Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 29. 15h:26' EZ A 656. JÁTÉKHETED, 616. FORDULÓD 657. játékheted kezdete: júl. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal oldalát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 1107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
ek 273 76 458 | t. energia kisütése: 273 76 458 |
ek 7 22 8 | t. energia kisütése: 7 22 8 |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
hh 1253 1554 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A drakolich feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével felnyitod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. (A tűztagadó védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kilukasztod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
h 1619 | használod az 1619. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 73 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány testét. (6 támadással 1012 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Sárkánypengével megkarcolod a zafír sárkány jobb oldalát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, 2 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 39) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 165, gyógyulás: 161, összesen: -4 ÉP}
vv 157 112 299 | elmormolod a 157. varázslatot a 112. varázslatot a 299. varázslatot |
bb 27 460 | beraksz a bankba a 27. tárgyat (460 darabot) |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
bb 27 260 | beraksz a bankba a 27. tárgyat (260 darabot) |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb első lábát. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány testét. (6 támadással 951 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP], 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 88) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1483, sebződés: 157, gyógyulás: 152, összesen: -5 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
h 1268 765 | használod az 1268. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog testét. (8 támadással 367 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pikkelyes ptog testét. (8 támadással 1386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A pikkelyes ptog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9818 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 61) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1906, sebződés: 0, gyógyulás: 192, összesen: +192 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány bal oldalát. (6 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Sárkánypengével súrolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 2 ezüstshuriken, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 49) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 165, gyógyulás: 154, összesen: -11 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész bal lábát. (8 támadással 365 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a sötét ölész testét. (5 támadással 582 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével súrolod a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 49) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével végigmetszed a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével végigmetszed a vadász varkaudar jobb vállát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csataremák testét. (7 támadással 1172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod a csataremák testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 8080 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 19) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1707, sebződés: 0, gyógyulás: 164, összesen: +164 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar che-pap testét. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 1153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a varkaudar che-pap jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar che-pap még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10451 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 4) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1679, sebződés: 42, gyógyulás: 162, összesen: +120 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar böllér bal oldalát. (10 támadással 1664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Sárkánypengével súrolod a varkaudar böllér fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. 12928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 0, gyógyulás: 225, összesen: +225 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (8 támadással 366 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona testét. (4 támadással 637 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6384 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 4) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 244 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1273 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 705 7 | bemész a 705. épületbe |
bb 813 812 811 | beraksz a bankba a 813. tárgyat (812 darabot) |
m 2 6 | mozogsz keletre, nyugatra |
Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
h 1477 2 5 | használod az 1477. tárgyat |
[204,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [206,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy korallfövenyt. Délkeletre egy ryuku hajóroncs van. Északra egy tavacska van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [207,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ryuku hajóroncsot. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy korallfövenyt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {szintje: 25.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (7 támadással 247 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 1811 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 86) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 294 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
[294,28] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +4% mászás.) Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy elemi pulzátor! {egyik sebzési módja: 2x 8d30.}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor jobb oldalát. (8 támadással 377 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor testét. (7 támadással 1113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Sárkánypengével megkarcolod az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1628, sebződés: 226, gyógyulás: 201, összesen: -25 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 1466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kreiton agy. 11935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 40) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1996, sebződés: 0, gyógyulás: 202, összesen: +202 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző testét. (8 támadással 312 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a kreiton idéző testét. (10 támadással 1366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Sárkánypengével néhányszor megkarcolod a kreiton idéző fejét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A kreiton idéző csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A kreiton idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kreiton fókusz. 12899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 82) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1964, sebződés: 99, gyógyulás: 225, összesen: +126 ÉP}
m 8 7 6 | mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [293,26] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 4 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor jobb szárnyát. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 1127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Sárkánypengével súrolod az elemi pulzátor jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az elemi pulzátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 27) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 144, gyógyulás: 188, összesen: +44 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző bal oldalát. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a tleikan házőrző testét. (10 támadással 1647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Sárkánypengével néhányszor meglegyinted a tleikan házőrző bal vállát. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A tleikan házőrző meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A tleikan házőrző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 raskhiir talizmán. 11765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 26) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2294, sebződés: 321, gyógyulás: 309, összesen: -12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót testét. (8 támadással 301 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (10 támadással 1253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Sárkánypengével néhányszor megcsapod a tleikan behemót jókora fejét. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Lovagi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót termetes combját. (2 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a tleikan behemót bal első lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 37) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2430, sebződés: 501, gyógyulás: 368, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [292,26] A bozótost sűrű erdő váltja fel.
kt 209 70 | elkészíted a 209. tárgyat (70 darabot) |
bb 209 100 | beraksz a bankba a 209. tárgyat (100 darabot) |
szk 556 | keresed az 556. szörnyet |
in 3843 959 1102 | leírod a 3843. kalandozónak a 959. szörnyet az 1102. tárgyat |
in 3843 964 1105 | leírod a 3843. kalandozónak a 964. szörnyet az 1105. tárgyat |
in 3843 967 1114 | leírod a 3843. kalandozónak a 967. szörnyet az 1114. tárgyat |
in 3843 978 1119 | leírod a 3843. kalandozónak a 978. szörnyet az 1119. tárgyat |
in 3843 7001 1124 | leírod a 3843. kalandozónak a 7001. szörnyet az 1124. tárgyat |
in 3843 7004 1129 | leírod a 3843. kalandozónak a 7004. szörnyet az 1129. tárgyat |
in 3843 7005 1163 | leírod a 3843. kalandozónak a 7005. szörnyet az 1163. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Erő: | 81 (101) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 118 (123) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 72 (94) | Védekezés: | 127 (138) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/136 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 2962/2641 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 81 (130) | Varázspont: | 3394/2319 | Pénz: | 26901 arany | Kép. pont: | 64 |
Tudatpont: | 93/85 | Pszi pont: | 1465/2052 | Halhatatlanság: | 38 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/67 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | *62/100 (+6%) | ütőfegyverek: | 36/66 | lőfegyverek: | 22/4 (+4%) |
dobófegyverek: | 47/33 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/47 | 2. nyomkövetés: | 112/37 (+5%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 52/70 (+8%) | 5. hajózás: | 2/15 | 6. csapdakészítés: | 40/58 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 32/60 | 8. gyógyítás: | 109/85 (+90%) | 9. titkosírás: | 9/47 |
10. felderítés: | 37/50 | 11. szörnyidomítás: | 17/94 | 12. taumaturgia: | 248/53 (+73%) |
13. szerencsejáték: | 9/46 | 14. versengés: | 24/64 | 15. zene: | 9/38 |
16. szörnyismeret: | 73/17 (+34%) | 17. pszi: | 140/3 (+5%) | 18. zárnyitás: | 54/9 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 11/81 | 21. bányászat: | 48/27 |
22. úszás: | 15/25 | 23. főzés: | 14/32 | 24. őstaumaturgia: | 17/91 (+75%) |
25. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 416 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +58 vp 76 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (177,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
varázsenergia (#161) | hangzatos melódia (#345) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) |
pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | Techiulan aurája (#261) | tűzmágia (#157) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1070 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5830 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fáklya (#36) | |||
3 | gólem talizmán (#811) | 4 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | jokonbia ág (#1477) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | káosztiara (#765) | 7 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 12 | ragasztó (#83) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | csalánvirág (#582) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | kreiton agy (#1142) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | nothar bogyó (#923) | 4 | pirkit (#153) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | remák szív (#264) | |||
13 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) |