Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 9. 9h:26' EZ A 187. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD 188. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5392 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
a 69 3058 1 | átadod a 69. tárgyat a 3058. kalandozónak (1 darabot) |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
m 8 | mozogsz északra |
im | imádkozol |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a púpos burástya fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Farkával végigüt a khór darázs a hátadon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nagyot húz a khór darázs farka a lábadra! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [70,61] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Továbbmész...) [71,61] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a rájanyék fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az útonálló fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
fa 75 4515 1 | feladod a 75. tárgyat a 4515. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ea 90 1 | eladod a 90. tárgyat 1 |
ea 49 1 | eladod a 49. tárgyat 1 |
ea 307 1 | eladod a 307. tárgyat 1 |
ea 242 1 | eladod a 242. tárgyat 1 |
ea 102 3 | eladod a 102. tárgyat 3 |
ea 26 13 | eladod a 26. tárgyat 13 |
ea 166 12 | eladod a 166. tárgyat 12 |
id 73 100 | idomítod a 73. szörnyet 25 pontért |
szk 975 | keresed a 975. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
TUDATI HÍREK Mostantól lehetőség van tudati hírek közlésére a kasztroplanáris csatornákon. Ehhez a HIR <hírszám> <1. paraméter> <2. paraméter> parancsot kell kiadnod. Ennek hatására a KT vezetők által összeállított üzenet listáról a <hírszám> sorszámú hírt elküldöd tudati úton összes tudattársadnak. Ezek formaszövegek, pl. "#. hónap #. napján lesz legközelebb KT találkozó, a szokott helyen", a # jelek helyére a <1. paraméter> és <2. paraméter> behelyettesítésre kerül. Mivel ez az 1. hír, a 6. hó 15-én tartott KT találkozóról való kiértesítéshez a HIR 1 6 15 parancsot kell kiadnod. További információkat (hogy milyen üzenetek is vannak ezen a listán), a KT-d vezetőjétől kérhetsz. A parancsot mindenki használhatja, de a vezetőn kívül mindenkinek 1 TU-ba kerül. |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 12 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 91/91 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 162/117 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 247/91 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/0 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13/22 (+12%) | vágófegyverek: | 4/72 (+8%) | ütőfegyverek: | 2/59 |
lőfegyverek: | 11/26 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -6.); mérg. ubuk tüske (#137) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/89 | 2. nyomkövetés: | 17/71 (+16%) | 3. mászás: | 3/9 |
4. csapdakészítés: | 8/17 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/9 | 6. gyógyítás: | 17/94 |
7. titkosírás: | 1/30 | 8. felderítés: | 1/83 | 9. szörnyidomítás: | 1/64 (+25%) |
10. teológia: | 9/80 (+26%) | 11. taumaturgia: | 8/93 (+18%) | 12. szörnyismeret: | 4/82 (+18%) |
13. vadászat: | 6/58 | 14. bányászat: | 2/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
acéldarázs (#140), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
Összsúly: 49.47 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | kerek kő (#19) | 1 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 20 | víz (#27) |