Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 30. 9h:52' EZ A 656. JÁTÉKHETED, 617. FORDULÓD 657. játékheted kezdete: júl. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
ek 7 22 8 | t. energia kisütése: 7 22 8 |
le 1210 | leveszed/lerakod az 1210. tárgyat |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
bb 1142 150 152 | beraksz a bankba az 1142. tárgyat (150 darabot) |
hu 1234 1190 817 | hulladék: 1234 1190 817 |
hu 470 1698 1082 | hulladék: 470 1698 1082 |
hh 1253 1554 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a varkaudar őslich testét. (10 támadással 1601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar őslich jobb oldalát. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-84 varázspont.) Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar őslich testét. (8 támadással 1348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a varkaudar őslich fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
30590 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3715, sebződés: 215, gyógyulás: 508, összesen: +293 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester nyakát. (3 támadással 340 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
hh 1619 473 970 | használod az 1619. tárgyat a 473. tárgyat a 970. tárgyat |
h 1589 936 938 | használod az 1589. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 1288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a zafír sárkány testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 36 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1439, sebződés: 70, gyógyulás: 190, összesen: +120 ÉP}
kb 209 16 | kiveszel a bankból a 209. tárgyat (16 darabot) |
ep 1242 100 | építed az 1242. tárgyat 100 pontért |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 374 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 1003 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Sárkánypengével súrolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 60) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 94, gyógyulás: 159, összesen: +65 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
h 1268 765 | használod az 1268. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos áspis testét. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a tarajos áspis testét. (8 támadással 1346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Sárkánypengével megkarcolod a tarajos áspis fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A tarajos áspis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gyémánt fétisrúd. 10447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 72) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1880, sebződés: 94, gyógyulás: 206, összesen: +112 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 368 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány testét. (6 támadással 1007 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy aranytű, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 52) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1487, sebződés: 160, gyógyulás: 158, összesen: -2 ÉP}
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [292,27] Még mindig az erdőben vagy. Egy barlang bejáratára bukkansz. Sajnos már csak a boltíves kapu létezik, a föld mélyére vezető alagút pár lépéssel beljebb teljesen beomlott. A kapu fejlécén ismeretlen nyelven írt sorok állnak, talán még a kyorg időkben rótták ide őket. Oldalt pillantva, meglátsz egy kreommat-liliomot. Felfedeztél egy gerdraban fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész tutajt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4 pontot kell rákölteni.)
ep 1242 100 | építed az 1242. tárgyat 100 pontért |
f 1240 | kísérletezel az 1240. tárggyal |
f 1240 | kísérletezel az 1240. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 3 4 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a púpos zsokarg szőrös púpját. (5 támadással 801 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8373 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 79) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 61, gyógyulás: 130, összesen: +69 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő bal oldalát. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 1515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Sárkánypengével súrolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A kreiton bűvölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14799 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 37) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2056, sebződés: 0, gyógyulás: 210, összesen: +210 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző szellemalakját. (8 támadással 315 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kreiton idéző szellemalakját. (10 támadással 1406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Sárkánypengével végigvagdosod a kreiton idéző jobb vállát. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Csápjaival a kreiton idéző csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A kreiton idéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kreiton fókusz. 15994 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 61) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2063, sebződés: 197, gyógyulás: 257, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [294,27] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.
