Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 2. 9h:56' EZ A 615. JÁTÉKHETED, 613. FORDULÓD 616. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5940 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
vv 71 112 25 | elmormolod a 71. varázslatot a 112. varázslatot a 25. varázslatot |
at 3786 12 | TU-t adsz át a 3786. kalandozónak 12 |
v 181 184 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,32] Lakott területre érkeztél.
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
be 632 6 | bemész a 632. épületbe |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[242,44] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dred Hornwill formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy testzabáló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény zöld felhőt fúj rád. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (170 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló nyakát. Kritikus ütés! (8 támadással 1032 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 12 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 150 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló pikkelytestét. (5 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 12 sebzést okoz. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 147 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A testzabáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
11038 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1758, sebződés: 467, gyógyulás: 323, összesen: -144 ÉP}
(Továbbmész...) [243,44] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy krathan csontváz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz testét. (8 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a krathan csontváz jobb lábát. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A krathan csontváz vágása nem talált el. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a krathan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12034 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1789, sebződés: 20, gyógyulás: 250, összesen: +230 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 204 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Nem találtad el. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, ügyesség és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 405 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, egészség és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 204 életpontot vesztettél. A greén örvény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 813, gyógyulás: 94, összesen: -719 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy greén örvény. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A fényaura 8 ép-t sebez. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 204 életpontot vesztettél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A fényaura 7 ép-t sebez. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, ügyesség és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 202 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 451, gyógyulás: 141, összesen: -310 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs farkát. (7 támadással 496 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (8 támadással 947 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szellemdarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 120, gyógyulás: 301, összesen: +181 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök jobb lábát. (7 támadással 498 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét ülnök jobb lábát. (8 támadással 911 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 67 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a sötét ülnök bal oldalát. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1867, sebződés: 323, gyógyulás: 4, összesen: -319 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr ősöreg testét. (7 támadással 506 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan hadúr testét. (8 támadással 977 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a tleikan hadúr fejét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A tleikan hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a tleikan hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [246,45] Füves síkságra érkeztél. Találsz egy csillagbozótost. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Fairlight avatárja.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony rendkívül elfoglaltnak tűnik, így rögtön lelkiismeretfurdalásod támad, amiért zargatni merészeled. Fel is háborodik, amikor elárulod, hogy nincs nálad egyetlen tárgy sem abból, amit megígértél.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 vaskulcs, 18 sünmedve tüske, 8 fülemüle agyar, 3 tüskecsapda, 1 szulfagor agyar.
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy megsebzett pengekarú nitmák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a pengekarú nitmák ízelt lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8523 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 267, gyógyulás: 198, összesen: -69 ÉP}
kt 929 40 | elkészíted a 929. tárgyat (40 darabot) |
kt 939 20 | elkészíted a 939. tárgyat (20 darabot) |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg bal lábát. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg bal lábát. (5 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 40, gyógyulás: 140, összesen: +100 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök bal karját. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ülnök testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1184 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a sötét ülnök jobb lábát. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1987, sebződés: 242, gyógyulás: 4, összesen: -238 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan behemót fejét. (8 támadással 453 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (46 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan behemót testét. (9 támadással 822 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a tleikan behemót fejét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A fényaura 19 ép-t sebez. A tleikan behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan behemót jókora fejét. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a tleikan behemót testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 15 sebzést okoz. A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2427, sebződés: 46, gyógyulás: 441, összesen: +395 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 405 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, egészség és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 408 életpontot vesztettél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, ügyesség és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 405 életpontot vesztettél. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, egészség és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 408 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 1626, gyógyulás: 235, összesen: -1391 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [95 pontot használtál fel, van még 337. Kapsz 76 VP-t.]
v 198 259 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[259,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.
