Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. máj. 11. 9h:13' EZ A 867. JÁTÉKHETED, 613. FORDULÓD 868. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 227. varázslatot a 157. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 66. varázslatot a 64. varázslatot a 116. varázslatot |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
fog 34 274 | elfogod a 34. szörnyet a 274. tárggyal |
tno 5 10 | növeled az 5. tulajdonságodat |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a tollaskígyó pikkelyes testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a tollaskígyó fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A tollaskígyó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a tollaskígyó jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tollaskígyó testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 79) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 165, gyógyulás: 24, összesen: -141 ÉP}
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
[188,31] A terep változik, dombok közt vagy.
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [187,29] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy kentaurusz. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 7d5+12.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 105 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a kentaurusz bal oldalát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a kentaurusz szügyét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Összetipor lábával. 66 életpontot vesztettél. Őstroll agyalóval többször eltalálod a kentaurusz bal karját. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a kentaurusz szügyét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny megtipor. 73 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 324, gyógyulás: 21, összesen: -303 ÉP}
(Továbbmész...) [187,28] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 30) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 34, gyógyulás: 11, összesen: -23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 42) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 33, gyógyulás: 11, összesen: -22 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 58) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 33, gyógyulás: 11, összesen: -22 ÉP}
im 0 30 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 17 pontért |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz |
im 0 30 | imádkozol |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
BAGHAR KORBÁCSA (357. TÁRGY) Az elsőt ezekből a félelmetes fegyverekből Baghar, a Thargodan lord készítette. Ez egy hatágú korbács, amelyet Baghar eredetileg azért készített, hogy az alacsonyabb rangú, engedetlen Thargodanokat büntesse vele. A korbács félelmetes sebzésű (6d5), az okozott sebzés mágikus, és a fegyvert balkezes fegyverként is lehet használni. Használatakor +3 támadást kapsz, és védettséged is nő 3-mal. Természetesen, csakis gonosz jelleműek vehetik kézbe, és használatához minimum 15-ös ütőfegyver szükséges. |
Erő: | 66 (64) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 65 (66) | Támadás: | 25 (27) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 66 (68) | Védekezés: | 86 (91) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/50 év |
Egészség: | 65 (67) | Életpont: | 565/298 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 78 (82) | Varázspont: | 1016/636 | Pénz: | 7204 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/17 | Pszi pont: | 200/157 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/52 |
vágófegyverek: | 28/48 (+2%) | ütőfegyverek: | 29/11 (+6%) | lőfegyverek: | 29/73 (+3%) |
dobófegyverek: | 22/0 |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/49 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 121/50 (+14%) | 3. mászás: | 26/6 |
4. csapdakészítés: | 39/54 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 12/59 | 6. gyógyítás: | 79/18 |
7. titkosírás: | 18/55 | 8. felderítés: | 91/79 (+15%) | 9. szörnyidomítás: | 18/83 |
10. teológia: | 64/2 (+8%) | 11. taumaturgia: | 39/26 (+18%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 131/78 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 48/70 | 15. pszi: | 21/42 (+10%) |
16. zárnyitás: | 7/68 | 17. vadászat: | 32/33 | 18. vitalitás: | 12/35 |
19. bányászat: | 47/27 (+6%) | 20. úszás: | 15/4 | 21. csapatmunka: | 1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280), kőszáli disznót (#34) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 638 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
24 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | ezüstdarab (#326) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | rézdarab (#70) |