825, sebződés: 124, gyógyulás: 4, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [285,21] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő Garmhuun familiáris mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris testét. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Garmhuun familiáris fekete karját. (8 támadással 919 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Garmhuun familiáris bal lábát. (5 támadással 381 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A Garmhuun familiáris megüti a jobb válladat. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Garmhuun familiáris testét. (8 támadással 892 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod a Garmhuun familiáris testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a Garmhuun familiáris csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19459 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2914, sebződés: 151, gyógyulás: 4, összesen: -147 ÉP}
(Továbbmész...) [286,22] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kyorg őrgólem. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 29 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a kyorg őrgólem testét. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (8 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a kyorg őrgólem jobb oldalát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A kyorg őrgólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírölővel jól megszurkálod a kyorg őrgólem bal vállát. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kyorg őrgólem testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A kyorg őrgólem mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2288, sebződés: 188, gyógyulás: 442, összesen: +254 ÉP}
kt 934 40 | elkészíted a 934. tárgyat (40 darabot) |
kt 939 30 | elkészíted a 939. tárgyat (30 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a káoszdémon jobb vállát. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a káoszdémon masszaszerű alakját. (8 támadással 848 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a káoszdémon testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 233 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 295 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a káoszdémon fejét. (8 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a káoszdémon masszaszerű alakját. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 236 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 270 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 23050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2980, sebződés: 1034, gyógyulás: 557, összesen: -477 ÉP}
(Továbbmész...) [288,22] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg széltáncos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos fejét. (8 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 13 sebzést okoz. A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Daramoula pálcájával többször eltalálod a quwarg széltáncos fejét. (8 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 6 sebzést okoz. A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (8 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 7 ép-t sebez. A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2303, sebződés: 100, gyógyulás: 420, összesen: +320 ÉP}
(Továbbmész...) [289,22] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg széltáncos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos vörös páncélját. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 9 sebzést okoz. A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos bal lábát. (8 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Daramoula pálcájával többször eltalálod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 14 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2297, sebződés: 100, gyógyulás: 414, összesen: +314 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a káoszdémon jobb vállát. (7 támadással 473 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a káoszdémon porszerű végtagjait. (8 támadással 850 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a káoszdémon testét. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 235 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 272 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a káoszdémon porszerű végtagjait. (8 támadással 882 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a káoszdémon nyakát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 257 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 271 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 23050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2878, sebződés: 1035, gyógyulás: 372, összesen: -663 ÉP}
(Továbbmész...) [291,22] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg széltáncos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször eltalálod a quwarg széltáncos jobb oldalát. (8 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos jobb lábát. (8 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 9 ép-t sebez. A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg széltáncos fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 832 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg igazgyöngy. 17644 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2477, sebződés: 100, gyógyulás: 479, összesen: +379 ÉP}
(Továbbmész...) [292,23] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült pszionikus entitás került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre halálos érintés varázslatot lősz. 29647 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 366 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
13224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29647, sebződés: 366, gyógyulás: 4, összesen: -362 ÉP}
vv 79 167 25 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 25. varázslatot |
im 0 10 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló testét. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bosszúálló szellemtestét. (8 támadással 886 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a bosszúálló testét. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, ügyesség és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 63 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vámpírölővel többször eltalálod a bosszúálló testét. (4 támadással 438 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a bosszúálló testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 115 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2424, sebződés: 490, gyógyulás: 4, összesen: -486 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kyorg szolgasárkány fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 532 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (62 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (8 támadással 908 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A kyorg szolgasárkány karma a fejed mellett suhan el! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (8 támadással 896 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a kyorg szolgasárkány bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Karmaival a kyorg szolgasárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A kyorg szolgasárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2995, sebződés: 246, gyógyulás: 467, összesen: +221 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 716 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 247 életpontot sebeztél. 247 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 418 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 405 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 233 életpontot sebeztél. 233 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 128 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 127 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás).
