60. forduló, 62. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 1. 14h:25'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BLACK PITT KALANDJAI


Egy tintacsigán sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a tintacsiga le akarna köpni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a tintaveszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Szeretett királyunk, VI. Borax üzenetét hozom minden nevesebb kalandozónak!
- Az igen! Ezek szerint már neves vagyok - gondolod magadban.
- Aggasztó híreket kaptunk a királyság minden szegletéből. Megvadult szörnyek támadják meg a falvakat, uradalmakat. Sőt a városokat is veszélyeztetik! Katonáink hősies erőfeszítése elűzte ugyan őket, de nem lehet véletlen az, hogy olyan lények özönlik el a lakott vidékeket, akik eddig csak az elhagyatott, be nem népesített régiókban éltek. Elképzelhetőnek tartjuk, hogy valami hatalomra vágyó nemes, őrült varázsló, vagy más személy állhat a támadások mögött. Királyunk ezért arra kér minden szörnyvadász kalandozót, hogy járjanak utána ennek. Derítsék ki a szörnyek támadásának okait!
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy megfékezzük a megvadult szörnyeket, és kiderítsük ki vagy mi áll az események hátterében! - azzal vágtába ugratja a tintacsigát, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban. (ld. enc.)
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,10] koordinátán.
Egy nap egyszercsak odasétál hozzád egy fekete köpenyes, kopasz, kék szemű fickó. Egy hosszú bot van a kezében, valamilyen szerzetesfélének néz ki. Nem szól semmit, csak meghajol előtted, és kezét üdvözlésre emeli. Viszonzod a köszönést. A pasas még mindig mosolyog, amikor kinyitja a száját, és ragadós, fehér lét köp elő! A savas anyag a testedre fröccsen, és iszonyodva látod, ahogy hatalmas luk keletkezik a mellkasodban... Verítékben fürödve ébredsz fel a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 6 mozogsz nyugatra
[74,10] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az orgyilkos bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (709. épület.)
Már messziről észreveszed a három, égre törő tornyot, ezért afelé veszed az irányt. Még a lélegzeted is eláll a látványtól, mikor megpillantod a föléd magasodó, gigantikus méretű építményt. Három oldala, és azokon egy-egy különálló bejárata van. Mindhárom hátborzongatóan különleges! A Halál oldalát hófehér márványból építették, de csontkarmok, koponyák és agyarak ágyazódtak a fehér kőbe, a rothadás és az elmúlás látványát ábrázolva. A faragások és stukkók egyetlen összefüggő képet alkotnak. Járványok, éhínség és háborúk nyomán hullnak porba halandók százai, hogy aztán felettük a Csontarcú Leah hozzon megfellebbezhetetlen ítéletet. A Pusztítás oldalát vörös márványból építették. A romba dőlő házak, szénné égő halandók, izzó erdők, és elpárolgó tavak látványát mindent elborító lángförgeteg fogja közre, s a kép legalján fortyogó vértengerben fuldokolnak a gyarlók, és esendők. Hatalmas, kiterjesztett szárnyű denevér uralja a kép felső harmadát. Vicsorgó ábrázata elriaszt innen mindenkit, aki nem kívánatos. A Káosz oldalát fekete márványból építették, és képtelenség kiolvasni az alkotók pontos szándékát az itt ábrázolt képből. Tárgyak, növények, állatok és halandók alakja mosódik egybe, visszataszító, értelmezhetetlen kavarodássá olvadva. A groteszk, kicsavarodott és fenyegető alakok önnön szörnyűségüktől megrettenve borulnak térdre egy felfoghatatlan jelenés előtt. A bejárat fölött pedig egy csúcsaival lefelé fordított félhold dereng halványan. (771. épület.)
[12 pontot használtál fel, van még 183.]