f 762 771 780 | kísérletezel a 762. tárggyal a 771. tárggyal a 780. tárggyal |
f 764 775 785 | kísérletezel a 764. tárggyal a 775. tárggyal a 785. tárggyal |
kt 762 771 780 | elkészíted a 762. tárgyat (771 darabot) |
kt 764 775 785 | elkészíted a 764. tárgyat (775 darabot) |
le 844 | leveszed/lerakod a 844. tárgyat |
kf 994 998 | kézbeveszed/felveszed a 994. tárgyat a 998. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
EZÜSTTÖLGY KESZTYŰ (994. TÁRGY) Már régóta azon töprengtél, milyen kesztyű is lenne az, ami az elfek hosszú ujjakkal megáldott kezeire tökéletesen illik. Amikor megpillantod az ezüsttölgy kesztyűt, minden álmodat megvalósulni látod: az okkerzöld, abíriai fonalból készült, díszes szövésű tárgyat mintha pont a te kezedre méretezték volna. Nevét a kézfejedre csúszó ezüsttölgy ábráról kapta, mely vakító izzással tudatosítja mindenkiben jelenlétét. Egyesek szerint a belefércelt rúnavarázslatok töménytelen mágikus ereje élteti fényét. Az ezüsttölgy kesztyű Halálos Érintésre képes, melyet fordulónként egyszer használhatsz az FTV 271 parancs beállításával. Ez a varázslat, ha egy nem-neves szörny ellen használod, 10000 sebzés okozására képes. A kesztyű viselésekor tapasztalható, állandóan működő képességek pedig: +40 max. ÉP-t, +12 védettséget, minden ütésedre +5 sebzést kapsz, ha harcművész vagy, ezen felül még +7 sebzést. A tárgy nem átadható. [A halálos érintés varázslatnak vannak korlátai. Egyrészt csak akkor állíthatod az FTV paranccsal, ha a kezeden van, másrészt 60-nál magasabb szintű lényekre nem hat.] |
EZÜSTTÖLGY KARKÖTŐ (998. TÁRGY) A karkötő foglalatába helyezett ezüst fénnyel ragyogó, ismeretlen eredetű drágakövek (melyek összességében egy ágait minden irányba nyújtogató tölgyfát ábrázolnak) kisugárzása briliáns, nem is csoda, hogy mindig is keresett volt e csupán a legendákból ismert varázstárgy az elf hatalmasságok között. Persze nem csak a szépsége miatt, erre rögtön ráébredhetsz, ha az ezüsttölgy karkötőt a kezedre csatolod: max. ÉP-d 80-nal, védettséged 8-cal, támadásod 1-gyel megnő, és immúnis leszel a kisebb és nagyobb vp vesztésekre. Ezenkívül, ha viseled, és éjfatty támadna rád, te +8, ellenfeled pedig -10 sebzést kap az adott harcra. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 77 (97) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 77 (84) | Támadás: | 80 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 78 (81) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 179/801 év |
Egészség: | 76 (86) | Életpont: | 1527/1171 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (89) | Varázspont: | 3442/3012 | Pénz: | 1759 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/23 | Pszi pont: | 745/133 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/34 | szúrófegyverek: | *45/100 | ütőfegyverek: | 46/94 |
lőfegyverek: | 18/2 | dobófegyverek: | *45/100 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Daramoula pálcája (#950) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/39 | 2. nyomkövetés: | 203/10 (+42%) | 3. lopás: | 6/86 |
4. mászás: | 40/50 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 36/74 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/13 |
7. gyógyítás: | 133/22 (+46%) | 8. titkosírás: | 23/89 | 9. felderítés: | 29/41 |
10. szörnyidomítás: | 19/11 | 11. teológia: | 169/33 (+21%) | 12. taumaturgia: | 159/77 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 3/56 | 14. versengés: | 20/11 (+4%) | 15. zene: | 28/33 |
16. szörnyismeret: | 20/48 | 17. pszi: | 75/2 (+100%) | 18. zárnyitás: | 26/6 |
19. vadászat: | 29/46 | 20. vitalitás: | 7/15 | 21. bányászat: | 44/45 |
22. úszás: | 29/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 91 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Notermanthi báró (#323), kputtyintó csalán (#247), armageddont lövő lények (#9099), Rém (#315), halálmadár (#351), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gonoszok (#988), átokmurgattyú (#225), hullámelementál (#411), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +100 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +100 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | égető tekintet (#164) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 42, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | ében hadúr (#294) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | tűzrája (#531) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | albinó féreg (#529) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan amazon (#534) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Morghatal A'ton (#544) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 42, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | kreiton lich (#536) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | fürgülés (#92) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
fürgülés (#92) | >> | tleikan behemót (#511) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | |
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | varázsvédelem II (#108) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 4) |
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 150. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6642 | arany (#50) | 1 | adamantit érme (#762) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
1 | gór tekercs (#780) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | lad tekercs (#785) | 1 | mihlanil érme (#764) | 2 | nyers zafír (#752) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 20 | pézsmatökmag (#934) | 2 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 9 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | csillagbot (#929) | 1 | ezüsttölgy karkötő (#998) | 1 | ezüsttölgy kesztyű (#994) | |||
11 | hajító csillag (#939) |