618. forduló, 620. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 3. 12h:14'
EZ A 628. JÁTÉKHETED, 619. FORDULÓD
629. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [292,32] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Irral Qua'Drunkkal. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csillogó karkötőt, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy háború gyűrűjét, egy Istenek Talizmánját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy eszement trappoló. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). (Nincs szükség kézrátételre.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 124 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+1457 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+243 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a fényes griff. (+10 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A lottó 753. hetének nyerőszámai: 8, 5, 30. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 933.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 931. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 929. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 927. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 925. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 923. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 921. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 919. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 917. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 915. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 915.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 913. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 911. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 911.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 909. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 909.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 909.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 908. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 887. Kapsz 21 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[293,31] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kémsárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kémsárkány jobb lábát. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (70 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal megvagdalod a kémsárkány testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kémsárkány nyakát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A kémsárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a kémsárkány a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a kémsárkány testét. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kémsárkány testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a kémsárkány a farkával a bal válladra. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kémsárkány testét. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a kémsárkány testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a kémsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
Véres nyál csordul ki a kémsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26880 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2852, sebződés: 1332, gyógyulás: 8, összesen: -1324 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1276 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 870. Kapsz 17 VP-t.]

vv 79 167 384 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 384. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 865. Kapsz 5 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 860. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy légelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 850. Kapsz 10 VP-t.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 50 kaja. [-150 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 845. Kapsz 5 VP-t.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 840. Kapsz 5 VP-t.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
[294,31] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy bosszúálló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [293,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy bosszúálló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [292,29] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével alaposan megvágod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét főgnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét főgnóm jobb vállát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével alaposan megvágod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 103 életpontot sebeztél. Fényaurád 28 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kísértetvándor. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1096 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a kísértetvándor bal oldalát. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a kísértetvándor jobb oldalát. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kísértetvándor jobb oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (52 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. A kísértetvándor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2332, sebződés: 373, gyógyulás: 8, összesen: -365 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+352 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 csillaglövedéket. Ügyességed TF-elődött. [89 pontot használtál fel, van még 751. Kapsz 89 VP-t.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[293,28] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy eszement trappoló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a szent jogar. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 3 bunkó, 1 aurach fog, 7 fülemüle agyar, 8 bronzhegyű nyíl, 1 vaskulcs.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy ősi rúnatornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [292,27] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy barlang bejáratára bukkansz. Sajnos már csak a boltíves kapu létezik, a föld mélyére vezető alagút pár lépéssel beljebb teljesen beomlott. A kapu fejlécén ismeretlen nyelven írt sorok állnak, talán még a kyorg időkben rótták ide őket. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Garmhuun familiáris közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1292 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Garmhuun familiáris fekete karját. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A Garmhuun familiáris óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (2 támadástól 396 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a Garmhuun familiáris fejét. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a Garmhuun familiáris fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (87 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. A Garmhuun familiáris egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
26068 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2824, sebződés: 877, gyógyulás: 8, összesen: -869 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+865 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kreommat-liliomot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gerdraban fát. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Találsz egy teljesen szétkorhadt csónakot. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni.

(Továbbmész...) [292,26] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troglodita idéző. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1149 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal néhányszor megcsapod a troglodita idéző farkát. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (64 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a troglodita idéző testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {KCC:} Teriád karddal kicsit megvagdalod a troglodita idéző bal karját. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a troglodita idéző testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ügyesen manőverezve, a troglodita idéző megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nagymesteri pálca. 27365 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2489, sebződés: 825, gyógyulás: 8, összesen: -817 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+813 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Találsz egy csillagbozótost. Felfedeztél egy gerdraban fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csillagbotot. Ügyességed TF-elődött. [42 pontot használtál fel, van még 709. Kapsz 42 VP-t.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[292,25] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy troglodita harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1424 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (83 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a troglodita harcos testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (52 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a troglodita harcos sárgás bőrét. (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (12 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod a troglodita harcos bal karját. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 2860, sebződés: 1240, gyógyulás: 8, összesen: -1232 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1228 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen szétkorhadt ladikot. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [291,24] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy eszement trappoló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [291,23] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Garmhuun familiáris közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1260 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Garmhuun familiáris fejét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A Garmhuun familiáris nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 376 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris bal lábát. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (42 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a Garmhuun familiáris jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 446 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
26068 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2738, sebződés: 872, gyógyulás: 8, összesen: -864 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+860 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [34 pontot használtál fel, van még 675. Kapsz 34 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(291,23) Garmhuun familiáris (#543), oltár
(291,24) Tharr oltár, 21. jellempróba, eszement trappoló (#549)
(292,25) troglodita harcos (#556), oltár, 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ladik (#1244)
(292,26) troglodita idéző (#551), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), gerdraban fa (#1246), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(292,27) Garmhuun familiáris (#543), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), gerdraban fa (#1246), tutaj (#1242), csónak (#1243)
(292,29) márványtorony (#175), Sheran oltár, 27. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136), kísértetvándor (#568)
(293,28) eszement trappoló (#549), Tharr oltár, 48. jellempróba
(293,30) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 29. jellempróba, Sheran oltár, bosszúálló (#562)
(293,31) 44. jellempróba, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), kémsárkány (#545)
(294,31) bosszúálló (#562), Dornodon oltár, 24. jellempróba

