Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 6. 9h:11' EZ A 618. JÁTÉKHETED, 618. FORDULÓD 619. játékheted kezdete: aug. 13. A következő fordulódat legkorábban a 619. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
Elsőnek ében vágtázót fogod támadni. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+4 életpont).
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [ében vágtázó:] 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [kentaurusz:] 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont).
Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bogyógránát. Ellenfeled egy gyors mozdulattal kettétöri az egyik felé repülő bogyógránátot. Több lövedéked átfúrja az ében vágtázó bal vállát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) [ében vágtázó:] A lény gyors egymásutánban néhány ében nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 146 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] A lény néhány sallank nyilat lő feléd. 101 életpontot sebződsz.
Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében vágtázó szügyét. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted az ében vágtázó szügyét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) [ében vágtázó:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 61 életpontot vesztettél.
[ében vágtázó:] Az ében vágtázó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Ellenfelet cserélsz, mostantól kentauruszt támadod.
Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz bal hátsó lábát. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a kentaurusz testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) [kentaurusz:] Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 68 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. [ében vágtázó:] 7399 tapasztalati pontot kaptál. [kentaurusz:] 4247 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. {Csatastatisztika; sebzés: 2122, sebződés: 588, gyógyulás: 207, összesen: -381 ÉP}
Röpke számítás után konstatálod, hogy első kentaurusz van a legközelebb, őt támadod először. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+4 életpont).
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. [első kentaurusz:] 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [második kentaurusz:] 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont).
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bogyógránátot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bogyógránát. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! [első kentaurusz:] A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 107 életpontot sebződsz. [második kentaurusz:] Máris repül feléd néhány sallank nyíl. 111 életpontot sebződsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra.
Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a kentaurusz jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) [első kentaurusz:] Az első kentaurusz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 77 életpontot vesztettél. [második kentaurusz:] A második kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. [első kentaurusz:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második kentauruszt érdemes a következőkben támadnod.
Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kentaurusz fejét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a kentaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.)
[második kentaurusz:] A második kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 65 életpontot vesztettél. [második kentaurusz:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. [első kentaurusz:] 4247 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [második kentaurusz:] 4247 tapasztalati pontot kaptál. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. {Csatastatisztika; sebzés: 1819, sebződés: 391, gyógyulás: 211, összesen: -180 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont).
Távolról jégoszlop varázslatot lősz az ellenfél irányába. [ében vágtázó:] 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [Czuccbanma-That:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. [Czuccbanma-That másolat:] Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Czuccbanma-That egy bo'adhun csapás varázslatot dob az ellenfélre. 665 életpontot sebzett. Czuccbanma-That másolat távolról bo'adhun csapás varázslatot lő a másikra. 665 életpontot sebzett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2466 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. {Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP, összes sebzés: 1447, összes sebződés: 0}
* 1. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 2. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 760 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 139. varázslatot |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 112 71 189 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
bb 2 258 390 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (258 darabot) |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
v 198 238 41 | elmormolod a 198. varázslatot |
[238,41] Még mindig füves síkságon vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy chaktra vadászeb. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 708 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a chaktra vadászeb fejét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10495 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1643, sebződés: 304, gyógyulás: 9, összesen: -295 ÉP}
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
kre 129 1128 6 | kreálsz a 129. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
v 67 1661 | elmormolod a 67. varázslatot |
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,61] Épületek tűnnek fel.
im 0 2 | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 740 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 púderkő. 2185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 371 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Kronga hadúr nyakát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Kronga hadúr testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Kronga hadúr testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) A Kronga hadúr fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 359 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Kronga hadúr testét. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a Kronga hadúr bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A Kronga hadúr támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 307 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A Kronga hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Batharak vértje (ld. enc.). 16086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2101, sebződés: 707, gyógyulás: 227, összesen: -480 ÉP}
(Továbbmész...) [239,42] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült vastagbőrű mutak. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 446 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 83 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 jáde rakshallion (ld. enc.). 5822 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 184, gyógyulás: 43, összesen: -141 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [240,43] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 733 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 83 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 42 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5769 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 168, gyógyulás: 8, összesen: -160 ÉP}
(Továbbmész...) [242,42] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy chaktra vadászeb közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 725 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10495 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 247, gyógyulás: 120, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [243,43] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zseléféreg közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 722 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (95 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A zseléféreg farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 380, gyógyulás: 113, összesen: -267 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 739 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (186 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a táncoló ogre jobb lábát. (7 támadással 561 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a táncoló ogre bal oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Elhajolsz a táncoló ogre ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a táncoló ogre bal oldalát. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a táncoló ogre jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A táncoló ogre vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A táncoló ogre szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sziklazúzó (ld. enc.). 11021 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2168, sebződés: 327, gyógyulás: 202, összesen: -125 ÉP}
m 1 8 5 | mozogsz északkeletre, északra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [244,41] Még mindig füves síkságon vagy.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 754 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 15, gyógyulás: 8, összesen: -7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 693 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! A quwarg széltáncos megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A quwarg széltáncos csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-1 TU.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé!
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 383, gyógyulás: 325, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [243,42] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Fairlight avatárja lábát masszírozza. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.)
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 453 511 824 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat |
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 708 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 6. BP: | energia fejlesztése 26 |
* 7. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
* 8. BP: | használod az 1602. tárgyat |
ÉBEN VÁGTÁZÓ (7067. ELLENFÉL) Mint minden intelligens életformának, így a kentauruszok titokzatos népének is vannak elit harcosai, akik erejükkel, tanult képességeikkel, vagy velük született adottságaikkal kiemelkednek a többiek közül. Nos, ők az ében vágtázók. Az emberéhez hasonlatos felsőtestüket korommal festik ébenfeketére, innen kapták az elnevezésüket. Mit is mondhatnék róluk? Nagyobbak és veszedelmesebbek társaiknál, és sokkal, de sokkal gyorsabbak azoknál! Ha egy egész osztag ében vágtázó indul rohamra, ott kő kövön nem marad! Nincs, aki megállíthatná őket! Állítólag néhány harcművész képesség ösztönös alkalmazására is képesek, de ezt a feltételezést tudományos alapossággal eddig még senki sem bizonyította. |
TELERÓTT RÚNALAP (1661. TÁRGY) Ezen a korong formájú pergamenlapon mithril-rúnák sorakoznak, melyek nyilvánvalóan fontos tudást, talán épp egy varázslat igéit tartalmazzák. Nem tudni, hogy miféle mágus véste azt oda, vagy hogy mi is áll rajta konkrétan, hacsak az általad elsőre ismeretlennek tűnő rúnák jelentését meg nem fejted valahogy. A telerótt rúnalap mágikusan ragaszkodik ahhoz, aki megtalálta, így nem adhatod át másik karakternek azt. |
KENTAURUSZ SZŐTTES (1641. TÁRGY) Közönséges vászon - gondolhatnád, hisz első pillantásra semmi különlegeset nem látsz ezen a tiritarka mintás, kezdetleges technikával készült, keskeny szőttes-csíkon, bár nagyon tetszetős, azt meg kell hagyni. (Az ében vágtázók a vállukon átvetve, közvetlenül a tegezük alatt hordják, az átellenes oldalon lelógó végét derékmagasságban megkötve). Mivel minden szőttes egyedi mintázatú, talán még a törzsi hierarchia kialakításában is van némi szerepe, ki tudhatja? Ha sikerül egy ilyet, többé-kevésbé egy darabban lehámoznod egy megölt vágtázóról, kipróbálhatod, vajon hordoz-e mágiát. Sajnos hamar kiderül, hogy páncélon és ruhán keresztül nem igazán érzékeled a szőttes erejét, ezért legjobb lesz, ha inkább takaróként a hátasodra teríted! [A szőttest nyeregként KF-elheted, ha van hátasod. Ekkor - azon kívül, hogy nagyon jól mutat - a távfegyver fázisban +6 támadást biztosít neked.] |
FÖLDELEM-IDÉZÉS (385. VARÁZSLAT) Bizonyára már te is hallottál arról, hogyan állítanak más varázslók bazalt- és gránitelementálok a szolgálatukba, és hitted, hogy a földelementálok megidézésével sokkal többet is el lehet érni, mint csupán ennyit. Nos, a most megtanult varázslattal egy sokkal hatalmasabb földelementál megidézésére van lehetőséged, egyenesen az egyik őselemi létsíkról. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 6 szögletes követ igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy sziklaszilárd földelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból leföldeli az elektromosságot, ezért a villámvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
KRONGA HADÚR (494. SZÖRNY) Ő volt a legendás krathan légió legfőbb vezetője. Amikor a krathan csapatok a rakshallion papok utasításait követve hadba indultak az árnytündérek földjére, Kronga hadúr még akkor is harcolt, amikor a katonái már mind egy szálig odavesztek. Férfihoz méltón szenderedett öröklétre, de ez nem tartott sokáig: az árnytündér nekromanták őt élesztették fel először, még mielőtt a teljes seregét visszarángatták volna Leah birodalmából. Kronga ugyanúgy, mint életében, ekkor sem hódolt be az ellenségnek. Azóta is elveszett katonáit keresi, hogy maga köré gyűjtve őket, egy újabb rohammal lesöpörjék az alávaló ellenséget a föld színéről. |
BATHARAK VÉRTJE (739. TÁRGY) A legendák szerint Batharak, a nagyhatalmú óriás-mágus kovácsolta ezt a vértet, miután ellopta az istenektől a mihlanil titkát. Igaz vagy sem, tény, hogy a rakshallion belső testőrei viseltek ilyet. A császárság hatalmát mutatja, hogy mind a száz elit katonát el tudták látni ezzel a különleges varázstárggyal. Védettségedet 35-tel növeli meg, erődhöz ötöt, max. életpontodhoz 50-et ad. A páncél kényelmetlen viselet, ezért ügyességedet öttel csökkenti. Sajnos, 40-nél alacsonyabb szintű kalandozó fel sem öltheti magára. |
JÁDE RAKSHALLION (749. TÁRGY) A rakshallion az Esthar császárság főpapja volt, sokak szerint hatalma még a császárét is meghaladta. Ez az apró szobrocska, amelyet egyetlen jádekőből faragtak ki művészi hozzáértéssel, a rakshalliont ábrázolja - egy szakállas, istenien jóságos arckifejezésű férfit. |
SZIKLAZÚZÓ (857. TÁRGY) A sziklazúzó kemény acélötvözetből készült kalapács. Nyelét díszes karcolatok díszítik, talán hogy a fegyver ormótlan külsejét ellensúlyozzák. Rendkívül nehéz, igazából óriások (és félóriások) kezébe tervezték. A fegyver sebzése 4d6+4, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad. Ha használni akarod, az ütőfegyver szakértelmed legalább 20. szintű legyen. |
QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY) A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem. |
QUWARG SZÉLTÁNCOS (540. SZÖRNY) Amikor a Ghalla keleti csücskében elterülő sivatagokban tombol az arra oly gyakori, bizarr erejű grátfun vihar, a quwarg széltáncosok ekkor érzik magukat igazán elemükben. Mintha nem is lenne rokonság a quwarg faj többi tagjával: a széltáncosok magányosan élnek, és nem építenek bolyokat, csupán alkati sajátosságaik utalnak arra, hogy ők is az apró rovarok nagyra nőtt rokonai. Miközben a levegőből lecsapva arra készülnek, hogy csáprágóikkal halálra sebezzék potenciális áldozatukat - akit később apránként, az utolsó falatig felfalnak -, vörös színben pompázó kitinpáncéljuk acélos védelmet nyújt a szúrófegyverek támadása ellen. |
Erő: | 73 (92) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 77 (93) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 73 (87) | Védekezés: | 144 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 47/50 év |
Egészség: | 73 (91) | Életpont: | 1213/678 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 82 (102) | Varázspont: | 3472/1190 | Pénz: | 52078 arany | Kép. pont: | 44 |
Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 764/0 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 195 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 49 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 37 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27 (-7) | 2. nyomkövetés: | 160 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 29 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 18 |
7. gyógyítás: | 263 (+1) | 8. titkosírás: | 19 | 9. felderítés: | 35 |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 128 | 12. taumaturgia: | 191 |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 26 | 15. zene: | 14 |
16. szörnyismeret: | 22 | 17. pszi: | 70 | 18. zárnyitás: | 3 |
19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 50 |
22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 66 | |||
7. tulajdonságpont: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) |
esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Tharr butaságát csak avatárjának mulyasága múlja felül. Bah, semmisítsd meg azt az ostoba lényt! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 11239. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | halcsont (#390) | 91 | kaja (#2) | 1 | mihlanil kesztyű (#603) | |||
8 | nehezék (#258) | 6 | sallank nyíl (#129) | 2 | spiritusz (#170) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | telerótt rúnalap (#1661) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
219 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | Batharak vértje (#739) | |||
5 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ében toboz (#578) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jáde rakshallion (#749) | 5 | jégszilánk (#1128) | 4 | pirkit (#153) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | sziklazúzó (#857) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | víz (#27) |