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 1794, gyógyulás: 484, összesen: -1310 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (7 támadással 477 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bosszúálló fejét. (8 támadással 869 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a bosszúálló szellemtestét. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vámpírölővel megdöfködöd a bosszúálló testét. (4 támadással 412 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2431, sebződés: 447, gyógyulás: 4, összesen: -443 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló jobb oldalát. (7 támadással 468 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bosszúálló testét. (8 támadással 865 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a bosszúálló bal vállát. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vámpírölővel többször eltalálod a bosszúálló bal oldalát. (4 támadással 440 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod a bosszúálló testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, ügyesség és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 65 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2388, sebződés: 479, gyógyulás: 4, összesen: -475 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló nyakát. (7 támadással 471 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bosszúálló fejét. (8 támadással 913 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a bosszúálló testét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vámpírölővel többször eltalálod a bosszúálló testét. (4 támadással 443 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a bosszúálló testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2424, sebződés: 280, gyógyulás: 4, összesen: -276 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 393 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 124 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 179 életpontot sebeztél. 179 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 408 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 206 életpontot sebeztél. 206 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Fényaurád 6 sebzést okoz. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 120 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 360 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 1405, gyógyulás: 389, összesen: -1016 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala nyakát. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 10 madártoll úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 906 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod az elfajzott enkala testét. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Az elfajzott enkala mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az elfajzott enkala karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elfajzott enkala bordás testét. (7 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az elfajzott enkala testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az elfajzott enkala mancsával oldalba lök. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az elfajzott enkala összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2799, sebződés: 181, gyógyulás: 438, összesen: +257 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod az eszement trappoló bordás testét. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az eszement trappoló fejét. (8 támadással 903 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd az eszement trappoló testét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az eszement trappoló feléd rúg, de nem talál el. Vámpírölővel jól megszurkálod az eszement trappoló jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az eszement trappoló bal vállát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Időben félreugrasz az eszement trappoló rúgása elől. Az eszement trappoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 16104 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2619, sebződés: 0, gyógyulás: 401, összesen: +401 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kóbor mortag fejét. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (71 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kóbor mortag jobb lábát. (8 támadással 948 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a kóbor mortag jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A kóbor mortag támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 406 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a kóbor mortag acéltestét. Kritikus ütés! (3 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a kóbor mortag testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 345 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17908 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2606, sebződés: 822, gyógyulás: 399, összesen: -423 ÉP}
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
szk 553 | keresed az 553. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
DIN CSÉPHADARÓJA (840. TÁRGY) Ha sikerült szert tenned Toodrok Din csillogó fényességű ütőfegyverére, ez minden bizonnyal csak azután történhetett, hogy ártatlanná tetted a gazdáját. Ez azért túl valószínű, mert a varkaudar remete önként sosem vált volna meg a fegyverétől, állítólag még alvás közben is mindig a keze ügyében tartotta. Nem is csoda, hiszen ilyen tudással bíró mágikus fegyvertől vétek megválni: amellett, hogy minden ütésed 4D7+3 sebzést okoz, +1 támadást és +4 védettséget ad. Időnként tűzesőt lőhetsz vele ellenfeledre. Csak akkor veheted a kezedbe, ha ütőfegyver szakértelmed legalább 25. szintű, de ekkor akár a bal kezedben is forgathatod. |
SZÜRKE BRILIÁNS (908. TÁRGY) Ha leölsz egy eszement trappolót, és valamilyen éles tárggyal az állat hasát középen bemetszed, nagy esélyed van rá, hogy a kérges bőrréteg alatt szürke briliánsra bukkansz. Hogy hogyan termelhet ennek a vadon élő állatnak a szervezete ilyen átlátszó ékkövet, az rejtély, de talán nem is fontos annyira, hogy eltöprengj rajta. Szaladj vele az ékszerkereskedőhöz, amíg nem találsz valami más módot a felhasználására. |
BUNTHAR BŐR (733. TÁRGY) Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellő szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bőrét. Megszárítva, és lepucolva róla a szőrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyű bőrhöz juthatsz. |
KYORG ŐRGÓLEM (567. SZÖRNY) Ha egy kyorg hadvezért szolgálat közben ért utol a halál, testét nekromanták vették kezelésbe, hogy visszahozhassák az életbe. A mendemondák szerint az így alkotott őrgólemek örökölték elődjük hűségét, szívósságát és legyőzhetetlen elkötelezettségét is. Feladatukká a kyorg birodalom perifériára szorult területeinek védelme vált, vagyis egyenesen a határokon húzódó frontvonalra küldték őket. Nem tudni, hogyan voltak képesek túlélni a nagy pusztítást, melyet a triklem drakolderek okoztak a társadalmuknak, mégis: néhányuknak sikerült, ők azok akik manapság is a környék dombságain bolyonganak. Csak mágikus fegyverrel lehet őket megsebezni. |
MESTERI SZÖRNYISMERET Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik. |
Erő: | 77 (97) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 77 (84) | Támadás: | 80 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 78 (81) | Védekezés: | 141 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 179/802 év |
Egészség: | 78 (88) | Életpont: | 1533/1651 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (91) | Varázspont: | 3454/764 | Pénz: | 5410 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/25 | Pszi pont: | 756/266 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/34 | szúrófegyverek: | 46/63 (+8%) | ütőfegyverek: | 46/97 (+3%) |
lőfegyverek: | 18/2 | dobófegyverek: | 46/34 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Daramoula pálcája (#950) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/50 | 2. nyomkövetés: | 205/44 (+18%) | 3. lopás: | 6/86 |
4. mászás: | 41/22 | 5. csapdakészítés: | 37/62 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/13 |
7. gyógyítás: | 134/60 | 8. titkosírás: | 23/89 | 9. felderítés: | 29/41 |
10. szörnyidomítás: | 22/4 | 11. teológia: | 175/22 (+134%) | 12. taumaturgia: | 161/91 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 3/56 | 14. versengés: | 20/30 (+5%) | 15. zene: | 28/33 |
16. szörnyismeret: | 21/14 (+18%) | 17. pszi: | 76/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 26/6 |
19. vadászat: | 29/46 | 20. vitalitás: | 7/15 | 21. bányászat: | 44/57 (+12%) |
22. úszás: | 29/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 130 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Notermanthi báró (#323), kputtyintó csalán (#247), armageddont lövő lények (#9099), Rém (#315), halálmadár (#351), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gonoszok (#988), átokmurgattyú (#225), hullámelementál (#411), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +100 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +100 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | csupasz izom (#28) | erőpajzs III (#127) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | ében hadúr (#294) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | tűzrája (#531) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | albinó féreg (#529) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | tűzgolyó (#155) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb jégisten (#662) | halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
életpajzs (#142) | >> | kreiton lich (#536) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | fürgülés (#92) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | smaragd sárkány (#326) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 4) |
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 150. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | deus ex machina (#1) | 2 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
10 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | 16 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 28 | víz (#27) | 3 | rókafarok (#124) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 8 | hajító csillag (#939) | 10 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 1 | szürke briliáns (#908) | 2 | xirnox szív (#213) |