Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 16. 8h:54' EZ A 618. JÁTÉKHETED, 616. FORDULÓD 619. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4919 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 147. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 59. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 57. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 157. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 261. varázslatot a 127. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 224. varázslatot a 120. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 134 152 2 |
* 10. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
ftv 186 865 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 865. szörnyet |
ftv 186 859 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 859. szörnyet |
ek 273 14 414 | t. energia kisütése: 273 14 414 |
ba 821 | nem támadod a 821. szörnyet |
le 1194 | leveszed/lerakod az 1194. tárgyat |
kf 803 | kézbeveszed/felveszed a 803. tárgyat |
kf 1004 1001 1003 | kézbeveszed/felveszed az 1004. tárgyat az 1001. tárggyal az 1003. tárgyat |
vv 319 377 279 | elmormolod a 319. varázslatot a 377. varázslatot a 279. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
fno 6 1 | fejl. pont elköltés 6 1 |
hu 1383 158 117 | hulladék: 1383 158 117 |
ek 7 5 24 | t. energia kisütése: 7 5 24 |
hh 1253 1225 1269 | használod az 1253. tárgyat az 1225. tárgyat az 1269. tárgyat |
hh 937 504 | használod a 937. tárgyat az 504. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
ek 395 490 111 | t. energia kisütése: 395 490 111 |
[490,111] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Néhány bennszülött kölyök tűnik fel előtted. Nem akarod az ágyékkötős, vörös bőrű gyerekeket elijeszteni, ezért inkább lekuporodsz a fűbe, és figyeled őket. Gourry-ra vadásznak! Érdekes, még alig tűnnek 4-5 évesnek, de már milyen ügyesen lopakodnak! A madarat ügyesen bekerítik, aztán az egyikük a lesben álló társai közé ijeszti azt. Kedved lenne megtapsolni őket, mikor diadalmasan elvonszolják a szerencsétlen gourry-t. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csapat hoarián sárkánybébi. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
be 726 | bemész a 726. épületbe |
fog 830 1280 | elfogod a 830. szörnyet az 1280. tárggyal |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 263 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy manarobbantás varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fényes griff ragyogó tollait. (9 támadással 657 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a fényes griff ragyogó tollait. (13 támadással 2317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+464 életerő). Transzformálsz! (+231 varázspont.) Naginatával többször eltalálod a fényes griff testét. (10 támadással 992 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+99 varázspont.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (59 sebzést okozott.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Apró csípést ejt rajtad a fényes griff csőrével. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-14 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A fényes griff belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 168 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 38886 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4288, sebződés: 579, gyógyulás: 671, összesen: +92 ÉP}
(Továbbmész...) [462,85] Továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő zsákmányvadász nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a zsákmányvadász sunyi fejét. (13 támadással 2324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+465 életerő). Transzformálsz! (+232 varázspont.) Naginatával többször eltalálod a zsákmányvadász jobb első lábát. (11 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Transzformálsz! (+112 varázspont.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (52 sebzést okozott az ellenfélnek.) A zsákmányvadász többször végigkarmolja a derekadat. (9 támadástól 295 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 370 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zsákmányvadász nyakát. (9 támadással 1617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+324 életerő). Transzformálsz! (+161 varázspont.) Naginatával épp hogy megszúrod a zsákmányvadász sunyi fejét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (46 sebzést okozott az ellenfélnek.) Karmával néhányszor a zsákmányvadász megcsapja a fejedet. (9 támadástól 352 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 379 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zsákmányvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+33 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 43614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5273, sebződés: 1396, gyógyulás: 1076, összesen: -320 ÉP}
(Továbbmész...) [461,84] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Forró homok, állandó szélfúvás, mindenhová befurakodó porszemcsék, szomjúság, és az élet teljes hiánya. Ezek Idobyedo végtelen sivatagának ismérvei. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tangi óriásféreg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tangi óriásféreg testét. (9 támadással 652 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a tangi óriásféreg fejét. (13 támadással 2380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+477 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Naginatával jól megszurkálod a tangi óriásféreg testét. (11 támadással 1076 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (44 sebzést okozott.) A tangi óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 371 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Aurgir lándzsájával többször eltalálod a tangi óriásféreg ízelt testét. (3 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Naginatával megbököd a tangi óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (33 sebzést okozott.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 407 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30882 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4830, sebződés: 778, gyógyulás: 831, összesen: +53 ÉP}
v 198 485 115 | elmormolod a 198. varázslatot |
[485,115] A terep változik: ismét síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nagyobb phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.
