Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 28. 15h:16' EZ A 656. JÁTÉKHETED, 613. FORDULÓD 657. játékheted kezdete: júl. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku orgyilkos nyakát. (10 támadással 1632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Sárkánypengével néhányszor megcsapod a ryuku orgyilkos testét. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku orgyilkos jobb lábát. (10 támadással 1641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Sárkánypengével néhányszor megkarcolod a ryuku orgyilkos fejét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 3 mérg.mihlan.dobótőrt. (ld. enc.) 23977 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4089, sebződés: 0, gyógyulás: 514, összesen: +514 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku orgyilkos testét. (10 támadással 1630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Sárkánypengével néhányszor megcsapod a ryuku orgyilkos testét. (8 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku orgyilkos fejét. (10 támadással 1635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Sárkánypengével megvagdalod a ryuku orgyilkos bal karját. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A 4 ryuku orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 4 mérg.mihlan.dobótőrt. 23977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4538, sebződés: 0, gyógyulás: 570, összesen: +570 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
ek 116 50 267 | t. energia kisütése: 116 50 267 |
hu 1223 | hulladék: 1223 |
hh 1253 1554 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre halálos érintés varázslatot lősz. 10075 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A templomos lovag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 arx tekercs [arx tekercs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 22106 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10150, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével végigmetszed a quwarg harcos torát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével kilukasztod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2835 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
h 1589 1525 386 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1241 1152 | használod az 1589. tárgyat |
h 1619 | használod az 1619. tárgyat |
h 341 816 | használod a 341. tárgyat |
vv 157 295 112 | elmormolod a 157. varázslatot a 295. varázslatot a 112. varázslatot |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 74 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 1316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (184,32)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1468, sebződés: 147, gyógyulás: 196, összesen: +49 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
be 739 | bemész a 739. épületbe |
bb 27 460 | beraksz a bankba a 27. tárgyat (460 darabot) |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Épületek tűnnek fel. Felfedeztél egy főutcát. Felfedeztél egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
bb 27 260 | beraksz a bankba a 27. tárgyat (260 darabot) |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány bal oldalát. (6 támadással 1013 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Sárkánypengével súrolod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP], 45 arany, egy vas dobónyíl és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 77) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 134, gyógyulás: 155, összesen: +21 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
ve 36 20 | megveszed a 36. tárgyat 20 |
ve 765 20 | megveszed a 765. tárgyat 20 |
ve 1223 1 | megveszed az 1223. tárgyat 1 |
h 1525 771 853 | használod az 1525. tárgyat |
fog 771 1280 | elfogod a 771. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 771 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
vtn 369 | varázslat tanulás: a 369. varázslatot |
h 1268 765 | használod az 1268. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 55 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az ében tigris ébenfekete bőrét. (8 támadással 1339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Sárkánypengével megkarcolod az ében tigris fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10905 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 6) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1812, sebződés: 0, gyógyulás: 181, összesen: +181 ÉP}
m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [293,21] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Továbbmész...) [292,22] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Egy kettétört drakolder pórázra bukkansz. Hoppá, minden bizonnyal az elszabadult szörnyeteg ölte le a csatamezőn felsorakozott seregeket. Egy elemi pulzátor készül a lemészárlásodra. {szintje: 33.}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor egyik csápját. (8 támadással 365 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod az elemi pulzátor testét. (7 támadással 1183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyers zafír [nyers zafír ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 70) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 10, gyógyulás: 166, összesen: +156 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka testét. (8 támadással 407 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a kristálynyálka masszatestét. (10 támadással 1662 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod a kristálynyálka testét. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 58 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-47 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Lovagi karddal végigvagdosod a kristálynyálka testét. (6 támadással 1006 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a kristálynyálka testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-40 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-85 életerő). A kristálynyálka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 90) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3816, sebződés: 786, gyógyulás: 112, összesen: -674 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 300 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az ezeréves lélek testét. (10 támadással 1261 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod az ezeréves lélek bal oldalát. (8 támadással 455 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Lovagi karddal megvagdalod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (4 támadással 474 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 82 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-94 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 40) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2586, sebződés: 601, gyógyulás: 92, összesen: -509 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a végzetes szójer testét. (8 támadással 418 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a végzetes szójer testét. (10 támadással 1707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a végzetes szójer nyakát. (8 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Alávaló! Érintése nyomán szétfolyt drága kincsed, egy kreiton fókusz! A végzetes szójer nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. Lovagi karddal végigvagdosod a végzetes szójer bal vállát. (5 támadással 844 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod a végzetes szójer nyakát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a végzetes szójer lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. A végzetes szójer nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A végzetes szójer harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Tárgyaid ezúttal megúszták!