be 709 bemész a 709. épületbe
Nagy lélegzetet véve elindulsz a furcsa képződmény felé. Ahogy közeledsz, a téged körülvevő valóság egyre távolabbinak tűnik. A város zaja elhalkult, a szél pajkos simogatása az arcodon metszővé, szinte fájdalmassá válik, a levegő lehűl körülötted. Látóteredet egyre jobban és jobban kitöltik a síron túli lánggal égő gyertyák, mígnem semmi másra nem vagy képes figyelni. A kántálás felerősödik, te pedig transzba esve, akaratodat elvesztve haladsz előre, mígnem belépsz a Körbe...
Mikor tudatod kitisztul, baljós, tetőtől talpig fekete csuhába burkolózó alakok között találod magad. Az egyikük feléd indul, alakja ezüstös fényben világít, a remegő körvonalak nem engedik még a faját sem kitalálni.
- Üdvözöllek a Körben - suttogja feléd. - Jöjj, körbevezetlek és elmondom, hogyan költheted el nálunk felhalmozódott vagyonkádat. - Beléd karol és határozott léptekkel elindul. - Nos, ahová kerültél az Ghalla első bérmágiával foglalkozó társulása. Nem érzed magad elég felkészült papnak? Elfogytak a komponenseid? Kimerült a manaforrásod? Ugyanakkor az erszényed tömve van? Íme, előtted a megoldás! Látogass meg minket, mondd, milyen varázslatra van szükséged, pengesd ki az aranyakat, és máris felruházunk a kívánt mágiával! Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, esszenciavédelem (#165) - 30 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
Lassan esik le, miről van szó, de aztán, mikor megérted, levegő után kapkodva nyitod szólásra a szádat. - De mi van az Istenek Pak... - Ugyan már, a Paktum megfelelő összeköttetésekkel és az általunk ismert Szentségtelen Rituálékkal kijátszható - lebbenti szét köpenyét, mely alól legalább három különböző szent szimbólum villan ki! Néha lehetnek kisebb mellékhatások, de ezek igazán megérik a kockázatot. Szóval ezekkel ne foglalkozz, csak mondd, mire van szükséged! Reméljük, törzsvendégünk leszel...
Elmosolyodik, feléd fúj, mire dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

be 771 bemész a 771. épületbe
Amint átléped a küszöböt, észreveszed, hogy az ajtók mellett a Halál, a Tűz és a Káosz egy-egy angyala strázsál. Parázsló tekintetük egyenest a lelkedet fürkészi. Szerencsére nem mozdulnak, ezért beljebb merészkedsz. A gonoszság angyalainak passzív viselkedését jóváhagyásként értelmezed, ezért tovább óvakodsz. A középső főoszlop körül három feldíszített oltár áll, mindhárom pontban a nekik megfelelő bejárattal szemközt. A padsorokban épp senki sem imádkozik, de a helyiséget mégis átjárja valamiféle áhítat. Körbejárod a főhajókat. A mennyezetet hatalmas freskók ékítik, a padlót mozaikképpé formálták szorgos, és türelmes kezek. A falakon pedig értékes, szent relikviák sorakoznak. Még, hogy a gonoszság nem értékeli a szépet! Ostobaság! Csak egy igazán gonosz lény képes a tökéletességre!
Hirtelen egy fekete köpenyes alak lép eléd az árnyak közül.
- Üdvözöllek halandó, a Sötét Inkvizíció Apostolainak nevében! E megszentelt falakat, és azok minden ékét az Inkvizíciónak, és önzetlen segítőinknek köszönheted. Ha esetleg közénk kívánsz állni, keresd azokat a kalandorokat, kiknek közös tudati jelvényében a saját haláltusádat látod! Ha csak nézelődnél, tedd meg bátran, de tudnod kell, habár templomunk ajtaja mindenki előtt nyitva áll, csak a felkent Apostolok tölthetik idebenn az éjszakát. Legkésőbb napnyugtakor mindenki másnak el kell hagynia e helyet!
- Úgy hallottam, hogy az Inkvizíció bárkit eltesz láb alól...