[290,22] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Port kavar a távolban egy homokvihar. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy sivatagi okerón. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. [8 pontot használtál fel, van még 667. Kapsz 8 VP-t.]

h 697 2000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+754 varázspont, -1508 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 667.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1504 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 662. Kapsz 5 VP-t.]

v 198 197 108 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(290,22) sivatagi okerón (#563), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)

[197,108] Az új terep hegyvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre.
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Warrax-szal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy Hulcarhud övét, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy eszement trappoló. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. (Csábmosoly.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) (Nincs szükség kézrátételre.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Pinyóval. Raia halandók felett uralkodó helyettese. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy szürke bőrkesztyűt, egy törpe bakancsot, egy vámpírvértet, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy árnytündér csontváz trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. (Csábmosoly.) Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (-1 szopókő.) (Nincs szükség kézrátételre.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol Gabrielle-lel. Ő Babsaláta felesége! Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy moa nadrágot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ogre övet, egy örökkévaló ametiszét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy og'hlobn mészáros trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy moa hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy eszement trappoló. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. (Csábmosoly.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) (Nincs szükség kézrátételre.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Hétkilenceddel. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy Gorhud gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku karvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kentaurusz trófea, egy varkaudar katona trófea és egy bűbájlidérc trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. (Csábmosoly.) Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.) Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Sebesültnek tűnik, úgy döntesz hát, gyógyítasz rajta. Elmondasz egy azonnali gyógyítást. Sebei gyógyulnak: +99 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+1 jóság.) (+0 jóság.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [23 pontot használtál fel, van még 639. Kapsz 23 VP-t.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

be 1821 bemész az 1821. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

be 1821 bemész az 1821. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

be 1821 bemész az 1821. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

be 1821 bemész az 1821. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

be 1821 bemész az 1821. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

be 1821 bemész az 1821. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

be 1821 bemész az 1821. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

vi 10 1 30 viselkedésed: 10 1 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

ef 35 energia fejlesztése 35
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-35 TU.] A befejezéshez még 2540 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [350 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 350 VP-t.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 350 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 189. Kapsz 100 VP-t.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 4. BP: használod a 189. pszi képességet
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 189.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 188. Kapsz 1 VP-t.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [11 pontot használtál fel, van még 177. Kapsz 11 VP-t.]

* 6. BP: használod a 163. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 18, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az eszement trappoló. 4 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy kaját nyel le a magh-goth párduc. Egy kaját habzsol be a kuktamanó. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) A rajtad lévő árnygyűrű hatása csökken (a következő fordulóban már csak 26 pluszt ad). Légelementálod elhagy. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 177 pontod maradt, ebből a következő körre 177 pontot vihetsz át. Kapsz még 760 pontot. A következő körben tehát 937 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GERDRABAN FA (1246. TÁRGY)
A gerdraban egy vastag és egyenestörzsű fa, mellyel elsősorban a kyorg erdőkben találkozhatsz. Sokban kirí az ott gyökerezett többi fa közül. Az ősi mágia tette ilyen szabályszerűvé, amely évezredekkel ezelőtt megbolygatta a kyorg földek termékenységét is. Bár kinézetében robosztusnak tűnik, durva kérge alatt puha, könnyen vájható farétegek vannak. A gerdraban fák ágainak végén sem levél, sem termés nem nő, így a korábbi növényekkel ellentétben erről nincs semmi, amit begyűjthetnél. Csak a fát csodálhatod a maga különleges szépségében.

