TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2011. ápr. 18. 9h:07'
EZ A 864. JÁTÉKHETED, 612. FORDULÓD
865. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX
|
KÁRÁSZ KALANDJAI
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Tharr pajzsát (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján találkozol UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb fegyver szakértelme: 25.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy woorgard trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy kputtyintó csalán trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {max. életpontja: 409.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Tharr pajzsa (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
A 7. napon összefutsz Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. varázspontja: 1006; max. pszije: 226.}
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon összefutsz Tars Tarkasszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy dramoan talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. {max. életpontja: 537.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 7. napon összefutsz egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Ruházatát egy kultúrmasztodon trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy hordóagyú mameluk trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {max. varázspontja: 833; max. pszije: 69.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Drowsy Druid Abasc. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 9. napon összefutsz Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy purifikátor császár trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {egészsége: 46.} Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked 6 purifikátor hájat, egy szeksztánst, egy aranytermő ládikót és 4 ezüstdarabot.
Vadak Ura, amikor találkoztál vele, adott neked 3 purifikátor hájat. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+378 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 915. hetének nyerőszámai: 27, 4, 19. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy purifikátor császár fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 945.]
* 1. KP: |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.)
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor bal oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a purifikátor testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
[40 pontot használtál fel, van még 905.]
* 2. KP: |
elmormolod a 165. varázslatot a 227. varázslatot a 157. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 903.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 903.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 903.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 901.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 899.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 897.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 895.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 895.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 895.]
* 5. KP: |
használod a 235. tárgyat |
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+33 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 865.]
* 6. KP: |
VP spórolása: 15 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 865.]
* 7. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 863.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 862.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 862.]
* 8. KP: |
elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 860.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 860.]
* 9. KP: |
használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 860.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: dentor bőr (183,31)-> (kudarc), mandibulapenge (183,31)-> (12 ap), zafír fülbevaló (184,32)-> (50 ap), összesen 62 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 854.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +56 max. életerő, +56 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 848.]
* 10. KP: |
elmormolod a 66. varázslatot a 64. varázslatot a 116. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 846.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 844.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 844.]
h 473 |
használod a 473. tárgyat |
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 844.]
v 15 1253 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 814.]
a 350 5367 1 |
átadod a 350. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 esszenciakristályt Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 809.]
a 529 4718 1 |
átadod az 529. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 angyalok gyűrűjét HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 804.]
a 415 3296 1 |
átadod a 415. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 804.]
fog 34 273 |
elfogod a 34. szörnyet a 273. tárggyal |
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 804.]
v 84 34 |
elmormolod a 84. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy kőszáli disznót! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 794.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[184,57] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [185,58] Épületek tűnnek fel. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Rácsos fakerítéssel határolt zöld fűvel benőtt udvar mellett vezet el az utad. Az udvar két túlsó szélén egy-egy emelvény áll, melyről alaposan figyelemmel követhetők az odalent folyó események. Csupán néhány néző lézeng rajtuk, de ők azért hangos és lelkes buzdítással ajándékozzák meg az éppen soron lévő versenyzőt. Ugyanis íjászverseny folyik odabent. Hát lehet, hogy legközelebb, amikor több időd lesz, érdemes lesz ide benézni. (717. épület.)
Van itt még egy Bunkó Akadémia (708. épület.).
(Továbbmész...) [186,59] Még mindig a városban vagy.
Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Van itt egy olimpiai aréna (634. épület.) és egy léghajóállomás (817. épület.). Utad során felfedezed Sepp Dietrich táborát. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... {ereje: 175.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[36 pontot használtál fel, van még 758.]
[187,60] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Nocsak! A fegyvermester címeres mingófa-ajtajára egy felhívást szegeztek. Közelebb mégy és kibetűzöd, hátha érint téged is. A papír íven az alábbi szöveget olvasod:
"Figyelem! A fegyverforgatásban, a különböző közelharci fegyvernemekben, a távolsági harcban, a taktikában és a hadvezetésben egyaránt jártas kiképzőket keresünk tisztjeink hatékonyabb felkészítése érdekében! Jelentkezni a helyszínen, az ott telepített katonai gyakorlópályánál lehet. Mágiaismeret nem szükséges, ám csakis hatfős (minden fegyvernemre egy), összeszokott, egymást jól ismerő, tapasztalt kalandozó-csoportok jelentkezését várjuk.
Hadügyminisztérium."
Fejedet csóválva indulsz tovább, miközben azon tűnődsz, hová lyukad ki a világ, hogy kalandozóknak kell kiképezni a hadsereg tisztjeit. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 21) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}
A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, félszemű troll férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy démoni palástot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy felleggyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy olimpiai titanitot, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy torz fülkarikát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ezeréves lélek trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy Morghatal A'ton trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. {max. varázspontja: 3212; max. pszije: 458.} Összeismerkedtek. Az ő neve Koppány Aga. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy dal.kristálykesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy smaragd sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zafír sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (115).} Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Miss Re Beka. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[12 pontot használtál fel, van még 746.]
be 631 6 |
bemész a 631. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 696.]
be 631 4 |
bemész a 631. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 646.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 19) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)
(Továbbmész...) [189,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár! {max. életpontja: 35-38.}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a légirozmár farkát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst nyakláncot. [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 34.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [190,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 22) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 24, gyógyulás: 9, összesen: -15 ÉP}
Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy bíborcserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Pterois volitans formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 594.]