vv 326 112 199 | elmormolod a 326. varázslatot a 112. varázslatot a 199. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy végső enyészet. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásmassza testét. (13 támadással 1989 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+398 életerő). Naginatával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásmassza testét. (11 támadással 853 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (30 sebzést okozott.) Agyarával az óriásmassza a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Az óriásmassza farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásmassza testét. (5 támadással 790 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Naginatával kicsit megsebzed az óriásmassza testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (51 sebzést okozott.) Néhány döfést ejt rajtad az óriásmassza agyarával. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Az óriásmassza farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-331 életerő). Véres nyál csordul ki az óriásmassza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+33 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (475,94)-> 40 arany, -2 ÉP] 18929 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3790, sebződés: 834, gyógyulás: 785, összesen: -49 ÉP}
h 1477 2 5 | használod az 1477. tárgyat |
[490,115] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Hirtelen egy csapat ryuku katonát pillantasz meg. Sajnos olyan messze vannak, hogy reménytelen volna becserkészni őket. Hoarián foglyokat hurcolnak magukkal, rabszíjra fűzve, de nem tudod eldönteni, hogy a büszkén lépegető rabok, vagy a riadtan körbe-körbe pislogó légiósokat kell jobban félteni.
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [489,113] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy útjelző táblára bukkansz. Bár nem tudod elolvasni, a ryuku írásjeleket felismered. No meg a fehér betűket elborító vért is. Talán a bennszülöttek így akarták kifejezni a nemtetszésüket? Sejted már, hogy a vér egy szerencsétlen légiósé lehetett. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy sárkánylovas. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [488,112] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy sárkány itt? Eddig azt hitted, hogy csak a Sötét Földön tanyáznak! Mielőtt esztelenül nekirontanál, előbb meglapulsz egy kicsit. Kíváncsi lettél, milyen fajta. Hiszen ez csak egy gyémántsárkány! Egy magadfajtának csak ujjgyakorlat! Már indulnál, hogy kifektesd, mikor feltűnnek a hoariánok. Aztán még két gyémántsárkány, és még több hoarián. Talán épp a ryukuk, vagy egy rivális falu ellen vonulnak? Mindenesetre már áldod az eszed, hogy nem rohantál vakon a halálba. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csapat hoarián barbár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
v 82 830 835 | elmormolod a 82. varázslatot |
m 1 1 6 | mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító nyakát. (9 támadással 678 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg b.háborító testét. (13 támadással 2381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+477 életerő). Naginatával gyengén megszurkálod a quwarg b.háborító testét. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (47 sebzést okozott.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 309 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg b.háborító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20994 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3408, sebződés: 451, gyógyulás: 544, összesen: +93 ÉP}
(Továbbmész...) [490,110] Bozótos terepre értél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Égett hús szagát sodorja feléd a szél. Ösztönösen a forrás irányába indulsz. Hamarosan asszonynépek jajveszékelése jut el hozzád. Kicsit hegyezed a füled, aztán úgy döntesz, nem biztos, hogy szerencsés volna egy hoarián gyászszertartást megzavarni. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy sárkánylovas. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [489,110] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Nyüzsög az élet körülötted: békák brekegnek, madarak csivitelnek. Távolról figyeled a bennszülöttek táborát. Úgy tűnik, győzelmi torhoz készülnek, és túl sokan vannak ahhoz, hogy értelmes volna közéjük rohanni. Néhány elfogott ryuku katonát látsz a tábor közepén, alaposan megkínozták már őket, alig-alig mozdulnak. Elfordítod a tekinteted, ha nem vigyázol, még a végén megszánod azokat a szerencsétleneket! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy épületet. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csapat hoarián barbár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 5 8 | mozogsz délnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [488,110] Bozótos terepre értél. Azonnal felfigyelsz az ismerős zajra. Valaki a közelben varázsolni készül, és valamiféle idéző litániát kántál fennhangon. Nyilván egy hoarián sámán lesz az. Megpróbálod becserkészni, hisz biztos van nála némi varázskomponens, vagy más érték, amit szívesen elszednél tőle. Majdnem fél órán keresztül bolyongsz a környéken, mire a kántálás abbamarad, és rájössz, hogy ugyanoda jutottál vissza, ahol a keresést elkezdted. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy csapat hoarián barbár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (13 támadással 2311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+463 életerő). Naginatával többször eltalálod a manaelementál testét. (11 támadással 1096 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+220 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (58 sebzést okozott.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 1629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+326 életerő). Naginatával épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (59 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A manaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5265, sebződés: 6, gyógyulás: 1034, összesen: +1028 ÉP}
v 181 449 20 | elmormolod a 181. varázslatot |
[449,20] Épületek tűnnek fel. Sawaki a tartomány egyik jelentős városa, no és persze a hivatalnokoké. Itt a hatalom mindent átitat.