- Úgy? Tehát ezért vagy itt? Nos, az információid nem teljesen pontosak. A megbízást a célszemélyre való tekintettel fogadjuk, vagy utasítjuk el. Apostol ellen nem vállalunk megbízást, és a Csatorna túloldalára nem ér el a kezünk. Ha mégis a túloldalon van elintézni való ügyed, keresd fel a Templomunk ikerpárját odaát... Ha a célpont az Inkvizíció ellenségei közül való, azaz az aurája gusztustalanul fehér, akkor fél áron dolgozunk, egyébként a megbízási díj fejenként 3000 aranypénz. Alku nincs. Egy bizonyos személyre egyszerre csak egy megbízást vállalunk, és a megbízást nem lehet visszavonni. Nos? Kiről is lenne szó?
Közlöd a fura alakkal, hogy még meggondolod a dolgot, mire szó nélkül magadra hagy. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,10] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Egy tölgyek alkotta ligetet látsz itt, a város közepén. A liget bejáratánál szépen faragott felirat díszeleg: vadaspark. (769. épület.)
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 161.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
sörényes ubuk (#89) 48 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
Nincs ilyen szörny. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[72,11] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A kereskedőnegyed tarka forgatagában megpillantasz egy szürke gránitból emelt épületet. Az egyetlen bejárat felett meglepő módon több cégér is hivalkodik, de ami a legszembetűnőbb számodra, villódzó varázsrúnák hirdetik: Kalandozóknak 25% árengedmény! (669. épület.)
Az út jobb oldalán egy fehér márványból felépített, büszke elf harcosok életnagyságú szobraival díszített épület áll. A karcsú bejárati oszlopok tartotta homlokzaton aranyozott betűkkel feliratot látsz: "Fairlight Bank". Alatta, apróbb betűkkel: "amely mindig közel áll Önhöz". Az ajtóhoz tisztára söpört lépcsősor vezet. A bejáratot ajtó nem zárja, csak egy kékesen vibráló mágikus erőtér. Mellette egy acélkolosszus őrködik mozdulatlanul. (697. épület.)
Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekből sárgás füst pöfög elő sűrű pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk előtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (755. épület.)
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 144.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):



deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, kavadu iszák (#25) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db,
lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, távcső (#42) 24 ap /db,
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db,
rézpajzs (#73) 21 ap /db, csontkulcs (#74) 6 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db,
mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 4 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db,
bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db,
rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 6 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db,
fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db,
hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, dözmöng szív (#122) 4 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, rókafarok (#124) 4 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db,
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, virág szimbólum (#143) 15 ap /db,
két kard szimbólum (#144) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, pirkit (#153) 3 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 34 ap /db, vassisak (#160) 33 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 54 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, vasvért (#164) 123 ap /db,
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
rövid kard (#171) 34 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 54 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 9 ap /db,
grifftojás (#179) 15 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db,
vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, vas dobónyíl (#189) 15 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db,
aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db,
obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db,
karbin plazma (#199) 15 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, szuperkötél (#209) 3 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db,
xirnox szív (#213) 15 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, praglonc hártya (#215) 300 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db,
láncing (#222) 300 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 450 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db,
ramit kő (#226) 4 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db,
ilkin érc (#232) 4 ap /db, furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db,
lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, lant (#238) 27 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, bumeráng (#249) 6 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1200 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, remák szív (#264) 18 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db,
gromak bőr (#268) 12 ap /db, purifikátor háj (#269) 27 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db,
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 300 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db,
Szent Kulacs (#285) 750 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 750 ap /db, energiapajzs (#290) 9000 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db,
bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 600 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, galachmit (#310) 225 ap /db,
optiri agysisak (#315) 187 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db,
ezüsthegyű lándzsa (#324) 22 ap /db, ezüstdarab (#326) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
piranha zsákvédő (#337) 12 ap /db, királyi korona (#338) 225 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 4 ap /db,
quwarg tojás (#360) 3 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 225 ap /db, Trákin csákánya (#367) 300 ap /db, gránit őrszobor (#369) 375 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa smaragd (#377) 37 ap /db, moa rubin (#379) 45 ap /db, moa obszidián (#380) 18 ap /db,
moa zafír (#381) 60 ap /db, moa üveggömb (#383) 7 ap /db, moa gyémánt (#385) 120 ap /db, polip szívóka (#391) 3 ap /db,
álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, fokhagyma (#403) 6 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, vas fejpánt (#408) 22 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 18 ap /db, teknőcteknő (#416) 18 ap /db,
era formázó minta (#418) 37 ap /db, fpi formázó minta (#419) 37 ap /db, mágusölő (#422) 2700 ap /db, kaktuszbogyó (#429) 6 ap /db,
bogyógránát (#430) 6 ap /db, bányászcsákány (#434) 34 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db,
ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1312 ap /db, roxati üvegszem (#443) 405 ap /db, gór formázó minta (#444) 37 ap /db,
zangrozi csizma (#451) 187 ap /db, mágusköpeny (#453) 2400 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db, szellempajzs (#461) 6000 ap /db,
Morgan sipkája (#466) 6600 ap /db, obszidián tüske (#481) 90 ap /db, raptor szablya (#482) 37 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db,
zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, lidérckorona (#531) 9000 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db,
dentor bőr (#551) 52 ap /db, tünde íj (#553) 45 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, mópat tetem (#584) 6 ap /db,
jégkristály (#593) 30 ap /db, hro formázó minta (#601) 37 ap /db, angyalok kesztyűje (#609) 105 ap /db, viharamulett (#611) 60 ap /db,
sárkányfog (#617) 30 ap /db, törpe őskő (#633) 750 ap /db, áldott kő (#642) 30 ap /db, sámán erszény (#650) 15 ap /db,
rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, liumbe hajtás (#655) 6 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, aurach bőr (#658) 21 ap /db, alligátorbőr (#661) 15 ap /db, alligátorbőr cipő (#662) 60 ap /db,
alligátorfog (#663) 15 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db,
sáska amulett (#668) 22 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db, dalb.kristálycsizma (#674) 9600 ap /db, szulfin (#676) 30 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, rubinkő (#679) 225 ap /db, ryuku kopja (#694) 105 ap /db, ryuku szablya (#695) 105 ap /db,
ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, medúzacsáp (#703) 7 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, kobudera csont (#705) 6 ap /db,
gnóm csont (#706) 6 ap /db, ritualista amulett (#708) 75 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db,
gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db,
jegygyűrű (#736) 75 ap /db, dlathog kőzet (#829) 75 ap /db, kreiton fókusz (#853) 120 ap /db, sziklazúzó (#857) 562 ap /db,
vörös zselé (#862) 7 ap /db, yetifog (#863) 6 ap /db, kitintüske (#879) 6 ap /db, tarantulakarom (#887) 30 ap /db,
szürke briliáns (#908) 45 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 6 ap /db, nothar bogyó (#923) 6 ap /db, cápazsír (#932) 6 ap /db,
párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db,
féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db,
hókutya nyakörv (#1077) 15 ap /db, mammutbőr (#1078) 9 ap /db, szélgömb (#1080) 45 ap /db, behemótköröm (#1081) 15 ap /db,
hósárkány szív (#1082) 30 ap /db, jégisten amulett (#1087) 7500 ap /db, hibátlan cetbőr (#1090) 450 ap /db, törpe szekerce (#1105) 300 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1125 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
che-vállszalag (#1114) 1200 ap /db, bőrkantár (#1125) 45 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db,