v 163 364 64 |
elmormolod a 163. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(184,57) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár
(185,58) Bunkó Akadémia (#708), alanori íjásztelep (#717)
(186,59) olimpiai aréna (#634), léghajóállomás (#817), Sepp Dietrich (5340. kalandozó)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, részeg kalandozó (#187), Koppány Aga (1243. kalandozó), Miss Re Beka (3010. kalandozó)
(188,60) részeg kalandozók (#187)
(189,60) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), légirozmár (#94), bávatag golombár (#165)
(190,60) Raia szent lovagja (#239), 42. jellempróba, Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720)
[364,64] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy jégelementál. {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál bal oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégelementál fejét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Őstroll agyalóval megütöd a jégelementál fagyos testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a jégelementál jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 85 életpontot sebeztél. A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 65) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 111, gyógyulás: 22, összesen: -89 ÉP}
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 579.]
v 79 |
elmormolod a 79. varázslatot |
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 579.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[364,63] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy ében hadúr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 651-720.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. Őstroll agyalóval többször eltalálod az ében hadúr testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ében hadúr nyakát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az ében hadúr jobb oldalát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ében hadúr nyakát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 48) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 132, gyógyulás: 17, összesen: -115 ÉP}
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délnyugatra egy ősvortex van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [364,62] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 555.]
ek 503 182 26 |
t. energia kisütése: 503 182 26 |
Nem teleportálhatsz a síkok között! [5 pontot használtál fel, van még 550.]
bpk 5 |
bef. parancs kivétele: 5 |
IM 0 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 550.]
bpk 3 |
bef. parancs kivétele: 3 |
VPF 15 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 550.]
bpb 3 |
bef. parancs berakása: 3 |
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 550.]
[A parancs tárolásra került.]
* 1. BP: |
átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 545.]
* 2. BP: |
átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót ELFelejett Álmok részére. Sajnos nincs nálad fülemüle agyar. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [5 pontot használtál fel, van még 540.]
* 4. BP: |
elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 538.]
Gyorsvarázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 536.]
* 5. BP: |
építed a 720. tárgyat 100 pontért |
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 536.]
* 6. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 533.]
* 7. BP: |
keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Napsörényt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 533.]
* 8. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 532.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 490.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 450.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 410.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.
[40 pontot használtál fel, van még 370.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 330.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.
[40 pontot használtál fel, van még 290.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.
[40 pontot használtál fel, van még 250.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 313 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 210.]
tf 2 10 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 303 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 200.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-56 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 28, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 753 pontot. A következő körben tehát 953 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 612. fordulód.
Erő: |
66 (64) |
Szint: |
29 |
Merészség: |
7/5 |
Magasság: |
176 cm |
IQ: |
65 (66) |
Támadás: |
25 (27) |
Agresszió: |
6 |
Testsúly: |
92 kg |
Ügyesség: |
66 (68) |
Védekezés: |
86 (91) |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
36/52 év |
Egészség: |
65 (67) |
Életpont: |
565/574 |
Jellem: |
semleges (-2) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
76 (80) |
Varázspont: |
1016/690 |
Pénz: |
7180 arany |
Kép. pont: |
3 |
Tudatpont: |
30/11 |
Pszi pont: |
200/138 |
Halhatatlanság: |
2 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 3177 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10988 TP-t kaptál. Jelenleg 2656791 TP-d van. A következő szinthez még 343209 TP szükséges. Trófeáid:
élőholt ősmágus,
őrjáratozó katona,
kisebb quwarg isten. A 584. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5928 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
10/48 |
ökölvívás: |
1/22 |
szúrófegyverek: |
27/52 |
vágófegyverek: |
28/46 (+3%) |
ütőfegyverek: |
29/5 (+5%) |
lőfegyverek: |
29/69 (+5%) |
dobófegyverek: |
22/0 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
56/38 |
2. nyomkövetés: |
121/36 (+17%) |
3. mászás: |
26/6 (+1%) |
4. csapdakészítés: |
39/48 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
12/59 |
6. gyógyítás: |
79/18 |
7. titkosírás: |
18/55 |
8. felderítés: |
91/64 |
9. szörnyidomítás: |
18/83 |
10. teológia: |
63/94 (+21%) |
11. taumaturgia: |
39/8 (+11%) |
12. versengés: |
7/48 |
13. zene: |
131/48 (+30%) |
14. szörnyismeret: |
48/70 (+20%) |
15. pszi: |
21/32 (+11%) |
16. zárnyitás: |
7/68 |
17. vadászat: |
32/33 |
18. vitalitás: |
12/35 |
19. bányászat: |
47/21 |
20. úszás: |
15/4 |
21. csapatmunka: |
1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) |
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) |
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) |
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
méregfelhő (#37) |
>> |
férfiak (#998) |
|
szárazság (#48) |
>> |
gonoszok (#988) |
méregfelhő (#37) |
>> |
jók (#990) |
|
izomernyesztés (#33) |
>> |
borzalmas varkaudar (#166) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
tűzelementál (#276) |
|
hhaar burka (#32) |
>> |
borzalmas varkaudar (#166) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
gonoszok (#988) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
jók (#990) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
ongóliant (#159) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 727 TU szükséges.)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(199,55) ében hadúr (#294), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(199,56) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), jégelementál (#277)