Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 30. 15h:09' EZ A 656. JÁTÉKHETED, 619. FORDULÓD 657. játékheted kezdete: júl. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
ek 7 22 7 | t. energia kisütése: 7 22 7 |
kb 209 16 | kiveszel a bankból a 209. tárgyat (16 darabot) |
hh 1253 1554 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga testét. (8 támadással 410 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (10 támadással 1696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Sárkánypengével néhányszor megcsapod a gnomori rémszolga bal vállát. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A gnomori rémszolga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gór tekercs [gór tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 22394 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 15) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2705, sebződés: 2, gyógyulás: 290, összesen: +288 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1329 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 8) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr bal oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1619 | használod az 1619. tárgyat |
vv 185 299 299 | elmormolod a 185. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal első lábát. (8 támadással 367 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány fejét. (6 támadással 1005 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 86) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 148, gyógyulás: 157, összesen: +9 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
h 1268 765 | használod az 1268. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elmeszonda testét. (7 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elmeszonda láthatatlan testét. (7 támadással 1179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod az elmeszonda láthatatlan testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-117 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb. 12889 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 57) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1462, sebződés: 117, gyógyulás: 167, összesen: +50 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány bal oldalát. (5 támadással 814 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 25 arany, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 16) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 153, gyógyulás: 134, összesen: -19 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész ködös testét. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a sötét ölész bal lábát. (5 támadással 587 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megkarcolod a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A sötét ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14483 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 43) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével alaposan megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. (A tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 73 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar che-pap jobb karját. (9 támadással 1500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Sárkánypengével súrolod a varkaudar che-pap jobb karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar che-pap szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12959 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1647, sebződés: 41, gyógyulás: 206, összesen: +165 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal lábát. (8 támadással 368 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal megütöd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megcsapod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3453 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 88) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 43, gyógyulás: 1, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 89) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 6 | mozogsz keletre, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 660 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 8373 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 1) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 77, gyógyulás: 22, összesen: -55 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök sötét bőrét. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a sötét ülnök testét. (9 támadással 1446 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod a sötét ülnök fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 angyalok gyűrűje. 15363 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 96) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1953, sebződés: 221, gyógyulás: 51, összesen: -170 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr testét. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (9 támadással 1482 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A tleikan hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 iti tekercs [iti tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 15724 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 29) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2009, sebződés: 246, gyógyulás: 55, összesen: -191 ÉP}
(Továbbmész...) [292,26] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gerdraban fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Találsz egy teljesen szétkorhadt tutajt.
f 1240 | kísérletezel az 1240. tárggyal |
ep 1242 100 | építed az 1242. tárgyat 100 pontért |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány farkát. (8 támadással 1327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 56 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy szent jogar. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1487, sebződés: 95, gyógyulás: 200, összesen: +105 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
ep 1242 100 | építed az 1242. tárgyat 100 pontért |
ep 1243 150 | építed az 1243. tárgyat 150 pontért |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [294,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg bamba pofáját. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg jobb lábát. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 8373 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 99) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 53, gyógyulás: 17, összesen: -36 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző jobb oldalát. (8 támadással 366 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan házőrző jobb első lábát. (10 támadással 1629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Sárkánypengével néhányszor megcsapod a tleikan házőrző fejét. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Csápjával megérint a tleikan házőrző. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A tleikan házőrző fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14588 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 62) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2340, sebződés: 278, gyógyulás: 306, összesen: +28 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző jobb vállát. (8 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a kreiton idéző testét. (10 támadással 1438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Sárkánypengével néhányszor megkarcolod a kreiton idéző egyik csápját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápjaival a kreiton idéző lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A kreiton idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15994 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 90) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2045, sebződés: 164, gyógyulás: 246, összesen: +82 ÉP}
v 198 200 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
[200,121] Még mindig füves síkságon vagy.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (6 támadással 972 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Sárkánypengével súrolod a smaragdgólem bal vállát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 14348 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 11) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1471, sebződés: 212, gyógyulás: 185, összesen: -27 ÉP}
kt 1141 | elkészíted az 1141. tárgyat |
m 5 4 2 | mozogsz délnyugatra, délre, keletre |
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája szikrázó uszonyát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a villámrája fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2085 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 627 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 18 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2413 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 660, gyógyulás: 4, összesen: -656 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 17 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku jobb lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2413 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy fullasztás varázslatot. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a hullámelementál testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a hullámelementál testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hullámkeltés varázslatot. 143 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a hullámelementál bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
5706 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Továbbmész...) [200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. {egyik sebzési módja: 6x 1d8+3.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra jobb első lábát. (8 támadással 304 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal eltalálod a hidra testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megcsapod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3727 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 46) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
h 1477 2 5 | használod az 1477. tárgyat |
[205,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy krómkaktuszt. Jól kivehetőek a távolban.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [207,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,107] Épületek tűnnek fel.