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manaelementál testét. (13 támadással 2317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+464 életerő). Naginatával jól megszurkálod a manaelementál testét. (11 támadással 1106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+222 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (54 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a manaelementál testét. (9 támadással 1670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Naginatával megbököd a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (32 sebzést okozott.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5288, sebződés: 6, gyógyulás: 758, összesen: +752 ÉP}
ba 831 | nem támadod a 831. szörnyet |
be 745 8 | bemész a 745. épületbe |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a planktonmester bal oldalát. (9 támadással 664 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a planktonmester bal oldalát. (13 támadással 2274 életpontot sebezve.) Naginatával megdöfködöd a planktonmester testét. (11 támadással 1101 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (54 sebzést okozott az ellenfélnek.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 372 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 316 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával többször eltalálod a planktonmester kemény hátpáncélját. (4 támadással 709 életpontot sebezve.) Naginatával megbököd a planktonmester testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (46 sebzést okozott.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 368 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 353 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Törpregenerálsz! (+33 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 34261 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4956, sebződés: 1409, gyógyulás: 35, összesen: -1374 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az amőbaszerű gyík testét. (9 támadással 664 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod az amőbaszerű gyík ráncos bőrét. (13 támadással 2390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+479 életerő). Naginatával jól megszurkálod az amőbaszerű gyík bal oldalát. (11 támadással 1122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (56 sebzést okozott.) Az amőbaszerű gyík bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Aurgir lándzsájával meghorzsolod az amőbaszerű gyík bal első lábát. (1 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Naginatával épp hogy megszúrod az amőbaszerű gyík testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (48 sebzést okozott.) Az amőbaszerű gyík jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4544, sebződés: 369, gyógyulás: 766, összesen: +397 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rézfogú kalmár testét. (9 támadással 664 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (383 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a rézfogú kalmár fejét. (13 támadással 2360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+473 életerő). Naginatával megdöfködöd a rézfogú kalmár testét. (11 támadással 1092 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (40 sebzést okozott.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a rézfogú kalmár testét. (6 támadással 1113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Naginatával megérinted a rézfogú kalmár testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (57 sebzést okozott.) A rézfogú kalmár csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (448,19)-> 2 arany, -2 ÉP] 34688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5424, sebződés: 753, gyógyulás: 941, összesen: +188 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mélytengeri polip nyálkás tömegét. (9 támadással 657 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a mélytengeri polip nyálkás tömegét. (13 támadással 2369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+474 életerő). Naginatával jól megszurkálod a mélytengeri polip nyálkás tömegét. (11 támadással 1147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A mélytengeri polip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-2 erő forduló végéig). Csápjával megérint a mélytengeri polip. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a mélytengeri polip. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A mélytengeri polip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A mélytengeri polip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a mélytengeri polip egyik karját. (13 támadással 2346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+456 életerő). Naginatával párszor épp hogy megérintgeted a mélytengeri polip testét. (3 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (55 sebzést okozott az ellenfélnek.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A mélytengeri polip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-2 erő forduló végéig). Csápjával megérint a mélytengeri polip. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A mélytengeri polip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 2518 életpontot vesztettél.