(Továbbmész...) [294,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Emella a Bombázó.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +4% mászás.) Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs! {szintje: 33.} {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs farkát. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a szellemdarázs farkát. (7 támadással 1167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10769 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 26) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 0, gyógyulás: 163, összesen: +163 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 1493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a kreiton bűvölő fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kreiton bűvölő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14799 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 20) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2027, sebződés: 55, gyógyulás: 216, összesen: +161 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző testét. (8 támadással 317 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a kreiton idéző testét. (10 támadással 1433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Sárkánypengével néhányszor meglegyinted a kreiton idéző testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Csápjaival a kreiton idéző csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kreiton idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kreiton fókusz. 15994 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 51) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1978, sebződés: 209, gyógyulás: 255, összesen: +46 ÉP}
v 198 199 123 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) A tengervíz itt hidegebb, mint gondoltad, állapítod meg, miután tárgyaidat elrejtetted a parton, és úszni kezdesz befelé. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy villámrája védelmezi a vadászterületét. {szintje: 19.} {max. életpontja: 101-150.} [védettséged: 66]
A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája bal oldalát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2085 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 27, gyógyulás: 1, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vízdémon bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal jól megszurkálod az őscápa testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az őscápa megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 464 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +93 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöfködöd az őscápa nyakát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Az őscápa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Kampós acélszigonnyal jól megszurkálod az őscápa tátott pofáját. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Az őscápa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 361 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöfködöd az őscápa fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Az őscápa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 1573, gyógyulás: 317, összesen: -1256 ÉP}
v 96 187 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,62] Épületek tűnnek fel. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. {szintje: 16.} {támadása: 29.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1780 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 43) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rhiannon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Jól kivehetőek a távolban. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Felismered a közeledőt. Csak egy purifikátor. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor bal oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1477 2 5 | használod az 1477. tárgyat |
[205,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy krómkaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [207,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +8% úszás.) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Ledugod a fejed a víz alá. A vízi világ millió csodája tárul fel szemed előtt, színes halak úszkálnak el kapálózó karjaid és lábaid útjából, odébb egy zöld növény lebeg, melynek takarásában egy nagyobb testű hal pont most tűnt el. A tengerfenék már olyan mélyen van, hogy csak egy sötét foltot látsz belőle. Egy vízdémon intéz feléd kihívást. {szintje: 23.} {egyik sebzési módja: 2x 5d10+12.} [védettséged: 66]