A végzetes szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24936 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 53) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3737, sebződés: 530, gyógyulás: 519, összesen: -11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb lábát. (8 támadással 370 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a halálhozó bal szárnyát. (5 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 68 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 59 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 11663 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 95) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 293, gyógyulás: 154, összesen: -139 ÉP}
h 1477 4 4 | használod az 1477. tárgyat |
[292,26] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.
kt 209 10 | elkészíted a 209. tárgyat (10 darabot) |
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg bal oldalát. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg bal lábát. (4 támadással 653 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a púpos zsokarg bal vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 esthari rubin [esthari rubin ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP] és 1 áldott kő. 6753 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 39) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1159, sebződés: 45, gyógyulás: 15, összesen: -30 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 1457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Sárkánypengével megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 11) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1969, sebződés: 0, gyógyulás: 201, összesen: +201 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző jobb oldalát. (8 támadással 321 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a kreiton idéző testét. (10 támadással 1357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Sárkánypengével néhányszor megcsapod a kreiton idéző testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! A kreiton idéző csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kreiton idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 raskhiir bozaka. 12899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 62) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1999, sebződés: 179, gyógyulás: 232, összesen: +53 ÉP}
(Továbbmész...) [293,27] Még mindig bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot.
(Továbbmész...) [294,28] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. (Önanalízis: +5% mászás.) Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy elemi pulzátor! {egyik sebzési módja: 1x 10d8+66.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor testét. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod az elemi pulzátor bal vállát. (7 támadással 1049 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolod az elemi pulzátor bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 29) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1567, sebződés: 6, gyógyulás: 150, összesen: +144 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (8 támadással 370 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (10 támadással 1630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Sárkánypengével megvagdalod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csápjával megérint a tleikan házőrző. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tleikan házőrző, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 1) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2315, sebződés: 298, gyógyulás: 308, összesen: +10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót testét. (8 támadással 294 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a tleikan behemót testét. (10 támadással 1312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Sárkánypengével megvagdalod a tleikan behemót jobb vállát. (8 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Lovagi karddal néhányszor megcsapod a tleikan behemót termetes combját. (2 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a tleikan behemót termetes combját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 93) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2454, sebződés: 262, gyógyulás: 325, összesen: +63 ÉP}
v 198 193 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,97] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
be 754 | bemész a 754. épületbe |
kld 39 | küldetés végrehajtása 39 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [193,95] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
be 727 | bemész a 727. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 95. Kapsz 6 VP-t.]
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
h 1602 292 35 | használod az 1602. tárgyat |
in 2799 90 280 | leírod a 2799. kalandozónak a 90. szörnyet a 280. tárgyat |
in 2799 195 281 | leírod a 2799. kalandozónak a 195. szörnyet a 281. tárgyat |
in 2799 196 284 | leírod a 2799. kalandozónak a 196. szörnyet a 284. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