A mélytengeri polip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Törpregenerálsz! (+33 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (448,19)-> 2 arany, -2 ÉP] 50627 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6936, sebződés: 3288, gyógyulás: 1202, összesen: -2086 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tengeri kígyó testét. (9 támadással 641 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a tengeri kígyó testét. (13 támadással 2385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+478 életerő). Naginatával megdöfködöd a tengeri kígyó testét. (11 támadással 1125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (42 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tengeri kígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 224 életpontot vesztesz.) A tengeri kígyó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 271 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-2 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával többször eltalálod a tengeri kígyó fejét. (5 támadással 872 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Naginatával megérinted a tengeri kígyó sikamlós pikkelyeit. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (38 sebzést okozott az ellenfélnek.) A tengeri kígyó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 316 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-2 erő forduló végéig). A tengeri kígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Törpregenerálsz! (+33 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kígyónyelvet. [kígyónyelv ládikóba-> (448,19)-> 6 arany, -2 ÉP] 40504 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5215, sebződés: 947, gyógyulás: 943, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gigantoszaurusz testét. (9 támadással 661 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gigantoszaurusz vastag oszloplábát. (13 támadással 2267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+454 életerő). Naginatával jól megszurkálod a gigantoszaurusz vastag bőrét. (11 támadással 1083 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (55 sebzést okozott az ellenfélnek.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 358 életpontot vesztesz.) Egy hibás mozdulat, és máris a gigantoszaurusz belerúg a kezedbe! (1 támadástól 321 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 143 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a gigantoszaurusz jobb vállát. (13 támadással 2309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+462 életerő). Naginatával néhányszor megkarcolod a gigantoszaurusz vastag oszloplábát. (7 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (35 sebzést okozott.) Farkával végigüt a gigantoszaurusz a hátadon. (1 támadástól 339 életpontot vesztesz.) Patájával a gigantoszaurusz hasadba tapos. (1 támadástól 346 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 127 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Törpregenerálsz! (+33 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dinó szarut. [dinó szaru ládikóba-> (448,19)-> 11 arany, -2 ÉP] 50763 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 7088, sebződés: 1636, gyógyulás: 1308, összesen: -328 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elnyelés varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ősjég varázslatot lő rád. 272 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 96 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy ősi hurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 510 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a cseng hósárkány testét. (9 támadással 660 életpontot sebezve.) Fagyvihar kezd tombolni körülötted. Ujjaid egymáshoz fagynak, bőröd törékeny porcelánná válik. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a cseng hósárkány testét. (13 támadással 2307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+462 életerő). Naginatával többször eltalálod a cseng hósárkány testét. (11 támadással 1071 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (59 sebzést okozott.) (Húsod fagyott:) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 444 életpontot vesztettél. (Tested törékeny:) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (Tested törékeny:) Ütéseket mér a cseng hósárkány a farkával a bal válladra. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-16 védettség). Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a cseng hósárkány testét. (10 támadással 1772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+355 életerő). Naginatával meghorzsolod a cseng hósárkány testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (32 sebzést okozott.) (Ellenállsz mint az üveg:) A cseng hósárkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 398 életpontot vesztettél. (Tested törékeny:) A cseng hósárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (Húsod fagyott:) A cseng hósárkány farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-16 védettség).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Törpregenerálsz! (+33 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 cseng hópikkelyt. 