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon fejét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vízdémon ocsmány fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon jobb oldalát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3046 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 506 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a Teijiyoshi bal oldalát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Teijiyoshi vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 19 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Teijiyoshi jobb lábát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) A Teijiyoshi fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 precíziós vetőtű (ld. enc.). 4192 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 593, gyógyulás: 15, összesen: -578 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton jobb oldalát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4428 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +4% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 110, gyógyulás: 2, összesen: -108 ÉP}
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
h 1602 292 60 | használod az 1602. tárgyat |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
in 3843 7006 1165 | leírod a 3843. kalandozónak a 7006. szörnyet az 1165. tárgyat |
in 3843 7031 1249 | leírod a 3843. kalandozónak a 7031. szörnyet az 1249. tárgyat |
in 3843 7032 1266 | leírod a 3843. kalandozónak a 7032. szörnyet az 1266. tárgyat |
in 3843 7035 1268 | leírod a 3843. kalandozónak a 7035. szörnyet az 1268. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
CSÓNAK (1243. TÁRGY) A tutajnál, melynek tetejéről könnyedén lesodorhatnak a tenger hullámai, egy fokkal praktikusabb megoldás, ha inkább csónakban kelsz útra. Persze ez is eléggé veszélyes, de amíg kitalálsz valami jobbat, kísérletet tehetsz ezzel is. A csónakot egyetlen rettentő vastag fa törzséből kell kivájnod, így nem lesz szükséged illesztésekre sem, a tengerre szállva pedig nem érhet az a kellemetlen meglepetés, hogy alul a csónak törzsén valahol befolyik a víz. Az persze más kérdés, ha átcsapnak a fejed felett a hullámok, és attól leszel vizes. Egyetlen hely van Ghallán, ahol ilyen vastagtörzsű fát találni, a kyorgok gerdraban erdeiben. A megfelelő fa kivágásához fejsze legyen nálad, aminek a csónak kifaragásakor is nagy hasznát veszed majd. A munka aprólékos részét kőkéssel végezd. Egy csónak elkészítése 150 TVP-be kerül. Természetesen bármikor megpihenhetsz közben, nem kell egyhuzamban elkészítened az egészet. Az építéshez az EP 1243 <rászánt TVP> parancsot add ki. A tökéletes csónak elkészítéséhez legalább 6. szintű hajózás szakértelemre lesz szükséged. Ha egy megkezdett csónak építését folytatnád, fejsze és kőkés akkor is legyen nálad. |
LADIK (1244. TÁRGY) A kézzel hajtott gömbölyded csónaknál egy fokkal jobb vízijármű a ladik. Nézzük, mik az alapvető szempontok a ladik építésekor! Először is a járműnek alul szögletesnek kell lennie, hogy ne borulhasson fel könnyen a tajtékzó hullámokon. Ezt csak több faléc összeillesztésével érheted el. Fát fejszével vághatsz bármelyik erdőben, az illesztéseknél pedig 5 vaspántot kell felhasználnod. Másodszor kell valamilyen eszköz a ladik hajtásához. A ryuku evező erre tökéletesen megfelel. Rögzíts belőle kettőt a ladik két széléhez (hogy véletlenül se tudja elsodorni egy áramlat majd a tengeren), és már kész is vagy. A ladik legyártása 200 TVP-nyi időt igényel, de akár több részletben is építheted EP 1244 <rászánt TVP> paranccsal. A tökéletes munkához legalább 11. szintű hajózás szakértelemre lesz szükséged. Az építési költségek az építés megkezdésekor kellenek (vaspánt, ryuku evező), de ha egy megkezdett ladik építését folytatnád, fejsze akkor is legyen nálad. |
ŐSCÁPA (719. SZÖRNY) Amikor megpillantod a vízben feléd sikló gigantikus testet, tudod, hogy eljött a vég. Az óceánok mélyén a cápák az urak, és mind közül az őscápák a leghatalmasabbak - ezekkel a tíz méter hosszú, csupa fog gyilkológépekkel nem dacolhat halandó ember fia. Egyetlen harapásával képes kettéroppantani bármit, ami a víz alatt él, akkor miért épp neked lenne esélyed? |
TEIJIYOSHI (970. ELLENFÉL) Érdekes, hogy Ghalla partjait jóval előbb érték el a halálfejes zászlók alatt hajózó tengeri rablók, mint az invázióra készülő Császári flotta. Néhány vakmerő kalózkapitány ugyanis a gyors meggazdagodás és a könnyű siker reményében, megneszelve, hogy a légió hol talált új célpontot magának, a Királyság partjai felé vette az irányt. Persze a kalózok karavellái ugyanúgy áldozatául estek az istenek haragjának, mint később a ryuku csatahajók... Az eléd libbenő furcsa holttest pedig nem más, mint Teijiyoshi, a híres kalózkapitány! Társai csak "a Veszett" néven emlegették, mert hosszúra nyúlt élete alatt nem ismerte meg a félelem érzését. Nem tudni, milyen átok kényszerítette ebbe a halálon túli létbe itt a víz alatt, de a ryukuk igazán bővelkednek efféle gonosz ráolvasásokban, és egy vérrel írt szerződés, vagy akár saját iszonyatos bosszúszomja is az árnyvilágon innen tarthatta őt. Ha Teijiyoshi vizenyős tekintetű, bozontszakállú maradványaiba botlasz, rengeteg ocsmány trükkre, és azonnali halált okozó érintésre számíts! |