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
ek 7 9 11 | t. energia kisütése: 7 9 11 |
p 195 93 | használod a 195. pszi képességet |
kld 11 | küldetés végrehajtása 11 |
h 1602 292 60 | használod az 1602. tárgyat |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
in 3060 639 344 | leírod a 3060. kalandozónak a 639. szörnyet a 344. tárgyat |
in 3060 676 552 | leírod a 3060. kalandozónak a 676. szörnyet az 552. tárgyat |
in 3060 677 624 | leírod a 3060. kalandozónak a 677. szörnyet a 624. tárgyat |
in 3060 678 660 | leírod a 3060. kalandozónak a 678. szörnyet a 660. tárgyat |
in 3060 679 670 | leírod a 3060. kalandozónak a 679. szörnyet a 670. tárgyat |
in 3060 680 679 | leírod a 3060. kalandozónak a 680. szörnyet a 679. tárgyat |
in 3060 681 708 | leírod a 3060. kalandozónak a 681. szörnyet a 708. tárgyat |
in 3060 682 868 | leírod a 3060. kalandozónak a 682. szörnyet a 868. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
VITORLÁS HAJÓ (1245. TÁRGY) A tenger hullámainak legyűréséhez igazán nagy hajót kell építened. Akkorát azért talán nem, mint a hadosztályokat szállító ryuku hajók, de a tutajnál, csónaknál, ladiknál mindenesetre nagyobbat. A ryuku hajók ötlete ehhez egész jó támpontot nyújthat. Hogy hajódat a széllel hajthasd, először is egy vitorlára lesz szükséged. Ezt a bahrotok ellenálló bőréből varrhatod meg magadnak (10 darab kell). A bőr kicserzéséhez 40 csepp spirituszra, összevarrásukhoz pedig 1 aranytűre lesz szükséged. Ha a vitorla kész, fát kell vágnod a hajótörzsnek - ehhez fejsze kell és erdős terep. Ezután 20 vaspánttal egymáshoz rögzíteni kell a méretre vágott farudakat, egyet árbócként a hajó közepébe állítani, majd 20 szuperkötéllel felvonni a vitorlát. Nem árt, ha a vitorlás hajó öblös rakterébe 2 ryuku evezőt is elhelyezel, arra az esetre, ha netán gond lenne a széllel a nyílt tengeren. A vitorlás hajó teljes elkészítése 600 TVP-nyi időt igényel, de nem szükséges ezt egy huzamban ledolgozni. Az EP 1245 <rászánt TVP> parancsot add ki az építéshez. A tökéletes munkához legalább 16. szintű hajózás szakértelemre lesz szükséged. Az építési költségek az építés megkezdésekor kellenek (bahrot bőr, spiritusz, aranytű, vaspánt, szuperkötél, ryuku evező), de ha egy megkezdett vitorlás hajó építését folytatnád, fejsze akkor is legyen nálad. |
Erő: | 83 (103) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 113 (118) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 72 (94) | Védekezés: | 122 (133) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/133 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 2860/2621 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 81 (125) | Varázspont: | 3306/784 | Pénz: | 29985 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 92/92 | Pszi pont: | 1465/1876 | Halhatatlanság: | 38 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/31 (+16%) | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 63/20 (+9%) | ütőfegyverek: | 36/71 (+3%) | lőfegyverek: | 22/6 |
dobófegyverek: | 47/44 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/47 | 2. nyomkövetés: | 112/64 (+9%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 52/91 (+8%) | 5. hajózás: | 8/10 (+145%) | 6. csapdakészítés: | 40/76 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 32/60 | 8. gyógyítás: | 111/35 (+90%) | 9. titkosírás: | 20/51 (+4%) |
10. felderítés: | 37/64 (+3%) | 11. szörnyidomítás: | 17/94 | 12. taumaturgia: | 250/23 (+69%) |
13. szerencsejáték: | 9/46 | 14. versengés: | 24/68 (+4%) | 15. zene: | 9/38 |
16. szörnyismeret: | 73/71 (+20%) | 17. pszi: | 140/14 (+2%) | 18. zárnyitás: | 54/9 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 11/81 | 21. bányászat: | 48/27 |
22. úszás: | 8/92 (+43%) | 23. főzés: | 14/62 (+10%) | 24. őstaumaturgia: | 19/61 (+70%) |
25. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 436 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +58 vp 76 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (177,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) |
pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1070 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | káosztiara (#765) | 11 | ragasztó (#83) | 22 | sárkánypikkely (#292) | |||
25 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1221 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
1 | manakristály (#500) | 70 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | víz (#27) |