56502 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6409, sebződés: 2729, gyógyulás: 1093, összesen: -1636 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, IQ és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tengeri kígyó nyakát. (9 támadással 660 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tengeri kígyó sikamlós pikkelyeit. (13 támadással 2310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+463 életerő). Naginatával megdöfködöd a tengeri kígyó testét. (11 támadással 1123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tengeri kígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 242 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-2 erő forduló végéig). A tengeri kígyó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 313 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a tengeri kígyó testét. (6 támadással 1048 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). Naginatával meghorzsolod a tengeri kígyó testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (50 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A tengeri kígyó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-2 erő forduló végéig). A tengeri kígyó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
A tengeri kígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+33 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kígyónyelvet. [kígyónyelv ládikóba-> (448,19)-> 6 arany, -2 ÉP] 42057 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5341, sebződés: 1284, gyógyulás: 962, összesen: -322 ÉP}
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
kre 153 1161 6 | kreálsz a 153. tárggyal az 1161. tárgyat (6 darabot) |
hh 975 | használod a 975. tárgyat |
* 1. BP: | VP spórolása: 1500 |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal a 309. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 273 2 399 |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 8. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 9. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 10. BP: | használod a 211. tárgyat |
HOARIÁN BÉKLYÓ (1335. TÁRGY) A hoarián barbárok mesterei az állattartásnak. Az amúgy nagyon rakoncátlan, akaratos sárkánykölykök felneveléséhez is nagyon értenek. A hoarián béklyó a törzs sámánjai által mágiával megerősített bilincs, amelyet a sárkánybébik lábára húzva engedelmességre szoktathatják őket. Nagy szükséged van rá, ha el akarsz fogni egyet közülük. A hoarián béklyót nem adhatod át másik karakternek. |
PLANKTONMESTER (948. SZÖRNY) A teknős planktonmesterek a teknős kolónia "létfenntartói". Gyakran ellátogatnak a tengerhez, és onnan irdatlan mennyiségű planktont hoznak a mocsárban lakó kolónia részére. Valószínűleg régen a mocsár helyén is tenger volt, és akkor még nem kellett ennyit vándorolniuk az élelem miatt. A planktonmesterek feladata az elhullott teknősök eltakarítása, újrahasznosítása is. A teknősök, intelligenciájuk ellenére, nem temetik el elpusztult társaikat, hanem testüket újra felhasználják különböző célokra. Néhány meg nem erősített tudományos értekezés szerint a planktonmester parancsolni tud a mocsárban megtalálható összes organizmusnak, és képes azok erejét a saját javára fordítani. Hogy ez pontosan mit jelent, azt persze senki sem tudja. |
RYUKU ÁTOKVARÁZS (280. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A ryuku hódító nép, akik bizony nem a véletlennek köszönhetik, hogy szigetek százait vonhatták már a fennhatóságuk alá. Fegyverarzenáljuknál csak páncélöltözeteik hatásosabbak, de eddig arról sajnos nem sokat hallottunk, hogy is viszonyulnak a varázslatokhoz. Most viszont a rúnatekercs tartalma megadta a választ: mágiájuk csupán kicsit különbözik a mienkétől, így hát te is elsajátíthattad különös átokvarázslatukat. A kín, amit ezzel a varázslattal ellenfeledre bocsáthatsz elviselhetetlen - áldozatod azonnal elveszíti életerejének 40%-át. Az átokvarázslat elmondása 45 varázspontot igényel, anyagi komponense pedig 2 csepp azúrharmat. |
Erő: | 85 (112) | Szint: | 59 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 83 (109) | Támadás: | 99 (102) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 85 (98) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 74/501 év |
Egészség: | 85 (105) | Életpont: | 2989/3133 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 84 (131) | Varázspont: | 4929/2451 | Pénz: | 152918 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/1 | Pszi pont: | 665/306 | Halhatatlanság: | 40 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/95 | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 72/21 (+15%) |
vágófegyverek: | 31/87 | ütőfegyverek: | 29/62 | lőfegyverek: | 55/18 (+2%) |
dobófegyverek: | 10/31 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (200%) << Pusztítás Botja (#316) (200%) << Aurgir lándzsája (#1314) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -38.); vashegyű nyíl (#176) (39 -41.); vashegyű nyíl (#176) (42 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/31 (+88%) | 2. nyomkövetés: | 213/90 (+44%) | 3. mászás: | 45/45 |
4. hajózás: | 19/76 | 5. csapdakészítés: | 50/51 (+2400%) | 6. csapdaészlelés: | 21/0 (-500%) |
7. gyógyítás: | 50/14 | 8. titkosírás: | 10/42 (+11%) | 9. felderítés: | 35/98 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 15/86 | 11. teológia: | 410/88 (+107%) | 12. taumaturgia: | 242/9 (+37%) |
13. szerencsejáték: | 7/24 | 14. versengés: | 16/23 | 15. harcművészetek: | 5/61 |
16. zene: | 23/3 | 17. szörnyismeret: | 34/43 | 18. pszi: | 87/2 (+98%) |
19. zárnyitás: | 31/11 (-300%) | 20. vadászat: | 16/28 | 21. vitalitás: | 5/80 |
22. bányászat: | 54/73 (+2%) | 23. úszás: | 18/98 | 24. főzés: | 12/16 (+10%) |
25. ősteológia: | 68/40 (+15%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 8 | 6. regeneráció: 4(5) |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 4(8) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
15. rezisztencia: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 8 | 17. mágiaerő: 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 20 darabot ), galóca kalapot (#1447) (max. 20 darabot ), terrathua levelet (#1443) (max. 10 darabot ), zergenye tölcsért (#1445) (max. 3 darabot, csak egyszer), kreiton főzetet (#1145) (max. 5 darabot ) |
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) teriád háló-csapdával (#1280) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
adószedő (#234) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), manaelementál (#290), Morghatal A'ton (#544), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), élőholt drakolder (#628), aranyfecske (#283), agyfröccsentő (#666), ősöreg taalruherceg (#718), purifikátor császár (#393), teriád varázsló (#798) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
ml'othag szürcsölő (#415), férfiak (#998), nők (#999), Goachan, a Bíbor (#821), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 14 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 330 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | tűzmágia (#157) | nagyobb agypajzs (#120) |
jégmágia (#279) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | férfiak (#998) | mágiatörés (#35) | >> | nők (#999) | |
háló (#186) | >> | kreiton lich (#536) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | ítélethozó (#731) | |
halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt teriád (#799) | |
mágiatörés (#35) | >> | teriád harcos (#804) | tűzgolyó (#155) | >> | teriád gyilkos (#800) | |
háló (#186) | >> | magh-goth párduc (#871) | istenítélet (#284) | >> | teriád nekromanta (#806) | |
kiszáradás (#268) | >> | Kyeli Intluka (#807) | tűzgolyó (#155) | >> | kaotikus ősvégzet (#894) | |
kiszáradás (#268) | >> | teriád varázsló (#798) | háló (#186) | >> | esszenciavámpír (#895) | |
tűzgolyó (#155) | >> | bíbor anguaxin (#875) | tűzgolyó (#155) | >> | ent kertész (#872) | |
kiszáradás (#268) | >> | tengeri parazita (#893) | tűzgolyó (#155) | >> | szívfaló (#826) | |
tűzgolyó (#155) | >> | magányos küklopsz (#7036) | háló (#186) | >> | ryuku tolvaj (#883) | |
kiszáradás (#268) | >> | draklen családfő (#820) | istenítélet (#284) | >> | féregtenyészet (#803) | |
izomernyesztés (#33) | >> | képlékeny otaa (#818) | háló (#186) | >> | teriád íjász (#802) | |
kiszáradás (#268) | >> | fekete draklen (#812) | pusztító végzet (#106) | >> | gömbpók (#845) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ginzerg élősködő (#815) | kiszáradás (#268) | >> | élőholt draklen (#819) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronopók (#848) | háló (#186) | >> | kajmánevő gargantua (#901) | |
izomernyesztés (#33) | >> | legendás godzilla (#900) | izomernyesztés (#33) | >> | teriád vadász (#796) | |
puha ütés (#60) | >> | ryuku kalóz (#891) | mágiatörés (#35) | >> | 61. szintű lényekre | |
halálos érintés (#271) | >> | ódon vízköpő (#954) | tűzgolyó (#155) | >> | ryuku ősszellem (#7026) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fényes griff (#952) | puha ütés (#60) | >> | draklen medúza (#817) | |
kiszáradás (#268) | >> | 62. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | tüskés hatruuq (#816) | |
háló (#186) | >> | nyálkás genoid (#854) | háló (#186) | >> | tangi óriásféreg (#865) | |
háló (#186) | >> | mutáns hegyitroll (#859) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | teriád íjász (#802) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tűzd ki magadnak a 60. Tapasztalati Szintet, s imádkozz, ha már elérted! |
2.) Hatalmad és tudásod mára már óriási lett. Ennek ellenére még mindig van olyan dolog, amit nem tudsz. Talán épp a nép fiai fognak erre megtanítani. Vegyülj el hát köztük, s utazz legalább egy tucatszor szekérkaravánnal! (számláló: 0) |
3.) Halhatatlan harcos papokra van szükségem az ellenségeim elleni küzdelemben. Neked is köztük lesz a helyed, de ehhez emberentúli dolgokat kell véghezvinned! Imádkozz, amint félig már halhatatlanná váltál! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 21 ősmágus, 13 anyakirálynő, 21 ősquwarg, 17 kisebb istenség. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 6. kategóriában a XIV. olimpián, második hely a 8. kategóriában a XIX. olimpián, második hely a 8. kategóriában a XX. olimpián, harmadik hely a 8. kategóriában a XXI. olimpián, harmadik hely a 8. kategóriában a XXIII. olimpián, harmadik hely a 8. kategóriában a XXIV. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 196. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranycsináló csáp (#1383) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | dözmöng szív (#122) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 6 | hoarián szentírás (#1339) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
2 | kerek kő (#19) | 2 | kőszem (#304) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | 7 | pirkit (#153) | |||
6 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | teriád fétis (#1296) | 3 | tükör (#43) | 2 | vasérc (#152) | |||
32 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10155 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 6 | azúrharmat (#1161) | |||
3 | cseng hópikkely (#1496) | 1 | hoarián béklyó (#1335) | 1 | hoarián bőröv (#1341) | |||
1 | hoarián vállkendő (#1448) | 11 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | moa fogaskerék (#1348) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | 6 | varázskő (#305) |