PRECÍZIÓS VETŐTŰ (1522. TÁRGY) Ha valamivel vastagabb lenne, talán érdemes volna nyílhegyet készíteni ebből az aprócska, hosszan elnyújtott fémháromszögből, így azonban csak szemétre való. Súlya szinte nincs, így értéke sem lehet túl sok... Vajon miért cipelt ez a póruljárt kalóz a ruhájába rejtve ennyit magánál? Talán mégsem érdemes eldobni, hanem érdemes alávetni egy alaposabb szemléletnek. Hohó! A precíziós vetőtű nagyon hasznos lövedékké válhat, ha a megfelelő fegyvert megtalálod hozzá. A fémtüskéből eredő erőteljes, bár azonosíthatatlan mágia azt sugallja, hogy piciny sebzése ellenére ez a lövedék tartogathat még meglepetéseket használója számára. |
RYUKU HARMATGYŰJTŐ (1159. TÁRGY) Ezt a keskeny nyakú, piciny üvegcsét még a legkisebbre nőtt gnómok is úgy el tudnák tüntetni a tenyerükben, hogy annak egyik vége sem látszana ki a kezükből, sőt, a legtöbben valószínűleg még azt sem tudnák megmondani, hogy van valami a kezükben. A tengert járó ryuku hajóskapitányok harmatgyűjtő üvegcséiket minden korallfövennyel borított partra szálláskor színültig töltötték azúrharmattal, de hogy később mit tettek vele, arról csak halvány sejtések vannak. Erről még a hódítani érkezett ryuku katonák közül elfogottakból sem sokat lehetett kiszedni, így csak találgatások léteznek. Egyesek szerint az azúrharmat cseppek nagyhatalmú varázslat komponensei, mely ahhoz kell, hogy a ryuku hajók képesek legyenek meglovagolni a szeleket. Mások szerint ez a varázslat inkább a tenger szörnyetegei ellen véd, és akár vérkeszeg-rajokat is ki lehet vele irtani. Megint mások azt állítják, a harmatcseppeknek közük sincs bármiféle varázslathoz, inkább a felhörpintés utáni extázis minden öröméért használják a ryuku tengerészek. Persze aki már kóstolta a harmatgyűjtőben képződött folyadékot, fanyar íze és a tünetmentesség alapján rájöhet, hogy ez utóbbi feltételezés sem igazán áll meg a lábán. Levonva a következtetéseket, csak egyetlen dolog biztos, a ryuku harmatgyűjtőt 30 csepp azúrharmatig terhelheted. |
Erő: | 82 (102) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 113 (118) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 72 (94) | Védekezés: | 122 (133) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/133 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 2861/2472 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 81 (125) | Varázspont: | 3300/1050 | Pénz: | 27530 arany | Kép. pont: | 64 |
Tudatpont: | 92/81 | Pszi pont: | 1465/2673 | Halhatatlanság: | 38 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/99 (+32%) | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 63/7 (+7%) | ütőfegyverek: | 36/66 | lőfegyverek: | 22/4 |
dobófegyverek: | 47/34 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/47 | 2. nyomkövetés: | 112/42 (+5%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 52/78 (+8%) | 5. hajózás: | 3/20 (+105%) | 6. csapdakészítés: | 40/64 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 32/60 | 8. gyógyítás: | 110/45 (+60%) | 9. titkosírás: | 9/47 |
10. felderítés: | 37/57 (+7%) | 11. szörnyidomítás: | 17/94 | 12. taumaturgia: | 249/9 (+56%) |
13. szerencsejáték: | 9/46 | 14. versengés: | 24/64 | 15. zene: | 9/38 |
16. szörnyismeret: | 73/17 | 17. pszi: | 140/8 (+5%) | 18. zárnyitás: | 54/9 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 11/81 | 21. bányászat: | 48/27 |
22. úszás: | 16/9 (+84%) | 23. főzés: | 14/42 (+10%) | 24. őstaumaturgia: | 18/46 (+55%) |
25. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 424 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +58 vp 76 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (177,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) |
nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) |
elme dominanciája (#247) | Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1070 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fénytelen gyöngy (#1698) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | halcsont (#390) | 1 | hósárkány szív (#1082) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 4 | kaja (#2) | 1 | káosztiara (#765) | |||
2 | kholden kulcs (#470) | 1 | kreiton agy (#1142) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
8 | ragasztó (#83) | 23 | sárkánypikkely (#292) | 12 | szent jogar (#150) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 24 | vasérc (#152) | 5 | víz (#27) | |||
1 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
629 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 2 | kreiton fókusz (#853) | 2 | precíziós vetőtű (#1522) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku evező (#1152) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 16 | szuperkötél (#209) | 1 | zyel katalizátor (#896) |