ryuku evező (#1152) 45 ap /db, Thargodan csont (#1181) 22 ap /db, ektoplazma (#1185) 69 ap /db, hattyútoll (#1222) 1 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 7 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, holdbőr (#1236) 21 ap /db,
csillezsályalevél (#1253) 15 ap /db, teriád tőr (#1277) 150 ap /db, teriád edény (#1278) 105 ap /db, teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db,
teriád lándzsa (#1282) 450 ap /db, teriád pöröly (#1283) 450 ap /db, teriád kard (#1284) 450 ap /db, teriád íj (#1288) 1350 ap /db,
biethlan lándzsa (#1290) 10125 ap /db, biethlan kard (#1291) 10125 ap /db, biethlan pöröly (#1292) 10125 ap /db, draklen csizma (#1301) 2745 ap /db,
bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 90 ap /db, fekete drakpikkely (#1308) 90 ap /db,
zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, Durghal pörölye (#1311) 7425 ap /db, Méniach kardja (#1312) 7425 ap /db,
Aurgir lándzsája (#1314) 7425 ap /db, moa kémlelő (#1333) 213 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db,
haramaki (#1367) 900 ap /db, wakizashi (#1370) 1125 ap /db, nunchaku (#1372) 1125 ap /db, kabuto (#1373) 900 ap /db,
sode (#1374) 900 ap /db, ogwawa kulcs (#1376) 180 ap /db, draklen kulcs (#1377) 90 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db,
teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje, mérg. teriád nyíl (#1380) 195 ap /db, mérg. teriád tőr (#1381) 195 ap /db, anguaxin váladék (#1382) 21 ap /db,
rum (#1419) 25 ap /db, térdeplő tülök (#1440) 18 ap /db, teriád kobak (#1461) 29 ap /db, azuka vese (#1462) 13 ap /db,
őskristály-szilánk (#1525) 74 ap /db, Mallon botja (#1526) 675 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 675 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db,
quwarg teleportgömb (#1534) 1875 ap /db, quwarg katalizátor (#1535) 2475 ap /db, megsemmisítő (#1540) 112 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 810 ap /db,
Blounther gyűrűje (#1548) 2250 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 382 ap /db, mentát karkötő (#1551) 202 ap /db, méregfog (#1553) 900 ap /db,
aenouth ködkürt (#1554) 1725 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 517 ap /db, Métely páncélja (#1562) 270 ap /db,
Krough fejdísze (#1570) 1012 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, grifftoll kesztyű (#1578) 618 ap /db, griff nyakék (#1579) 180 ap /db,
fenőkő (#1618) 225 ap /db, vérpettyes gyűrű (#1659) 90 ap /db, boszorkánykendő (#1697) 90 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db,
Dendeitren gyűrűje (#1713) 1125 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db, ganüid tájológömb (#1819) 2250 ap /db, kvatáns pajzs (#1829) 600 ap /db,
gyémánt gyűrű (#1854) 750 ap /db, dögevő csőr (#1866) 75 ap /db, nerub fúvócső (#1869) 1012 ap /db, nerub szemfog (#1871) 4 ap /db,
behemót amulett (#1872) 225 ap /db, nerub hasító (#1879) 1500 ap /db, nerub csontszablya (#1881) 225 ap /db, őrjöngő agyar (#1914) 300 ap /db,
mogul szemgolyó (#1976) 600 ap /db, bronzkard (#2083) 22 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, antilopbőr (#48) 3 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, bőrpáncél (#51) 5 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bronzpajzs (#89) 16 ap /db,
bronzsisak (#88) 9 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db, csontszurony (#12) 2 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db,
fémrúd (#104) 8 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 20 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, két kard szimbólum (#144) 10 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rézdarab (#70) 1 ap /db,
sallank karom (#128) 2 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db,
szöges bunkó (#8) 10 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szuperkötél (#209) 2 ap /db, tüskecsapda (#242) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
varányszem (#30) 1 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 139.]

ea 45 1 eladod a 45. tárgyat 1
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ea 78 1 eladod a 78. tárgyat 1
Eladtál 1 mászókarmot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ea 11 1 eladod a 11. tárgyat 1
Eladtál 1 csontkést. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ea 415 1 eladod a 415. tárgyat 1
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ea 231 2 eladod a 231. tárgyat 2
Eladtál 2 acélpengőkét. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ea 657 6 eladod a 657. tárgyat 6
Eladtál 6 aurach fogat. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ea 652 1 eladod a 652. tárgyat 1
Eladtál 1 darázsszárnyat. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ea 122 1 eladod a 122. tárgyat 1
Eladtál 1 dözmöng szivet. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ea 69 5 eladod a 69. tárgyat 5
Eladtál 5 szárnyas hernyót. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal 50 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. Még sokat kell gyakorolnod. [50 pontot használtál fel, van még 89.]