RYUKU ORGYILKOSOK (942. ELLENFÉL) A Birodalomban minden kicsit más, mint a Yaurr Királyságban. Természetesen odaát is vannak kalandvágyó nemesi ifjak, kiszolgált katonák, és szabad harcosok, akik kalandozásra adják a fejüket. Ám míg Ghallán egy kalandozó gyakorlatilag azt tehet, amit csak akar, a ryukuk világában efféle kötetlenségre nincs mód. A hivatalnokok minden egyes ryuku kalandozót nyilvántartanak, és rendszeresen új feladatokkal látják el őket. Legtöbbször felderítőket, vagy kémeket képeznek belőlük a légió különleges alakulatainál, ritkábban orgyilkosokká, vagy fejvadászokká nevelik őket. Akik nem felelnek meg a szigorú feltételeknek és elbuknak a vizsgán, azokból magas rangú tisztviselők, vagy nemesek testőrei válnak. Mivel egy ryuku számára elképzelhetetlen az a fogalom, hogy "szembeszegülni a Császár Akaratával", ezért az ottani kalandorok mindig vakon engedelmeskednek az utasításoknak. Ha egy ryuku orgyilkos csapattal akadsz össze, valószínűleg már senkinek nem fogsz beszélni az átélt élményről, mert náluk ügyesebb fejvadászt nem találni sehol a világon. Hihetetlen hatékonysággal működnek együtt, szinte egymás gondolatát is kitalálják. Legtöbbször ismerik az észlelhetetlenség varázslatot is, amit közönséges igazlátással nem lehet felfedni... no és a fegyvereik! A bizonnyal túlzó mendemonda szerint egy képzett ryuku orgyilkos képes ölni még a szempillájával is! |
MÉRGEZETT MIHLANIL DOBÓTŐR (600. TÁRGY) 2 TVP és egy csepp toxyl méreg árán a mihlanil dobótőrödből igazán halálos fegyver lesz, amely 4D6+13-as sebzésével, ha pontosan dobod, még Thargodanokkal is végezni tud. A mérgezett mihlanil dobótőr egyetlen hibája, hogy miután használtad, ismét be kell mérgezni. |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
SMARAGD GRIFF (853. SZÖRNY) Átlátszó zöld testű, madárszerű lények, valójában egy másik sík szülöttei, amelyeket egy ősi varázsló idézett meg, és aztán valahogy ittmaradtak, képesek voltak túlélni, sőt szaporodni. Voltak idők, amikor néhány bolond azt hitte, a smaragd griffet vadászva mesés kincshez jut. Azonban a síkon túli lények minden képzeletet felülmúló gyilkos képességekkel rendelkeztek. És amikor valakinek végül mégis sikerült egyet elejtenie, többnyire csak nyálkás massza maradt a csodálatos lényből, nem pedig smaragdok halmaza... |
MÚLTIDÉZÉS (369. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Ez a varázslat a közelmúlt néhány eseményét ismétli meg, mintha még egyszer megtörténne veled. Ha kiadod a V 369 <1/2/3> parancsot 150 varázspontért és 10 TVP-ért, az előző 1-3 parancsod megismétlődik (persze azok költségeit újból el kell költened). A múltidézés anyagi komponense egy mithril rög, s fordulónként csak egyszer használhatod (nehony teljesen belezavarodj a folyamatos déja vu érzésbe). VV paranccsal történő gyorsvarázsláskor (ill. második paraméter nélküli parancsnál) a varázslat egy parancsot ismétel csak. |
Erő: | 80 (105) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 118 (123) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 72 (94) | Védekezés: | 134 (145) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/135 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 3114/3088 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 81 (130) | Varázspont: | 3382/732 | Pénz: | 32730 arany | Kép. pont: | 64 |
Tudatpont: | 93/83 | Pszi pont: | 1451/4219 | Halhatatlanság: | 38 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/67 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 62/81 (+8%) | ütőfegyverek: | 36/62 (+1%) | lőfegyverek: | 21/92 |
dobófegyverek: | 47/28 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/36 | 2. nyomkövetés: | 112/17 (+9%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 52/62 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 40/40 (+36%) | 6. csapdaészlelés: | 32/54 |
7. gyógyítás: | 106/25 | 8. titkosírás: | 9/47 | 9. felderítés: | 37/50 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 17/94 | 11. taumaturgia: | 246/73 (+68%) | 12. szerencsejáték: | 9/46 |
13. versengés: | 24/55 (+5%) | 14. zene: | 9/38 | 15. szörnyismeret: | 72/83 |
16. pszi: | 139/3 (+20%) | 17. zárnyitás: | 53/25 | 18. vadászat: | 5/44 |
19. vitalitás: | 11/79 | 20. bányászat: | 48/27 | 21. úszás: | 7/25 |
22. főzés: | 14/32 | 23. őstaumaturgia: | 15/96 (+85%) | 24. csapatmunka: | 11/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 807 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +56 vp 74 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (177,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) |
nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) |
elme dominanciája (#247) | Techiulan aurája (#261) | tűzmágia (#157) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
halálos érintés (#271) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | |
halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Teremtő (#579) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1070 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2092 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 2 | kaja (#2) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | quwarg tojás (#360) | 14 | ragasztó (#83) | |||
25 | sárkánypikkely (#292) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | csalánvirág (#582) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
19 | fáklya (#36) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
19 | káosztiara (#765) | 1 | kék orchidea (#68) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 7 | mérg.mihlan.dobótőr (#600) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | raskhiir bozaka (#768) | 3 | szent jogar (#150) | 10 | szuperkötél (#209) | |||
39 | víz (#27) | 1 | vörös zyel (#606) |