Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 6. 15h:05' EZ A 615. JÁTÉKHETED, 614. FORDULÓD 616. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5940 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 71 133 25 | elmormolod a 71. varázslatot a 133. varázslatot a 25. varázslatot |
ftv 186 547 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 547. szörnyet |
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,31] Épületek tűnnek fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívei emelték.
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
be 630 6 | bemész a 630. épületbe |
kt 939 30 | elkészíted a 939. tárgyat (30 darabot) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó hosszú szakállát. (4 támadással 304 életpontot sebezve.) A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 200 arany, -2 ÉP]. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[259,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pikkelyes ptog került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (8 támadással 951 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Feléd sújt a pikkelyes ptog a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1634, sebződés: 38, gyógyulás: 214, összesen: +176 ÉP}
v 198 292 23 | elmormolod a 198. varázslatot |
[292,23] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy pszionikus entitás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 1315 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 428 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 230 életpontot sebeztél. 230 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 402 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 236 életpontot sebeztél. 236 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 396 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1795, sebződés: 1226, gyógyulás: 468, összesen: -758 ÉP}
vv 133 25 25 | elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (101 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 952 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 51 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 73 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 735 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 17193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2865, sebződés: 1022, gyógyulás: 4, összesen: -1018 ÉP}
(Továbbmész...) [293,25] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas karvaly lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly bal lábát. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (103 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 103, gyógyulás: 4, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [293,26] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy ősi rúnatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy elemi pulzátor!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 912 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1592, sebződés: 11, gyógyulás: 205, összesen: +194 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő fejét. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kreiton bűvölő egyik csápját. (8 támadással 934 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton bűvölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1945, sebződés: 0, gyógyulás: 276, összesen: +276 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr ősöreg testét. (7 támadással 507 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan hadúr bal vállát. (8 támadással 1001 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a tleikan hadúr bal oldalát. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A tleikan hadúr vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1860, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 66 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Fürge Maidena muris pocakját. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (137 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 13 toxyl, 2 kristályfolyadék, lant, 3 hajító csillag, jégszilánk. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Fürge Maidena bal szárnyát. (8 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a Fürge Maidena testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Félrehajolsz, de a Fürge Maidena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Fürge Maidena bal szárnyát. (8 támadással 944 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a Fürge Maidena testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kyorg vállpánt. Magad mögé lököd a pitiáner kisebb jégisten trófeát, és kinyersz egy alkalmas Fürge Maidena trófeát. 24805 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3087, sebződés: 618, gyógyulás: 483, összesen: -135 ÉP}
vv 133 25 25 | elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Fürge Maidena testét. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (68 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Fürge Maidena testét. (8 támadással 949 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a Fürge Maidena testét. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 70 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Fürge Maidena testét. (8 támadással 958 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a Fürge Maidena bal lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A Fürge Maidena karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 75 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kyorg vállpánt. 24805 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3098, sebződés: 645, gyógyulás: 486, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [294,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy bosszúálló. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1358, sebződés: 23, gyógyulás: 160, összesen: +137 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan házőrző testét. (8 támadással 953 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). A tleikan házőrző csápol, de mindhiába. A tleikan házőrző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan házőrző testét. (3 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a tleikan házőrző testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A tleikan házőrző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan házőrző feléd harap, de sikertelenül. A tleikan házőrző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2407, sebződés: 0, gyógyulás: 371, összesen: +371 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót fejét. (8 támadással 470 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (50 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan behemót bal hátsó lábát. (9 támadással 844 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a tleikan behemót jókora fejét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyers zafír. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2272, sebződés: 349, gyógyulás: 239, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [295,29] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy káoszdémon. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a káoszdémon testét. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszdémon porszerű végtagjait. (8 támadással 938 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a káoszdémon nyakát. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 119 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 296 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszdémon bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 906 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a káoszdémon porszerű végtagjait. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 270 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 287 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 23050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3020, sebződés: 972, gyógyulás: 476, összesen: -496 ÉP}