gyk 125 50 gyakorolsz a 125. tárggyal 50 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal 50 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 9 gyógyítás 9 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+3 életerő.) [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYVADÁSZAT
A szörnyvadászat (VD) parancsot a hozzá kapcsolódó esemény alatt használhatod. Amikor az esemény nem aktív, akkor a VD parancsnak nincs hatása. A VD (csaták száma) parancsot egy fordulóban háromszor használhatod, de nem adhatod ki olyan tereptípuson, amilyenen az előző két alkalommal használtad (kivéve a létsíkokon). A parancs hatására levadászol az adott mezőn annyi szörnyet, amennyi a parancs első paraméterében megadsz, de min. kettőt, maximum 10-et. Olyan szörnyekkel csatázol így, amikkel az adott területen az adott tereptípuson normális mozgás hatására is találkoznál. A szörnyek nem dobnak kincset vagy komponenst, amit normál esetben dobnának, de beleszámolódnak minden esetleges isteni küldetésbe. Neves szörnnyel nem találkozhatsz így. A csaták között gyógyíthatsz magadon, és minden második legyőzött szörny után találsz kincset a Szörnyvadászat esemény kincslistájából. Ha megölted az összes szörnyet, azaz annyit, amennyit paraméterként megadtál, akkor a következő VD parancsra jövő szörnyek 5%-kal erősebbek lesznek. Ha nem sikerül egy VD parancsnál minden szörnyet legyőznöd, akkor a következő VD parancsra 5%-kal gyengébb szörnyek jönnek majd. (A szörnyek nem csökkenhetnek az alaperősségük alá, azaz az erősítés % nem lehet negatív érték.) A parancs kiadásának TVP költsége területfüggő: nyugaton 5 TVP, keleten 7 TVP, Sötét Földén és az ősi birodalmakban 9 TVP, a Ryuku szigeteken 11 TVP, a Kiégett Földeken 13 TVP, míg a létsíkokon 15 TVP. A Szörnyvadászat eseményben - hasonlóan a korábbi eseményekhez - van egy számláló, ha ezt a számlálót eléri a karakter az eseményben megölt szörnyek számával, akkor a VD parancs hatására nem jön újabb szörny. (Az VD parancsot csak azok kapják meg, akik elérték a 20. fordulójukat.)

ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 61. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 12 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 14 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 185/167 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 35/0 Pénz: 164 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 245 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 761 TP-t kaptál. Jelenleg 31 491 TP-d van. A következő szinthez még 1 509 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, dombi yeti, Jerome. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 12 lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
72,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 25 6. felderítés: 1
7. teológia: 4 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 4
10. vadászat: 2 11. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontszurony (#12) 1 hosszú íj (#111)
4 * kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 24 nyílvessző (#108) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 * parittya (#18) 3 sallank nyíl (#129) 1 szöges bunkó (#8)
30 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 6 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [benne 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 1]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 32]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 12 drótszőr (#37)
3 fekete gyöngy (#99) 3 fémrúd (#104) 1 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 1 kavadu lebeny (#24) 2 lapkorong (#80)
5 madártoll (#112) 4 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
16 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14) 4 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
2 vasérc (#152)

Összsúly: 64.05 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acélpengőke (#231) 6 aurach fog (#657) 1 csontkés (#11)
1 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122) 1 kaja (#2)
6 kerek kő (#19) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 2 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76
9
10
11
12
(72,11) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), nekrofun (#173)
(73,10) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), útonálló (#130)
(74,10) orgyilkos (#131), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)

Üzenet küldése a karakternek