Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. febr. 14. 12h:14' EZ A 75. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD 76. játékheted kezdete: febr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4818 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ba 7011 | nem támadod a 7011. szörnyet |
ek 7 16 3 | t. energia kisütése: 7 16 3 |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
lm 10 10 37 | mozogsz 10 10 37 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal vállát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vark. nekromanta bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+3 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-6 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (29 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
lm 37 37 37 | mozogsz 37 37 37 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
flh 13 351 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 351. tárggyal |
kf 329 1 | kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 38 38 39 | mozogsz 38 38 39 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Zinthurg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
flh 13 249 2 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 249. tárggyal (2 darabot) |
kf 1754 1 | kézbeveszed/felveszed az 1754. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 39 39 1 | mozogsz 39 39 1 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló jobb első lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a változatos morf bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a változatos morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A változatos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [135,58] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy patak van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [136,59] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy márványtornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
flh 19 351 | felt. lőfegyver haszn. 19 a 351. tárggyal |
kf 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat |
szk 144 | keresed a 144. szörnyet |
f 201 | kísérletezel a 201. tárggyal |
f 69 | kísérletezel a 69. tárggyal |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: tps 30 0 0 | TVP spórolása: |
* 3. BP: h 234 200 0 | használod a 234. tárgyat |
VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY) A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják. |
ZINTHURG (180. SZÖRNY) A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY) Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY) A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak. |
KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY) Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs). |
A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY) E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak. |
VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY) A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le. |
TUDATI HÍREK Mostantól lehetőség van tudati hírek közlésére a kasztroplanáris csatornákon. Ehhez a HIR <hírszám> <1. paraméter> <2. paraméter> parancsot kell kiadnod. Ennek hatására a KT vezetők által összeállított üzenet listáról a <hírszám> sorszámú hírt elküldöd tudati úton összes tudattársadnak. Ezek formaszövegek, pl. "#. hónap #. napján lesz legközelebb KT találkozó, a szokott helyen", a # jelek helyére a <1. paraméter> és <2. paraméter> behelyettesítésre kerül. Mivel ez az 1. hír, a 6. hó 15-én tartott KT találkozóról való kiértesítéshez a HIR 1 6 15 parancsot kell kiadnod. További információkat (hogy milyen üzenetek is vannak ezen a listán), a KT-d vezetőjétől kérhetsz. A parancsot mindenki használhatja, de a vezetőn kívül mindenkinek 1 TU-ba kerül. |
Erő: | 23 (30) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 207/59 | Jellem: | jó (38) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 (21) | Varázspont: | 115/7 | Pénz: | 160 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 22/0 | Pszi pont: | 12/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/80 | szúrófegyverek: | 3/58 | ütőfegyverek: | 24/85 (+18%) |
dobófegyverek: | 18/45 (+36%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -12.); bumeráng (#249) max. 2 db (13 -18.); tolmokov-koktél (#351) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
137,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 79 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/1 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 11/49 | 3. mászás: | 3/78 |
4. csapdakészítés: | 5/93 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 3/20 (+10%) | 6. gyógyítás: | 11/43 |
7. titkosírás: | 1/44 | 8. felderítés: | 2/87 | 9. teológia: | 2/25 (+27%) |
10. taumaturgia: | 21/18 (+34%) | 11. szerencsejáték: | 1/21 (+11%) | 12. versengés: | 1/80 (+45%) |
13. zene: | 1/13 | 14. szörnyismeret: | 4/99 | 15. pszi: | 2/17 (+4%) |
16. zárnyitás: | 11/34 (+371%) | 17. vadászat: | 4/23 | 18. bányászat: | 3/85 |
19. főzés: | 6/46 (+15%) | 20. csapatmunka: | 1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 7. fajúaknak |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), purifikátor (#157), Földrengető (#7011), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
41, 42, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 67. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 173, az összesen kapott pontszám: 17300. (összesen ölhető: 246 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4814 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | * | kétfejű csatabárd (#1754) | |
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
9 | bumeráng (#249) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | ryuku csizma (#692) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | |
1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
14 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
5 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 24] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 22] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 9 korty víz (#27), fér még: 31] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 22] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | A Végzet kristálya (#2306) | 2 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | dobóháló (#221) | 4 | fáklya (#36) | |||
2 | fenőkő (#1618) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 29 | kaja (#2) | 3 | kötél (#92) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 2 | manakristály (#500) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | ||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | amniosz (#203) | 25 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
19 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
$1 | dorony tüdő ($212) | 1 | drótszőr (#37) | 5 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 14 | fehér morfplazma (#2445) | 8 | fekete gyöngy (#99) | |||
13 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | galachmit (#310) | 6 | grifftojás (#179) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 17 | kék morfplazma (#2442) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 16 | lila morfplazma (#2448) | 62 | madártoll (#112) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 14 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 7 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | |||
3 | rókafarok (#124) | 15 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | tükör (#43) | 2 | vámpírfog (#1221) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
4 | vasérc (#152) | 13 | vörös morfplazma (#2443) | 17 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 61.65 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
108 | arany (#50) | 3 | bumeráng (#249) | 3 | dárda (#10) | |||
2 | grifftojás (#179) | 10 | kazmár gyökér (#205) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | raptor szablya (#482) | 7 | spiritusz (#170) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | varázskő (#305) | 23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | lila morfplazma (#2448) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | |
55 | |
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|