vv 133 25 25 | elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
vv 133 25 25 | elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
szk 565 | keresed az 565. szörnyet |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (7 támadással 498 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (201 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 19 ezüstdarab, 2 uzbány csőr, 3 sötét tekercs, 4 kreiton fókusz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (8 támadással 934 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 53 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 73 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 825 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a vérszomjas karvaly bal lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 17193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2901, sebződés: 1150, gyógyulás: 4, összesen: -1146 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan testét. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (68 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tengeri parduan testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a tengeri parduan redős testét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a tengeri parduan jobb oldalát. (7 támadással 789 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a tengeri parduan bal oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3123, sebződés: 617, gyógyulás: 506, összesen: -111 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY) A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak. |
FÜRGE MAIDENA (573. SZÖRNY) Maidena a kyorg hatalmasok szolgasárkánya volt. Korábban hosszú ideig Nateilena úrnő közvetlen testőreként szolgált, de hogy milyen szerződés keretében került át új helyére a kyorg mágusok közé, azt semmilyen dokumentum nem örökítette meg, csak találgatni lehet. Csakúgy, mint azt, hogy hogyan sikerült túlélnie a triklem drakolderek bosszúálló támadását. Talán ha méteres karmait védtelen arcodba vájta, rá fogsz ébredni. |
BOSSZÚÁLLÓ (562. SZÖRNY) A kyorg mágusok még évszázadokkal az Esthar császárság ellen vívott első háborúk előtt bebiztosították földjeik védelmét: méghozzá úgy, hogy démonokkal üzleteltek. A bosszúállók akkor érkeztek az anyagi létsíkra, miután a triklem drakolderek távoztak a lerombolt területekről. Nevükhöz híven a bosszúállás lett volna a feladatuk, de mint kiderült: a bűnösök elpusztítása még nekik is nagy falatnak bizonyult. A megbolydult káoszlények egy része továbbra is a kyorg területeken bolyong, és végzetét keresi, így mindenkit ellenfelének tekint, aki él és mozog. Mivel a démoni létsík e szülöttje képes a teológia szakértelmed permanens csökkentésére, csak FT 562 paranccsal fogod megtámadni. Csak varázsfegyverrel tudod megsebezni, a vámpirizáció pedig nem hat rájuk. |
TENGERI PARDUAN (565. SZÖRNY) A tengeri parduanok a kisebb tavak és mocsarak gyilkos ragadozójának, az alligátoroknak a távoli rokonai. Előszeretettel sütkéreznek a tengerpartok homokos fövenyein, ahol prédára lesve várják arra tévedő áldozatukat. Testüket zöld árnyalatú, redős szaruréteg fedi, amely komoly védelmet nyújt a támadásokkal szemben. |
Erő: | 77 (97) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 77 (84) | Támadás: | 80 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 78 (81) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 179/802 év |
Egészség: | 76 (86) | Életpont: | 1528/1039 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (89) | Varázspont: | 3448/924 | Pénz: | 1820 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/31 | Pszi pont: | 745/338 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/34 | szúrófegyverek: | 46/11 (+11%) | ütőfegyverek: | 46/94 |
lőfegyverek: | 18/2 | dobófegyverek: | 46/7 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Daramoula pálcája (#950) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/50 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 203/52 (+42%) | 3. lopás: | 6/86 |
4. mászás: | 40/62 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 36/80 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/13 |
7. gyógyítás: | 133/68 (+46%) | 8. titkosírás: | 23/89 | 9. felderítés: | 29/41 |
10. szörnyidomítás: | 19/11 | 11. teológia: | 170/52 (+119%) | 12. taumaturgia: | 160/6 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 3/56 | 14. versengés: | 20/11 | 15. zene: | 28/33 |
16. szörnyismeret: | 20/48 | 17. pszi: | 75/5 (+3%) | 18. zárnyitás: | 26/6 |
19. vadászat: | 29/46 | 20. vitalitás: | 7/15 | 21. bányászat: | 44/45 |
22. úszás: | 29/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 104 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Notermanthi báró (#323), kputtyintó csalán (#247), armageddont lövő lények (#9099), Rém (#315), halálmadár (#351), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gonoszok (#988), átokmurgattyú (#225), hullámelementál (#411), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +100 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +100 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | égető tekintet (#164) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | ében hadúr (#294) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | tűzrája (#531) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | albinó féreg (#529) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan amazon (#534) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Morghatal A'ton (#544) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | kreiton lich (#536) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | fürgülés (#92) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
fürgülés (#92) | >> | tleikan behemót (#511) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | |
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | varázsvédelem II (#108) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 4) |
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 150. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | borkonyó bibe (#312) | 30 | csillagbot (#929) | 19 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 4 | kreiton fókusz (#853) | 2 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | lant (#238) | 1 | nyílvessző (#108) | 30 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | sötét tekercs (#535) | |||
2 | spiritusz (#170) | 12 | tinta (#101) | 13 | toxyl (#591) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | uzbány csőr (#169) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
61 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 16 | hajító csillag (#939) | |||
51 | kaja (#2) | 2 | kyorg vállpánt (#901) | 16 | madártoll (#112) | |||
1 | nyers zafír (#752) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | xirnox szív (#213) |