Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 3. 12h:14' EZ A 628. JÁTÉKHETED, 619. FORDULÓD 629. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kémsárkány jobb lábát. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (70 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal megvagdalod a kémsárkány testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kémsárkány nyakát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A kémsárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a kémsárkány a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a kémsárkány testét. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kémsárkány testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a kémsárkány a farkával a bal válladra. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kémsárkány testét. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a kémsárkány testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a kémsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
Véres nyál csordul ki a kémsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26880 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2852, sebződés: 1332, gyógyulás: 8, összesen: -1324 ÉP}
vv 79 167 384 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 384. varázslatot |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [293,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy bosszúálló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [292,29] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével alaposan megvágod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét főgnóm jobb vállát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével alaposan megvágod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 103 életpontot sebeztél. Fényaurád 28 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1096 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a kísértetvándor bal oldalát. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a kísértetvándor jobb oldalát. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kísértetvándor jobb oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (52 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. A kísértetvándor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2332, sebződés: 373, gyógyulás: 8, összesen: -365 ÉP}
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [292,27] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy barlang bejáratára bukkansz. Sajnos már csak a boltíves kapu létezik, a föld mélyére vezető alagút pár lépéssel beljebb teljesen beomlott. A kapu fejlécén ismeretlen nyelven írt sorok állnak, talán még a kyorg időkben rótták ide őket. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Garmhuun familiáris közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1292 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Garmhuun familiáris fekete karját. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A Garmhuun familiáris óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (2 támadástól 396 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Teriád karddal végigvagdosod a Garmhuun familiáris fejét. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a Garmhuun familiáris fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (87 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. A Garmhuun familiáris egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
26068 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2824, sebződés: 877, gyógyulás: 8, összesen: -869 ÉP}
(Továbbmész...) [292,26] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troglodita idéző. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1149 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal néhányszor megcsapod a troglodita idéző farkát. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (64 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a troglodita idéző testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {KCC:} Teriád karddal kicsit megvagdalod a troglodita idéző bal karját. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a troglodita idéző testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ügyesen manőverezve, a troglodita idéző megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nagymesteri pálca. 27365 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2489, sebződés: 825, gyógyulás: 8, összesen: -817 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1424 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (83 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a troglodita harcos testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (52 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a troglodita harcos sárgás bőrét. (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (12 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod a troglodita harcos bal karját. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 2860, sebződés: 1240, gyógyulás: 8, összesen: -1232 ÉP}
(Továbbmész...) [291,24] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy eszement trappoló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [291,23] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Garmhuun familiáris közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1260 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Garmhuun familiáris fejét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A Garmhuun familiáris nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 376 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris bal lábát. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (42 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a Garmhuun familiáris jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 446 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
26068 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2738, sebződés: 872, gyógyulás: 8, összesen: -864 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
[290,22] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Port kavar a távolban egy homokvihar. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy sivatagi okerón. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 197 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
[197,108] Az új terep hegyvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
vi 10 1 30 | viselkedésed: 10 1 30 |
ef 35 | energia fejlesztése 35 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
GERDRABAN FA (1246. TÁRGY) A gerdraban egy vastag és egyenestörzsű fa, mellyel elsősorban a kyorg erdőkben találkozhatsz. Sokban kirí az ott gyökerezett többi fa közül. Az ősi mágia tette ilyen szabályszerűvé, amely évezredekkel ezelőtt megbolygatta a kyorg földek termékenységét is. Bár kinézetében robosztusnak tűnik, durva kérge alatt puha, könnyen vájható farétegek vannak. A gerdraban fák ágainak végén sem levél, sem termés nem nő, így a korábbi növényekkel ellentétben erről nincs semmi, amit begyűjthetnél. Csak a fát csodálhatod a maga különleges szépségében. |
TROGLODITA IDÉZŐ (551. SZÖRNY) A trogloditák a világ szeme elől eldugott barbár közösségekben élnek, többnyire a sűrű erdők mélyén, mélyre vájt barlangokban. Testfelépítésük emberszerű, csupán a hátuk mögött lóbált vaskos, hosszú farkuk, illetve az irreálisan sárga bőrük utal arra, hogy talán nem is Ghalla szülöttei. Minden idegent barátságtalanul fogadnak földjeiken, hiszen képtelenek elfelejteni, hogy amíg a hódító álmokkal megáldott kyorgok ezen a földön éltek, fennmaradásuk csupán egy hajszálon múlott. További tudnivalók: a troglodita idéző érintése természetellenes öregedést okoz, így csak akkor bocsátkozol vele harcba, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
TROGLODITA HARCOS (556. SZÖRNY) A trogloditák barbár közösségét vezető varázstudó sámánok se mennének semmire jól képzett testőrök nélkül. A troglodita harcosok egyszerre alkalmazzák kiváló vágófegyver szakértelmüket, valamint vaskos farkuk rettegett ütéseit a közelharc során. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, megérted, hogyan maradhattak életben a kyorgok uralma alatt töltött kegyetlen évszázadok alatt. Vágófegyverrel harcolni ellenük reménytelen vállalkozás. |
Erő: | 75 (94) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 74 (119) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 77 (98) | Védekezés: | 129 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/167 év |
Egészség: | 76 (101) | Életpont: | 1514/1520 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (102) | Varázspont: | 3301/2367 | Pénz: | 271 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 721/573 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 75 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/90 | ökölvívás: | 31/51 (+1%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 47/30 (+4%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/26 |
dobófegyverek: | 23/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/18 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 193/42 (+36%) | 3. lopás: | 4/4 |
4. mászás: | 25/64 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 76/26 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/86 |
7. gyógyítás: | 66/56 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 37/72 |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 244/24 (+31%) | 12. taumaturgia: | 131/36 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 11/73 | 14. versengés: | 28/50 (+5%) | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 281/53 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 54/45 | 18. pszi: | 70/8 (+4%) |
19. zárnyitás: | 32/6 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/87 (+12%) |
22. bányászat: | 43/32 (+5%) | 23. úszás: | 45/66 | 24. főzés: | 10/46 |
25. csapatmunka: | 14/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), bumshir óriásmacskát (#492) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (178,20,1) | feltámadás (#168) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | Dreighatran (#523) | |
istenítélet (#284) | >> | 40. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 8 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | |||
13 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pézsmatökmag (#934) | 6 | purifikátor háj (#269) | 1 | szent jogar (#150) | |||
5 | tünde nyíl (#554) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
94 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 51 | kaja (#2) | |||
1 | nagymesteri pálca (#772) | 4 | spiritusz (#170) |