TROGLODITA IDÉZŐ (551. SZÖRNY)
A trogloditák a világ szeme elől eldugott barbár közösségekben élnek, többnyire a sűrű erdők mélyén, mélyre vájt barlangokban. Testfelépítésük emberszerű, csupán a hátuk mögött lóbált vaskos, hosszú farkuk, illetve az irreálisan sárga bőrük utal arra, hogy talán nem is Ghalla szülöttei. Minden idegent barátságtalanul fogadnak földjeiken, hiszen képtelenek elfelejteni, hogy amíg a hódító álmokkal megáldott kyorgok ezen a földön éltek, fennmaradásuk csupán egy hajszálon múlott. További tudnivalók: a troglodita idéző érintése természetellenes öregedést okoz, így csak akkor bocsátkozol vele harcba, ha direkt FT parancsot adsz ki rá.

TROGLODITA HARCOS (556. SZÖRNY)
A trogloditák barbár közösségét vezető varázstudó sámánok se mennének semmire jól képzett testőrök nélkül. A troglodita harcosok egyszerre alkalmazzák kiváló vágófegyver szakértelmüket, valamint vaskos farkuk rettegett ütéseit a közelharc során. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, megérted, hogyan maradhattak életben a kyorgok uralma alatt töltött kegyetlen évszázadok alatt. Vágófegyverrel harcolni ellenük reménytelen vállalkozás.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios földi és égi helytartója vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 619. fordulód.

Erő: 75 (94) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 157 cm
IQ: 74 (119) Támadás: 88 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 77 (98) Védekezés: 129 Menekülés: 30 % Életkor: 159/167 év
Egészség: 76 (101) Életpont: 1514/1520 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 75 (102) Varázspont: 3301/2367 Pénz: 271 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 721/573 Halhatatlanság: 16 % EFejl: 75
Eddig összesen 6087 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 131875 TP-t kaptál. Jelenleg 23809144 TP-d van. A következő szinthez még 1190856 TP szükséges. Trófeáid: quwarg ölész, káoszdémon, kyorg szolgasárkány. A 618. fordulódban 2403 arany került a bankszámládra. 2427 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 17 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 22/90 ökölvívás: 31/51 (+1%) szúrófegyverek: 29/31
vágófegyverek: 47/30 (+4%) ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 41/26
dobófegyverek: 23/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/18 (+44%) 2. nyomkövetés: 193/42 (+36%) 3. lopás: 4/4
4. mászás: 25/64 (+3%) 5. csapdakészítés: 76/26 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/86
7. gyógyítás: 66/56 8. titkosírás: 12/5 9. felderítés: 37/72
10. szörnyidomítás: 47/21 11. teológia: 244/24 (+31%) 12. taumaturgia: 131/36 (+17%)
13. szerencsejáték: 11/73 14. versengés: 28/50 (+5%) 15. harcművészetek: 29/9
16. zene: 281/53 (+11%) 17. szörnyismeret: 54/45 18. pszi: 70/8 (+4%)
19. zárnyitás: 32/6 20. vadászat: 22/24 21. vitalitás: 5/87 (+12%)
22. bányászat: 43/32 (+5%) 23. úszás: 45/66 24. főzés: 10/46
25. csapatmunka: 14/56

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70
5. varázslat sebzés: 1 6. regeneráció: 1 9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5
11. kincskeresés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), bumshir óriásmacskát (#492) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (544,1) kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (178,20,1) feltámadás (#168)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188) csábmosoly (#16)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) elme dominanciája (#247)
fényaura (#211) a lélek védelme (#57) nagyobb agypajzs (#120) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre pszi ragyogás (#166) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
az agy kifacsarása (#197) >> társak oldalán harcolva (#986) bo'adhun csapás (#266) >> hegymélyi lidérc (#7084)
pszi ragyogás (#166) >> 35. szintű lényekre istenítélet (#284) >> kísértetvándor (#568)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) bo'adhun csapás (#266) >> 36. szintű lényekre
az agy kifacsarása (#197) >> greén örvény (#443) istenítélet (#284) >> Dreighatran (#523)
istenítélet (#284) >> 40. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553) elektromos pajzs (#51) >> Dreighatran (#523)
ongóliant tombolás (#146) >> natharion gólem (#428) ongóliant tombolás (#146) >> Techiulan (#400)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) menekülés (#212) >> férfiak (#998)
menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK
kuktamanó (#7018) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6)
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 8
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 borkonyó bibe (#312) 32 isteni könnycsepp (#260)
13 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 pézsmatökmag (#934) 6 purifikátor háj (#269) 1 szent jogar (#150)
5 tünde nyíl (#554) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
94 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 51 kaja (#2)
1 nagymesteri pálca (#772) 4 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,108) varkaudar fellegvár (#1821), Elenios oltár, érclelőhely, Warrax (1068. kalandozó), Pinyó (1409. kalandozó), Gabrielle (3885. kalandozó), Hétkilenced (5705. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek