Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 5. 9h:21' EZ A 617. JÁTÉKHETED, 617. FORDULÓD 618. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat legkorábbana 618. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 266 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón kitines ollóját. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón fejét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 6, gyógyulás: 84, összesen: +78 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
v 181 311 10 | elmormolod a 181. varázslatot |
[311,10] Épületek tűnnek fel. Ez Északtűz városa, az északi Thargodan csordák visszataszító fellegvára.
vtn 41 | varázslat tanulás: a 41. varázslatot |
h 1575 | használod az 1575. tárgyat |
v 22 351 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 8 4 | mozogsz északra, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 244 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 240 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós bal oldalát. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a Thargodan légiós bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 92, gyógyulás: 98, összesen: +6 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 255 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 67, gyógyulás: 95, összesen: +28 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 263 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rothadó lián jobb oldalát. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a rothadó lián testét. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a rothadó lián fittyedt levelét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a rothadó lián fittyedt levelét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a rothadó lián testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany papi karkötő felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 467, gyógyulás: 6, összesen: -461 ÉP}
(Továbbmész...) [413,9] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Észreveszel egy gejzírt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy zafír sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 641 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (92 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a zafír sárkány testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 48 arany, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1295, sebződés: 478, gyógyulás: 107, összesen: -371 ÉP}
h 578 66 | használod az 578. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 286 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 90 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}
Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 251 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 60, gyógyulás: 84, összesen: +24 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 92 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 41, gyógyulás: 66, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [415,12] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 70.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 670 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (102 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1370, sebződés: 507, gyógyulás: 110, összesen: -397 ÉP}
(Továbbmész...) [416,13] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 1281-1360.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 640 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 107 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (94 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a zafír sárkány testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 462, gyógyulás: 111, összesen: -351 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás bal oldalát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás testét. Kritikus ütés! (7 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 153, gyógyulás: 108, összesen: -45 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón bal oldalát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón fejét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a smaragd drakón testét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 86, gyógyulás: 74, összesen: -12 ÉP}
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [415,16] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.)
szk 784 | keresed a 784. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
JÉGCSÓVA (41. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a kegyetlen varázslatot elmormolva, ellenfeledre iszonyatosan hideg jégfuvallatot bocsáthatsz. A sebzés mértéke a taumaturgiádtól függ. Anyagi komponense egy púderkő, elmondása 15 VP-be kerül. |
Erő: | 78 (102) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 89 (97) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 77 (82) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 184/298 év |
Egészség: | 70 (79) | Életpont: | 1028/969 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (100) | Varázspont: | 3736/415 | Pénz: | 12881 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/14 | Pszi pont: | 602/153 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 33/20 (+10%) | szúrófegyverek: | 34/49 |
vágófegyverek: | 36/66 (+4%) | ütőfegyverek: | 32/34 | lőfegyverek: | 34/41 (+3%) |
dobófegyverek: | 36/50 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 57/57 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 166/88 (+48%) | 3. mászás: | 31/28 |
4. csapdakészítés: | 41/79 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 34/94 | 6. gyógyítás: | 215/73 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/4 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 20/92 |
10. teológia: | 150/23 (+66%) | 11. taumaturgia: | 166/64 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 4/80 |
13. versengés: | 16/85 | 14. harcművészetek: | 30/7 | 15. zene: | 99/40 |
16. szörnyismeret: | 123/39 (+34%) | 17. pszi: | 47/3 (+7%) | 18. zárnyitás: | 34/91 |
19. vadászat: | 36/17 | 20. vitalitás: | 7/10 | 21. bányászat: | 46/60 (+19%) |
22. úszás: | 18/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem 2 (#188) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 6) |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | csalánvirág (#582) | 64 | ében toboz (#578) | 11 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | 5 | kaja (#2) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sárkányfog (#617) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
997 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | dözmöng szív (#122) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 5 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
9 | iknegurin (#541) | 6 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | mópat token (#585) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varázskő (#305) | 1 | zöld üveg (#82) |